• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення системи оповіщення про пожежу (ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи)

Послуги зі встановлення системи оповіщення про пожежу у Ліцеї №2 "Подільський" Полтавської міської ради (ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи)

Завершена

1 000 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Номер: c71c1e588a7144478564755eaf4f6e6c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-22-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.11.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 22.11.2024 17:03 - 14.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.11.2024 № 99-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 22.11.2024 № 99-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2024-09-25-009273-a, 25.09.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 790-17-02, beregova_1@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 10, абзацу 2 частини другої статті 24 Закону № 922 та абзацу 4 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; виконання замовником рішення Органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встанеовлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; виконання замовником рішення Органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею № 2 «ПОДІЛЬСЬКИЙ» Полтавської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік UA-P-2024-09-25-010404-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.12.2023 № 283 та оприлюднену 25.09.2024 о 14 год. 31 хв.; перелік змін оприлюднений в електронній системі закупівель від 27.09.2024 о 12 год. 23 хв.; тендерну документацію зі змінами, оприлюднену 27.09.2024 о 12 год. 23 хв.; тендерну документацію зі змінами, зокрема, додаток 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» оприлюднену 15.10.2024 о 06 год. 40 хв.; запитання до процедури потенційних учасників від 25.09.2024 та відповіді замовника від 27.09.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО»; обґрунтування аномально низької ціни учасником ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО»; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО»; протокольне рішення уповноваженої особи від 24.10.2024 № 49; тендерну пропозицію учасника ПП «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 24.10.2024 № 50; скарга до процедури № UA-2024-09-25-009273-a.b1 від 27.09.2024 ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО»; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 10.10.2024 № 16660-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 24.10.2024; договір надання послуг від 04.11.2024 № 32 на суму 730946,28 грн, в тому числі ПДВ 121824,38 грн з ПП «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений 27.11.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://kzschoolpoltava2.wixsite.com/school2/finansovi-zviti. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині не оприлюднення переліку змін до тендерної документації. Під час моніторингу встановлено, що замовником в електронній системі закупівель оприлюднено 27.09.2024 о 12 год. 23 хв тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.12.2023 № 283, при цьому, встановлено факт внесення змін до неї, а саме на виконання рішення Органу оскарження замовником, внесені зміни до пункту 8.4. Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» до тендерної документації, а саме: «Копія сертифіката, виданого учаснику або його субпідряднику/співвиконавцю на систему екологічного управління згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT) чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, щодо визначеного виду господарської діяльності, що є суміжним із забезпеченням виконання умов договору; Копія сертифіката, виданого учаснику або його субпідряднику/співвиконавцю на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)» чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, щодо визначеного виду господарської діяльності, що є суміжним із забезпеченням виконання умов договору» на «Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ІSO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації; сертифікат ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», виданий органом сертифікації, виданий органом сертифікації; сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положенння», виданий органом сертифікації; сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», виданий органом сертифікаці». Вищевказані зміни в Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» до тендерної документації, оприлюднені замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15.10.2024 о 06 год. 40 хв., в новій редакції тендерної документації. Так, замовником в порушення абзацу 4 пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини першої статті 10, абзацу 2 частини другої статті 24 Закону № 922 не оприлюднено перелік змін до тендерної документації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15.10.2024 о 06 год. 40 хв. у вигляді окремого документу. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей та абзацу 2 частини другої статті 24 Закону № 922 замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Таким чином, на порушення абзацу 4 пункту 54 Особливостей, пункту 3 частини першої статті 10, абзацу 2 частини другої статті 24 Закону № 922 замовник не оприлюднив перелік змін до тендерної документації окремим документом в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 29.11.2024 12:47 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2024 12:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО - СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО - СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-25-009273-a щодо усунення встановлених порушень Ліцей № 2 «Подільський» Полтавської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне. Відповідно до пункту 54 Особливостей, у разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме – в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Відповідно до даних електронної системи закупівель зміни до тендерної документації були внесені 15.10.2024 року і відповідно перелік змін, що вносяться - був опублікований 15.10.2024 року. Крім того, Замовником було укладено договір № 32 надання послуг від 04.11.2024 року. Зважаючи на все вищевикладене, у Замовника відсутня можливість усунути виявлене порушення. Для недопущення встановленого порушення в подальшому, Замовником було здійснено наступні заходи: - у відповідності до рекомендацій частини восьмої статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа пройде додаткове навчання для підвищення рівня кваліфікації у сфері публічних закупівель, у тому числі дистанційне в Інтернеті; - проведено роз’яснювальну роботу в частині аналізу нормативно – правових актів чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 02.12.2024 17:56

Запити/Пояснення