• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

запасні частини до спецтехніки (Міжгірське ЛГ)

запасні частини до спецтехніки Карпатський лісовий офіс/Міжгірське ЛГ у т.ч: Лот 1 :Caterpillar 320D2L, Лот 2: Бульдозер Т-170, Лот 3: Трелювальний трактор Т-150К

Завершена

2 118 110.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 181.23 UAH
Номер: cee36eff42be4ae1a95d5f06fdbcefd5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-24-000117
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.10.2024 22:16 - 14.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.10.2024 № 191 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.10.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.10.2024 №191 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 18 UA-2024-09-10-012456-a 10.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 780-52-61, Olga.9786@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, встановлено порушення пункту 50 Особливостей За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції учасників по Лоту №1 ТОВ "ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС" та по Лоту №2 ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПРОМТЕХЦЕНТР"; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом їх недопущення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі –Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника по Лоту №1 ТОВ "ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС"; розгляду тендерної пропозиції учасника по Лоту №2 ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПРОМТЕХЦЕНТР", стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", (далі – Замовник), на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 10.09.2024 року №101, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.09.2024 року, тендерну пропозицію Лоту №1 ТОВ "ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС" та по Лоту №2 ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПРОМТЕХЦЕНТР", (далі –Учасник), вимога про усунення невідповідностей до 28.09.2024р., рішення постійно діючі адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.10.2024 №16765, протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.09.2024 протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 30.09.2024 №114, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 30.09.2024 року, Договір про закупівлю від 04.11.2024р. № 04-11/45-2024-з (далі – Договір), надані пояснення від 30.10.2024, та від 05.11.2024 року, через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби. (далі – Пояснення). Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин,підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Разом з цим, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, видані Кабінетом Міністрів України, є обов'язковими до виконання. Відповідно до пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили; 5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій. При цьому, пункт 1 розділу 6 тендерної документації складено без урахування змін, внесених до Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 30.08. 2024 р. № 990 в частині відсутності підпункту 5 пункту 50 Особливостей. Враховуючи те, що Постанова №990 від 30.08.2024р, з набранням чинності з 31.08.2024р, то тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 10.09.2024 року №101) повинна складатись з урахуванням змін внесених згідно цієї Постанови. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.10.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно того, чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України №990 від 30.08.2024р «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178». На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 30.10.2024 року оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що: «Так, Уповноваженою особою було прийнято до уваги зміни до Особливостей, редакція № 990 від 30.08.2024 року, та було виявлено допущену формальну механічну помилку у пункті 1 розділу VІ Тендерної документації, а саме необхідність доповнення переліку відміни відкритих торгів Замовником підпунктом 5 пункту 50 Особливостей - подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій. Законодавством про публічні закупівлі передбачено можливість вносити зміни до тендерної документації виключно на етапі подання пропозицій. При цьому має залишатись не менше чотирьох днів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Коли відбулось розкриття пропозицій, зміни до тендерної документації внести немає можливості. У зв’язку з тим, що функціонал електронної системи закупівель унеможливлює вносити зміни до тендерної документації після розкриття тендерних пропозицій та тим, що відбулись етапи кваліфікації учасників та визначення переможців за Лотом № 1 та Лотом № 2, в тому числі здійснено виконання рішення АМКУ по скарзі, Уповноваженою особою було прийнято рішення не відміняти відкриті торги за процедурою закупівлі Запасні частини до спецтехніки (Міжгірське ЛГ), Лот 1 :Caterpillar 320D2L, Лот 2 Бульдозер Т-170, Лот 3 Трелювальний трактор Т-150К, код ДК 021 : 2015 34330000-9 (Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-09-10-012456-a задля внесення змін до Тендерної документації закупівлі так як дана формальна механічна помилка суттєво не впливає на вимоги до предмета закупівлі, технічних характеристик, умов оплати і поставки, тощо. Допущення зазначеної формальної механічної помилки враховано в роботі та буде вжито всіх заходів для її недопущення..» Отже, Замовником надано пояснення, яке не скасовує факт порушення вимог пункту 50 Особливостей встановленого Постановою №990 від 30.08.2024р.
Період усунення порушень: 11.11.2024 19:36 - 26.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2024 19:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо питання порядку денного: 28.10.2024 року 17:26:11 Державним спеціалізованим господарським підприємством «Ліси України» (далі – Замовник) через електронну систему закупівель PROZORRO було отримано запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС за номером, за номером UA-M-2024-10-24-000117, що присвоєний електронною системою закупівель. Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 було розпочато моніторинг за процедурою закупівлі Запасні частини до спецтехніки (Міжгірське ЛГ), Лот 1: Caterpillar 320D2L, Лот 2 Бульдозер Т-170, Лот 3 Трелювальний трактор Т-150К, код ДК 021 : 2015 34330000-9 (Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-09-10-012456-a. 30.10.2024 року Замовником було надано пояснення стосовно отриманого запиту від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС через електронну систему закупівель 04.11.2024 року 12:29:16 надійшов Запит на надання пояснень Замовником стосовно зазначеної вище закупівлі у частині перевірки питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме щодо не підписання договору з переможцем закупівлі згідно пункту 2 розділу VІ тендерної документаціїї згідно якого Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів, У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється 05.11.2024 року Замовником було надано пояснення стосовно отриманого запиту від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС через електронну систему закупівель. 11.11.2024 року через електронну систему закупівель було оприлюднено Висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-10-012456-a в якому зазначається, що Замовником надано пояснення, яке не скасовує факт порушення вимог пункту 50 Особливостей встановленого Постановою №990 від 30.08.2024р. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом їх недопущення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів Уповноважена особа Замовника ознайомилась з текстом Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-10-012456-a та було його прийнято до виконання. Зокрема Уповноважена особа зобов’язується вжити та здійснювати всіх заходів для недопущення виявлених порушень та своєчасно вносити відповідні актуальні зміни до тендерної документації Замовника для проведення всіх майбутніх процедур закупівель. В тому числі зобов’язується здійснювати моніторинг та аналіз змін у законодавстві в сфері публічних закупівель. Т.в.о Директора в свою чергу зазначив, що уповноважена особа повинна пройти додаткове навчання на доступних майданчиках, що стосуються публічних закупівель у частині законодавчих змін. ВИРІШИЛИ: - зобов’язати уповноважену особу детально ознайомитись зі всіма змінами, що стосуються публічних закупівель та врахувати їх у подальшій роботі. - внести зміни до тендерної документації щодо тендерів які будуть проводитись в майбутньому враховуючи пункт 50 Особливостей встановленого Постановою №990 від 30.08.2024р.
Дата публікації звіту: 15.11.2024 14:44

Запити/Пояснення