• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві (Лот №1 Труби сталеві Ду 530-1420 мм, Лот №2 Труба сталева 1020х21 мм, Лот №3 Труби сталеві Ду 530-1020 мм, Лот №4 Труби сталеві Ду 530-1020 мм))

Завершена

81 344 944.15 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 19 553.77 UAH
Номер: 0c68bf3f837c4b4fa824ff0c9022a24c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-08-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.01.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.01.2025 17:50 - 30.01.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.01.2025 № 6 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2024-09-09-013434-a 09.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.v.porfilenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ» та ТОВ «СТІЛС УКРАЇНА» (лот 1, 2, 3, 4), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.09.2024 № 24/ТО/257 – зм-2 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТІЛС УКРАЇНА» (далі – ТОВ «СТІЛС УКРАЇНА») (лот 1, 3, 4) та товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ» (далі – ТОВ «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ») (лот 1, 2, 3, 4), прокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 14.10.2024 № 24_ТО_257_1-пр-1, від 30.10.2024 № 24/ТО/257/1-р-1, від 06.11.2024 № 24/ТО/257/1-пр-2, від 27.11.2024 № 24/ТО/257/1-н-1 (лот 1), від 14.10.2024 № 24_ТО_257_2-пр-1, від 04.11.2024 № 24/ТО/257/2-р-1, від 05.12.2024 № 24/ТО/257/2-н-1 (лот 2), від 14.10.2024 № 24/ТО/257/3-пр-1, від 30.10.2024 № 24/ТО/257/3-р-1, від 06.11.2024 № 24/ТО/257/3-пр-2, від 27.11.2024 № 24/ТО/257/3-н-1, від 12.12.2024 № 24/ТО/257/3-пр-д-1 (лот 3), від 14.10.2024 № 24/ТО/257/4-пр-1, від 04.11.2024 № 24/ТО/257/4-р-1, від 05.12.2024 № 24/ТО/257/4-н-1, від 20.12.2024 № 24/ТО/257/4-пр-д-1 (лот 4), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.11.2024 № 18751-р/пк-пз та від 22.11.2024 № № 18755-р/пк-пз закупівель (далі – колегія АМКУ), повідомлення про намір укласти договір, договір від 12.12.204 № 2412000044 (лот 1) на суму 37 486 162,32 грн. з ПДВ, договір від 20.12.204 № 2412000101 (лот 2) на суму 2 287 387,20 грн. з ПДВ, договір від 18.12.204 № 2412000071 (лот 3) на суму 15 721 074,90 грн. з ПДВ, договір від 24.12.204 № 2412000114 (лот 4) на суму 36 947 669,57 грн. з ПДВ, (далі – Договори), пояснення Замовника від 15.01.2025 та 17.01.2025, надані через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 03.02.2025 17:24 - 07.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2025 17:24

Запити/Пояснення