• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ПЗЗ-24Т_686_ВО: Акумулятори до радіостанцій

Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.

Завершена

464 400.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 644.00 UAH
Номер: 74e95758c257488d8a7b2132e3663c3c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-22-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 22.01.2025 14:50 - 13.02.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.01.2025 № 6-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 6 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 22.01.2025 № 6-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-09-19-000967-a, 19.09.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2). Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, gulia02fa@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; виконання замовником рішень Органу оскарження; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; виконання замовником рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ «ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі − замовник) UA-P-2024-09-19-000870-a на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.09.2024 № 185; тендерну пропозицію учасника ФОП БАГДАСАРЯНЦ ГАННА СЕРГІЇВНА; протокол щодо розгляду тендерної пропозиції в закупівлі «Акумулятори до радіостанцій» № ID оголошення: UA-2024-09-19-000967-a від 24.10.2024 № 185/2; рішення Органу оскарження від 31.10.2024 № 17725-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 22.10.2024; договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів від 12.11.2024 № ПЗ/НХ- 24814/НЮ на суму 464 400,00 грн (без ПДВ) з ФОП БАГДАСАРЯНЦ ГАННА СЕРГІЇВНА; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 24.01.2025 та 10.02.2025 в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МОНО ІНВЕСТ ГРУПП» не розглядалась, оскільки була предметом розгляду Органу оскарження. За результатом проведеної процедури закупівлі між замовником та ФОП БАГДАСАРЯНЦ ГАННА СЕРГІЇВНА укладено договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів від 12.11.2024 № ПЗ/НХ- 24814/НЮ на суму 464 400,00 грн (без ПДВ).
Період усунення порушень: 12.02.2025 12:21 - 18.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.02.2025 12:21

Запити/Пояснення