-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві (Лот №1 Труби сталеві Ду 530-1420 мм, Лот №2 Труба сталева 1020х21 мм, Лот №3 Труби сталеві Ду 530-1020 мм, Лот №4 Труби сталеві Ду 530-1020 мм))
Завершена
81 344 944.15
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 19 553.77 UAH
мін. крок: 0% або 19 553.77 UAH
Номер:
0c68bf3f837c4b4fa824ff0c9022a24c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-08-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.01.2025 00:00
Період моніторингу:
08.01.2025 17:50 - 30.01.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.01.2025 № 6
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-09-09-013434-a 09.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ» та ТОВ «СТІЛС УКРАЇНА» (лот 1, 2, 3, 4), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.09.2024 № 24/ТО/257 – зм-2 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТІЛС УКРАЇНА» (далі – ТОВ «СТІЛС УКРАЇНА») (лот 1, 3, 4) та товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ» (далі – ТОВ «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ») (лот 1, 2, 3, 4), прокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 14.10.2024 № 24_ТО_257_1-пр-1, від 30.10.2024 № 24/ТО/257/1-р-1, від 06.11.2024 № 24/ТО/257/1-пр-2, від 27.11.2024 № 24/ТО/257/1-н-1 (лот 1), від 14.10.2024 № 24_ТО_257_2-пр-1, від 04.11.2024 № 24/ТО/257/2-р-1, від 05.12.2024 № 24/ТО/257/2-н-1 (лот 2), від 14.10.2024 № 24/ТО/257/3-пр-1, від 30.10.2024 № 24/ТО/257/3-р-1, від 06.11.2024 № 24/ТО/257/3-пр-2, від 27.11.2024 № 24/ТО/257/3-н-1, від 12.12.2024 № 24/ТО/257/3-пр-д-1 (лот 3), від 14.10.2024 № 24/ТО/257/4-пр-1, від 04.11.2024 № 24/ТО/257/4-р-1, від 05.12.2024 № 24/ТО/257/4-н-1, від 20.12.2024 № 24/ТО/257/4-пр-д-1 (лот 4), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.11.2024 № 18751-р/пк-пз та від 22.11.2024 № № 18755-р/пк-пз закупівель (далі – колегія АМКУ), повідомлення про намір укласти договір, договір від 12.12.204 № 2412000044 (лот 1) на суму 37 486 162,32 грн. з ПДВ, договір від 20.12.204 № 2412000101 (лот 2) на суму 2 287 387,20 грн. з ПДВ, договір від 18.12.204 № 2412000071 (лот 3) на суму 15 721 074,90 грн. з ПДВ, договір від 24.12.204 № 2412000114 (лот 4) на суму 36 947 669,57 грн. з ПДВ, (далі – Договори), пояснення Замовника від 15.01.2025 та 17.01.2025, надані через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
03.02.2025 17:24 - 07.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.02.2025 17:24
Запити/Пояснення
Номер:
f2efcad5293d4fcbb2d21b4e928a9426
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.01.2025 12:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві (Лот №1 Труби сталеві Ду 530-1420 мм, Лот №2 Труба сталева 1020х21 мм, Лот №3 Труби сталеві Ду 530-1020 мм, Лот №4 Труби сталеві Ду 530-1020 мм))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-09-013434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
669b2904c60e442b8fa57be2d88f2c81
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 13.01.2025
Дата опублікування:
15.01.2025 18:36
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 13.01.2025 по предмету закупівлі Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві (Лот №1 Труби сталеві Ду 530-1420 мм, Лот №2 Труба сталева 1020х21 мм, Лот №3 Труби сталеві Ду 530-1020 мм, Лот №4 Труби сталеві Ду 530-1020 мм)), номер оголошення UA-2024-09-09-013434-a повідомляємо таке:
1. Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі складено відповідно до діючих нормативних документів СНиП 2.05.06-85 (Магістральні трубопроводи. Будівельні норми і правила) та ДСТУ EN ISO 3183:2022 (Нафтова та газова промисловість. Труби сталеві для трубопровідних транспортних систем)
2. Щодо надання інформації та відповідних документів (комерційних пропозицій від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість повідомляємо таке:
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено на підставі внутрішніх розпорядчих документів Товариства з питань закупівель з урахуванням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом використання декількох із методів визначення очікуваної вартості, передбачених вказаними вище документами,
- розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом ринкових консультацій;
- розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом дослідження аналогічного досвіду.
Метод ринкових консультацій – це метод дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін постачальників/підрядників та рівня конкуренції, а саме з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку.
Для визначення очікуваної вартості були направлені запити щодо отримання комерційних пропозицій на потенційних виробників та постачальників товарів: ТОВ "Інтерпайп", ТОВ "НАФТОСЕРВІС", ДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД, ТОВ "Торгіндустрія", НВП"УКРТУРБОІЗОЛ", НВП КОМПЛЕКТ-ЛІГА, ТОВ "ТД "ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ, ТОВ « МКС-Полтава», Український Трубний завод, ТОВ «Завод сталевих профілів», ТОВ «Форт Стил», ТОВ «Інко-Профіт», ПрАТ "Фірма "Нафтогазбуд", ТОВ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ", ТОВ "ЛЕКСІНВЕСТ", ТОВ "Стілс Україна" та інші.
Отримані комерційні пропозиції від компаній ТОВ "Торговий дім "ТУРБОІЗОЛКОМПЛЕКТ", ТОВ "Український трубний завод", ТОВ "М-Тек Технолоджи", ТОВ "ЛЕКСІНВЕСТ", ТОВ "Дніпровський трубний з-д", ТОВ "ФОРТ СТІЛ" . КП ТОВ "ФОРТ СТІЛ" та Договір № 4362_ДЗЗ-24 від 01.03.2024 з електронної системи закупівель був приведений для розуміння рівня цін на труби, так як технічні і якісні характеристики не відповідають замовленим. Очікувана вартість по Лоту №1 та №2 визначена за найменшою комерційною пропозицією ТОВ "ЛЕКСІНВЕСТ". Очікувана вартість по Лоту №3 визначена за найменшою комерційною пропозицією - ТОВ "Торговий дім "ТУРБОІЗОЛКОМПЛЕКТ". Очікувана вартість по Лоту №4 визначена за найменшою комерційною пропозицією - ТОВ "Український трубний завод".
Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані АТ «Укртрансгаз». Повідомляємо, що розрахунок витрат, визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості регламентуються внутрішніми розпорядчими документами Товариства, що в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
Номер:
17009f2604f44096a79c3921fe427fdc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.01.2025 08:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві (Лот №1 Труби сталеві Ду 530-1420 мм, Лот №2 Труба сталева 1020х21 мм, Лот №3 Труби сталеві Ду 530-1020 мм, Лот №4 Труби сталеві Ду 530-1020 мм))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-09-013434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документального підтвердження надання ТОВ «Торговий дім «ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ» забезпечення повернення авансового платежу на суму не меншу від суми авансового платежу, відповідно до пункту 4.2.1 договорів про закупівлю товарів від 12.12.2024 № 2412000044
( лот №1), від 20.12.2024 № 2412000101( лот №2), від 18.12.2024 № 2412000071
( лот №3), від 24.12.2024 № 2412000114( лот №4).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6f745e0e83cc4dd299a2028d2ac56755
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 16.01.2025
Дата опублікування:
17.01.2025 16:33
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 16.01.2025 по предмету закупівлі Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві (Лот №1 Труби сталеві Ду 530-1420 мм, Лот №2 Труба сталева 1020х21 мм, Лот №3 Труби сталеві Ду 530-1020 мм, Лот №4 Труби сталеві Ду 530-1020 мм)), номер оголошення UA-2024-09-09-013434-a надаємо документальне підтвердження надання ТОВ «Торговий дім «ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ» забезпечення повернення авансового платежу на суму не меншу від суми авансового платежу, відповідно до пункту 4.2.1 договорів про закупівлю товарів від 12.12.2024 № 2412000044 (лот №1), від 20.12.2024 № 2412000101 (лот №2), від 18.12.2024 № 2412000071
(лот №3), від 24.12.2024 № 2412000114 (лот №4).