-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Завершена
1 847 693.64
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 238.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 238.47 UAH
Номер:
b5d8e5142a5c40bda8d5d117a79e4723
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-01-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2024 00:00
Період моніторингу:
01.11.2024 12:05 - 23.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2024 №72-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.11.2024 №72-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-09-09-010669-a 09.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275 встановлено порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення пропозиції ФОП "Склярова Олена Олександрівна", розгляду пропозиції ТзОВ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень при складанні оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 13 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю, наявність підстав для проведення спрощеної закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (зі змінами) (далі – Особливості №1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджену рішенням уповноваженої особи/протокол від 24.09.2024 №26 (далі – Оголошення), реєстр отриманих пропозицій, пропозиції ФОП "Склярова Олена Олександрівна" та ТзОВ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД», протокол розкриття пропозицій, протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 20.09.2024 №160, 24.09.2024 №162 та 24.09.2024 №163, повідомлення про намір укласти договір від 24.09.2024, договір від 01.10.2024 №247, відповіді замовника на запити про надання пояснень від 07.11.2024 року.
За результатами моніторингу спрощеної закупівлі встановлено, що у пункті 1 Оголошення Замовник зазначив: «Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275)».
Однак, на порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275 до Оголошення Замовником не включено інформацію про посаду однієї чи кількох посадових осіб державного замовника, уповноважених здійснювати зв’язок щодо оприлюдненого оголошення.
Період усунення порушень:
13.11.2024 14:57 - 28.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.11.2024 14:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновку щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: Тарілка мілка 200 мм склокерамічна, тарілка глибока склокерамічна, кухлі склокерамічні, ложка столова із нержавіючої сталі, виделка столова із нержавіючої сталі, ніж столовий із нержавіючої сталі, таця пластмасова, каструля із нержавіючої сталі ємністю 14л., котел алюмінієвий, сковорода алюмінієва ДК 021:2015:39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» та майбутніх закупівель в подальшому Замовник забов’язується вжити заходи які направлені на недопущення у подальшому виявлених порушень при складанні оголошень про проведення спрощених закупівель.
Дата публікації звіту:
14.11.2024 12:25
Запити/Пояснення
Номер:
3e11b16e69e8440daf4396224367108e
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
04.11.2024 12:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-09-010669-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
65e519100ada4cb491f12e19ec5fbb53
Назва:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту
Дата опублікування:
07.11.2024 14:45
Опис:
Надаємо «Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: Тарілка мілка 200 мм склокерамічна, тарілка глибока склокерамічна, кухлі склокерамічні, ложка столова із нержавіючої сталі, виделка столова із нержавіючої сталі, ніж столовий із нержавіючої сталі, таця пластмасова, каструля із нержавіючої сталі ємністю 14л., котел алюмінієвий, сковорода алюмінієва ДК 021:2015:39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (Додається).
Номер:
5bfc3d68ccbc4f7f822d4058117d13f3
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
05.11.2024 16:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-09-010669-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Замовником оприлюднено протокол прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця 24 вересня 2024 року. Відповідно до пункту 8 частини першої статті 10 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю орилюднюється протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі
Чи враховано Замовником вимогу пункту 8 частини першої статті 10 Закону під час оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД» ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a9f28a14aaf446ce973bfd8755e2eb6e
Назва:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту
Дата опублікування:
07.11.2024 14:48
Опис:
Надаємо «Протокол технічної помилки щодо закупівлі»: Тарілка мілка 200 мм склокерамічна, тарілка глибока склокерамічна, кухлі склокерамічні, ложка столова із нержавіючої сталі, виделка столова із нержавіючої сталі, ніж столовий із нержавіючої сталі, таця пластмасова, каструля із нержавіючої сталі ємністю 14л., котел алюмінієвий, сковорода алюмінієва ДК 021:2015:39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (Додається).