-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Мішені типу ГОНГ – 35210000-9 «Тренувальні мішені» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 1 500.00 UAH
Номер:
3e8db26c0df54a30ad116f90b106e1c1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-18-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.11.2024 00:00
Період моніторингу:
18.11.2024 16:51 - 10.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 18.11.2024 № 77-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 18.11.2024 № 77-з
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель , щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення спрощеної закупівлі /звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-09-10-012944-a 10.09.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону та пункту 19 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, виконання рішень Комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням забезпечення захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону та пункту 19 Особливостей під час оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель з урахуванням Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями), оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – Комісія АМКУ), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів Військової частини А0661 (далі – Замовник), тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.08.2024 №б/н, реєстр пропозицій (лот 1, лот 2), протокол розкриття від 19.09.2024 (лот 1, лот 2), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Майстерня таргет» (далі – ТОВ ««Майстерня таргет»») (лот 1, лот 2), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Майстерня таргет» від 26.09.2024 №24/24 (лот 1, лот 2), скаргу до процедури від 30.09.2024 за номером ID: UA-2024-09-10-012944-a.b1, рішення органу оскарження від 10.10.2024 № 16655-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця закупівлі ТОВ «Майстерня таргет» від 18.09.2024 №28/24 (лот1), скаргу до процедури від 30.09.2024 за номером ID: UA-2024-09-10-012944-a.а2 (лот 2), рішення органу оскарження від 10.10.2024 № 616653-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну відкритих торгів №29/24 (лот 2), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.10.2024 (лот 1), договір про закупівлю товарів за державні кошти від 01.11.2024 №0111 (далі – Договір) (лот 1), додаткова угода до Договору від 01.11.2024 № 1, пояснення від 21.11.2024 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до вимог пункту 19 Особливостей у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 11 частини 1 статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Так, додатковою угодою від 01.11.2024 №1 внесено зміни до договору №0111 від 01.11.2024, однак повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 19.11.2024 року тобто на 12 робочий день, чим порушено вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону та пункту 19 Особливостей.
Період усунення порушень:
28.11.2024 17:14 - 13.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.11.2024 17:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області щодо здійснення заходів (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону та пункту 19 Особливостей під час оприлюднення інформації щодо закупівлі згідно наказу командиром військової частини А0661 від 02.12.2024 року призначено службове розслідування у відповідності до статті 85 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України затвердженого Законом України від 24 березня 1999 року № 551-XIV, наказу Міністерства оборони України від 21 листопада 2017 року № 608 «Про затвердження Порядку проведення службового розслідування у Збройних Силах України» », з метою з’ясування причин та умов що сприяли порушення вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
По результатах проведення службового розслідування до осіб, якими допущено порушення, буде прийнято рішення про притягнення їх до відповідальності і проведення роз’яснювальної роботи та навчань щодо недопущення в подальшому порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
З урахуванням забезпечення захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та з метою захисту інформації, що відноситься до інформації з обмеженим доступом (Переліку відомостей ЗСУ, що становлять службову інформацію затвердженого наказом Генерального штабу ЗСУ 30 січня 2023 року № 12) сканована копія наказу не додається.
Дата публікації звіту:
05.12.2024 14:31
Запити/Пояснення
Номер:
1724b92752c7470581fdfcd0c0f68370
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
18.11.2024 17:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-10-012944-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому в пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними вказано 90 тоді як прописом (сто двадцять)?
3. До договору про закупівлю товарів за державні кошти від 01.11.2024 №0111 (далі – Договір) укладено додаткова угода до Договору від 01.11.2024 № 1, яку оприлюднено в електронній системі закупівель 01.11.2024 року.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення чому не оприлюднено повідомлення про внесення змін до Договору?
4. Відповідно до умов Договору (з урахуванням змін) строк поставки товарів не пізніше 30.11.2024 року.
Враховуючи викладене, прошу надати інформацію про стан виконання Договору станом на дату надання відповіді?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
58014a5a811e47cb80c8cc3cd66352e2
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
21.11.2024 16:12
Опис:
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2024-09-10-012944-a органом державного
фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за
ідентифікатором: № UA-M-2024-11-18-000059