-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250416 Парафіївка – Терешиха – Гайворон – Голінка (код за ДК 021:2015 - 63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)
Завершена
38 627 622.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 193 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 193 200.00 UAH
Номер:
a6ff36e2cd6647129d379c22d480d721
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-12-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
12.11.2024 14:35 - 04.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2024-09-13-011482-a 13.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС», виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державним підприємством «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.09.2024 № 221 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженої відповідальністю «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» (далі – ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС»), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей до 27.09.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.09.2024 № 238, рішення комісії АМКУ від 15.10.2024 № 16873-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.10.2024 № 249, повідомлення про намір укласти договір від 21.10.2024, договір про закупівлю послуг за державні кошти від 28.10.2024 № 15 на суму 37 468 711,14 гривень з ПДВ, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 31.10.2024 № 1, пояснення на запит Держаудитслужби, отримане 20.11.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
28.11.2024 17:41 - 04.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.11.2024 17:41
Запити/Пояснення
Номер:
8fb28a17ae174b639ea4443be56738af
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.11.2024 14:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250416 Парафіївка – Терешиха – Гайворон – Голінка» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-13-011482-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження стосовно виконання переможцем пункт 5 розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме надання забезпечення виконання договору про закупівлю, у вигляді оригіналу банківської гарантії, що складає 3 % вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6e4c805979074c608ee5dc5d83464d11
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.11.2024 15:44
Опис:
У відповідь на запит від 15.11.2024 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250416 Парафіївка – Терешиха – Гайворон – Голінка (код за ДК 021:2015 - 63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-13-011482-a) (далі - Закупівля) повідомляємо наступне.
1) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались замовником відповідно до виготовленої кошторисної документації. Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась на підставі виготовленої кошторисної документації згідно з методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженою наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753.
Відповідно до розпорядження начальника Чернігівської обласної військової адміністрації від 26.07.2024 № 609 «Про визначення замовника робіт», Державному підприємству «Агентство місцевих доріг Чернігівської області», як замовнику робіт, передбачено кошти з резервного фонду державного бюджету на виконання робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання зруйнованих (пошкоджених) автомобільних доріг загального користування місцевого значення, що використовуються для перевезення військових та гуманітарних вантажів, як евакуаційні маршрути на прифронтових територіях, з метою відновлення дорожнього одягу та земляного полотна, у тому числі на зазначену закупівлю.
2. На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті: https://dpamd.cg.gov.ua/.
3. На виконання вимог пункту 5 Розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, учасником ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» супровідним листом від 28.10.2024 № 28/10-24 надано замовнику банківську гарантію від 25.10.2024 № 42869 (забезпечення виконання договору надано у розмірі 3% вартості договору про закупівлю, а саме: 1 124 061,33 гривень).
28.10.2024 з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» укладено договір № 15 про закупівлю послуг за державні кошти загальною вартістю 37 468 711,14 гривень.
Додатки:
1. Експертна оцінка щодо розгляду кошторисної документації за дефектним актом «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250416 Парафіївка – Терешиха – Гайворон – Голінка».
2. Кошторисна документація «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250416 Парафіївка – Терешиха – Гайворон – Голінка».
3. Супровідний лист ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» від 28.10.2024 № 28/10-24.
4. Банківська гарантія від 25.10.2024 № 42869.
5. Довідка про наявність повного грошового покриття від 25.10.2024 №42869/Д1 надана АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС».
6. Виписка по особовим рахункам з 24.10.2024 по 25.10.2024.
7. Документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи Банку-гаранта.