-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автошини
Завершена
3 870 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 38 700.00 UAH
Номер:
57f15a156a8e4a9fa0cbb57ccc15f163
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-02-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2024 00:00
Період моніторингу:
02.12.2024 15:34 - 24.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.12.2024 №79-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.12.2024 №79-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-09-13-008326-a 13.09.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону, абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення тендерних пропозицій ТОВ «Агровім трейд», ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО», розгляду тендерної пропозиції ПП «ЕРМА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 17 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 13.09.2024 року №б/н (далі – ТД), скаргу до процедури UA-2024-09-13-008326-a.a1, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16649-р/пк-пз від 10.10.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Агровім трейд», ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО», ПП «ЕРМА», протокольні рішення уповноваженої особи від 26.09.2024 №б/н, 23.10.2024 №б/н, 28.10.2024 №б/н, 04.11.2024№б/н, повідомлення про намір укласти договір від 07.11.2024 року, договір про закупівлю від 13.11.2024 №540 (далі - Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 09.12.2024 року.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник в пункті 1 Додатку №5 до ТД вимагає від переможця торгів на підтвердження вимог згідно підпункту 3 пункту 47 Особливостей «довідку довільної форми, про відсутність відносно керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, інформації про корупційне правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією», тоді як з 04.09.2023 року Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів.
Таким чином, Замовником на порушення частини четвертої статті 22 Закону та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей вимагає від переможця торгів документальне підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
17.12.2024 16:06 - 01.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2024 16:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уважно вивчивши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-13-008326-a надаємо наступну інформацію: Замовником здійснено заходи щод недопущення встановлених у висновку порушень у подальшому. З відповідальними особами проведено відповідну розяснювальну роботу та буде організовано проведення економічних навчаль для відповідальних осіб.
Дата публікації звіту:
23.12.2024 15:58
Запити/Пояснення
Номер:
e1510c73a8634a3991c6e000f04d6a95
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
04.12.2024 15:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Автошини» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-13-008326-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.