-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельний генератор потужністю не менше 26 кВт
Завершена
489 976.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 899.76 UAH
мін. крок: 1% або 4 899.76 UAH
Період оскарження:
25.09.2024 09:36 - 30.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
26cbbfdadb50492580fb0611da1ffdd6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-25-001210-a.b1
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Скаржником ТОВ «ЕКВІВЕС» оскаржується рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКВІВЕС» (ПРОТОКОЛ № 54 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11 жовтня 2024 р.) (далі - рішення).
Згідно цього рішення
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі.
Підпунктом 13 пункту 5 Додатку 1 до Тендерної документації, встановлено вимогу, що:
13. Наявність акредитованих виробником Товару власних сервісних центрів (центру) та наявність акредитованих виробником Товару власних сервісних спеціалістів, АБО наявність власних сервісних центрів та власних сервісних інженерів виробника Товару, що забезпечують час реагування на аварійні виклики. У зв’язку з високим рівнем відповідальності об’єктів Замовника, Учасник має забезпечити час реагування на аварійні виклики – не більше 8 годин з моменту отримання даного виклику, тому обов’язковою умовою є наявність сервісного центру (центрів) виробника дизель-генераторів з обслуговування та ремонту дизельних електростанцій розташованих у Хмельницькій області або суміжних з нею областях.
- На підтвердження даного, Учасник, у складі тендерної пропозиції має надати лист або сертифікат або інший документ від виробника Товару, що підтверджує повноваження власного сервісного центру Постачальника з переліком акредитованих виробником для проведення ремонтних та сервісних робіт технічних спеціалістів Постачальника (центрів) (з зазначенням точної адреси, ПІБ контактних осіб, контактних телефонів та електронної пошти для офіційного листування, щодо питань сервісного, гарантійного, ремонтного обслуговування тощо) АБО власних сервісних центрів Виробника. В разі зазначення власних сервісних центрів і інженерів виробника Товару, надати гарантійний лист від виробника Товару, що Товар буде обслуговуватись його інженерами в зазначених сервісних центрах (гарантійне, сервісне та післягарантійне обслуговування).
Учасник надав у тендерній документації документ: 20. Довідка щодо наявності сертифікаційного сервісного центру на території України, у якому зазначено сервісні центри в м. Київ та м. Івано-Франківськ.
Що не відповідає вимогам Тендерної документації
Частиною 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Пунктом 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли зокрема тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Пов'язані документи:
Учасник
- 54 відхилення.PDF 16.10.2024 11:38
- Скарга до АМКУ Вогник.pdf 16.10.2024 11:38
- Скарга до АМКУ Вогник.pdf.asice.zip 16.10.2024 11:38
- Додаток 1 до ТД вимоги до Учасника закупівлі.docx 16.10.2024 11:38
- 20. Довідка щодо наявності сертиф-го сервіс. центру на терит. України.pdf 16.10.2024 11:38
- sign.p7s 16.10.2024 12:07
- ПЛАТІЖНА ІНСТРУКЦІЯ № 2257 від 16.10.24.pdf 16.10.2024 14:29
- рішення від 18.10.2024 № 17051.pdf 18.10.2024 15:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.10.2024 № 17365.pdf 25.10.2024 15:11
- рішення від 24.10.2024 № 17365.pdf 29.10.2024 17:17
- Пояснення на скаргу.PDF 22.10.2024 09:55
- АМКУ пояснення word.docx 22.10.2024 09:56
- 16. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (1).pdf 22.10.2024 09:56
- 18. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf 22.10.2024 09:56
- 8. ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (1).pdf 22.10.2024 09:56
- 16. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf 22.10.2024 09:56
- Додаток 1 до ТД вимоги до Учасника закупівлі.docx 22.10.2024 09:56
- 20. Довідка щодо наявності сертиф-го сервіс. центру на терит. України.pdf 22.10.2024 09:57
- 57.PDF 31.10.2024 10:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.10.2024 14:16
Дата розгляду скарги:
24.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.10.2024 15:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.10.2024 17:17
Дата виконання рішення Замовником:
31.10.2024 10:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення АМКУ від 24.10.2024 № 17365 виконано 31.10.2024 р.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e5282cd267204fb6a0d72d119105306d
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКВІВЕС»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Скаржник ТОВ «ЕКВІВЕС» вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації вимога п.13 «про Наявність акредитованих виробником Товару власних сервісних центрів (центру)» міститься в розділі 5 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)».
Звертаємо увагу на те, що додаток 1 до ТД містить окремий розділ 3 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Таким чином, згідно умов тендерної документації, вимога п.13 «про Наявність акредитованих виробником Товару власних сервісних центрів (центру)» не відноситься до документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо увагу на те, що виправлення інформації в довідці щодо наявності сертифікаційного сервісного центру на території України не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Не розмістивши відповідне повідомлення Замовник порушив вимоги п. 43 Особливостей.
Враховуючи викладене, прийняте рішення порушує права ТОВ «ЕКВІВЕС» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. Внаслідок неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКВІВЕС», порушується право скаржника ТОВ «ЕКВІВЕС» на справедливу та рівну участь у процедурі закупівлі, а також право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є захищеними правами відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «ЕКВІВЕС» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижчезазначені дії.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації вимога п.13 «про Наявність акредитованих виробником Товару власних сервісних центрів (центру)» міститься в розділі 5 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)».
Звертаємо увагу на те, що додаток 1 до ТД містить окремий розділ 3 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Таким чином, згідно умов тендерної документації, вимога п.13 «про Наявність акредитованих виробником Товару власних сервісних центрів (центру)» не відноситься до документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо увагу на те, що виправлення інформації в довідці щодо наявності сертифікаційного сервісного центру на території України не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Не розмістивши відповідне повідомлення Замовник порушив вимоги п. 43 Особливостей.
Враховуючи викладене, прийняте рішення порушує права ТОВ «ЕКВІВЕС» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. Внаслідок неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКВІВЕС», порушується право скаржника ТОВ «ЕКВІВЕС» на справедливу та рівну участь у процедурі закупівлі, а також право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є захищеними правами відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «ЕКВІВЕС» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижчезазначені дії.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКВІВЕС» (ПРОТОКОЛ № 54 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11 жовтня 2024 р.) неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКВІВЕС» (ПРОТОКОЛ № 54 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11 жовтня 2024 р.)