• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з проведення експертних будівельно-технічних досліджень по об'єкту «Реконструкція з добудовою навчального та спортивного корпусів будівлі КЗ Ліцей ім. Героя України Миколи Паньківа із застосуванням енергозберігаючих технологій та розміщення ВПО по вул. Людкевича,2 в с. Солонка Львівського району Львівської області. Коригування» (ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)

Торги відмінено

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Номер: 292d7b7ba68e425b81606f482a434b52
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-11-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.12.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 12.12.2024 12:56 - 03.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.12.2024 №268 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.12.2024 №268. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 10. UA-2024-09-10-010272-a, 10.09.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Бовдуй С.С. встановлено порушення вимог частини десятої статті 29 Закону та пунктів 3 та 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; виконання Замовником рішення Органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 02 січня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-09-10-012221-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; опубліковане запитання при проведенні процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке питання; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 24.09.2024, 26.05.2024, від 21.10.2024; опубліковану інформацію щодо оскарження прийнятих Замовником рішень при проведенні досліджуваної процедури закупівлі (скарги UA-2024-09-10-010272-a.a2 та UA-2024-09-10-010272-a.c3) та прийняття Органом оскарження рішень за результатами розгляду таких скарг (рішення від 11.10.2024 №16705-р/пк-пз та від 07.11.2024 №18056-р/пк-пз); оприлюднену Замовником інформацію щодо виконання рішень Органу оскарження; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення на запит органу державного фінансового контролю; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 23.12.2024 про відміну процедури відкритих торгів. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарг UA-2024-09-10-010272-a.a2 та UA-2024-09-10-010272-a.c3, а також прийняття відповідних рішень за результатами таких розглядів, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 41 Особливостей №1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Так, згідно з нормами частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. За нормами частини десятої статті 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Проведеним моніторингом встановлено, що на виконання рішення Органу оскарження №16705-р/пк-пз від 11.10.2024 Замовником 21.10.2024 скасовано своє рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Бовдуй Світлани Сергіївни (далі – ФОП Бовдуй С.С.) та з 21.10.2024 тендерна пропозиція ФОП Бовдуй С.С. перебуває в статусі «Очікує рішення». Також, відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації Замовником 21.10.2024 було прийнято рішення про відміну тендеру (підстава: відсутність подальшої потреби в закупівлі), яке 03.12.2024 скасовано (на виконання рішення Органу оскарження від 07.11.2024 №18056-р/пк-пз). Водночас, інформація щодо стану розгляду тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. (в тому числі щодо продовження строку розгляду пропозиції) на час прийняття рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі та публікації повідомлення про проведення моніторингу в електронній системі закупівель відсутня. На запит Західного офісу Держаудитслужби про те, чи здійснено Замовником розгляд тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. та яке прийнято рішення, Замовником у наданому під час моніторингу поясненні вказано лише про виконання ним рішень Органу оскарження щодо скасування рішення про відхилення пропозиції зазначеного учасника та про скасування рішення про відміну тендеру, а також що строк розгляду тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. не продовжувався. Таким чином, на порушення норм частини десятої статті 29 Закону та пунктів 3 та 41 Особливостей №1178, Замовником у визначений законом строк не розглянуто тендерну пропозицію ФОП Бовдуй С.С. Стосовно недотримання строків розгляду вищевказаної тендерної пропозиції Замовник у наданому під час моніторингу поясненні зазначив, зокрема, що в подальшому, після виконання рішення Органу оскарження, Замовником було виявлено технічну помилку, допущену при складанні та оприлюдненні протоколу про відхилення ФОП Бовдуй С.С., а саме не вірно зазначено дату прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції в протокольному рішенні «26» травня 2024 року, Замовником проводились дослідження електронної системи закупівель та чинного законодавства з метою пошуку рішення для усунення такого порушення та, зважаючи на те, що така помилка є суттєвою та порушує порядок здійснення закупівлі, 23.12.2024 Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Слід зазначити, що відповідно до інформації в електронній системі закупівель за досліджуваною процедурою протокол про відхилення тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. оприлюднено 26.09.2024, електронний цифровий підпис уповноваженою особою Замовника накладено 26.09.2024. Крім цього, правомірність прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. була предметом розгляду Органу оскарження, зауважень зі сторони Замовника щодо дати протоколу про відхилення ФОП Бовдуй С.С. не було. Водночас, слід зазначити, що відповідно до норм пункту 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції. У відповідності до норм пункту 67 Особливостей №1178 після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги протягом строку розгляду скарги зупиняється перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 49 Особливостей №1178, проте перебіг строку дії тендерної пропозиції учасника/учасників не зупиняється. Моніторингом встановлено, що відповідно до умов досліджуваної процедури закупівлі тендерні пропозиції залишаються дійсними не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (до закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій, а у разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це Замовникові через електронну систему закупівель), кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 18.09.2024 (до 00:00 год). Інформація щодо вимоги Замовником від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій, а також щодо продовження ФОП Бовдуй С.С. з власної ініціативи строку дії своєї тендерної пропозиції в електронній системі закупівель відсутня. Таким чином, на час прийняття Замовником рішення про відміну тендеру у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (23.12.2024) строк дії тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. завершився, укладення договору за досліджуваною процедурою закупівлі відповідно до норм та строків, визначених у пункті 49 Особливостей №1178 є неможливим.
Період усунення порушень: 06.01.2025 16:26 - 21.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.01.2025 16:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Послуги з проведення експертних будівельно-технічних досліджень по об'єкту «Реконструкція з добудовою навчального та спортивного корпусів будівлі КЗ Ліцей ім. Героя України Миколи Паньківа із застосуванням енергозберігаючих технологій та розміщення ВПО по вул. Людкевича,2 в с. Солонка Львівського району Львівської області. Коригування» (ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва) Замовник торгів повідомляє наступне: Моніторингом стверджується, що Замовником у визначений законом строк не розглянуто тендерну пропозицію ФОП Бовдуй С.С., а саме інформація щодо стану розгляду тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. (в тому числі щодо продовження строку розгляду пропозиції) на час прийняття рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі та публікації повідомлення про проведення моніторингу в електронній системі закупівель відсутня. На запит Західного офісу Держаудитслужби про те, чи здійснено Замовником розгляд тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. та яке прийнято рішення, Замовником у наданому під час моніторингу поясненні вказано лише про виконання ним рішень Органу оскарження щодо скасування рішення про відхилення пропозиції зазначеного учасника та про скасування рішення про відміну тендеру, а також що строк розгляду тендерної пропозиції ФОП Бовдуй С.С. ( далі- Учасник) не продовжувався. Таким чином, вчинено порушення норм частини десятої статті 29 Закону України « Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та пунктів 3 та 41 Особливостей №1178. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно електронною системою пропозицію учасника ФОП Бовдуй С.С. визначено найбільш економічно вигідною. Замовником було розглянуто пропозицію Учасника та розміщено повідомлення про усунення виявлених невідповідностей, 26 вересня Замовником було оприлюднено протокольне рішення яким відхилено тендерну пропозицію ФОП "БОВДУЙ СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА" з причин неусунення вказаних невідповідностей протягом 24 годин. 1 жовтня 2024 року Учасником ФОП "БОВДУЙ СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА" подано скаргу до Антимонопольного комітету України ( далі- АМКУ) на відхилення своєї тендерної пропозиції. Замовником виконано рішення №16705-р/пк-пз від 11.10.2024р. Антимонопольного комітету України було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника. Замовником виконано рішення 21 жовтня 2024р. В ході проведення закупівлі відпала подальша потреба в закупівлі заданих послуг, згідно даного предмета закупівлі, очікуваної вартості та Технічної специфікації, враховуючи зазначене Замовником прийнято рішення відмінити відкриті торги на закупівлю Послуг. 21 жовтня 2024 року замовником оприлюднено протокол про відміну торгів. Відповідно до ч.17 ст.18 Закону розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону. Оскільки рішення АМКУ було виконане 21 жовтня 2024 року та того ж дня Замовником прийнято рішення про відміну торгів. Інформації про відміну тендеру оприлюднюється автоматично електронною системою та унеможливлює подальші дії щодо пропозицій Учасника. До того ж згідно з резолютивною частиною рішення АМКУ №16705-р/пк-пз від 11.10.2024р. на Замовника покладено обов’язок скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції, а тому подальший повторний розгляд чи відміна торгів здійснюється за рішенням та за потребою Замовника. 29.10.24 Учасником подано скаргу на скасування закупівлі. 03.12.2024 року Замовником виконано рішення АМКУ №18056 -р/пк-пз від 07.11.2024 та скасовано рішення про відміну процедури. 23.12.2024 року Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Правильність оформлення, в тому числі протокольних рішень уповноваженої особи не була предметом розгляду Органу оскарження. Постанова КМУ №1178 та Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює терміну, протягом якого Замовник повинен прийняти рішення про відміну тендеру, лише строк протягом якого таке рішення повинно бути опублікованим. До того ж згідно з цього висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-10-010272-а аналіз питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; виконання Замовником рішення Органу оскарження – порушень не встановлено. Можна зробити висновок, що Замовником обгрунтовано було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі. Крім того, звертаємо вашу увагу на те, що інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі оприлюднена 6 січня 2025 року о 16:26 А ще станом на 03.01.25, 00:00, тобто до оприлюднення висновку за результатами моніторингу закупівлі, процедура вже набула статусу "Скасована". Просимо прийняти до уваги надану відповідь. З повагою!
Дата публікації звіту: 09.01.2025 18:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: торги відмінено
Дата публікації: 22.01.2025 15:40

Запити/Пояснення