• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)

Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

24 589 228.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 245 892.29 UAH
Номер: 8c22f5c8ea734a388504cb7e9ccf2e01
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-27-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.01.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 27.01.2025 15:29 - 18.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.01.2025 № 4-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 21.01.2025 № 003100-18/733-2025. НАКАЗУЮ: 1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 27.01.2025 № 4-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ UA-2024-09-27-010958-a 27.09.2024 п.1 та п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 545-51-92, zarudnyyi@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей, пункту 13¹ Порядку № 861. За результатами аналізу питання надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону, пункту 84 Постанови № 668. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, розгляду тендерних пропозицій, дотримання рішень АМКУ, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавства, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом приведення плану фінансування виконаних робіт (додаток 4 до Договору) у відповідності до вимог пункту 84 Постанови КМУ № 668, оприлюднення документів, що підтверджують ступень локалізації товару, набуття, якого у власність передбачено Додатком №3 «Технічне завдання на виконання робіт» до Тендерної документації або документів про країну походження товару в разі її включення до переліку країн, з якими Україна уклала міжнародні угоди та/або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а в іншому випадку – припинити зобов’язання за договором, з дотриманням вимог Цивільного та Господарського кодексів, притягнення винних осіб, якими допущені порушення до відповідальності, забезпечити недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 лютого 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, дотримання рішень АМКУ, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавства, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.09.2024 №148 із змінами, реєстр пропозицій від 22.10.2024, протокол розкриття, тендерні пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УК «Комфорт-Буд» (далі - ТОВ «УК «Комфорт-Буд»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» (далі - ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.10.2024 № 154 про визнання переможцем ТОВ «УК «Комфорт-Буд» (скасоване), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 19.11.2024 №18588 -р/пк-пз щодо скасування рішення про визначення переможем ТОВ «УК «Комфорт-Буд», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.11.2024 № 163 про визнання переможцем ТОВ «УК «Комфорт-Буд» та укладання з ним договору, повідомлення про намір укласти договір від 26.11.2024, договір від 04.12.2024 № 86-24 на загальну суму 22676000,00 грн. з ПДВ, додаткову угоду від 10.12.2024 № 1 та додаткову угоду від 28.01.2025 № 2, пояснення Замовника з відповідними документами на запити Управління від 29.01.2025 та 11.02.2025 надані через електронну систему закупівель 03.02.2024 та 14.02.2025. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом дотримання законодавства при складанні тендерної документації встановлено наступне: За нормами пункту 3 Особливостей у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. В свою чергу, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Відповідно до частини першої статті 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти – постанови і розпорядження. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861). При цьому, пунктом 13-1 Порядку №861 встановлено, що замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. До товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, віднесені зокрема, дизель-генераторні установки. Згідно пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником встановлені вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону, які зазначено відповідно до Відомості обсягів робіт та Відомості ресурсів в Додатку 8 до тендерної документації. Відповідно Додатку №3 «Технічне завдання на виконання робіт» до тендерної документації Замовника під час виконання робіт передбачено придбання та встановлення обладнання, включеного до переліку товарів, особливості здійснення закупівель яких визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та по яким ступінь локалізації виробництва визначена підпунктом 1 цього пункту, а саме Агрегат дизель-генератор HERTZ HG16RS (позиція 692). Згідно Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 04-02-02, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "УК "Комфорт-Буд" (файл – Локальні кошториси Високопіченський ліцей ч.2.pdf), вартість Агрегату дизель-генератора HERTZ HG16RS складає 325666,0 грн. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, посадова особа Управління 11.02.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника, щодо надання пояснень стосовно не встановлення Замовником в тендерній документації вимоги щодо підтвердження учасниками ступеня локалізації вищезазначених товарів; інформації стосовно не зазначення у тендерній документації Замовника вимоги стосовно надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником; інформації стосовно включення вище переліченого обладнання до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (20 і більше відсотків), що оприлюднюється на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу з питань закупівель та надання копії документів які підтверджують походження Агрегату дизель-генератора HERTZ HG16RS. На запити Управління Замовник 14.02.2025 надав інформацію, в якій зокрема зазначив, що у Замовника фактично відсутні правові передумови набуття властивостей та основних характерних ознак володіння майном притаманних власнику. Відповідно, виконувати функції балансоутримувача завершеного об’єкту будівництва за предметом закупівлі та, відповідно, набувати право власності на майно у його складі, а також здійснювати фактичну експлуатацію такого об'єкта буде саме Тетерівська сільська рада. Оскільки Замовник не є власником обʼєкту чи замовником будівництва, а наділений лише функціями Замовника у розумінні ст.1 та ст.2 Закону, «локалізований» товар не набуватиметься Департаментом у власність, тому відповідно вимоги Закону щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів визначених переліком пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, як і вимоги передбачені п. 13-1 Порядку № 861 не застосовувались та не вимагались відповідні документи від Учасника процедури закупівлі. На підтвердження цього твердження Замовником, поміж іншого, надана копія Договору від 23.05.2024 № 7 про делегування (передачу повноважень) функцій замовника, пунктом 4.4 якого передбачено, що до введення об’єкту в експлуатацію вартість виконаних робіт по об’єкту обліковується на балансі Замовника. Однак, Замовником, на запит оприлюднений посадовою особою Управління 11.02.2025, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, не надано копії документів які підтверджують походження Агрегату дизель-генератора HERTZ HG16RS, що є порушенням частини п’ятої статті 8 Закону. Слід зазначити, що частиною першою статті 876 Цивільного кодексу України установлено, що власником об`єкта будівництва або результату інших будівельних робіт є замовник, якщо інше не передбачено законом або договором. Таким чином, відповідно до Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 04-02-02, передбачено придбання та встановлення обладнання, включеного до переліку товарів, особливості здійснення закупівель яких визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та по яким ступінь локалізації виробництва визначена підпунктом 1 цього пункту. З огляду на пункт 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом, тож Замовник не має право здійснювати придбання не локалізованих товарів. Отже, Замовником здійснено закупівлю робіт, виконання яких передбачає набуття замовником у власність товару, визначеному пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі перевищує вартісну межу, визначену абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, без урахування особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та на порушення вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей, пункту 13-1 Порядку № 861 Замовник в тендерній документації не визначив вимоги щодо підтвердження учасниками ступеня локалізації такого обладнання та надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника/(ів), продукція якого/(их) пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Поряд з цим, проведеним під час моніторингу аналізом Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації на офіційному веб-сайті Мінекономіки (https://cutt.ly/SX8MmIQ) та на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua/page/localisation) інформації щодо зазначеного товару із підтвердженим ступенем локалізації більше 20 відсотків не виявлено. Моніторингом відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено: Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей. Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668). Відповідно до пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Під час моніторингу встановлено, що пунктом 12.3 розділу XII Договору передбачено, що план фінансування будівництва (додаток № 4, який є невід’ємною частиною цього Договору) складається на весь період будівництва за весь період будівництва, а за поточний рік – за місяцями. Водночас, у план фінансування виконаних робіт (додаток 4 до Договору) не зазначено найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцем року укладання договору, з напрямів фінансування (видами витрат). Отже, Замовником укладено Договір з порушенням норм, встановлених пунктом 84 Постанови № 668, відповідно чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 19.02.2025 14:48 - 06.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 19.02.2025 14:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області 19.02.2025 року було опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-27-010958-a, який містить зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, шляхом приведення плану фінансування виконаних робіт (додаток 4 до Договору) у відповідності до вимог пункту 84 Постанови КМУ № 668, оприлюднення документів, що підтверджують ступень локалізації товару, набуття, якого у власність передбачено Додатком №3 «Технічне завдання на виконання робіт» до Тендерної документації або документів про країну походження товару в разі її включення до переліку країн, з якими Україна уклала міжнародні угоди та/або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а в іншому випадку – припинити зобов’язання за договором, з дотриманням вимог Цивільного та Господарського кодексів, притягнення винних осіб, якими допущені порушення до відповідальності, забезпечити недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На реалізацію даного висновку органу державного фінансового контролю Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації повідомляє про вжиття заходів щодо усунення порушень, виявлених під час проведення моніторингу, надаючи наступну інформацію та документи. Уповноваженою особою здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 84 постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 року шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди № 3 від 21.02.2025 року до Договору будівельного підряду від 04.12.2024 № 86-24, якою було виправлено Додаток № 4 «План фінансування будівництва» даного договору на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат), що додається. На виконання вимог в частині, передбачених пунктом 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» щодо підтвердження ступеня локалізації товару, набуття, якого у власність передбачено Додатком №3 «Технічне завдання на виконання робіт» до Тендерної документації або надання документів про країну походження товару в разі її включення до переліку країн, з якими Україна уклала міжнародні угоди та/або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі» повідомляємо наступне. Відповідно до розділу «Силове електрообладнання» Тому 2 стадії «Робочий проект» проектно-кошторисної документації розробленої по об’єкту: «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» передбачена можливість заміни виробів та матеріалів на інші з аналогічними технічними характеристиками. Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації було отримано лист ТОВ «УК «Комфорт-Буд» від 08.01.2025 № 75-1 стосовно заміни дизельгенераторної станції HERTZ HG16RS, яка відсутня в торговій мережі, на еквівалентну дизельгенераторну станцію Matari MC16 з аналогічними технічними характеристиками. В свою чергу, дану заміну було погоджено безпосереднім розробником проектно-кошторисної документації ПП «БУДПРОЕКТ-А» (лист додається). На підтвердження ступеня локалізації дизельгенераторної станції Matari MC16 надаємо сертифікат відповідності № UA0.YT.082604-24 від 26.08.2024, який підтверджує, що країною походження продукції ТМ MATARI є Японія, що входить до переліку країн – членів Угоди про державні закупівлі від 15.04.1994, до якої Україна приєдналася згідно Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі» від 16.03.2016 № 1029-VIII. Підсумовуючи викладене, просимо Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області підтвердити факт усунення Замовником порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що зазначити в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту: 26.02.2025 17:42

Запити/Пояснення