-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення експертних будівельно-технічних досліджень по об'єкту «Реконструкція з добудовою навчального та спортивного корпусів будівлі КЗ Ліцей ім. Героя України Миколи Паньківа із застосуванням енергозберігаючих технологій та розміщення ВПО по вул. Людкевича,2 в с. Солонка Львівського району Львівської області. Коригування» (ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)
Торги відмінено
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Номер:
292d7b7ba68e425b81606f482a434b52
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-11-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.12.2024 00:00
Період моніторингу:
12.12.2024 12:56 - 03.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2024 №268
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.12.2024 №268.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 10. UA-2024-09-10-010272-a, 10.09.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Бовдуй С.С. встановлено порушення вимог частини десятої статті 29 Закону та пунктів 3 та 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; виконання Замовником рішення Органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 02 січня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-09-10-012221-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; опубліковане запитання при проведенні процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке питання; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 24.09.2024, 26.05.2024, від 21.10.2024; опубліковану інформацію щодо оскарження прийнятих Замовником рішень при проведенні досліджуваної процедури закупівлі (скарги UA-2024-09-10-010272-a.a2 та UA-2024-09-10-010272-a.c3) та прийняття Органом оскарження рішень за результатами розгляду таких скарг (рішення від 11.10.2024 №16705-р/пк-пз та від 07.11.2024 №18056-р/пк-пз); оприлюднену Замовником інформацію щодо виконання рішень Органу оскарження; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення на запит органу державного фінансового контролю; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 23.12.2024 про відміну процедури відкритих торгів.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарг UA-2024-09-10-010272-a.a2 та UA-2024-09-10-010272-a.c3, а також прийняття відповідних рішень за результатами таких розглядів, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 41 Особливостей №1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Так, згідно з нормами частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
За нормами частини десятої статті 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Проведеним моніторингом встановлено, що на виконання рішення Органу оскарження №16705-р/пк-пз від 11.10.2024 Замовником 21.10.2024 скасовано своє рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Бовдуй Світлани Сергіївни (далі – ФОП Бовдуй С.С.) та з 21.10.2024 тендерна пропозиція ФОП Бовдуй С.С. перебуває в статусі «Очікує рішення».
Також, відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації Замовником 21.10.2024 було прийнято рішення про відміну тендеру (підстава: відсутність подальшої потреби в закупівлі), яке 03.12.2024 скасовано (на виконання рішення Органу оскарження від 07.11.2024 №18056-р/пк-пз).
Водночас, інформація щодо стану розгляду тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. (в тому числі щодо продовження строку розгляду пропозиції) на час прийняття рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі та публікації повідомлення про проведення моніторингу в електронній системі закупівель відсутня.
На запит Західного офісу Держаудитслужби про те, чи здійснено Замовником розгляд тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. та яке прийнято рішення, Замовником у наданому під час моніторингу поясненні вказано лише про виконання ним рішень Органу оскарження щодо скасування рішення про відхилення пропозиції зазначеного учасника та про скасування рішення про відміну тендеру, а також що строк розгляду тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. не продовжувався.
Таким чином, на порушення норм частини десятої статті 29 Закону та пунктів 3 та 41 Особливостей №1178, Замовником у визначений законом строк не розглянуто тендерну пропозицію ФОП Бовдуй С.С.
Стосовно недотримання строків розгляду вищевказаної тендерної пропозиції Замовник у наданому під час моніторингу поясненні зазначив, зокрема, що в подальшому, після виконання рішення Органу оскарження, Замовником було виявлено технічну помилку, допущену при складанні та оприлюдненні протоколу про відхилення ФОП Бовдуй С.С., а саме не вірно зазначено дату прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції в протокольному рішенні «26» травня 2024 року, Замовником проводились дослідження електронної системи закупівель та чинного законодавства з метою пошуку рішення для усунення такого порушення та, зважаючи на те, що така помилка є суттєвою та порушує порядок здійснення закупівлі, 23.12.2024 Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Слід зазначити, що відповідно до інформації в електронній системі закупівель за досліджуваною процедурою протокол про відхилення тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. оприлюднено 26.09.2024, електронний цифровий підпис уповноваженою особою Замовника накладено 26.09.2024.
Крім цього, правомірність прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. була предметом розгляду Органу оскарження, зауважень зі сторони Замовника щодо дати протоколу про відхилення ФОП Бовдуй С.С. не було.
Водночас, слід зазначити, що відповідно до норм пункту 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції.
У відповідності до норм пункту 67 Особливостей №1178 після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги протягом строку розгляду скарги зупиняється перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 49 Особливостей №1178, проте перебіг строку дії тендерної пропозиції учасника/учасників не зупиняється.
Моніторингом встановлено, що відповідно до умов досліджуваної процедури закупівлі тендерні пропозиції залишаються дійсними не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (до закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій, а у разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це Замовникові через електронну систему закупівель), кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 18.09.2024 (до 00:00 год).
Інформація щодо вимоги Замовником від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій, а також щодо продовження ФОП Бовдуй С.С. з власної ініціативи строку дії своєї тендерної пропозиції в електронній системі закупівель відсутня.
Таким чином, на час прийняття Замовником рішення про відміну тендеру у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (23.12.2024) строк дії тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. завершився, укладення договору за досліджуваною процедурою закупівлі відповідно до норм та строків, визначених у пункті 49 Особливостей №1178 є неможливим.
Період усунення порушень:
06.01.2025 16:26 - 21.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.01.2025 16:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Послуги з проведення експертних будівельно-технічних досліджень по об'єкту «Реконструкція з добудовою навчального та спортивного корпусів будівлі КЗ Ліцей ім. Героя України Миколи Паньківа із застосуванням енергозберігаючих технологій та розміщення ВПО по вул. Людкевича,2 в с. Солонка Львівського району Львівської області. Коригування» (ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва) Замовник торгів повідомляє наступне:
Моніторингом стверджується, що Замовником у визначений законом строк не розглянуто тендерну пропозицію ФОП Бовдуй С.С., а саме інформація щодо стану розгляду тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. (в тому числі щодо продовження строку розгляду пропозиції) на час прийняття рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі та публікації повідомлення про проведення моніторингу в електронній системі закупівель відсутня. На запит Західного офісу Держаудитслужби про те, чи здійснено Замовником розгляд тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. та яке прийнято рішення, Замовником у наданому під час моніторингу поясненні вказано лише про виконання ним рішень Органу оскарження щодо скасування рішення про відхилення пропозиції зазначеного учасника та про скасування рішення про відміну тендеру, а також що строк розгляду тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. ( далі- Учасник) не продовжувався. Таким чином, вчинено порушення норм частини десятої статті 29 Закону України « Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та пунктів 3 та 41 Особливостей №1178.
Відповідно до ч.10 ст.29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно електронною системою пропозицію учасника ФОП Бовдуй С.С. визначено найбільш економічно вигідною. Замовником було розглянуто пропозицію Учасника та розміщено повідомлення про усунення виявлених невідповідностей, 26 вересня Замовником було оприлюднено протокольне рішення яким відхилено тендерну пропозицію ФОП "БОВДУЙ СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА" з причин неусунення вказаних невідповідностей протягом 24 годин.
1 жовтня 2024 року Учасником ФОП "БОВДУЙ СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА" подано скаргу до Антимонопольного комітету України ( далі- АМКУ) на відхилення своєї тендерної пропозиції.
Замовником виконано рішення №16705-р/пк-пз від 11.10.2024р. Антимонопольного комітету України було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника. Замовником виконано рішення 21 жовтня 2024р. В ході проведення закупівлі відпала подальша потреба в закупівлі заданих послуг, згідно даного предмета закупівлі, очікуваної вартості та Технічної специфікації, враховуючи зазначене Замовником прийнято рішення відмінити відкриті торги на закупівлю Послуг. 21 жовтня 2024 року замовником оприлюднено протокол про відміну торгів.
Відповідно до ч.17 ст.18 Закону розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону. Оскільки рішення АМКУ було виконане 21 жовтня 2024 року та того ж дня Замовником прийнято рішення про відміну торгів. Інформації про відміну тендеру оприлюднюється автоматично електронною системою та унеможливлює подальші дії щодо пропозицій Учасника. До того ж згідно з резолютивною частиною рішення АМКУ №16705-р/пк-пз від 11.10.2024р. на Замовника покладено обов’язок скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції, а тому подальший повторний розгляд чи відміна торгів здійснюється за рішенням та за потребою Замовника.
29.10.24 Учасником подано скаргу на скасування закупівлі. 03.12.2024 року Замовником виконано рішення АМКУ №18056 -р/пк-пз від 07.11.2024 та скасовано рішення про відміну процедури. 23.12.2024 року Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Правильність оформлення, в тому числі протокольних рішень уповноваженої особи не була предметом розгляду Органу оскарження.
Постанова КМУ №1178 та Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює терміну, протягом якого Замовник повинен прийняти рішення про відміну тендеру, лише строк протягом якого таке рішення повинно бути опублікованим. До того ж згідно з цього висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-10-010272-а аналіз питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; виконання Замовником рішення Органу оскарження – порушень не встановлено. Можна зробити висновок, що Замовником обгрунтовано було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі.
Крім того, звертаємо вашу увагу на те, що інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі оприлюднена 6 січня 2025 року о 16:26
А ще станом на 03.01.25, 00:00, тобто до оприлюднення висновку за результатами моніторингу закупівлі, процедура вже набула статусу "Скасована".
Просимо прийняти до уваги надану відповідь.
З повагою!
Дата публікації звіту:
09.01.2025 18:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
торги відмінено
Дата публікації:
22.01.2025 15:40
Запити/Пояснення
Номер:
4a638117eca24c14bcff229f3b01f09d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.12.2024 17:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.12.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-09-10-010272-a, яка проводилась Солонківської сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до пункту 36 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Частиною 10 статті 29 Закону визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Водночас, відповідно до інформації в електронній системі закупівель за досліджуваною процедурою найбільш економічно вигідна пропозиція фізичної особи-підприємця Бовдуй Світлани Сергіївни (далі – ФОП Бовдуй С.С.) з 21.10.2024 перебуває в статусі «Очікує рішення».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3) Чи здійснено Замовником розгляд набільш економічно вигідної тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. та яке прийнято рішення?
4) Чи продовжувався строк розгляду тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. та, якщо так, з яких причин неоприлюднено відповідне повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення?
5) Пояснити причини перевищення строків розгляду тендерної пропозиції відповідно до частини 10 статті 29 Закону (у разі неприйняття Замовником рішення щодо тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С.)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b69aa1cc6f6f42ca8f2ef310b21a2607
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
23.12.2024 17:43
Опис:
У відповідь на ваш запит про надання пояснень по предмету закупівлі: Послуги з проведення експертних будівельно-технічних досліджень по об'єкту «Реконструкція з добудовою навчального та спортивного корпусів будівлі КЗ Ліцей ім. Героя України Миколи Паньківа із застосуванням енергозберігаючих технологій та розміщення ВПО по вул. Людкевича,2 в с. Солонка Львівського району Львівської області. Коригування» (ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)
(ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-10-010272-a)
Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 200 000 грн. з ПДВ.
Повідомляємо наступне:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено відповідно потреб територіальної громади з врахуванням Рішення №4859 Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області LXXI позачергової сесії IX демократичного скликання від 18.11.2024 р.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі/розміру бюджетного призначення: Очікувана вартість закупівлі послуг визначена з урахуванням усереднених показників 1,6%-1,7% від будівельно монтажних робіт, включаючи вартість устаткування, без врахування ПДВ. Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 року Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів; Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний вебсайт Національного банку України. Відтак, очікувана вартість замовником розрахована в тому числі з урахуванням цін попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних послуг з урахуванням індексу інфляції.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації, розробленої у відповідності до вимог державних будівельних норм і правил та зазначені у додатку до тендерної документації. Порядок проведення та оформлення експертного дослідження проводиться відповідно до вимог Закону України «Про судову експертизу» від 25.02.1994 № 4038- XII (зі змінами) та «Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень», затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 08.10.1998 за№ 53/5 (із змінами) та іншими нормативними актами i нормами, враховуючи вимоги та обсяги цього завдання. Інформація міститься в проектній документації на будівництво/ реконструкцію/ремонт об’єкта експертизи/експертного дослідження та в технічній i товаросупроводжувальній документації на обладнання. Така інформація надається Ініціатором за вимогою експерта. Метою здійснення закупівлі було визначення відповідності виконаних будівельних робіт проектно-кошторисній та звітній документації у відповідності до Договору № LV04A_03 від 30 липня 2024 року між Солонківською сільською радою Львівського району Львівської області (Замовник) та Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" (Підрядник). Основні техніко-економічні показники за проектом міститься в проектній документації на будівництво/реконструкцію/ремонт об’єкта експертизи /експертного дослідження та в технічній i товаросупроводжувальній документації на обладнання.
Відповідно до ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» контроль якості виконання будівельних робіт спрямований на забезпечення об'єкта будівництва експлуатаційними властивостями, які мають відповідати основним вимогам відповідно до призначення об'єкта. Результати контролю відповідності будівельних робіт, конструкцій, обладнання та готової будівельної продукції вимогам проекту будівництва та нормативних документів фіксуються у виконавчій документації. У разі виявлення невідповідностей у процесі будівництва установленим вимогам приймається рішення про усунення допущених недоліків або про зупинення будівництва об'єкта до виправлення порушень.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://solonkivska-gromada.gov.ua/2024-16-53-35-16-01-2024/
3. Чи здійснено Замовником розгляд набільш економічно вигідної тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. та яке прийнято рішення?
26 вересня Замовником було оприлюднено протокольне рішення яким відхилено тендерну пропозицію ФОП "БОВДУЙ СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА". Подальша кваліфікація учасників не здійснювалась, адже вже 29 жовтня 2024 ФОП "БОВДУЙ СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА" подано скаргу до Антимонопольного комітету України на відхилення своєї тендерної пропозиції.
Замовником виконано рішення Антимонопольного комітету України було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП "БОВДУЙ СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА".
Замовником виконано рішення. В ході проведення закупівлі відпала подальша потреба в закупівлі заданих послуг, згідно даного предмета закупівлі, очікуваної вартості та Технічної специфікації, враховуючи зазначене Замовником прийнято рішення відмінити відкриті торги на закупівлю Послуг. 21 жовтня 2024 року замовником оприлюднено протокол про відміну торгів.
29.10.24 ФОП "БОВДУЙ СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА" подано скаргу на скасування закупівлі. 03.12.2024 року Замовником виконано рішення АМКУ та скасовано рішення про відміну процедури закупівлі — "Послуги з проведення експертних будівельно-технічних досліджень по об'єкту "Реконструкція з добудовою навчального та спортивного корпусів будівлі КЗ Ліцей ім. Героя України Миколи Паньківа із застосуванням енергозберігаючих технологій та розміщення ВПО по вул. Людкевича,2 в с. Солонка Львівського району Львівської області. Коригування" (ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб- порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-10-010272-a.
4. Чи продовжувався строк розгляду тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С.
Строк розгляду тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. не продовжувався.
5. Пояснити причини перевищення строків розгляду тендерної пропозиції відповідно до частини 10 статті 29 Закону (у разі неприйняття Замовником рішення щодо тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С.)?
В подальшому, після виконання рішення АМКУ замовником було виявлено технічну помилку допущену при складанні та оприлюдненні протоколу про відхилення ФОП Бовдуй С.С,. а саме не вірно зазначено дату прийняття рішення про відхилення Тендерної пропозиції в протокольному рішенні «26» травня 2024 р.
Згідно ч. 2 ст 31 Закону України "Про публічні закупівлі " 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Згідно п. 46 Постанови КМУ №1178 Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Замовником проводились дослідження електронної системи закупівель та чинного законодавства з метою пошуку рішення для усунення такого порушення. Зважаючи на те, що така помилка є суттєвою та порушує порядок здійснення закупівлі.
Крім того, згідно постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Одночасно, відповідно до вимог пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. У Розділі №2 (Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі при укладенні договору) Додатку №7 до тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, проте не зазначено перелік документів та/або інформації, які повинні бути подані переможцем процедури закупівлі для підтвердження права підпису. Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Зважаючи на допущені порушення та неможливість їх усунення на даному етапі здійснення закупівель.
Згідно положень п. 50 Постанови КМУ №1178 у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
23.12.2024 року Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; та у встановлені п. 50 Постанови КМУ №1178 строки опублікувати таке рішення в електронній системі закупівель. Постанова КМУ №1178 та Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює терміну, протягом якого Замовник повинен прийняти рішення про відміну тендеру, лише строк протягом якого таке рішення повинно бути опублікованим. Відтак, замовником 23.12.2024 року прийнято рішення про відміну закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
З повагою!