-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги зі встановлення системи оповіщення про пожежу (ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Послуги зі встановлення системи оповіщення про пожежу у Ліцеї №2 "Подільський" Полтавської міської ради (ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Завершена
1 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Номер:
c71c1e588a7144478564755eaf4f6e6c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-22-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2024 00:00
Період моніторингу:
22.11.2024 17:03 - 14.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.11.2024 № 99-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
22.11.2024 № 99-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2024-09-25-009273-a, 25.09.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 10, абзацу 2 частини другої статті 24 Закону № 922 та абзацу 4 пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; виконання замовником рішення Органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встанеовлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; виконання замовником рішення Органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею № 2 «ПОДІЛЬСЬКИЙ» Полтавської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік UA-P-2024-09-25-010404-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.12.2023 № 283 та оприлюднену 25.09.2024 о 14 год. 31 хв.; перелік змін оприлюднений в електронній системі закупівель від 27.09.2024 о 12 год. 23 хв.; тендерну документацію зі змінами, оприлюднену 27.09.2024 о 12 год. 23 хв.; тендерну документацію зі змінами, зокрема, додаток 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» оприлюднену 15.10.2024 о 06 год. 40 хв.; запитання до процедури потенційних учасників від 25.09.2024 та відповіді замовника від 27.09.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО»; обґрунтування аномально низької ціни учасником ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО»; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО»; протокольне рішення уповноваженої особи від 24.10.2024 № 49; тендерну пропозицію учасника ПП «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 24.10.2024 № 50; скарга до процедури № UA-2024-09-25-009273-a.b1 від 27.09.2024 ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО»; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 10.10.2024 № 16660-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 24.10.2024; договір надання послуг від 04.11.2024 № 32 на суму 730946,28 грн, в тому числі ПДВ 121824,38 грн з ПП «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений 27.11.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://kzschoolpoltava2.wixsite.com/school2/finansovi-zviti.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині не оприлюднення переліку змін до тендерної документації.
Під час моніторингу встановлено, що замовником в електронній системі закупівель оприлюднено 27.09.2024 о 12 год. 23 хв тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.12.2023 № 283, при цьому, встановлено факт внесення змін до неї, а саме на виконання рішення Органу оскарження замовником, внесені зміни до пункту 8.4. Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» до тендерної документації, а саме: «Копія сертифіката, виданого учаснику або його субпідряднику/співвиконавцю на систему екологічного управління згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT) чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, щодо визначеного виду господарської діяльності, що є суміжним із забезпеченням виконання умов договору; Копія сертифіката, виданого учаснику або його субпідряднику/співвиконавцю на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)» чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, щодо визначеного виду господарської діяльності, що є суміжним із забезпеченням виконання умов договору» на «Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ІSO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації; сертифікат ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», виданий органом сертифікації, виданий органом сертифікації; сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положенння», виданий органом сертифікації; сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», виданий органом сертифікаці».
Вищевказані зміни в Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» до тендерної документації, оприлюднені замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15.10.2024 о 06 год. 40 хв., в новій редакції тендерної документації.
Так, замовником в порушення абзацу 4 пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини першої статті 10, абзацу 2 частини другої статті 24 Закону № 922 не оприлюднено перелік змін до тендерної документації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15.10.2024 о 06 год. 40 хв. у вигляді окремого документу.
Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей та абзацу 2 частини другої статті 24 Закону № 922 замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Таким чином, на порушення абзацу 4 пункту 54 Особливостей, пункту 3 частини першої статті 10, абзацу 2 частини другої статті 24 Закону № 922 замовник не оприлюднив перелік змін до тендерної документації окремим документом в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
29.11.2024 12:47 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2024 12:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО - СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО - СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-25-009273-a щодо усунення встановлених порушень Ліцей № 2 «Подільський» Полтавської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 54 Особливостей, у разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме – в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Відповідно до даних електронної системи закупівель зміни до тендерної документації були внесені 15.10.2024 року і відповідно перелік змін, що вносяться - був опублікований 15.10.2024 року. Крім того, Замовником було укладено договір № 32 надання послуг від 04.11.2024 року.
Зважаючи на все вищевикладене, у Замовника відсутня можливість усунути виявлене порушення.
Для недопущення встановленого порушення в подальшому, Замовником було здійснено наступні заходи:
- у відповідності до рекомендацій частини восьмої статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа пройде додаткове навчання для підвищення рівня кваліфікації у сфері публічних закупівель, у тому числі дистанційне в Інтернеті;
- проведено роз’яснювальну роботу в частині аналізу нормативно – правових актів чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
02.12.2024 17:56
Запити/Пояснення
Номер:
a8187d3fc4334411a641084aa4a9876a
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.11.2024 18:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-25-009273-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
74a7e96ba296447fbe20b6c866573178
Назва:
На запит Північно – Східного офісу Держаудитслужби Управління Північно – Східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Державної аудиторської служби України про надання пояснень
Дата опублікування:
27.11.2024 19:23
Опис:
На запит Північно – Східного офісу Держаудитслужби Управління Північно – Східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 22.11.2024 року UA-M-2024-11-22-000047) процедури закупівлі «Послуги зі встановлення системи оповіщення про пожежу (ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи)» з очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн., що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером: UA-2024-09-25-009273-a, ID:960ef2155bc54bb398b563d1ae803cc5, повідомляємо наступне.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься у Додатку 2 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженого робочого проекту 680.11.18-ПС.ОП, виконаного ТОВ «Пожежне спостереження» (ЄДРПОУ 27411009) на «АВТОМАТИЧНА УСТАНОВКА ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ ТА ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ» 2018 року в м. Кременчук, ГІП -А.М. Журавльов, директор ТОВ «Пожежне спостереження» - О.С. Позднєв.
Очікувану вартість закупівлі визначено на підставі аналізу ринку (отримано комерційні пропозиції суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері пожежної безпеки) в межах бюджетних призначень.
Після проведення електронного аукціону в системі закупівель щодо закупівлі «Послуг із встановлення системи оповіщення про пожежу» ДК:2015-45310000-3, згідно з абзацом сьомим пункту 37 Особливостей Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником розглянуто найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Формула майбутнього» на суму 362 965,47 тис. грн. відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої). Під час розгляду пропозиції Учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації, виявлено невідповідності в інформації та документах, поданих у складі тендерної пропозиції щодо Закупівлі.
Уповноваженою особою Ліцеєю №2 «Подільський» ПМР у встановлений строк було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасника.
Учасник ТОВ «Формула майбутнього» не виправив виявлені замовником невідповідності, що були зазначені в повідомленні з вимогою про усунення не відповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Закону України «Про публічні закупівлі», уповноваженою особою відхилено тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах.
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції іншого учасника а саме, ПП «Спецпожежсервіс-ЮГ», на відповідність її вимогам тендерної документації Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т..ч. щодо предмета закупівлі на потреби Замовника. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ПП «Спецпожежсервіс-ЮГ» на суму 730 946, 28 тис.грн. Підстави для неприйняття такого рішення відсутні.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено за посиланням https://kzschoolpoltava2.wixsite.com/school2/finansovi-zviti
Номер:
5c5d307837c5428687fc829082f9d160
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.11.2024 18:12
Опис:
На запит Північно – Східного офісу Держаудитслужби Управління Північно – Східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 22.11.2024 року UA-M-2024-11-22-000047) процедури закупівлі «Послуги зі встановлення системи оповіщення про пожежу (ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи)» з очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн., що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером: UA-2024-09-25-009273-a, ID:960ef2155bc54bb398b563d1ae803cc5, повідомляємо наступне.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься у Додатку 2 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженого робочого проекту 680.11.18-ПС.ОП, виконаного ТОВ «Пожежне спостереження» (ЄДРПОУ 27411009) на «АВТОМАТИЧНА УСТАНОВКА ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ ТА ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ» 2018 року в м. Кременчук, ГІП -А.М. Журавльов, директор ТОВ «Пожежне спостереження» - О.С. Позднєв.
Очікувану вартість закупівлі визначено на підставі аналізу ринку (отримано комерційні пропозиції суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері пожежної безпеки) в межах бюджетних призначень.
Після проведення електронного аукціону в системі закупівель щодо закупівлі «Послуг із встановлення системи оповіщення про пожежу» ДК:2015-45310000-3, згідно з абзацом сьомим пункту 37 Особливостей Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником розглянуто найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Формула майбутнього» на суму 362 965,47 тис. грн. відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої). Під час розгляду пропозиції Учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації, виявлено невідповідності в інформації та документах, поданих у складі тендерної пропозиції щодо Закупівлі.
Уповноваженою особою Ліцеєю №2 «Подільський» ПМР у встановлений строк було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасника.
Учасник ТОВ «Формула майбутнього» не виправив виявлені замовником невідповідності, що були зазначені в повідомленні з вимогою про усунення не відповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Закону України «Про публічні закупівлі», уповноваженою особою відхилено тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах.
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції іншого учасника а саме, ПП «Спецпожежсервіс-ЮГ», на відповідність її вимогам тендерної документації Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т..ч. щодо предмета закупівлі на потреби Замовника. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ПП «Спецпожежсервіс-ЮГ» на суму 730 946, 28 тис.грн. Підстави для неприйняття такого рішення відсутні.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено за посиланням https://kzschoolpoltava2.wixsite.com/school2/finansovi-zviti