• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Встановлення системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням людей у навчальному корпусі та майстернях Західно-Донбаського професійного ліцею, встановлення системи блискавкозахисту за адресою: м.Павлоград, вул. Дніпровська, 571

Завершена

2 804 296.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 021.48 UAH
Номер: f4dbf2b0b71b4e8f9788fa8378aa429a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-16-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.10.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 16.10.2024 11:44 - 06.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.10.2024 № 25-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 15.10.2024 № 25-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-09-12-005843-a 12.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 539-04-77, annago8891@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, встановлено порушення вимог та підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Західно-Донбаського професійного ліцею (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 18.09.2024 №126 зі змінами; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «СПЕЦАВТОМАТИКА-К» (далі- Учасник, ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К»); протокол визначення переможця від 26.09.2024 № 129; повідомлення про намір укласти договір; договір від 04.10.2024 №177 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит Управління від 22.10.2024 року. Згідно абзацу чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178. Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та пункту 47 цих особливостей. Також, згідно пункту 3 Додатку 6 «Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника, переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи визначені у Додатку № 3 до тендерної документації. Згідно Додатку 3 «Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах» до тендерної документації Замовника, переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, встановлених підпунктами 3, 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей або надав документи, які не відповідають вимогам визначним у тендерній документації або надав їх з порушенням строків визначених Особливостями або наявні підстави для відмови в участі у відкритих торгах, визначені підпунктом 3 та /або 5 та / або 6 та / або 12 пункту 47 Особливостей, замовник відхиляє його на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей Проте, на порушення вимог абзацу чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178, пункту 3 Додатку 6 «Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» та Додатку 3 «Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах» до тендерної документації Замовника ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К» надав документи переможця з порушенням строку оприлюднення в електронній системі закупівель, а саме повідомлення про намір укласти договір про закупівлю опубліковано 26.09.2024, а документи переможця Учасником опубліковано лише 03.10.2024 року. Так, на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178, Замовник не відхилив пропозицію ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К», як таку, де переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та пункту 47 Особливостей №1178 та уклав з ним договір від 04.10.2024 №177, на загальну суму 2 804 296,00 гривень. Під час моніторингу Управлінням надано запит на надання пояснення від 28.10.2024 року. Замовник надав відповідь від 30.10.2024 року: «…Під час проведення процедури закупівлі переможцем було подано необхідні документи після встановленого 4-денного строку, але до моменту підписання договору. Період, відведений для подачі переможцем закупівлі документів, припав на 2 вихідних дні (28-29.09.2024 р.) та 1 святковий день (01.10.2024р.). Уповноважена особа прийняла рішення не відхиляти пропозицію переможця, оскільки на момент укладання договору всі необхідні документи вже були надані, що дозволило виконати закупівлю згідно з вимогами замовника. Під час розгляду пропозицій не було інших учасників закупівлі, тобто були відсутні конкурентні пропозиції. У разі відхилення пропозиції переможця, процес закупівлі міг би затягнутися, що призвело б до негативних наслідків для організації, зокрема до можливого зриву термінів надання послуг, що є критично важливим для замовника. Згідно приписів ДСНС про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які виносяться на початку кожного навчального року з зобов’язанням щодо обладнання будівель навчального корпусу системою протипожежного захисту, замовник був змушений розглянути можливість співпраці з єдиним учасником, який виконав усі умови та вимоги тендерної документації. Таке рішення було прийняте з метою забезпечення ефективного використання бюджетних коштів та з огляду на те, що вчасне підписання договору було в інтересах замовника та виконання припису ДСНС. Підсумовуючи вищезазначене, повідомляємо, що пропозицію переможця не було відхилено через наступні причини:1. Затримка в поданні документів не створила загрози для державних фінансових інтересів або інших учасників процедури, оскільки всі документи до укладення договору були отримані.Порушення даної норми закону не було навмисним, у закладі вже вжито заходів для того, щоб така ситуація не повторилась в майбутньому.»
Період усунення порушень: 04.11.2024 16:17 - 19.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.11.2024 16:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З фахівцем з публічних закупівель (уповноваженою особою) Шихалєєвою Анастасією Сергіївною 07.11.2024 року була проведена роз’язнювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 та направлено на навчання з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель. З метою недопущень порушень законодавства з питань закупівель уповноважену особу Шихалєєву А.С. відповідно до наказу №220 від 08.11.2024 р. було притягнуто до дисциплінарної відповідальності відповідно до статей 147-152 Кодексу законів про працю України. При оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховано вказані зауваження.
Дата публікації звіту: 08.11.2024 13:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Відсутній механізм
Опис: листом №781 від 08.11.2024 р. надано інформацію щодо вжиття заходів, з метою недопущення у подальшому порушень у сфері державних закупівель, виявлених в результаті моніторингу.
Дата публікації: 11.11.2024 09:16

Запити/Пояснення