-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 р
Завершена
3 243 450.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 119.00 UAH
мін. крок: 0% або 119.00 UAH
Номер:
79031b08f4fa405281e6537b144f12a4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-27-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.11.2024 00:00
Період моніторингу:
27.11.2024 12:20 - 19.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.11.2024 № 79-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 26.11.2024 № 79-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-09-30-002683-a 30.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ВКФ «Спліт» ТОВ, поданих по лоту № 1 та лоту № 6, установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників по лоту № 1 - ТОВ «РАПЛАСТ», ТОВ «ОСКАР - ГРУП», по лоту № 4 - ТОВ «ІНВАР», по лоту № 6 - ТОВ «ПРОМБУДСХІД», по лоту № 7 - ПП «АЛЬФА ЛЮКС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 19.09.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплоенергетик» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 30.09.2024 № 151 зі змінами від 02.10.2024 № 154, роз’яснення до тендерної документації від 01.10.2024, 02.10.2024, 03.10.2024, на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 01.10.2024, 02.10.2024, 03.10.2024, рішення Замовника від 17.10.2024, від 18.10.2024 щодо вимог про усунення порушення від 14.10.2024 № UA-2024-09-30-002683-a.b1, від 16.10.2024 № UA-2024-09-30-002683-а.а2, пояснення надане 05.12.2024 Замовником через електронну систему закупівель;
по лоту № 1: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «РАПЛАСТ» (далі – ТОВ «РАПЛАСТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОСКАР ГРУП» (далі – ТОВ «ОСКАР - ГРУП»), виробничо – комерційної фірми «ВКФ «Спліт» товариства з обмеженою відповідальністю (далі – ВКФ «Спліт» ТОВ), протоколи уповноваженої особи від 11.10.2024 № 159, від 18.10.2024 № 169, від 24.10.2024 № 170, від 29.10.2024 № 177, повідомлення про намір укласти договір від 29.10.2024, договір поставки від 12.11.2024 № Т-79 на суму 119 999,88 грн (з ПДВ), укладений між Замовником та ВКФ «Спліт» ТОВ;
по лоту № 4: тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВАР» (далі – ТОВ «ІНВАР»), протокол уповноваженої особи від 11.10.2024 № 160, повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2024, договір поставки від 25.10.2024 № Т-67 на суму 336 960,00 грн (з ПДВ), укладений між Замовником та ТОВ «ІНВАР»;
по лоту № 6: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМБУДСХІД» (далі – ТОВ «ПРОМБУДСХІД»), ВКФ «Спліт» ТОВ, протоколи уповноваженої особи від 11.10.2024 № 161, від 31.10.2024 № 178, від 01.11.2024 № 179, повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2024, договір поставки від 13.11.2024 № Т - 80 на суму 2 289 000,00 грн (з ПДВ), укладений між Замовником та ВКФ «Спліт» ТОВ;
по лоту № 7: тендерна пропозиція учасника приватного підприємства «АЛЬФА ЛЮКС» (далі – ПП «АЛЬФА ЛЮКС»), протокол уповноваженої особи від 11.10.2024 № 162, повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2024, договір поставки від 22.10.2024 № Т - 66 на суму 245 916,00 грн (з ПДВ), укладений між Замовником та ПП «АЛЬФА ЛЮКС».
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне.
Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про, зокрема, ціну та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, в тому числі - з іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель).
Відповідно до пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, іншими документами від учасника є свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ).
У пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що у разі, якщо очікувана вартість пропозиції Замовника вказана без урахування ПДВ, для участі в закупівлі Учасник – платник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками закупівлі, а саме: цінова пропозиція повинна бути без урахування ПДВ. Учасник вказує вартість без урахування ПДВ. У разі якщо учасник платник ПДВ буде визначений переможцем закупівлі договір із ним буде укладено з урахування ПДВ. Ціна договору буде визначена як ціна пропозиції такого учасника за результатами аукціону за плюсом ПДВ (20%).
У додатку 4 до тендерної документації наведена форма «Пропозиція» в якій учасник повинен зазначити вартість предмета закупівлі без ПДВ, суму ПДВ (для платників ПДВ) та вартість предмета закупівлі з ПДВ (для платників ПДВ). У примітці до форми «Пропозиція» зазначено, що у разі якщо учасник платник ПДВ буде визначений переможцем закупівлі, договір із ним буде укладено з урахування ПДВ. Ціна договору буде визначена як ціна пропозиції такого учасника за результатами аукціону за плюсом ПДВ (20%).
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель щодо проведення закупівлі та оголошенням про проведення відкритих торгів, очікувана вартість предмета закупівлі за Лотом № 1 становить 131 192,00 грн (без ПДВ).
При проведенні торгів за лотом № 1, учасником ВКФ «Спліт» ТОВ подана тендерна пропозиція в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм в сумі 119 999,88 грн.
Також, на виконання вимог пункту 1 розділу 1 тендерної документації та пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, учасник ВКФ «Спліт» ТОВ надав в складі тендерної пропозиції витяг з реєстру платників податку на додану вартість від 10.02.2022 № 2211234500032 згідно з яким ВКФ «Спліт» ТОВ зареєстрований платником податку на додану вартість 14.12.1998.
Отже, з урахуванням надання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Спліт» вищевказаного документу, ВКФ «Спліт» ТОВ є платником ПДВ.
З урахуванням вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації, ВКФ «Спліт» ТОВ подав в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями цінову пропозицію без урахування ПДВ, яка склала 119 999,88 гривень.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ВКФ «Спліт» ТОВ, надана Пропозиція, за формою, наведеною у додатку 4 до тендерної документації, згідно з якою вартість предмета закупівлі без ПДВ становить 99 999,90 грн, сума ПДВ становить 19 999,98 грн, сума вартості предмета закупівлі з ПДВ становить 119 999,88 гривень.
Отже, вищевказана Пропозиція, в якій сума вартості предмета закупівлі без ПДВ становить 99 999,90 грн, не відповідає поданій учасником ВКФ «Спліт» ТОВ тендерній пропозиції в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм в сумі 119 999,88 гривень (без ПДВ).
Аналогічно, при проведенні торгів за лотом № 6, учасником ВКФ «Спліт» ТОВ подана тендерна пропозиція в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм в сумі 2 289 000,00 гривень.
Також, на виконання вимог пункту 1 розділу 1 тендерної документації та пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, учасник ВКФ «Спліт» ТОВ надав в складі тендерної пропозиції витяг з реєстру платників податку на додану вартість від 10.02.2022 № 2211234500032 згідно з яким ВКФ «Спліт» ТОВ зареєстрований платником податку на додану вартість 14.12.1998.
Отже, з урахуванням надання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Спліт» вищевказаного документу, ВКФ «Спліт» ТОВ є платником ПДВ.
З урахуванням вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації, ВКФ «Спліт» ТОВ подав в електронній формі, через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями цінову пропозицію без урахування ПДВ, яка склала 2 289 000,00 гривень.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спліт», надана Пропозиція, за формою, наведеною у додатку 4 до тендерної документації, згідно з якою вартість предмета закупівлі без ПДВ становить 1 907 500,00 грн, сума ПДВ - 381 500,00 грн, сума вартості предмета закупівлі з ПДВ -2 289 000,00 гривень.
Отже, вищевказана Пропозиція, в якій сума вартості предмета закупівлі без ПДВ становить 1 907 500,00 грн, не відповідає поданій учасником ВКФ «Спліт» ТОВ тендерній пропозиції в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм в сумі 2 289 000,00 гривень (без ПДВ).
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ВКФ «Спліт» ТОВ у його пропозиціях по лоту № 1 та лоту № 6, чим не надав можливість даному учаснику, усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
23.12.2024 12:51 - 07.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2024 12:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
По Закупівлі за ідентифікатором № 2024-09-30-002683-a здійснено моніторинг, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2024-11-27-000025 від 26.11.2024 р. (згідно Наказу № № 79-з від 26.11.2024 р.), за результатом якого органами фінансового контролю в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок.
Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено:
«Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 19.09.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплоенергетик» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 30.09.2024 № 151 зі змінами від 02.10.2024 № 154, роз’яснення до тендерної документації від 01.10.2024, 02.10.2024, 03.10.2024, на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 01.10.2024, 02.10.2024, 03.10.2024, рішення Замовника від 17.10.2024, від 18.10.2024 щодо вимог про усунення порушення від 14.10.2024 № UA-2024-09-30-002683-a.b1, від 16.10.2024 № UA-2024-09-30-002683-а.а2, пояснення надане 05.12.2024 Замовником через електронну систему закупівель; по лоту № 1: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «РАПЛАСТ» (далі – ТОВ «РАПЛАСТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОСКАР ГРУП» (далі – ТОВ «ОСКАР - ГРУП»), виробничо – комерційної фірми «ВКФ «Спліт» товариства з обмеженою відповідальністю (далі – ВКФ «Спліт» ТОВ), протоколи уповноваженої особи від 11.10.2024 № 159, від 18.10.2024 № 169, від 24.10.2024 № 170, від 29.10.2024 № 177, повідомлення про намір укласти договір від 29.10.2024, договір поставки від 12.11.2024 № Т-79 на суму 119 999,88 грн (з ПДВ), укладений між Замовником та ВКФ «Спліт» ТОВ; по лоту № 4: тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВАР» (далі – ТОВ «ІНВАР»), протокол уповноваженої особи від 11.10.2024 № 160, повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2024, договір поставки від 25.10.2024 № Т-67 на суму 336 960,00 грн (з ПДВ), укладений між Замовником та ТОВ «ІНВАР»; по лоту № 6: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМБУДСХІД» (далі – ТОВ «ПРОМБУДСХІД»), ВКФ «Спліт» ТОВ, протоколи уповноваженої особи від 11.10.2024 № 161, від 31.10.2024 № 178, від 01.11.2024 № 179, повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2024, договір поставки від 13.11.2024 № Т - 80 на суму 2 289 000,00 грн (з ПДВ), укладений між Замовником та ВКФ «Спліт» ТОВ; по лоту № 7: тендерна пропозиція учасника приватного підприємства «АЛЬФА ЛЮКС» (далі – ПП «АЛЬФА ЛЮКС»), протокол уповноваженої особи від 11.10.2024 № 162, повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2024, договір поставки від 22.10.2024 № Т - 66 на суму 245 916,00 грн (з ПДВ), укладений між Замовником та ПП «АЛЬФА ЛЮКС». За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про, зокрема, ціну та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, в тому числі - з іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Відповідно до пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, іншими документами від учасника є свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). У пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що у разі, якщо очікувана вартість пропозиції Замовника вказана без урахування ПДВ, для участі в закупівлі Учасник – платник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками закупівлі, а саме: цінова пропозиція повинна бути без урахування ПДВ. Учасник вказує вартість без урахування ПДВ. У разі якщо учасник платник ПДВ буде визначений переможцем закупівлі договір із ним буде укладено з урахування ПДВ. Ціна договору буде визначена як ціна пропозиції такого учасника за результатами аукціону за плюсом ПДВ (20%). У додатку 4 до тендерної документації наведена форма «Пропозиція» в якій учасник повинен зазначити вартість предмета закупівлі без ПДВ, суму ПДВ (для платників ПДВ) та вартість предмета закупівлі з ПДВ (для платників ПДВ). У примітці до форми «Пропозиція» зазначено, що у разі якщо учасник платник ПДВ буде визначений переможцем закупівлі, договір із ним буде укладено з урахування ПДВ. Ціна договору буде визначена як ціна пропозиції такого учасника за результатами аукціону за плюсом ПДВ (20%). Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель щодо проведення закупівлі та оголошенням про проведення відкритих торгів, очікувана вартість предмета закупівлі за Лотом № 1 становить 131 192,00 грн (без ПДВ). При проведенні торгів за лотом № 1, учасником ВКФ «Спліт» ТОВ подана тендерна пропозиція в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм в сумі 119 999,88 грн. Також, на виконання вимог пункту 1 розділу 1 тендерної документації та пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, учасник ВКФ «Спліт» ТОВ надав в складі тендерної пропозиції витяг з реєстру платників податку на додану вартість від 10.02.2022 № 2211234500032 згідно з яким ВКФ «Спліт» ТОВ зареєстрований платником податку на додану вартість 14.12.1998. Отже, з урахуванням надання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Спліт» вищевказаного документу, ВКФ «Спліт» ТОВ є платником ПДВ. З урахуванням вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації, ВКФ «Спліт» ТОВ подав в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями цінову пропозицію без урахування ПДВ, яка склала 119 999,88 гривень. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ВКФ «Спліт» ТОВ, надана Пропозиція, за формою, наведеною у додатку 4 до тендерної документації, згідно з якою вартість предмета закупівлі без ПДВ становить 99 999,90 грн, сума ПДВ становить 19 999,98 грн, сума вартості предмета закупівлі з ПДВ становить 119 999,88 гривень. Отже, вищевказана Пропозиція, в якій сума вартості предмета закупівлі без ПДВ становить 99 999,90 грн, не відповідає поданій учасником ВКФ «Спліт» ТОВ тендерній пропозиції в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм в сумі 119 999,88 гривень (без ПДВ). Аналогічно, при проведенні торгів за лотом № 6, учасником ВКФ «Спліт» ТОВ подана тендерна пропозиція в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм в сумі 2 289 000,00 гривень. Також, на виконання вимог пункту 1 розділу 1 тендерної документації та пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, учасник ВКФ «Спліт» ТОВ надав в складі тендерної пропозиції витяг з реєстру платників податку на додану вартість від 10.02.2022 № 2211234500032 згідно з яким ВКФ «Спліт» ТОВ зареєстрований платником податку на додану вартість 14.12.1998. Отже, з урахуванням надання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Спліт» вищевказаного документу, ВКФ «Спліт» ТОВ є платником ПДВ. З урахуванням вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації, ВКФ «Спліт» ТОВ подав в електронній формі, через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями цінову пропозицію без урахування ПДВ, яка склала 2 289 000,00 гривень. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спліт», надана Пропозиція, за формою, наведеною у додатку 4 до тендерної документації, згідно з якою вартість предмета закупівлі без ПДВ становить 1 907 500,00 грн, сума ПДВ - 381 500,00 грн, сума вартості предмета закупівлі з ПДВ -2 289 000,00 гривень. Отже, вищевказана Пропозиція, в якій сума вартості предмета закупівлі без ПДВ становить 1 907 500,00 грн, не відповідає поданій учасником ВКФ «Спліт» ТОВ тендерній пропозиції в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм в сумі 2 289 000,00 гривень (без ПДВ). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ВКФ «Спліт» ТОВ у його пропозиціях по лоту № 1 та лоту № 6, чим не надав можливість даному учаснику, усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.».
Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку:
«З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.».
Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію наступного змісту:
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-11-27-000025 закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 44110000-4 Конструкційні матеріали (Конструкційні матеріали), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені».
Під час розгляду другого питання порядку денного:
На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
Дата публікації звіту:
24.12.2024 14:38
Запити/Пояснення
Номер:
7948d218df7944ef9eb2ba1455ad9800
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
02.12.2024 10:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Конструкційні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-09-30-002683-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2f8c30c7eac54bbdba66c6870ebc7335
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2024-09-30-002683-a
Дата опублікування:
05.12.2024 15:42
Опис:
На виконання вимог, викладених у запиті УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-09-30-002683-a Комунальним підприємством «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради (далі – КП «Теплоенергетик» КМР») повідомляє про наступне: У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) уповноваженою особою КП «Теплоенергетик» КМР» 30 вересня 2024 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Конструкційні матеріали UA-2024-09-30-002683-a. 26 листопада 2024 року на підставі наказу УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ № 79-з через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-M-2024-11-27-000025 та 02 грудня 2024 року сформовані запити Замовнику на пояснення з наступних питань: «1. У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Конструкційні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-09-30-002683-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документаціїх» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, з іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Відповідно до пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, іншими документами від учасника є свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель щодо проведення закупівлі та оголошенням про проведення відкритих торгів, очікувана вартість предмета закупівлі за Лотом № 1 «Полікарбонат» становить 131 192,00 грн (без ПДВ). В пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що у разі якщо очікувана вартість пропозиції Замовника вказана без урахування ПДВ, для участі в закупівлі Учасник – платник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими Учасниками закупівлі, а саме: цінова пропозиція повинна бути без урахування ПДВ. Учасник вказує вартість без урахування ПДВ. У разі якщо учасник платник ПДВ буде визначений переможцем закупівлі договір із ним буде укладено з урахування ПДВ. Ціна договору буде визначена як ціна пропозиції такого учасника за результатами аукціону за плюсом ПДВ (20%). В додатку 4 до тендерної документації наведена форма «Пропозиція» в якій учасник повинен зазначити (в грн.) суму вартості предмета закупівлі без ПДВ, суму ПДВ (для платників ПДВ) та суму вартості предмета закупівлі з ПДВ (для платників ПДВ). 1. При проведенні торгів за лотом 1 «Полікарбонат», первинна пропозиція пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Спліт» (далі – ТОВ «Спліт») становить 119 999,88 грн. На виконання вимог пункту 1 розділу 1 тендерної документації та пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спліт» надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 2211234500032 згідно з яким ТОВ «Спліт» зареєстрований платником податку на додану вартість 14.12.1998. Отже, з урахуванням надання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Спліт» вищевказаних документів, ТОВ «Спліт» є платником ПДВ. З урахуванням вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації, ТОВ «Спліт» мав подавати до аукціону цінову пропозицію без урахування ПДВ. Первинна пропозиція на аукціоні учасника ТОВ «Спліт» становить 119 999,88 гривень. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спліт», надана Пропозиція, за формою, наведеною у додатку 4 до тендерної документації, згідно з якою сума вартості предмета закупівлі без ПДВ становить 99 999,90 грн, сума ПДВ становить 19 999,98 грн, сума вартості предмета закупівлі з ПДВ становить 119 999,88 гривень. Вищевказаною Пропозицією, в якій сума вартості предмета закупівлі без ПДВ становить 99 999,90 грн, не підтверджено первинну пропозицію на аукціоні учасника ТОВ «Спліт» 119 999,88 грн, яка, відповідно до вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації, подається учасниками без урахування ПДВ. З якої причини Вами не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити вищевказану невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «Спліт» у складі тендерної пропозиції, як це передбачено вимогами пункту 43 Особливостей? 2. Аналогічно, при проведенні торгів за лотом 6 «Конструкційні матеріали», первинна пропозиція та остаточна пропозиція ТОВ «Спліт» становить 2 289 000,00 гривень. На виконання вимог пункту 1 розділу 1 тендерної документації та пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спліт» надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 2211234500032 згідно з яким ТОВ «Спліт» зареєстрований платником податку на додану вартість 14.12.1998. Отже, з урахуванням надання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Спліт» вищевказаних документів, ТОВ «Спліт» є платником ПДВ. З урахуванням вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації, ТОВ «Спліт» мав подавати до аукціону цінову пропозицію без урахування ПДВ. Первинна пропозиція на аукціоні учасника ТОВ «Спліт» становить 2 289 000,00 гривень. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спліт», надана Пропозиція, за формою, наведеною у додатку 4 до тендерної документації, згідно з якою сума вартості предмета закупівлі без ПДВ становить 1 907 500,00 грн, сума ПДВ становить 381 500,00 грн, сума вартості предмета закупівлі з ПДВ становить 2 289 000,00 гривень. Вищевказаною Пропозицією, в якій сума вартості предмета закупівлі без ПДВ становить 1 907 500,00 грн, не підтверджено первинну пропозицію на аукціоні учасника ТОВ «Спліт» 2 289 000,00 грн, яка, відповідно до вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації, подається учасниками без урахування ПДВ. З якої причини Вами не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити вищевказану невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «Спліт» у складі тендерної пропозиції, як це передбачено вимогами пункту 43 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. 2. У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Конструкційні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-09-30-002683-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.».
Відповідно до першого питання, Замовник за Лотом 1 та 6 29.10.2024 та 01.11.2024 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ВКФ "Спліт" (Протокол № 177, 179 від 29.10.2024 р. та 01.11.2024 р.). Учасником було повідомлено, що саме в електронній формі тендерної пропозиції була допущенна помилка, яку виправити після розкриття тендерних пропозицій було - неможливо, тому зазначена вартість, яка була вказана в електронній формі пропозиції була з урахуванням ПДВ (а повинна була стояти сума без ПДВ). В зв’язку з тим Пропозиція за Додатком 4 тендерної документації була вірна (лист від учасника додається).
Відповідно до п. 43 Особливостей та до розділу 5 ч 1 тендерної документації: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Замовник не повинен був оприлюднювати вимогу щодо усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, тому що була допущенна помилка саме в електронній формі пропозиції із зазначенням ціни, а не в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Згідно пункту 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), передбачає що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім зокрема випадку перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно до другого питання, КП «Теплоенергетик» КМР» проведено процедуру закупівлі Конструкційні матеріали. Код за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2024-09-30-002683-a. Розглянувши запит про надання пояснення від 02.12.2024, повідомляємо наступне. Очікувана вартість закупівлі товару «Конструкційні матеріали (код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-09-30-002683-a) визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена Наказом КП «Теплоенергетик» КМР» про затвердження методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 06.03.2023 р. №30/1, що становить 3 243 450,00 UAH (без ПДВ) з урах. транспортних послуг (розрахунок додається). Також повідомляємо, що враховані технічні особливості закупівлі для підприємства вузької специфіки роботи (службова записка та комерційні пропозиції додаються). Таким чином, враховуючи комерційні пропозиції, наведені в додатках, технічні особливості матеріалів, в тендерній документації визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Додатки: 1. Наказ про затвердження методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 06.03.2023 р. №30/1 з додатком на 9 арк. в 1 прим. 2. Службова записка на 2 арк. в 1 прим. 3. Комерційні пропозиції на 59 арк. в 1 прим. 4. Розрахунок на 3 арк. в 1 прим. 4. Лист від учасника закупівлі.
Номер:
a80c4e40f7ca429eaa72b747c533a6c3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
02.12.2024 17:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Конструкційні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-09-30-002683-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документаціїх» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, з іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, іншими документами від учасника є свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ).
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель щодо проведення закупівлі та оголошенням про проведення відкритих торгів, очікувана вартість предмета закупівлі за Лотом № 1 «Полікарбонат» становить 131 192,00 грн (без ПДВ).
В пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що у разі якщо очікувана вартість пропозиції Замовника вказана без урахування ПДВ, для участі в закупівлі Учасник – платник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими Учасниками закупівлі, а саме: цінова пропозиція повинна бути без урахування ПДВ. Учасник вказує вартість без урахування ПДВ. У разі якщо учасник платник ПДВ буде визначений переможцем закупівлі договір із ним буде укладено з урахування ПДВ. Ціна договору буде визначена як ціна пропозиції такого учасника за результатами аукціону за плюсом ПДВ (20%).
В додатку 4 до тендерної документації наведена форма «Пропозиція» в якій учасник повинен зазначити (в грн.) суму вартості предмета закупівлі без ПДВ, суму ПДВ (для платників ПДВ) та суму вартості предмета закупівлі з ПДВ (для платників ПДВ).
1. При проведенні торгів за лотом 1 «Полікарбонат», первинна пропозиція пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Спліт» (далі – ТОВ «Спліт») становить 119 999,88 грн.
На виконання вимог пункту 1 розділу 1 тендерної документації та пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спліт» надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 2211234500032 згідно з яким ТОВ «Спліт» зареєстрований платником податку на додану вартість 14.12.1998.
Отже, з урахуванням надання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Спліт» вищевказаних документів, ТОВ «Спліт» є платником ПДВ.
З урахуванням вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації, ТОВ «Спліт» мав подавати до аукціону цінову пропозицію без урахування ПДВ.
Первинна пропозиція на аукціоні учасника ТОВ «Спліт» становить 119 999,88 гривень.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спліт», надана Пропозиція, за формою, наведеною у додатку 4 до тендерної документації, згідно з якою сума вартості предмета закупівлі без ПДВ становить 99 999,90 грн, сума ПДВ становить 19 999,98 грн, сума вартості предмета закупівлі з ПДВ становить 119 999,88 гривень.
Вищевказаною Пропозицією, в якій сума вартості предмета закупівлі без ПДВ становить 99 999,90 грн, не підтверджено первинну пропозицію на аукціоні учасника ТОВ «Спліт» 119 999,88 грн, яка, відповідно до вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації, подається учасниками без урахування ПДВ.
З якої причини Вами не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити вищевказану невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «Спліт» у складі тендерної пропозиції, як це передбачено вимогами пункту 43 Особливостей?
2. Аналогічно, при проведенні торгів за лотом 6 «Конструкційні матеріали», первинна пропозиція та остаточна пропозиція ТОВ «Спліт» становить 2 289 000,00 гривень.
На виконання вимог пункту 1 розділу 1 тендерної документації та пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спліт» надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 2211234500032 згідно з яким ТОВ «Спліт» зареєстрований платником податку на додану вартість 14.12.1998.
Отже, з урахуванням надання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Спліт» вищевказаних документів, ТОВ «Спліт» є платником ПДВ.
З урахуванням вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації, ТОВ «Спліт» мав подавати до аукціону цінову пропозицію без урахування ПДВ.
Первинна пропозиція на аукціоні учасника ТОВ «Спліт» становить 2 289 000,00 гривень.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спліт», надана Пропозиція, за формою, наведеною у додатку 4 до тендерної документації, згідно з якою сума вартості предмета закупівлі без ПДВ становить 1 907 500,00 грн, сума ПДВ становить 381 500,00 грн, сума вартості предмета закупівлі з ПДВ становить 2 289 000,00 гривень.
Вищевказаною Пропозицією, в якій сума вартості предмета закупівлі без ПДВ становить 1 907 500,00 грн, не підтверджено первинну пропозицію на аукціоні учасника ТОВ «Спліт» 2 289 000,00 грн, яка, відповідно до вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації, подається учасниками без урахування ПДВ.
З якої причини Вами не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити вищевказану невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «Спліт» у складі тендерної пропозиції, як це передбачено вимогами пункту 43 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2711ef383d54426bbcbdedc4f594912f
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2024-09-30-002683-a
Дата опублікування:
05.12.2024 15:41
Опис:
На виконання вимог, викладених у запиті УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-09-30-002683-a Комунальним підприємством «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради (далі – КП «Теплоенергетик» КМР») повідомляє про наступне: У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) уповноваженою особою КП «Теплоенергетик» КМР» 30 вересня 2024 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Конструкційні матеріали UA-2024-09-30-002683-a. 26 листопада 2024 року на підставі наказу УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ № 79-з через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-M-2024-11-27-000025 та 02 грудня 2024 року сформовані запити Замовнику на пояснення з наступних питань: «1. У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Конструкційні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-09-30-002683-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документаціїх» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, з іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Відповідно до пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, іншими документами від учасника є свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель щодо проведення закупівлі та оголошенням про проведення відкритих торгів, очікувана вартість предмета закупівлі за Лотом № 1 «Полікарбонат» становить 131 192,00 грн (без ПДВ). В пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що у разі якщо очікувана вартість пропозиції Замовника вказана без урахування ПДВ, для участі в закупівлі Учасник – платник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими Учасниками закупівлі, а саме: цінова пропозиція повинна бути без урахування ПДВ. Учасник вказує вартість без урахування ПДВ. У разі якщо учасник платник ПДВ буде визначений переможцем закупівлі договір із ним буде укладено з урахування ПДВ. Ціна договору буде визначена як ціна пропозиції такого учасника за результатами аукціону за плюсом ПДВ (20%). В додатку 4 до тендерної документації наведена форма «Пропозиція» в якій учасник повинен зазначити (в грн.) суму вартості предмета закупівлі без ПДВ, суму ПДВ (для платників ПДВ) та суму вартості предмета закупівлі з ПДВ (для платників ПДВ). 1. При проведенні торгів за лотом 1 «Полікарбонат», первинна пропозиція пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Спліт» (далі – ТОВ «Спліт») становить 119 999,88 грн. На виконання вимог пункту 1 розділу 1 тендерної документації та пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спліт» надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 2211234500032 згідно з яким ТОВ «Спліт» зареєстрований платником податку на додану вартість 14.12.1998. Отже, з урахуванням надання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Спліт» вищевказаних документів, ТОВ «Спліт» є платником ПДВ. З урахуванням вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації, ТОВ «Спліт» мав подавати до аукціону цінову пропозицію без урахування ПДВ. Первинна пропозиція на аукціоні учасника ТОВ «Спліт» становить 119 999,88 гривень. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спліт», надана Пропозиція, за формою, наведеною у додатку 4 до тендерної документації, згідно з якою сума вартості предмета закупівлі без ПДВ становить 99 999,90 грн, сума ПДВ становить 19 999,98 грн, сума вартості предмета закупівлі з ПДВ становить 119 999,88 гривень. Вищевказаною Пропозицією, в якій сума вартості предмета закупівлі без ПДВ становить 99 999,90 грн, не підтверджено первинну пропозицію на аукціоні учасника ТОВ «Спліт» 119 999,88 грн, яка, відповідно до вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації, подається учасниками без урахування ПДВ. З якої причини Вами не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити вищевказану невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «Спліт» у складі тендерної пропозиції, як це передбачено вимогами пункту 43 Особливостей? 2. Аналогічно, при проведенні торгів за лотом 6 «Конструкційні матеріали», первинна пропозиція та остаточна пропозиція ТОВ «Спліт» становить 2 289 000,00 гривень. На виконання вимог пункту 1 розділу 1 тендерної документації та пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спліт» надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 2211234500032 згідно з яким ТОВ «Спліт» зареєстрований платником податку на додану вартість 14.12.1998. Отже, з урахуванням надання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Спліт» вищевказаних документів, ТОВ «Спліт» є платником ПДВ. З урахуванням вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації, ТОВ «Спліт» мав подавати до аукціону цінову пропозицію без урахування ПДВ. Первинна пропозиція на аукціоні учасника ТОВ «Спліт» становить 2 289 000,00 гривень. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спліт», надана Пропозиція, за формою, наведеною у додатку 4 до тендерної документації, згідно з якою сума вартості предмета закупівлі без ПДВ становить 1 907 500,00 грн, сума ПДВ становить 381 500,00 грн, сума вартості предмета закупівлі з ПДВ становить 2 289 000,00 гривень. Вищевказаною Пропозицією, в якій сума вартості предмета закупівлі без ПДВ становить 1 907 500,00 грн, не підтверджено первинну пропозицію на аукціоні учасника ТОВ «Спліт» 2 289 000,00 грн, яка, відповідно до вимог пункту 1 розділу 5 тендерної документації, подається учасниками без урахування ПДВ. З якої причини Вами не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити вищевказану невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «Спліт» у складі тендерної пропозиції, як це передбачено вимогами пункту 43 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. 2. У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Конструкційні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-09-30-002683-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.».
Відповідно до першого питання, Замовник за Лотом 1 та 6 29.10.2024 та 01.11.2024 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ВКФ "Спліт" (Протокол № 177, 179 від 29.10.2024 р. та 01.11.2024 р.). Учасником було повідомлено, що саме в електронній формі тендерної пропозиції була допущенна помилка, яку виправити після розкриття тендерних пропозицій було - неможливо, тому зазначена вартість, яка була вказана в електронній формі пропозиції була з урахуванням ПДВ (а повинна була стояти сума без ПДВ). В зв’язку з тим Пропозиція за Додатком 4 тендерної документації була вірна (лист від учасника додається).
Відповідно до п. 43 Особливостей та до розділу 5 ч 1 тендерної документації: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Замовник не повинен був оприлюднювати вимогу щодо усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, тому що була допущенна помилка саме в електронній формі пропозиції із зазначенням ціни, а не в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Згідно пункту 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), передбачає що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім зокрема випадку перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно до другого питання, КП «Теплоенергетик» КМР» проведено процедуру закупівлі Конструкційні матеріали. Код за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2024-09-30-002683-a. Розглянувши запит про надання пояснення від 02.12.2024, повідомляємо наступне. Очікувана вартість закупівлі товару «Конструкційні матеріали (код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-09-30-002683-a) визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена Наказом КП «Теплоенергетик» КМР» про затвердження методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 06.03.2023 р. №30/1, що становить 3 243 450,00 UAH (без ПДВ) з урах. транспортних послуг (розрахунок додається). Також повідомляємо, що враховані технічні особливості закупівлі для підприємства вузької специфіки роботи (службова записка та комерційні пропозиції додаються). Таким чином, враховуючи комерційні пропозиції, наведені в додатках, технічні особливості матеріалів, в тендерній документації визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Додатки: 1. Наказ про затвердження методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 06.03.2023 р. №30/1 з додатком на 9 арк. в 1 прим. 2. Службова записка на 2 арк. в 1 прим. 3. Комерційні пропозиції на 59 арк. в 1 прим. 4. Розрахунок на 3 арк. в 1 прим. 4. Лист від учасника закупівлі.