-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гіпохлорит натрію
Завершена
3 225 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 32 250.00 UAH
Номер:
2f37501e74b142d982599c7d4f1dfe62
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-26-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.11.2024 00:00
Період моніторингу:
26.11.2024 18:33 - 18.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.11.2024
№ 82-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.11.2024 № 82-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2024-09-24-012268-a Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог абзацу 10 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Нео-Хім», виконання рішення Комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення в подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ), своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Житомирводоканал» Житомирської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 24.09.2024 № 112, тендерна пропозиція переможця товариства з обмеженою відповідальністю «Нео-Хім» (далі – ТОВ «Нео-Хім»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.10.2024 № 115, від 10.10.2024 № 118 та № 120, від 30.10.2024 № 126 та № 127, рішення Комісії АМКУ від 15.07.2024 № 17219-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 31.10.2024, договір про закупівлю від 06.11.2024 № 920, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 02.12.2024 та 06.12.2024.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в пункті 5 розділу 6 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо подання учасниками у складі тендерної пропозиції документів та/або інформації (гарантійного листа щодо оформлення забезпечення договору про закупівлю), перелік яких не оформлено як окремі додатки до тендерної документації, чим не дотримано норми абзацу 10 пункту 28 Особливостей.
Моніторинг процедури закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
09.12.2024 16:25 - 24.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2024 16:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу закупівлі гіпохлориту натрію КП «Житомирводоканал», відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в пункті 5 розділу 6 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо подання учасниками у складі тендерної пропозиції документів та/або інформації (гарантійного листа щодо оформлення забезпечення договору про закупівлю), перелік яких не оформлено як окремі додатки до тендерної документації, чим не дотримано норми абзацу 10 пункту 28 Особливостей.
На виконання висновку моніторингу повідомляємо, що з Уповноваженою особою з питань здійснення публічних закупівель КП «Житомирводоканал» проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому вищезазначених порушень.
Крім того, уповноважена особа буде направлена найближчим часом на курси підвищення кваліфікації.
Дата публікації звіту:
17.12.2024 15:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовником порушення усунуто шляхом проведення роз'яснювальної роботи з уповноваженою особою.
Дата публікації:
19.12.2024 16:08
Запити/Пояснення
Номер:
48aa7be6cf694ecfbe369b23cb7ef3ac
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
27.11.2024 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-24-012268-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «НЕО-ХІМ» на відповідність тендерній документації КП «Житомирводоканал» (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0e4396fb01c0486c85a64e8dfb7ed43c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.12.2024 09:29
Опис:
Моніторинг цін на гіпохлорит натрію відбувався шляхом запиту цінових пропозицій від потенційних постачальників та був оприлюднений в системі PROZORRO при оприлюдненні плану закупівель.
Відповідно до технологічного регламенту цеху очисних споруд цеху водоводу КП «Житомирводоканал», який був погоджений начальником Житомирського міського управління Головного управління Держпродспоживслужби, передбачено багатоступенева очистка води. Ця очистка регламентується використанням різних видів реагентів на кожному етапі очистки, що повинно відповідати ДСанПіН 2.2.4-171-10. Таким чином, для досягнення встановлених регламентом показників була розроблена методика розрахунку кількості та видів реагентів. Кількість закупівлі визначена відповідно до цієї методики.
Одним із реагентів, що використовується – гіпохлорит натрію, який виготовлявся на підприємстві, але установка вийшла з ладу.
На підставі вищевикладеного, виникла термінова необхідність закупівлі готового розчину гіпохлориту натрію
По суті другого питання повідомляю, що факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «НЕО-ХІМ» на відповідність тендерній документації КП «Житомирводоканал» встановлені не були.
Номер:
cd6afb9e291a4af7aec4c8cef94f05d8
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
03.12.2024 17:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-24-012268-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 3 розділу 6 тендерної документації КП «Житомирводоканал» (далі – Замовник) встановлено вимогу, що якщо Статутом учасника встановлено особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів відповідно до гл. V Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в складі тендерної пропозиції надається:
- Статут;
- Протокол рішення загальних зборів про надання згоди на вчинення такого правочину сума якого не може бути меншою очікуваної вартості предмету закупівлі або довідку в довільній формі про те, що договір про закупівлю, що укладатимуть за результатами цієї процедури закупівлі, не є для учасника значним правочином та/або не потребує попередньої згоди чи схвалення від вищого органу управління учасника із посиланням на відповідні норми законодавства та Статуту Учасника.
Також, в пункті 5 розділу 6 тендерної документації Замовником встановлено імперативну вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, складений у довільній формі, який містить гарантії про те, що у випадку визначення Учасника переможцем даної процедури закупівлі, такий учасник бере на себе зобов’язання щодо оформлення забезпечення договору про закупівлю на умовах, визначених тендерною документацією.
При цьому, абзацом 10 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Однак, аналізом встановлено, що в пунктах 3, 5 розділу 6 тендерної документації встановлено Замовником вимоги щодо подання учасниками у складі тендерної пропозиції документів та/або інформації, перелік яких не оформлено як окремі додатки до тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації порушено норми абзацу 10 пункту 28 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1aa8d7f69ec745129d501f7a15ff06cd
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
06.12.2024 16:02
Опис:
У Вашому запиті про надання пояснень в рамках проведення моніторингу закупівлі гіпохлориту натрію зазначено те, що:
«У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-24-012268-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання. Відповідно до пункту 3 розділу 6 тендерної документації КП «Житомирводоканал» (далі – Замовник) встановлено вимогу, що якщо Статутом учасника встановлено особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів відповідно до гл. V Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в складі тендерної пропозиції надається:
- Статут;
- Протокол рішення загальних зборів про надання згоди на вчинення такого правочину сума якого не може бути меншою очікуваної вартості предмету закупівлі або довідку в довільній формі про те, що договір про закупівлю, що укладатимуть за результатами цієї процедури закупівлі, не є для учасника значним правочином та/або не потребує попередньої згоди чи схвалення від вищого органу управління учасника із посиланням на відповідні норми законодавства та Статуту Учасника.»
Натомість, підпунктом 3 розділу 6 тендерної документації зазначено, що:
«Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) інформацію про право підписання договору про закупівлю. Якщо Статутом Учасника встановлено особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів відповідно до гл. V Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю” в складі тендерної пропозиції надається: - Статут; - Протокол рішення загальних зборів про надання згоди на вчинення такого правочину сума якого не може бути меншою очікуваної вартості предмету закупівлі або довідку в довільній формі про те, що договір про закупівлю, що укладатимуть за результатами цієї процедури закупівлі, не є для учасника значним правочином та/або не потребує попередньої згоди чи схвалення від вищого органу управління учасника із посиланням на відповідні норми законодавства та Статуту Учасника».
Відтак, в Додатку 8 тендерної документації вищезазначений перелік документів передбачений для надання Переможцем, а не Учасником в складі тендерної пропозиції.
Дійсно в пункті 5 розділу 6 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, складений у довільній формі, який містить гарантії про те, що у випадку визначення Учасника переможцем даної процедури закупівлі, такий учасник бере на себе зобов’язання щодо оформлення забезпечення договору про закупівлю на умовах, визначених тендерною документацією.
Слід зазначити, що дана вимога була помилково включена в тендерну документацію, тому не була зазначена в Додатку 8 тендерної документації.
З іншого боку, відповідно до підп. 3 п. 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі.
Як висновок, учасник ТОВ «НЕО-ХІМ» правомірно був визначений переможцем закупівлі.