-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ) у т.ч.: Лот 1: лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ); Лот 2: лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ); Лот 3: лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ); Лот 4: лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ).
лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ)
Торги відмінено
15 301 370.67
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 14 935.14 UAH
мін. крок: 0.1% або 14 935.14 UAH
Номер:
e1ef818331ff4d4cad533a16d294e782
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-24-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2024 00:00
Період моніторингу:
24.10.2024 12:17 - 14.11.2024 23:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2024 №70-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.10.2024 №70-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-09-20-010805-a 20.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей та частини четвертої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП МАНУЇЛОВ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ по Лоту 1, Лоту 2 та Лоту 4 встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей та абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду та відхилення тендерної пропозиції ПП "КРВ-73" по Лоту 2 та Лоту 3, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 12 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.09.2024 №670, (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій по Лоту 1, Лоту 2, Лоту 3 та Лоту 4, тендерні пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ МАНУЇЛОВ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (далі – ФОП МАНУЇЛОВ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ) по Лоту 1, Лоту 2, Лоту 3 та Лоту 4, тендерні пропозиції Приватного підприємства "КРВ-73" (далі - ПП "КРВ-73") по Лоту 2 та Лоту 3, вимоги про усунення невідповідностей надані ФОП МАНУЇЛОВ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ по Лоту 1, Лоту 2, Лоту 3 та Лоту 4, вимогу про усунення невідповідностей надана ПП "КРВ-73" по Лоту 3, рішення уповноваженої особи: протокол №743 від 03.10.2024 по Лоту 1, протоколи № 735 від 03.10.2024 та № 758 від 04.10.2024 по Лоту 2, протоколи № 760 від 07.10.2024 та № 768 від 08.10.2024 по Лоту 3, протокол № 744 від 03.10.2024 по Лоту 4, повідомлення про намір укласти договір від 03.10.2024 (Лот 1 та Лот 4), від 04.10.2024 (Лот 2) та від 08.10.2024 (Лот 3), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 01.11.2024 року та від 08.11.2024 року, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17243-р/пк-пз від 22.10.2024 по Лоту 3, інформацію про резолютивну частину рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги Приватного підприємства «КРВ-73» від 22.10.2024 №17243 по Лоту 3.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник в пункті 1 Додатку 9 до ТД вимагає від переможця на підтвердження відсутності підстав визначених в пп.3 п. 47 Особливостей, надати Оригінал інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, про відсутність відносно керівника учасника процедури закупівлі інформації про корупційне правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, тоді як з 04.09.2023 р. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів.
Таким чином, Замовник, на порушення абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей та частини четвертої статті 22 Закону вимагає від переможця торгів документальне підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Також, відповідно до вимог пункту 3.1 Додатку 9 до ТД для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати копію аналогічного договору. Учасником ФОП МАНУЇЛОВ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ надано у складі тендерної пропозиції по Лоту 1, Лоту 2 та Лоту 4 Договір про надання послуг №4/Л від 27.12.2023 року не в повному обсязі, а саме – без Додатку 4 «Вартість та перелік послуг, що надаються за договором», про який зазначається у пункті 3.6 вказаного договору.
Таким чином, учасником ФОП МАНУЇЛОВ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП МАНУЇЛОВ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ по Лоту 1, Лоту 2 та Лоту 4 як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником у розміщеному в електронній системі повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей не зазначено про вищевказану невідповідність в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ФОП МАНУЇЛОВ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ по Лоту 1, Лоту 2 та Лоту 4, тим самим не надано можливості учаснику усунути таку невідповідність.
З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 05.11.2024 року через електронну систему закупівель надано запит замовнику, щодо причин невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП МАНУЇЛОВ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ по Лоту 1, Лоту 2 та Лоту 4 за ненадання Додатку 4 «Вартість та перелік послуг, що надаються за договором» до наданого аналогічного Договору про надання послуг №4/Л від 27.12.2023 року. Замовником 08.11.2024 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі Учасника ФОП МАНУЇЛОВ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ.
Слід зазначити, що аналогічне порушення по Лоту 3 розглянуто Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 17243-р/пк-пз від 22.10.2024) та зобов'язано Замовника скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця МАНУЇЛОВА ЮРІЯ МИКОЛАЙОВИЧА переможцем процедури закупівлі за Лотом № 3.
Період усунення порушень:
12.11.2024 11:39 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2024 11:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація та документи про вжиття заходів щодо усунення порушень:
На виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, встановленого Висновком про результати моніторингу закупівлі №UA-2024-09-20-010805-a Державної аудиторської служби України від 12.11.2024, повідомляємо, що уповноваженою особою прийнято рішення відмінити відкриті торги на закупівлю за ДК 021:2015: 77210000-5 лісозаготівельних послуг (лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ)) (UA-2024-09-20-010805-a) за лотами №1-4 (лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ)) на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей, а саме: замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Дата публікації звіту:
14.11.2024 14:25
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
відмінено відкриті торги.
Дата публікації:
13.02.2025 15:05
Запити/Пояснення
Номер:
b4df205186184457adceddaa11bab57b
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
29.10.2024 14:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ) у т.ч.: Лот 1: лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ); Лот 2: лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ); Лот 3: лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ); Лот 4: лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-20-010805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fbbeee19a3b148e0aad898ee76d984e7
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
01.11.2024 15:47
Опис:
У відповідь на запит від 29.10.2024 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмета закупівлі «Лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ) у т.ч.: Лот 1: лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ); Лот 2: лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ); Лот 3: лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ); Лот 4: лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ)» визначена Замовником на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, шляхом отримання комерційних пропозицій від учасників ринку.
Розрахунок очікуваної вартості та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (додається).
Номер:
29ce2d9f79474cd5a2fd2ab144289a2f
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
05.11.2024 14:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ) у т.ч.: Лот 1: лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ); Лот 2: лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ); Лот 3: лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ); Лот 4: лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-20-010805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Виходячи з наданих Замовником пояснень від 01.11.2024 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 29.10.2024 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема запити комерційних пропозицій (не менше трьох) на момент оголошення процедури закупівлі та інші документи, що свідчать про аналіз ринку цін.
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерних пропозицій учасників, що ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАНУЇЛОВ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надав у складі тендерної пропозиції по Лоту 1, Лоту 2 та Лоту 4 Договір про надання послуг №4/Л від 27.12.2023 року не в повному обсязі, а саме – без Додатку 4 «Вартість та перелік послуг, що надаються за договором», про який зазначається у пункті 3.6 договору та без Додатку 6 «Акт огляду місць використання лісових ресурсів», який відповідно до пункту 1.3 зазначеного договору, є його невід’ємною частиною?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a509ecb9fa2f40d4accfb9c0819e3269
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.11.2024 13:16
Опис:
У відповідь на запит від 05.11.2024 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне.
З метою з’ясування питання щодо наявності у договорі про надання послуг №4/Л від 27.12.2023 року (далі – Договір) Додатка 4 замовник звернувся до філії «Тетерівське лісове господарство».
Згідно відповіді отриманої від філії «Тетерівське лісове господарство» Додаток 4 до Договору не формувався.
Проте, в зв’язку із вилученням у рамках кримінального провадження № 12024000000001642 всіх договорів на закупівлю послуг, у тому числі і зазначеного Договору, встановити даний факт не вбачається можливим.
Крім того, відповідно до пункту 3.6. Договору у Додатку 4 до цього Договору визначені вартість та перелік послуг, що надаються за цим Договором.
Слід зазначити, що вказана інформація наведена у пункті 4.4. Договору.
Стосовно відсутності у Договорі Додатка 6 слід зазначити, що вказаний додаток міститься на сторінках 17, 26, 35, 44 та 53 файлу Аналогічний_договір_№_4Л_від_27_грудня_2023_року_з_додатками_виправл.pdf
Разом з тим повідомляємо, що процедурна закупівлі Лісозаготівельні послуги (Тетерівське ЛГ) за Лотами 1, 2 та 4, з урахуванням рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17243-р/пк-пз від 22.10.2024, буде відмінена.
Одночасно надаємо копії комерційних пропозицій від учасників ринку на підставі яких здійснено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.