-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельний генератор потужністю не менше 26 кВт
Завершена
489 976.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 899.76 UAH
мін. крок: 1% або 4 899.76 UAH
Номер:
37e6dd94361543a5bf36bbce1aaf1c6d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-05-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2024 00:00
Період моніторингу:
05.11.2024 10:43 - 27.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2024 № 73-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель /закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 04.11.2024 № 73-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
1. UA-2024-09-25-001210-a; 25.09.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна Ковальчук
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, щодо недопущення у подальшому порушення абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей під час розроблення тендерної документації та дотримуватись вимог пункту 14 Порядку № 1082 під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Закладe дошкільної освіти №4 Вогник Нетішинської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.09.2024 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.10.2024, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» (далі – ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» від 09.10.2024 № 53, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКВІВЕС» (далі – ТОВ «ЕКВІВЕС»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКВІВЕС» від 11.10.2024 № 54, скаргу до процедури від 05.04.2024 за номером ID: UA-2024-09-25-001210-a.b1, рішення органу оскарження від 24/10.2024 № 17365-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 31.10.2024, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ЕКВІВЕС», документи, завантажені ТОВ «ЕКВІВЕС» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 01.11.2024 № 59, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.11.2024, договір від 14.11.2024 № 07-10/75 (далі – Договір), додаткову угоду від 15.11.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 15.11.2024, додаткову угоду від 15.11.2024 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 15.11.2024, пояснення та документи від 08.11.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог пункту 24 Особливостей під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує товар, який становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації «ЗАГАЛЬНІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ», а саме:
31121100-1 – Дизель-генераторні установки (Generating sets with compression-ignition engines)
Крім того, відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
При цьому, відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Тобто, зі змісту абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей слідує, що переможець процедури закупівлі має надати оригінали документів протягом чотирьох днів з дня визначення переможця, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту, та надати тільки ті документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 цього пункту, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Моніторингом встановлено, що у підпункті 1.1 пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації зазначена наступна інформація: «Документ, що підтверджує відсутність підстави, визначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей, а саме учасник надає інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яку можна отримати стосовно керівника учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua , стосовно юридичної особи, яка є учасником процедури закупівлі за посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua. Документ повинен бути отриманий учасником в поточному році.».
Слід зазначити, що з 04.09.2023 Національне агентство з питань запобігання корупції відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення (далі Реєстр), з урахуванням безпекових аспектів.
Тобто, з 04.09.2023 Замовник може самостійно перевірити в Реєстрі інформацію про наявність або відсутність відомостей про керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, до якого застосовано заходи кримінально-правового характеру за корупційне правопорушення за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/.
Крім того, в електронній системі закупівель в розділі «Документи» міститься файл «від 01 листопада 2024 11:56 Довідка НАЗК» стосовно юридичної особи переможця процедури закупівлі ТОВ «ЕКВІВЕС», а саме: публічна інформація, що є доступною в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищевикладене, у підпункті 1.1 пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлена вимога до переможця процедури закупівлі щодо документального підтвердження публічної інформації, що міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей Замовником встановлена вимога до переможця процедури закупівлі щодо документального підтвердження публічної інформації, що міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Період усунення порушень:
19.11.2024 17:42 - 04.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.11.2024 17:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
щодо висновку про моніторинг процедури закупівлі
UA-M-2024-11-05-000004 ● 37e6dd94361543a5bf36bbce1aaf1c6d
Ідентифікаційний номер закупівлі UA-2024-09-25-001210-a.
На підставі частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднюємо в електронній системі закупівель інформацію, що свідчить про усунення порушення викладеного у висновку наступного змісту:
Уважно ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-25-001210-a на закупівлю Дизельний генератор потужністю не менше 26 кВтз гідно коду ДК 021:2015:31120000-3: Генератори (далі по тексту - Закупівля), з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу Державною аудиторською службою України, щодо Закупівлі повідомляємо, що дане порушення проаналізоване та прийняте до уваги, вжито заходи направлені на попередження та недопущення в подальшому виявлених порушень :
• З персоналом проведено роз’яснювальну роботу щодо запобігання таких порушень та недопущення невиконання чи недотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель.
• Детально розібрано допущенні помилки, ознайомлено зі статтями на відповідну тематику, які містяться в електронних журналах у сфері публічних закупівель.
• Переглянуто відео на тему здійснення публічних закупівель на відеохостингу YouTube за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=8w8CwlTI4Eo
• Повторно переглянуто інструкції розміщені на майданчику https://gov.e-tender.ua/: «Відкриті торги з особливостями. Інструкція по роботі», .
• Таким чином за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-25-001210-a ДАСУ, заклад дошкільної освіти №4 «Вогник» Нетішинської міської ради
• врахували зауваження та посилить контроль для недопущення встановлених порушень у подальшому. Дії замовника жодним чином не вплинули на перебіг процедури закупівлі та не порушили принципи здійснення публічних закупівель.
Директор ЗДО № 4 «Вогник» НМР ______________ / Світлана КУЗЬМІНЧУК
уповноважена особа ЗДО №4 «Вогник» НМР,
фахівець з публічних закупівель ________________/ Тетяна ГРАБОУС
Дата публікації звіту:
21.11.2024 11:22
Запити/Пояснення
Номер:
9cd179bb1e2449558a79c617b818cf5f
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
08.11.2024 11:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі дизельного генератора потужністю не менше 26 кВт за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-25-001210-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався
попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат,
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість;
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
При цьому, відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Тобто, зі змісту абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей слідує, що переможець процедури закупівлі має надати оригінали документів протягом чотирьох днів з дня визначення переможця, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту, та надати тільки ті документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 цього пункту, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Моніторингом встановлено, що у підпункті 1.1 пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації зазначена наступна інформація: «Документ, що підтверджує відсутність підстави, визначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей, а саме учасник надає інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яку можна отримати стосовно керівника учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua, стосовно юридичної особи, яка є учасником процедури закупівлі за посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua. Документ повинен бути отриманий учасником в поточному році.».
Слід зазначити, що з 04.09.2023 Національне агентство з питань запобігання корупції відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення (далі Реєстр), з урахуванням безпекових аспектів.
Тобто, з 04.09.2023 Замовник може самостійно перевірити в Реєстрі інформацію про наявність або відсутність відомостей про керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, до якого застосовано заходи кримінально-правового характеру за корупційне правопорушення за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/.
Крім того, в електронній системі закупівель в розділі «Документи» міститься файл «від 01 листопада 2024 11:56 Довідка НАЗК» стосовно юридичної особи переможця процедури закупівлі ТОВ «ЕКВІВЕС», а саме: публічна інформація, що є доступною в електронній системі закупівель
Враховуючи вищевикладене, у підпункті 1.1 пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлена вимога до переможця процедури закупівлі щодо документального підтвердження публічної інформації, що міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.
- чому під час розроблення тендерної документації, а саме: інформації про спосіб підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав для відхилення, встановлених пунктом 47 Особливостей, не враховано вимоги абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей, а саме: щодо підтвердження переможцем відсутності підстав, передбачених підпунктами 2 та 3 пункту 47 Особливостей?
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5401d63c3f7a41d5849c29458df80a7c
Назва:
Надання пояснень щодо моніторингу UA-M-2024-11-05-000004 ● 37e6dd94361543a5bf36bbce1aaf1c6d Ідентифікаційний номер закупівлі UA-2024-09-25-001210-a.
Дата опублікування:
08.11.2024 14:36
Опис:
Надання пояснень щодо моніторингу
UA-M-2024-11-05-000004 ● 37e6dd94361543a5bf36bbce1aaf1c6d
Ідентифікаційний номер закупівлі UA-2024-09-25-001210-a.
1. Щодо: «- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;»
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі – Дизельний генератор , на підставі пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Замовником було направлено не менше трьох письмових запитів цінових пропозицій офіційним представникам та дилерам, постачальникам товару, що відповідає предмету закупівлі. Отже, очікувана вартість визначена на підставі чотирьох комерційних пропозицій як середньо арифметичне значення. (копії комерційних пропозицій додаю).
2. Щодо: «- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.»
На виконання вимог Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному сайті Заклад дошкільної освіти № 4 «Вогник» Нетішинської міської ради за адресою
https://dnz4wognuk.jimdofree.com/ (https://drive.google.com/file/d/12iIg0ExGiymER438JM8RFKnsWMPlnq5F/view)
3. Щодо «- чому під час розроблення тендерної документації, а саме: інформації про спосіб підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав для відхилення, встановлених пунктом 47 Особливостей, не враховано вимоги абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей, а саме: щодо підтвердження переможцем відсутності підстав, передбачених підпунктами 2 та 3 пункту 47 Особливостей?»
Уповноважена особа під час розроблення тендерної документації і на момент оголошення початку проведення закупівлі 25 вересня 2024 року не перевірила доступність/відкритість сайту https://corruptinfo.nazk.gov.ua через свою неуважність.
Враховуючи те, що:
переможець процедури закупівлі (ТОВ «ЕКВІВЕС») не звертався з вимогою про усунення даної вимоги та надав підтвердження своєї відповідності вимогам тендерної документації, (а саме довідку НАЗК); закупівля знаходиться на стадії підписання договору і в цей момент уповноважена особа немає можливості внесення змін до тендерної документації,
ПРОШУ: Державну аудиторську службу України Західний офіс держаудитслужби
управління західного офісу держаудитслужби в Хмельницькій області обмежитись попередженням щодо вчиненого порушення законодавства у сфері публічних закупівель та не застосовувати штрафні санкції щодо службової особи Замовника.
Зобов’язуюся врахувати в майбутніх закупівлях виявлені порушення; дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі»; уважно слідкувати за змінами законодавства у сфері публічних закупівель та сумлінно виконувати обов’язки уповноваженої особи, як представника Замовника в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки: Цінова пропозиція 1, Цінова пропозиція 2, Цінова пропозиція 3, Цінова пропозиція 4.
Пояснення надала
уповноважена особа ЗДО №4 «Вогник» НМР,
фахівець з публічних закупівель ________________/ Тетяна ГРАБОУС