-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250416 Парафіївка – Терешиха – Гайворон – Голінка (код за ДК 021:2015 - 63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)
Завершена
38 627 622.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 193 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 193 200.00 UAH
Період оскарження:
13.09.2024 16:25 - 20.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
505da4688c4441689a330a450739c370
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-13-011482-a.c2
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка яка була надана при поданні.pdf 03.10.2024 08:31
- Листи відгуки експлуатація Бахмачгазбудсервіс_0001.pdf 03.10.2024 08:31
- Скарга АМКУ 2.docx 03.10.2024 08:31
- Вимога.pdf 03.10.2024 08:31
- Скарга АМКУ 2.docx.p7s 03.10.2024 08:31
- Довідка аналогічні(дозапит).pdf 03.10.2024 08:31
- Протокол відхилення.pdf 03.10.2024 08:31
- sign.p7s 03.10.2024 08:32
- рішення від 07.10.2024 № 16350.pdf 07.10.2024 14:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.10.2024 № 16873.pdf 16.10.2024 13:20
- рішення від 15.10.2024 № 16873.pdf 18.10.2024 15:31
- Пояснення 09.10.2024 16:55
- Пояснення1 09.10.2024 16:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.10.2024 10:52
Дата розгляду скарги:
15.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.10.2024 14:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.10.2024 15:31
Дата виконання рішення Замовником:
21.10.2024 15:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник погоджується з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cab22e6a227f430886a2140e44b0f0b1
Заголовок пункту скарги:
невідповідність про необхідність усунення якої було поінформовано учасника у вимозі від 26.09.2024 відрізняється від невідповідності яку на думку Замовника не виправив учасник про, що було зазначено в протоколі від 30.09.2024 року.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
у тексті вимоги про усунення невідповідностей від 26.09.2024 року в п.7 вказано: на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір від 28.06.2022 № 1Е-МД/2610 з додатками та додатковими угодами. Загальна вартість наданих послуг та процент наданих послуг, що вказані в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не відповідають наданим підтверджуючим документам. Сума актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в), наданих у складі тендерної пропозиції Учасника для підтвердження виконання даного договору, не відповідає загальній вартості наданих послуг. Крім того, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) та акти приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в), що надані у складі тендерної пропозиції Учасника для підтвердження виконання даного договору, оформлені не у відповідності до чинного законодавства, а саме: відсутня інформація за який місяць прийнято роботи, відсутні дати підписання форм, відсутні номери форм.
Тобто, невідповідність про необхідність усунення якої було поінформовано учасника у вимозі від 26.09.2024 відрізняється від невідповідності яку на думку Замовника не виправив учасник про, що було зазначено в протоколі від 30.09.2024 року.
Так у вимозі від 26.09.2024 року було зазначено про невідповідніть інформації вказаній в довідці про процент наданих послуг, хоча інформація яка зазначена в довідці № ВРІ-31 від 19 березня 2024 року це 100% виконання, можна зробити висновок, що за основу Замовником було взято суму договору, яка була вказана у відгуку відносно суми виконання договору. (а це становить 99,9986 %)
Зокрема, в вимозі від 26.09.2024 року було зазначено про невідповідніть інформації вказаній в довідці та жодним чином не згадується будь які невідповідності у відгуку від Замовника.
А отже, Замовник відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника, порушив пункт 43. Особивостей.
Тобто, невідповідність про необхідність усунення якої було поінформовано учасника у вимозі від 26.09.2024 відрізняється від невідповідності яку на думку Замовника не виправив учасник про, що було зазначено в протоколі від 30.09.2024 року.
Так у вимозі від 26.09.2024 року було зазначено про невідповідніть інформації вказаній в довідці про процент наданих послуг, хоча інформація яка зазначена в довідці № ВРІ-31 від 19 березня 2024 року це 100% виконання, можна зробити висновок, що за основу Замовником було взято суму договору, яка була вказана у відгуку відносно суми виконання договору. (а це становить 99,9986 %)
Зокрема, в вимозі від 26.09.2024 року було зазначено про невідповідніть інформації вказаній в довідці та жодним чином не згадується будь які невідповідності у відгуку від Замовника.
А отже, Замовник відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника, порушив пункт 43. Особивостей.
×
-
Назва доказу:
Довідка
-
Повʼязаний документ:
Довідка аналогічні(дозапит).pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка
-
Повʼязаний документ:
Довідка яка була надана при поданні.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення.pdf
-
-
Назва доказу:
Вимога
-
Повʼязаний документ:
Вимога.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати ДП «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» скасувати рішення (протокол) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» та надати 24 години на усунення невідповідностей в частині відгуку та проценту виконання.
Вимога
Є відповідь
Просимо надати додаткові роз'яснення щодо причин, через які наша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Номер:
e2bdd8905988471e934d170eca5be88c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-13-011482-a.a1
Назва:
Просимо надати додаткові роз'яснення щодо причин, через які наша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, просимо надати додаткові роз'яснення щодо причин, через які наша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У довідці про виконання аналогічного договору, яку ми надали, була врахована додаткова угода № 15 з сумою 116 477 301,22 грн., а також всі підтверджуючі акти Ф-КБ 2 та КБ-3В.Будь ласка, уточніть, що саме викликало питання. Надайте, будь ласка, додаткову інформацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.09.2024 19:53
Вирішення:
У Довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вказано загальну вартість наданих послуг, за які відповідав підрядник, яка відповідає ціні Договору від 28.06.2022 № 1Е-МД/2610, що визначена у додатковій угоді № 15, та становить 116 477 301,00 гривень. У тій же Довідці Учасником зазначено, що процент наданих послуг становить 99,9986%, а враховуючи вищенаведене має бути 100%. Крім того, у складі тендерної пропозиції Учасника надано відгук від Замовника – Державної установи «Інфраструктура Сумщини», в якому зазначено ціну договору, яка становить 116 478 905,68 гривень, що суперечить додатковій угоді від 29.11.2022 № 15 до Договору.
Статус вимоги:
Відхилено