• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенівська установка з С-аркою (Тип-1))

Закупівля здійснюється в рамках виконання бюджетної програми 2301420 “Медичні заходи за рахунок коштів, отриманих на рахунок у Національному банку України для задоволення потреб охорони здоров’я” (UNITED24)

Завершена

52 929 993.97 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 264 649.97 UAH
Номер: 34e4205f29634bb985984763a1b89b11
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-08-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.01.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.01.2025 17:41 - 30.01.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.01.2025 № 6 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 34 UA-2024-09-26-013548-a 26.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ХАРВІНД», ТОВ «ПІКСЕЛМЕД», ТОВ «ФОРАМЕД», ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЕЛІТ-ЕДВАЙС», ТОВ «ГРІНЕР» та ТОВ «КСЕНКО», виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Медичні закупівлі України» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.09.2024 № 1643, реєстр пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженої відповідальністю «ХАРВІНД» (далі – ТОВ «ХАРВІНД»), довідку щодо обґрунтування аномально низької ціни від 09.10.2024 № 3/1471, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.10.2024 № 1759 та 17.10.2024 № 1783, тендерну пропозицію товариства з обмеженої відповідальністю «ПІКСЕЛМЕД» (далі – ТОВ «ПІКСЕЛМЕД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 24.10.2024 № 1843, вимогу про усунення невідповідностей до 25.10.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.10.2024 № 1859, рішення комісії АМКУ від 13.11.2024 № 18329-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.11.2024 № 2084, тендерну пропозицію товариства з обмеженої відповідальністю «ФОРАМЕД» (далі – ТОВ «ФОРАМЕД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.11.2024 № 2162, рішення комісії АМКУ від 10.12.2024 № 19640-р/пк-пз, тендерні пропозиції товариства з обмеженої відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ ЕЛІТ-ЕДВАЙС» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЕЛІТ-ЕДВАЙС»), товариства з обмеженої відповідальністю «ГРІНЕР» (далі – ТОВ «ГРІНЕР») та товариства з обмеженої відповідальністю «КСЕНКО» (далі – ТОВ «КСЕНКО»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13.12.2024 № 2357, 16.12.2024 № 2375 та 18.12.2024 № 2387, повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2024, договір про закупівлю від 24.12.2024 № 09/653-12/2024, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 13.01.2025 № 1, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 16.01.2025 та 22.01.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 30.01.2025 16:00 - 05.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.01.2025 16:00

Запити/Пояснення