-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код 34350000-5 (ДК 021-2015) Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Автошини 275/70 R22,5 та 295/80 R22,5)
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3 тендерної документації
Завершена
2 103 505.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 517.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 517.53 UAH
Номер:
8c756bdb9b9d46679e65ed982602f062
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-17-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.12.2024 00:00
Період моніторингу:
17.12.2024 12:45 - 08.01.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
16.12.2024 № 185
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.12.2024 № 185
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2024-09-23-009526-a 23.09.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС"
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, виконання рішення Органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 січня 2024
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель: КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС, (далі – Замовник) UA-P-2024-09-23-011772-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.09.2024 протокол №455Ш, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, рішення Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) №17126 -р/пк-пз від 21.10.2024, тендерну пропозицію ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2024, договір від 08.11.2024 №295 КП на суму 1 955 895,00 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 27.12.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 24.12.2024.
Питання щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду органом оскарження, у ході моніторингу не розглядалися.
Період усунення порушень:
07.01.2025 14:45 - 11.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.01.2025 14:45
Запити/Пояснення
Номер:
fd7b372633af464a9a37b8341e6b0bb1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.12.2024 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.12.2024 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
8c74187d263f4cf3a5eef4b00f7fa56d
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень щодо закупівлі код 34350000-5 (ДК 021-2015) Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Автошини 275/70 R22,5 та 295/80 R22,5)
Дата опублікування:
27.12.2024 10:24
Опис:
На Ваш запит стосовно надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість закупівлі товару: код 34350000-5 (ДК 021-2015) Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Автошини 275/70 R22,5 та 295/80 R22,5) (UA-2024-09-23-009526-a) повідомляємо наступне:
Комунальне підприємство «Міський тролейбус» забезпечує регулярні перевезення мешканців міста і працівників критичної інфраструктури міста тролейбусами, автобусами на міських маршрутах. В разі необхідності надає допомогу населенню по евакуації, забезпечує здійснення гуманітарної допомоги, приймає участь в ліквідації наслідків аварійних ситуацій, забезпечує впровадження захисту об'єктів критичної інфраструктури.
Обґрунтування необхідності закупівлі даної моделі товару: замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. У зв’язку з необхідністю встановлення на одну вісь тролейбусів та автобусів шин з ідентичними розмірами, характеристиками та малюнками протектора, до розгляду приймаються лише пропозиції учасників, які запропонують товар з ідентичними розмірами та характеристиками протектора, як це вимагається замовником в технічних умовах, зазначених в Додатку № 3 тендерної документаціїї.
Під час визначення очікуваної вартості на закупівлю товару «Автошини 275/70 R22,5 та 295/80 R22,5», відповідно до рекомендацій «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товару», затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 18.02.2020 № 275, нами було використано:
1) аналіз отриманих комерційних пропозицій щодо вартості шин, а саме:
- отриманих комерційних пропозицій від ТОВ «Торговий дім «Укртехпром» та ТОВ «Торговий дім «Авіа-шина» (копії додаються). В комерційних пропозиціях ціна вказана за одиницю товару. Таким чином при множені ціни за одиницю товару на кількість зазначену для даної закупівлі, було вирахувано відповідні суми кожної комерційної пропозиції.
На підставі вище зазначених комерційних пропозицій, Замовником було визначено очікувану вартість закупівлі шляхом складання сум необхідних номенклатурних позицій товару та визначення середньоарифметичного значення. Очікувана вартість закупівлі на придбання 210 штук автошин була визначена в розмірі 2 103 505,00 грн. з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі Замовником були визначені з урахуванням виробничих потреб для наявних моделей тролейбусів, що знаходяться в експлуатації на нашому підприємстві, відповідно до комплектації заводів-виробників, згідно з конструкцією транспортного засобу. Заміна пошкоджених автошин здійснюється на автошини, які за технічними та експлуатаційними властивостями сумісні зі встановленими на тролейбусах та забезпечують вимоги безпечної і безаварійної експлуатації транспортних засобів.
Наше підприємство має відповідний багаторічний досвід з експлуатації тролейбусів та здійснює заміну пошкоджених за час експлуатації запасних частин, вузлів, агрегатів, в тому числі і автошин, відповідно до конструктивних особливостей транспортних засобів, визначених заводами-виробниками.