• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Конструкційні матеріали

Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 р

Завершена

3 243 450.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 119.00 UAH
Номер: 79031b08f4fa405281e6537b144f12a4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-27-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.11.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 27.11.2024 12:20 - 19.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.11.2024 № 79-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 26.11.2024 № 79-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-09-30-002683-a 30.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ВКФ «Спліт» ТОВ, поданих по лоту № 1 та лоту № 6, установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників по лоту № 1 - ТОВ «РАПЛАСТ», ТОВ «ОСКАР - ГРУП», по лоту № 4 - ТОВ «ІНВАР», по лоту № 6 - ТОВ «ПРОМБУДСХІД», по лоту № 7 - ПП «АЛЬФА ЛЮКС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 19.09.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплоенергетик» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 30.09.2024 № 151 зі змінами від 02.10.2024 № 154, роз’яснення до тендерної документації від 01.10.2024, 02.10.2024, 03.10.2024, на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 01.10.2024, 02.10.2024, 03.10.2024, рішення Замовника від 17.10.2024, від 18.10.2024 щодо вимог про усунення порушення від 14.10.2024 № UA-2024-09-30-002683-a.b1, від 16.10.2024 № UA-2024-09-30-002683-а.а2, пояснення надане 05.12.2024 Замовником через електронну систему закупівель; по лоту № 1: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «РАПЛАСТ» (далі – ТОВ «РАПЛАСТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОСКАР ГРУП» (далі – ТОВ «ОСКАР - ГРУП»), виробничо – комерційної фірми «ВКФ «Спліт» товариства з обмеженою відповідальністю (далі – ВКФ «Спліт» ТОВ), протоколи уповноваженої особи від 11.10.2024 № 159, від 18.10.2024 № 169, від 24.10.2024 № 170, від 29.10.2024 № 177, повідомлення про намір укласти договір від 29.10.2024, договір поставки від 12.11.2024 № Т-79 на суму 119 999,88 грн (з ПДВ), укладений між Замовником та ВКФ «Спліт» ТОВ; по лоту № 4: тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВАР» (далі – ТОВ «ІНВАР»), протокол уповноваженої особи від 11.10.2024 № 160, повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2024, договір поставки від 25.10.2024 № Т-67 на суму 336 960,00 грн (з ПДВ), укладений між Замовником та ТОВ «ІНВАР»; по лоту № 6: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМБУДСХІД» (далі – ТОВ «ПРОМБУДСХІД»), ВКФ «Спліт» ТОВ, протоколи уповноваженої особи від 11.10.2024 № 161, від 31.10.2024 № 178, від 01.11.2024 № 179, повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2024, договір поставки від 13.11.2024 № Т - 80 на суму 2 289 000,00 грн (з ПДВ), укладений між Замовником та ВКФ «Спліт» ТОВ; по лоту № 7: тендерна пропозиція учасника приватного підприємства «АЛЬФА ЛЮКС» (далі – ПП «АЛЬФА ЛЮКС»), протокол уповноваженої особи від 11.10.2024 № 162, повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2024, договір поставки від 22.10.2024 № Т - 66 на суму 245 916,00 грн (з ПДВ), укладений між Замовником та ПП «АЛЬФА ЛЮКС». За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про, зокрема, ціну та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, в тому числі - з іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Відповідно до пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, іншими документами від учасника є свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). У пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що у разі, якщо очікувана вартість пропозиції Замовника вказана без урахування ПДВ, для участі в закупівлі Учасник – платник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками закупівлі, а саме: цінова пропозиція повинна бути без урахування ПДВ. Учасник вказує вартість без урахування ПДВ. У разі якщо учасник платник ПДВ буде визначений переможцем закупівлі договір із ним буде укладено з урахування ПДВ. Ціна договору буде визначена як ціна пропозиції такого учасника за результатами аукціону за плюсом ПДВ (20%). У додатку 4 до тендерної документації наведена форма «Пропозиція» в якій учасник повинен зазначити вартість предмета закупівлі без ПДВ, суму ПДВ (для платників ПДВ) та вартість предмета закупівлі з ПДВ (для платників ПДВ). У примітці до форми «Пропозиція» зазначено, що у разі якщо учасник платник ПДВ буде визначений переможцем закупівлі, договір із ним буде укладено з урахування ПДВ. Ціна договору буде визначена як ціна пропозиції такого учасника за результатами аукціону за плюсом ПДВ (20%). Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель щодо проведення закупівлі та оголошенням про проведення відкритих торгів, очікувана вартість предмета закупівлі за Лотом № 1 становить 131 192,00 грн (без ПДВ). При проведенні торгів за лотом № 1, учасником ВКФ «Спліт» ТОВ подана тендерна пропозиція в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм в сумі 119 999,88 грн. Також, на виконання вимог пункту 1 розділу 1 тендерної документації та пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, учасник ВКФ «Спліт» ТОВ надав в складі тендерної пропозиції витяг з реєстру платників податку на додану вартість від 10.02.2022 № 2211234500032 згідно з яким ВКФ «Спліт» ТОВ зареєстрований платником податку на додану вартість 14.12.1998. Отже, з урахуванням надання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Спліт» вищевказаного документу, ВКФ «Спліт» ТОВ є платником ПДВ. З урахуванням вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації, ВКФ «Спліт» ТОВ подав в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями цінову пропозицію без урахування ПДВ, яка склала 119 999,88 гривень. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ВКФ «Спліт» ТОВ, надана Пропозиція, за формою, наведеною у додатку 4 до тендерної документації, згідно з якою вартість предмета закупівлі без ПДВ становить 99 999,90 грн, сума ПДВ становить 19 999,98 грн, сума вартості предмета закупівлі з ПДВ становить 119 999,88 гривень. Отже, вищевказана Пропозиція, в якій сума вартості предмета закупівлі без ПДВ становить 99 999,90 грн, не відповідає поданій учасником ВКФ «Спліт» ТОВ тендерній пропозиції в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм в сумі 119 999,88 гривень (без ПДВ). Аналогічно, при проведенні торгів за лотом № 6, учасником ВКФ «Спліт» ТОВ подана тендерна пропозиція в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм в сумі 2 289 000,00 гривень. Також, на виконання вимог пункту 1 розділу 1 тендерної документації та пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, учасник ВКФ «Спліт» ТОВ надав в складі тендерної пропозиції витяг з реєстру платників податку на додану вартість від 10.02.2022 № 2211234500032 згідно з яким ВКФ «Спліт» ТОВ зареєстрований платником податку на додану вартість 14.12.1998. Отже, з урахуванням надання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Спліт» вищевказаного документу, ВКФ «Спліт» ТОВ є платником ПДВ. З урахуванням вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації, ВКФ «Спліт» ТОВ подав в електронній формі, через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями цінову пропозицію без урахування ПДВ, яка склала 2 289 000,00 гривень. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спліт», надана Пропозиція, за формою, наведеною у додатку 4 до тендерної документації, згідно з якою вартість предмета закупівлі без ПДВ становить 1 907 500,00 грн, сума ПДВ - 381 500,00 грн, сума вартості предмета закупівлі з ПДВ -2 289 000,00 гривень. Отже, вищевказана Пропозиція, в якій сума вартості предмета закупівлі без ПДВ становить 1 907 500,00 грн, не відповідає поданій учасником ВКФ «Спліт» ТОВ тендерній пропозиції в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм в сумі 2 289 000,00 гривень (без ПДВ). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ВКФ «Спліт» ТОВ у його пропозиціях по лоту № 1 та лоту № 6, чим не надав можливість даному учаснику, усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 23.12.2024 12:51 - 07.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2024 12:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: По Закупівлі за ідентифікатором № 2024-09-30-002683-a здійснено моніторинг, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2024-11-27-000025 від 26.11.2024 р. (згідно Наказу № № 79-з від 26.11.2024 р.), за результатом якого органами фінансового контролю в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено: «Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 19.09.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплоенергетик» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 30.09.2024 № 151 зі змінами від 02.10.2024 № 154, роз’яснення до тендерної документації від 01.10.2024, 02.10.2024, 03.10.2024, на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 01.10.2024, 02.10.2024, 03.10.2024, рішення Замовника від 17.10.2024, від 18.10.2024 щодо вимог про усунення порушення від 14.10.2024 № UA-2024-09-30-002683-a.b1, від 16.10.2024 № UA-2024-09-30-002683-а.а2, пояснення надане 05.12.2024 Замовником через електронну систему закупівель; по лоту № 1: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «РАПЛАСТ» (далі – ТОВ «РАПЛАСТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОСКАР ГРУП» (далі – ТОВ «ОСКАР - ГРУП»), виробничо – комерційної фірми «ВКФ «Спліт» товариства з обмеженою відповідальністю (далі – ВКФ «Спліт» ТОВ), протоколи уповноваженої особи від 11.10.2024 № 159, від 18.10.2024 № 169, від 24.10.2024 № 170, від 29.10.2024 № 177, повідомлення про намір укласти договір від 29.10.2024, договір поставки від 12.11.2024 № Т-79 на суму 119 999,88 грн (з ПДВ), укладений між Замовником та ВКФ «Спліт» ТОВ; по лоту № 4: тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВАР» (далі – ТОВ «ІНВАР»), протокол уповноваженої особи від 11.10.2024 № 160, повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2024, договір поставки від 25.10.2024 № Т-67 на суму 336 960,00 грн (з ПДВ), укладений між Замовником та ТОВ «ІНВАР»; по лоту № 6: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМБУДСХІД» (далі – ТОВ «ПРОМБУДСХІД»), ВКФ «Спліт» ТОВ, протоколи уповноваженої особи від 11.10.2024 № 161, від 31.10.2024 № 178, від 01.11.2024 № 179, повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2024, договір поставки від 13.11.2024 № Т - 80 на суму 2 289 000,00 грн (з ПДВ), укладений між Замовником та ВКФ «Спліт» ТОВ; по лоту № 7: тендерна пропозиція учасника приватного підприємства «АЛЬФА ЛЮКС» (далі – ПП «АЛЬФА ЛЮКС»), протокол уповноваженої особи від 11.10.2024 № 162, повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2024, договір поставки від 22.10.2024 № Т - 66 на суму 245 916,00 грн (з ПДВ), укладений між Замовником та ПП «АЛЬФА ЛЮКС». За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про, зокрема, ціну та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, в тому числі - з іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Відповідно до пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, іншими документами від учасника є свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). У пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що у разі, якщо очікувана вартість пропозиції Замовника вказана без урахування ПДВ, для участі в закупівлі Учасник – платник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками закупівлі, а саме: цінова пропозиція повинна бути без урахування ПДВ. Учасник вказує вартість без урахування ПДВ. У разі якщо учасник платник ПДВ буде визначений переможцем закупівлі договір із ним буде укладено з урахування ПДВ. Ціна договору буде визначена як ціна пропозиції такого учасника за результатами аукціону за плюсом ПДВ (20%). У додатку 4 до тендерної документації наведена форма «Пропозиція» в якій учасник повинен зазначити вартість предмета закупівлі без ПДВ, суму ПДВ (для платників ПДВ) та вартість предмета закупівлі з ПДВ (для платників ПДВ). У примітці до форми «Пропозиція» зазначено, що у разі якщо учасник платник ПДВ буде визначений переможцем закупівлі, договір із ним буде укладено з урахування ПДВ. Ціна договору буде визначена як ціна пропозиції такого учасника за результатами аукціону за плюсом ПДВ (20%). Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель щодо проведення закупівлі та оголошенням про проведення відкритих торгів, очікувана вартість предмета закупівлі за Лотом № 1 становить 131 192,00 грн (без ПДВ). При проведенні торгів за лотом № 1, учасником ВКФ «Спліт» ТОВ подана тендерна пропозиція в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм в сумі 119 999,88 грн. Також, на виконання вимог пункту 1 розділу 1 тендерної документації та пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, учасник ВКФ «Спліт» ТОВ надав в складі тендерної пропозиції витяг з реєстру платників податку на додану вартість від 10.02.2022 № 2211234500032 згідно з яким ВКФ «Спліт» ТОВ зареєстрований платником податку на додану вартість 14.12.1998. Отже, з урахуванням надання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Спліт» вищевказаного документу, ВКФ «Спліт» ТОВ є платником ПДВ. З урахуванням вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації, ВКФ «Спліт» ТОВ подав в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями цінову пропозицію без урахування ПДВ, яка склала 119 999,88 гривень. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ВКФ «Спліт» ТОВ, надана Пропозиція, за формою, наведеною у додатку 4 до тендерної документації, згідно з якою вартість предмета закупівлі без ПДВ становить 99 999,90 грн, сума ПДВ становить 19 999,98 грн, сума вартості предмета закупівлі з ПДВ становить 119 999,88 гривень. Отже, вищевказана Пропозиція, в якій сума вартості предмета закупівлі без ПДВ становить 99 999,90 грн, не відповідає поданій учасником ВКФ «Спліт» ТОВ тендерній пропозиції в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм в сумі 119 999,88 гривень (без ПДВ). Аналогічно, при проведенні торгів за лотом № 6, учасником ВКФ «Спліт» ТОВ подана тендерна пропозиція в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм в сумі 2 289 000,00 гривень. Також, на виконання вимог пункту 1 розділу 1 тендерної документації та пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, учасник ВКФ «Спліт» ТОВ надав в складі тендерної пропозиції витяг з реєстру платників податку на додану вартість від 10.02.2022 № 2211234500032 згідно з яким ВКФ «Спліт» ТОВ зареєстрований платником податку на додану вартість 14.12.1998. Отже, з урахуванням надання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Спліт» вищевказаного документу, ВКФ «Спліт» ТОВ є платником ПДВ. З урахуванням вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації, ВКФ «Спліт» ТОВ подав в електронній формі, через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями цінову пропозицію без урахування ПДВ, яка склала 2 289 000,00 гривень. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спліт», надана Пропозиція, за формою, наведеною у додатку 4 до тендерної документації, згідно з якою вартість предмета закупівлі без ПДВ становить 1 907 500,00 грн, сума ПДВ - 381 500,00 грн, сума вартості предмета закупівлі з ПДВ -2 289 000,00 гривень. Отже, вищевказана Пропозиція, в якій сума вартості предмета закупівлі без ПДВ становить 1 907 500,00 грн, не відповідає поданій учасником ВКФ «Спліт» ТОВ тендерній пропозиції в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм в сумі 2 289 000,00 гривень (без ПДВ). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ВКФ «Спліт» ТОВ у його пропозиціях по лоту № 1 та лоту № 6, чим не надав можливість даному учаснику, усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.». Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.». Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію наступного змісту: «З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-11-27-000025 закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 44110000-4 Конструкційні матеріали (Конструкційні матеріали), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені». Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
Дата публікації звіту: 24.12.2024 14:38

Запити/Пояснення