• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Завершена

1 847 693.64 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 238.47 UAH
Номер: b5d8e5142a5c40bda8d5d117a79e4723
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-01-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 01.11.2024 12:05 - 23.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.11.2024 №72-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 01.11.2024 №72-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2024-09-09-010669-a 09.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275 встановлено порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення пропозиції ФОП "Склярова Олена Олександрівна", розгляду пропозиції ТзОВ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень при складанні оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 13 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю, наявність підстав для проведення спрощеної закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (зі змінами) (далі – Особливості №1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджену рішенням уповноваженої особи/протокол від 24.09.2024 №26 (далі – Оголошення), реєстр отриманих пропозицій, пропозиції ФОП "Склярова Олена Олександрівна" та ТзОВ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД», протокол розкриття пропозицій, протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 20.09.2024 №160, 24.09.2024 №162 та 24.09.2024 №163, повідомлення про намір укласти договір від 24.09.2024, договір від 01.10.2024 №247, відповіді замовника на запити про надання пояснень від 07.11.2024 року. За результатами моніторингу спрощеної закупівлі встановлено, що у пункті 1 Оголошення Замовник зазначив: «Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275)». Однак, на порушення вимог пункту 7 Додатку 2 «Інформація, яка включається до оголошення про закупівлю» Особливостей № 1275 до Оголошення Замовником не включено інформацію про посаду однієї чи кількох посадових осіб державного замовника, уповноважених здійснювати зв’язок щодо оприлюдненого оголошення.
Період усунення порушень: 13.11.2024 14:57 - 28.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 13.11.2024 14:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно висновку щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: Тарілка мілка 200 мм склокерамічна, тарілка глибока склокерамічна, кухлі склокерамічні, ложка столова із нержавіючої сталі, виделка столова із нержавіючої сталі, ніж столовий із нержавіючої сталі, таця пластмасова, каструля із нержавіючої сталі ємністю 14л., котел алюмінієвий, сковорода алюмінієва ДК 021:2015:39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» та майбутніх закупівель в подальшому Замовник забов’язується вжити заходи які направлені на недопущення у подальшому виявлених порушень при складанні оголошень про проведення спрощених закупівель.
Дата публікації звіту: 14.11.2024 12:25

Запити/Пояснення