-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт харчоблоку ліцею №5 по вул. Лесі Українки, 59 в м. Кам’янці-Подільському Хмельницької області»)
Завершена
12 556 842.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 784.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 62 784.21 UAH
Номер:
2920ffc867b24527809671a542f1fc3d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-12-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
12.11.2024 14:20 - 04.12.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2024-09-11-012581-a 11.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» та МПП «Нові технології», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору в повному обсязі, недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.09.2024 № 109 (зі змінами), реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції товариства з обмеженої відповідальністю «АЛЬП-ПРОМ 1» (далі – ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1») та малого приватного підприємства «Нові технології» (далі – МПП «Нові технології»), вимога про усунення невідповідностей до 04.10.2024 до учасника ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.10.2024 № 127, вимога про усунення невідповідностей до 10.10.2024 до учасника МПП «Нові технології», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.10.2024 № 130, повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2024, договір про закупівлю робіт від 21.10.2024 № 372 (далі – Договір) на суму 12 276 215,99 гривень з ПДВ, пояснення на запит Держаудитслужби, отримане 18.11.2024 через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником не в повному обсязі оприлюднено Договір, а саме відсутні підпункти 6.2.9-6.2.10 пункту 6.2, підпункти 6.3.1-6.3.6 пункту 6.3 та підпункти 6.4.1-6.4.4 пункту 6.4 розділу 6, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
29.11.2024 16:58 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2024 16:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Голові Державної Аудиторської Служби України
Аллі БАСАЛАЄВІЙ
На виконання норм абзацу другого п.8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо та оприлюднюємо через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку за результатами проведення моніторингу (ID моніторингу -UA-M-2024-11-12-000037), який оприлюднений в електронній системі закупівель 29.11.2024 року, зокрема:
1. оприлюднено в електронній системі закупівель Договір від 21.10.2024 року № 372 в повному обсязі- «372.pdf».
2. з метою недопущення встановленого порушення у подальшому, з уповноваженою особою, фахівцем з публічних закупівель управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради – Володимиром Слободяном проведено роз’яснювальну роботу та притягнуто його до відповідальності шляхом оголошення йому догани за неналежне виконання своїх посадових обов’язків відповідно до статті 147 КЗпП України «Стягнення за порушення трудової дисципліни». Сканкопія наказу – «220-в.pdf».
Керівник групи обліку та
публічних закупівель Тетяна КОРОТКОВА
Марія Вінярська, 0384930785
Дата публікації звіту:
06.12.2024 14:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
усунуто
Дата публікації:
18.12.2024 09:41
Запити/Пояснення
Номер:
b6130d7b73cd49cc8a14559f04e0baac
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.11.2024 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт харчоблоку ліцею №5 по вул. Лесі Українки, 59 в м. Кам’янці-Подільському Хмельницької області» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-11-012581-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документах (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
64dbddf5bfa742598b8a70b56ae02a6e
Назва:
Відповідь на запит на пояснення від 15.11.2024
Дата опублікування:
18.11.2024 12:38
Опис:
Щодо пояснення на запит ДАСУ від 15.11.2024
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит від 15.11.2024 р. до закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-11-012581-a.
Питання:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт харчоблоку ліцею №5 по вул. Лесі Українки, 59 в м. Кам’янці-Подільському Хмельницької області» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-11-012581-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документах (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь:
На виконання положень частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі робіт Капітальний ремонт харчоблоку ліцею №5 по вул. Лесі Українки, 59 в м. Кам’янці-Подільському Хмельницької області уповноваженою особою використовувалися положення пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість предмета закупівлі взята із зведеного кошторисного розрахунку проектно-кошторисної документації об’єкта будівництва. Відповідна проектно-кошторисна документація пройшла експертну оцінку. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані із локальних кошторисів які містять у собі об’єднану інформацію про об’єми робіт та ресурси необхідні для виконання робіт.
Враховуючи вищевикладене, надаємо Вам усі документи, які вимагаються запитом, а саме:
- копію зведеного кошторисного розрахунку на 2 арк.;
- локальні кошториси на 63 арк.;
- експертний звіт на 9 арк.
Уповноважена особа Володимир СЛОБОДЯН