• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Автошини

Завершена

3 870 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 700.00 UAH
Період оскарження: 13.09.2024 14:11 - 18.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо рішення Замовника

Номер: 7e1d3656aa3e40b8b63fd1448a9a2427
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-13-008326-a.a1
Назва: Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.10.2024 16:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.10.2024 12:49
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", Андрій Гапонов 380988161882 tov.avtoshini.prozoro@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d677a43b87f446b8baebd91f43d11f18
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 13 вересня 2024 року КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) оголосив процедуру закупівлі відкриті торги (з врахуванням Особливостей) в електронній системі закупівель за предметом закупівлі Автошини код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тонажності».
Процедура закупівлі здійснюється відповідно до тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника Протокол від «13» вересня 2024 р. (далі – Тендерна документація), Закону 922, Особливостей та інших нормативно правових актів, передбачених Тендерною документацією.
ТОВ “Автошини-Прозоро” (далі – Скаржник), у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товару, що відповідає предмету закупівлі, взяв участь в Процедурі закупівлі та подав тендерну пропозицію через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 39 Особливостей розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону 922 (положення абзацу 3 частини 1 та абзацу 2 частини 2 статті 28 Закону 922 не застосовуються).
Згідно абзацу 2 частини 1 статті 28 Закону 922 розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 26 вересня 2024 14:40

За пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону 922 (положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону 922 не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Частиною 1 статті 29 Закону 922 визначено, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Протоколом №б/н від 26.09.2024, (далі – Протокол визнання переможця) переможцем процедури закупівлі визначено ТОВ Агровім трейд.
26.09.2024 року Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Скаржник вважає Протокол визнання переможця безпідставним, неправомірним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступні фактори:
Відповідно до п. 9 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації від Учасників вимагалося надання:
«Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – (згідно Додатку 4) до цієї тендерної документації».
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації встановлено наступну форму надання «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»:
«ДОДАТОК 4
до тендерної документації

ІНФОРМАЦІЯ
про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам
1. Кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Дані автошини будуть використовуватись як доукомплектація, а не як повна заміна. Тому рисунок протектора повинен відповідати заявленому (Відповідно з правилами дорожнього руху та вимогами Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКИ)!!!!!!
2 Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним вимогам, встановленим в Технічній специфікації, викладеній вище.
В разі наявності в даному документі посилань на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент". Еквівалентом буде вважатися продукція, яка за технічними та якісними характеристиками буде мати не гірші показники, або перевищувати зазначені характеристики.
У разі поставки аналогу Замовник буде приймати товар у присутності представника Постачальника для порівняння рисунку протектора.»
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, до Учасників встановлені наступні вимоги:
«Дані автошини будуть використовуватись як доукомплектація, а не як повна заміна. Тому рисунок протектора повинен відповідати заявленому (Відповідно з правилами дорожнього руху та вимогами Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКИ)!!!!!!» та «2 Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним вимогам, встановленим в Технічній специфікації, викладеній вище.»

На Виконання вище зазначених вимог Учасником ТОВ Агровім трейд надано файл «15. ТЯКХ.pdf», що містить в собі документ Вих. № 277-15 від 19 вересня 2024 р., згідно якого зазначеним Учасником по позиції № 9 запропоновано еквівалентну шину, рисунок протектора якої не відповідає рисунку протектора шини, що вимагається Замовником:
Тобто запропонована шина по позиції №9 не відповідає наступним технічним вимогам до предмета закупівлі, визначених Додатком 4 до тендерної документації: «Дані автошини будуть використовуватись як доукомплектація, а не як повна заміна. Тому рисунок протектора повинен відповідати заявленому (Відповідно з правилами дорожнього руху та вимогами Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКИ)!!!!!!» та «2 Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним вимогам, встановленим в Технічній специфікації, викладеній вище.».
Так, зокрема рисунок протектора шини, що вимагається Замовником містить три ярочка по окружності шини (по вертикалі) та насічки по горизонталі, а запропонована Учасником ТОВ Агровім трейд шина містить рисунок протектора в формі ромба.

Враховуючи викладене, пропозиція Учасника ТОВ Агровім трейд має бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)