• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Конструкційні матеріали

Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 р

Завершена

3 243 450.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 119.00 UAH
Період оскарження: 30.09.2024 11:11 - 06.10.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога до державної закупівлі з особливостями за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Лот 6) за ідентифікатором UA-2024-09-30-002683-a

Номер: 460cf5949df544b2a2508be1acdf9160
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-30-002683-a.a2
Назва: Вимога до державної закупівлі з особливостями за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Лот 6) за ідентифікатором UA-2024-09-30-002683-a
Вимога:
30.09.2024р. Комунальне підприємство "Теплоенергетик" (код ЄДРПОУ 24153576) оголосило про проведення відкритих торгів державної закупівлі з особливостями за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Лот 6). 09.10.2024р. відбувся електронний аукціон (UA-2024-09-30-002683-a Закупівля на prozorro.gov.ua), за результатами якого переможцем став один із учасників - ТОВ «ПРОМБУДСХІД» (код ЄДРПОУ 33221471). 11.10.2024р. замовником державної закупівлі шляхом проведення відкритих торгів з особливостями - Комунальне підприємство "Теплоенергетик" (Замовник) опубліковано Протокол №161 про визначення учасника переможцем та намір укласти договір з урахуванням виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Маємо звернути увагу на той факт, що Замовником грубо порушено порядок оцінки тендерної пропозиції та розгляду на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення закупівлі тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, передбачений ст. 10 та ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник не виконав вимоги ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція учасника – переможця відкритих торгів ТОВ «ПРОМБУДСХІД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, про що визнав сам Замовник у своїй вимозі від 10.10.24р., перебуваючи у попередній змові визначив переможцем ТОВ «ПРОМБУДСХІД», незважаючи на суттєві та істотні порушення та грубі помилки тендерної пропозиції Учасника - переможця, що вказує на дискримінацію учасників, порушення прав учасників на чесні та прозорі торги та необ’єктивне та упереджене визначення переможця, корупційну складову, що є порушенням вимог ст. 5, 26, 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», з огляду на наступне. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі у відповідності до п. 3, 5 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначені Замовником згідно Додату 2 до ТД. Розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить вимогу щодо надання «заповненої форми цінової пропозиції згідно з Додатком 4 тендерної документації». Так, у Лоті 6 Додатку 2 «Технічна специфікація» до ТД Замовником зазначений Руберойд РКК-350/10м² простий ізолювальний у кількості 655 рулонів. Замовником у тендерній документації чітко вказані одиниці виміру та кількість товару (Додаток 2 та Додаток 4). У порушення вимог п. 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та Додатку 2 до ТД Учасник – переможець ТОВ «ПРОМБУДСХІД» у своїй тендерній пропозиції запропонував Руберойд РКК-350Б у кількості 655 рулонів за ціною за одиницю 396,00 грн. без ПДВ, що при математичному обрахунку дорівнює 259 380,00 грн. без ПДВ, При цьому Учасник – переможець ТОВ «ПРОМБУДСХІД» у своїй ціновій пропозиції – Формі пропозиції у п. 1 Лоту 6 зазначив загалу вартість позиції (Руберойд РКК-350Б) 655 рулонів * 396,00 грн. без ПДВ (ціна за одиницю) = 140 580,00 грн. без ПДВ, чим умисно та штучно зменшив загальну вартість предмета закупівлі по Лоту 6 на 118 800,00 грн. без ПДВ. Даними діями Учасник – переможець ТОВ «ПРОМБУДСХІД» не виконав технічні вимоги до предмета закупівлі, сфальсифікував загальну вартість п.1 Форми пропозиції по Лоту 6 (Руберойд РКК-350Б), що в свою чергу призвело до штучного та умисного зменшення очікуваної вартості державної закупівлі 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Лот 6) за ідентифікатором UA-2024-09-30-002683-a. У порушення вимог ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник – переможець ТОВ «ПРОМБУДСХІД» після аукціону та розкриття тендерних пропозицій тричі завантажував через електронну систему закупівель уточнену форму цінової пропозиції, в якій неодноразово змінював кількість предмету закупівлі та відпускні ціни за одиницю товару по всім позиціям Лоту 6 44110000-4 «Конструкційні матеріали»: - 10.10.2024р. (вих. № 10-10/1) о 16:00 на виконання Вимоги Замовника; - 14.10.2024р. (вих. № 11-10/1) о 11:47 - 15.10.2024р. (вих. № 10-10/1) о 16:46. Відповідно до п. 24 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі Відповідно до п. 32-33 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Відповідно до ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до Особливості здійснення публічних закупівель, затверджених Постановою КМУ №1178, невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо. Законодавством не передбачено усунення учасником невідповідностей у таких документах, зокрема, як інформація (та / або документів) про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в ТП, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі, ціни тощо. Викладені порушення узгоджуються з Висновками, викладеними в рішеннях Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель. (Рішення № 23326-р/пк-пз від 13.10.2021р. та Рішення № 6583-р/пк-пз від 31.03.2021р.). З огляду на викладене, вважаємо Протокол № 161 від 11.10.2024р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання учасника ТОВ «ПРОМБУДСХІД» переможцем та намір укласти договір з урахуванням виправлення учасниками виявлених невідповідностей, закупівлі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Лот 6) за ідентифікатором UA-2024-09-30-002683-a, прийнятий з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, істотна невідповідність цінової пропозиції учасника - переможця відкритих торгів державної закупівлі з особливостями ТОВ «ПРОМБУДСХІД» Тендерній документації Замовником проігнорована, що вказує на дискримінацію учасників, порушення прав учасників на чесні та прозорі торги та необ’єктивне та упереджене визначення переможця, що є порушенням вимог ст. 5, 26, 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». А від так, Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника – переможця відкритих торгів з особливостями за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Лот 6) ТОВ «ПРОМБУДСХІД» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, у відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція учасника – переможця відкритих торгів не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Я, Анастасія Місюля, як уповноважена особа КП «Теплоенергетик» КМР», розглянувши звернення учасника ТОВ "ВКФ "Спліт", тендерна пропозиція якого була не розглянута по процедурі відкритих торгів з Особливостями щодо закупівлі 44110000-4 Конструкційні матеріали (Конструкційні матеріали) ЛОТ 6 Конструкційні матеріали UA-2024-09-30-002683-a - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Учасник процеури закупівлі, а саме ТОВ "ВКФ "Спліт" вимагає наступне: «Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника – переможця відкритих торгів з особливостями за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Лот 6) ТОВ «ПРОМБУДСХІД» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, у відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція учасника – переможця відкритих торгів не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.». Розглянувши вимогу та керуючись Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами) уповноважена особа прийняла наступне рішення: 1. Надати на звернення учасника, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 16.10.2024 року, додаткову інформацію про причини прийнятого рішення по предмету закупівлі 44110000-4 Конструкційні матеріали (Конструкційні матеріали) ЛОТ 6 Конструкційні матеріали UA-2024-09-30-002683-a, а саме: 1. Відповідно до п. 46 Особливостей та до розділу 5 ч 3 тендерої документакії: «Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. ». ТОВ "ВКФ "Спліт" не є учасником процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, тому Замовник не повинен надавати жодної аргументації щодо прийнятого рішення. 2. Відповідно до п. 47 Особливостей: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів..». Відповідно до Додатку 5 тендерної документації, переможець закупівлі у визначений строк повинен надати наступні документи: (Перелік документів в протоколі 168 від 18.10.2024р). Переможець закупівлі надав відповідні документи у визначений строк. 3. Відповідно до розділу 1 ч. 7 тендерної документації: «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.». 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь учаснику, пропозиція якого була не розглянута.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога державної закупівлі з особливостями за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Лот 6) за ідентифікатором UA-2024-09-30-002683-

Номер: f9b3a116bde949178e38a4ce2bdcc44b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-30-002683-a.b1
Назва: Вимога державної закупівлі з особливостями за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Лот 6) за ідентифікатором UA-2024-09-30-002683-
Вимога:
30.09.2024р. Комунальне підприємство "Теплоенергетик" (код ЄДРПОУ 24153576) оголосило про проведення відкритих торгів державної закупівлі з особливостями за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Лот 6). 09.10.2024р. відбувся електронний аукціон (UA-2024-09-30-002683-a Закупівля на prozorro.gov.ua), за результатами якого переможцем став один із учасників - ТОВ «ПРОМБУДСХІД» (код ЄДРПОУ 33221471). 10.10.2024р. замовником державної закупівлі шляхом проведення відкритих торгів з особливостями - Комунальне підприємство "Теплоенергетик" (Замовник) опубліковано Вимогу учаснику ТОВ «ПРОМБУДСХІД» про усунення порушень, зі змісту якої вбачається, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні (частково відсутні) або за іншим предметом закупівлі : 1. Додатком 3 ТД погодження проекту договору та істотних умов; 2. Додатком 4 Цінова пропозиція не відповідає тех. умовам згідно Додатку 2 ТД. Даною Вимогою Замовник пропонує учаснику надати у строк, визначений Особливостями: 1. Погодження проекту договору та істотних умов, згідно Додатку 3 ТД; 2. Цінова пропозиція кількості товару повинна збільшитися, пропорційно зменшенню об'єму в рулоні. Тобто, ми вказуємо Knauf - 24 кв.м, а в пропозиції Учасника NATUROLL M 50*1200*(2*9100mm) - 21,84 м.кв. Кількість рулонів повинна бути 503 шт. 11.10.2024р. замовником державної закупівлі шляхом проведення відкритих торгів з особливостями - Комунальне підприємство "Теплоенергетик" (Замовник) опубліковано Протокол №161 про визначення учасника переможцем та намір укласти договір з урахуванням виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Маємо звернути увагу на той факт, що Замовником грубо порушено порядок оцінки тендерної пропозиції та розгляду на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення закупівлі тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, передбачений ст. 10 та ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник не виконав вимоги ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція учасника – переможця відкритих торгів ТОВ «ПРОМБУДСХІД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, про що визнав сам Замовник у своїй вимозі від 10.10.24р., перебуваючи у попередній змові визначив переможцем ТОВ «ПРОМБУДСХІД», незважаючи на суттєві та істотні порушення тендерної пропозиції Учасника - переможця, що вказує на дискримінацію учасників, порушення прав учасників на чесні та прозорі торги та необ’єктивне та упереджене визначення переможця, корупційну складову, що є порушенням вимог ст. 5, 26, 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», з огляду на наступне. 1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі у відповідності до п. 3, 5 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначені Замовником згідно Додату 2 до ТД. Розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить вимогу щодо надання «заповненої форми цінової пропозиції згідно з Додатком 4 тендерної документації». Так, у Лоті 6 Додатку 2 «Технічна специфікація» до ТД зазначений Утеплювач “KNAUF” 24 кв.м/уп. у кількості 458 упаковок, що при математичному обрахунку дорівнює 10 992 кв.м., тобто Замовник визначив потребу у закупівлі Утеплювача “KNAUF” – 10 992 кв.м., Замовником у тендерній документації чітко вказані одиниці виміру та кількість товару (Додаток 2 та Додаток 4). У порушення вимог п. 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та Додатку 2 до ТД Учасник – переможець ТОВ «ПРОМБУДСХІД» у своїй тендерній пропозиції запропонував NATUROLL M 50*1200*(2*9100мм) 24 рул. (при цьому не визначено який саме конструктивний матеріал, лише ТМ) у кількості 458 упаковок, що при математичному обрахунку дорівнює 10 002,72 кв.м., що значно менше від заявленої потреби предмета закупівлі Замовника та не відповідає вимогам технічної документації. Даними діями Учасник – переможець ТОВ «ПРОМБУДСХІД» своєю тендерною пропозицією не виконав технічні вимоги до предмета закупівлі, що в свою чергу призвело до штучного та умисного зменшення очікуваної вартості державної закупівлі 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Лот 6) за ідентифікатором UA-2024-09-30-002683-a. У порушення вимог ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» 10.10.2024р. Учасник – переможець ТОВ «ПРОМБУДСХІД» після аукціону та розкриття тендерних пропозицій завантажив через електронну систему закупівель уточнену форму пропозиції, в якій змінив кількість предмету закупівлі та ціну за одиницю товару. Відповідно до п. 24 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі Відповідно до п. 32-33 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Відповідно до ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до Особливості здійснення публічних закупівель, затверджених Постановою КМУ №1178, невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо. Законодавством не передбачено усунення учасником невідповідностей у таких документах, зокрема, як інформація (та / або документів) про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в ТП,виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі, тощо. Викладені порушення узгоджуються з Висновками, викладеними в рішеннях Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель. (Рішення № 23326-р/пк-пз від 13.10.2021р. та Рішення № 6583-р/пк-пз від 31.03.2021р.) 2. У порушення вимог п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та Додатку № 3 до Тендерної документації Замовника тендерна пропозиція учасника – переможця відкритих торгів ТОВ «ПРОМБУДСХІД» не містить заповненого та підписаного проекту договору та не містить інформації (лист- гарантія, лист-згода чи т.ін.) про дотримання чи погодження з умовами договору, викладеному у Додатку №3 до тендерної документації, на відміну від інших учасників торгів. Пункт 8 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює, що в тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Згідно ч. 4 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Так, відповідно до ч. 1 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до п. 7 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації Замовника Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника Тендерні пропозиції подаються шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Викладені порушення узгоджуються з Висновками, викладеними в рішеннях Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель. (Рішення № 20766-р/пк-пз від 13.09.2021р. та Рішення № 23097-р/пк-пз від 11.10.2021р.) З огляду на викладене, вважаємо Протокол № 161 від 11.10.2024р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання учасника ТОВ «ПРОМБУДСХІД» переможцем та намір укласти договір з урахуванням виправлення учасниками виявлених невідповідностей, закупівлі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Лот 6) за ідентифікатором UA-2024-09-30-002683-a, прийнятий з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, суттєва невідповідність тендерної пропозиції учасника - переможця відкритих торгів державної закупівлі з особливостями ТОВ «ПРОМБУДСХІД» Тендерній документації Замовником проігнорована, що вказує на дискримінацію учасників, порушення прав учасників на чесні та прозорі торги та необ’єктивне та упереджене визначення переможця, що є порушенням вимог ст. 5, 26, 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». А від так, Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника – переможця відкритих торгів з особливостями за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Лот 6) ТОВ «ПРОМБУДСХІД» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, у відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція учасника – переможця відкритих торгів не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Я, Анастасія Місюля, як уповноважена особа КП «Теплоенергетик» КМР», розглянувши звернення учасника ТОВ "ВКФ "Спліт", тендерна пропозиція якого була не розглянута по процедурі відкритих торгів з Особливостями щодо закупівлі 44110000-4 Конструкційні матеріали (Конструкційні матеріали) ЛОТ 6 Конструкційні матеріали UA-2024-09-30-002683-a - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Учасник процеури закупівлі, а саме ТОВ "ВКФ "Спліт" вимагає наступне: «Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника – переможця відкритих торгів з особливостями за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Лот 6) ТОВ «ПРОМБУДСХІД» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, у відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція учасника – переможця відкритих торгів не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.». Розглянувши вимогу та керуючись Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами) уповноважена особа прийняла наступне рішення: 1. Надати на звернення учасника, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 14.10.2024 року, додаткову інформацію про причини прийнятого рішення по предмету закупівлі 44110000-4 Конструкційні матеріали (Конструкційні матеріали) ЛОТ 6 Конструкційні матеріали UA-2024-09-30-002683-a, а саме: 1. Розділом 3 ч 1 тендерної документації визначено «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.» 2. Відповідно до п. 43 Особливостей та до розділу 5 ч 1 тендерної документації: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». 3. Відповідно до розділу 1 ч. 7 тендерної документації: «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.». Враховуючи вищезазначене, переможець процедури закупівлі надав погоджений Додаток 2 ТД, що повністтю відповідає вимогам Додатку 2 тендерної документації. Цінова пропозиція – не є документом, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, тому Замовник має право розміщувати повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Кількісні характеристики предамету закупівлі не мають жодного відношення до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Проект Договору з істотними умовами - не є забезпеченням тендерної пропозиції або інформацією (та/або документом) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, тому Замовник має право розміщувати повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. Тендерна пропозиція Переможця ТОВ «ПРОМБУДСХІД» повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь учаснику, пропозиція якого була не розглянута.
Статус вимоги: Не задоволено