-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчоблоку ЗЗСО № 7 по вул. Південна,25, м. Білгород-Дністровський, Одеської області
Завершена
24 191 851.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 120 959.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 120 959.26 UAH
Номер:
73c55f77cb4b4b4fb6f79d5d4bc42207
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-30-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.10.2024 00:00
Період моніторингу:
30.10.2024 16:54 - 21.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2024 №92-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України 23.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.10.2024 №92-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2024-09-06-010926-a 06.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАМ-ЕКОРЕМБУД» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, пункту 43 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06 вересня 2024 року (протокол №06/2) зі змінами, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 20 вересня 2024 року, відповідь Замовника від 21 вересня 2024 року, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16 жовтня 2024 року №16973-р/пк-пз (далі - Комісія АМКУ), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КАМ-ЕКОРЕМБУД» (далі - ТОВ «КАМ-ЕКОРЕМБУД»), рішення уповноваженої особи від 01 жовтня 2024 року (протокол №01/2), повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 28 жовтня 2024 року №285ВТ, додаткову угоду від 07 листопада 2024 року №1, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 14 та 19 листопада 2024 року через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Комісії АМКУ не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що у пункті 5 розділу 3 тендерної документації визначено, що кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в додатку 1 до цієї тендерної документації.
Так, у підпункті 1.2.1. пункту 1.2. таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» додатку 1 тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції надається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому, Замовником зазначено, щодо обов’язкової наявності у учасника виконавця робіт/майстра будівельних та монтажних робіт. Також, що з метою забезпечення вимог законодавства з питань охорони праці, пожежної безпеки Замовником встановлено вимогу щодо надання копій діючих посвідчень виконавця робіт/майстра будівельних та монтажних робіт:
- про проходження навчання з пожежної безпеки;
- про проходження навчання правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
- про проходження навчання з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
- про проходження навчання з охорони праці і промислової безпеки у будівництві (НПАОП 45.2-7.02-12).
Відповідно до встановлених вимог, учасником ТОВ «КАМ-ЕКОРЕМБУД» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідка про наявність працівників.pdf.p7s»), у якій зазначено, що відповідальним за виконання робіт по закупівлі призначено Степанова Д. І. (посада - виконавець робіт).
Однак, моніторингом установлено, що у тендерній пропозиції учасника ТОВ «КАМ-ЕКОРЕМБУД» відсутня копія діючого посвідчення виконавця робіт Степанова Д. І. про проходження навчання правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13).
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення, яким чином учасник ТОВ «КАМ-ЕКОРЕМБУД» виконав вимоги підпункту 1.2.1. пункту 1.2. таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» додатку 1 тендерної документації в частинні підтвердження проходження навчання правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) Степановим Д. І.
На зазначений запит Замовник пояснив, зокрема, що: «…проходження навчання правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) на Степанова Дмитра Ігоровича підтверджено протоколом №1211 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 18.09.2024 р. проведена перевірка знань п.2 «ССБП. Охорона праці і промислової безпеки у будівництві2 ДБН А 3.2-2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12). В розділі 7.3 розглянуті правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (починаючі з пп 7.3.33 та далі). Посвідчення № 1211/3 та №1211/7».
Проте, моніторингом установлено, що посвідчення, видані Міжгалузевим центром охорони праці та промислової безпеки на підставі протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 18 вересня 2024 року №1211 Степанову Д. І. за номерами 1211/3, №1211/7 (файл «Навчання з охорони праці. pdf.p7s») не містять інформації про проходження навчання щодо правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13).
Отже, виходячи із вищевикладеного учасником ТОВ «КАМ-ЕКОРЕМБУД», якого обрано переможцем торгів, не підтверджено відповідність встановленому Замовником кваліфікаційному критерію щодо підтвердження навчання з охорони праці в частині надання діючого посвідчення виконавця робіт (Степанова Д. І.) про проходження навчання правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), чим порушено вимоги підпункту 1.2.1. пункту 1.2. таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» додатку 1 тендерної документації.
Пунктом 43 Постанови №1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначеної невідповідності та на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не надав можливості учаснику ТОВ «КАМ-ЕКОРЕМБУД» її усунути.
Пунктом 3 Постанови №1178 визначено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «КАМ-ЕКОРЕМБУД», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, а обрав його переможцем та уклав з ним договір підряду від 28 жовтня 2024 року №285ВТ, загальною вартістю 21 055 020,04 грн.
Період усунення порушень:
20.11.2024 17:31 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2024 17:31
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
02/001/2025ПР
Дата відкриття провадження:
18.02.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
3/495/185/2025
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про неможливість усунення порушень
За результатом моніторингу Закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-09-06-010926-a здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2024-10-30-00002, дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 00:00 2024, дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 16:54 2024 , за результатом якого органами фінансового контролю 20 листопада 17:31 2024 в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок за яким встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону .
Водночас встановлені моніторингом порушення вимог Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) допущені уповноваженою особою на етапі повідомлення про намір укладання договору (п.2 ч.1 ст.33 Закону).
Натомість Договір підряду від 28 жовтня 2024 року №285ВТ, загальною вартістю 21 055 020,04 грн укладений відповідно до загальних вимог Цивільного кодексу України (далі Кодекс), додержання яких є необхідними для чинності правочину (частини перша-третя та п`ята ст.203 Кодексу), що позбовляє можливості Управлінню освіти Білгород-Дністровської міської ради застосувати норми ст. 215 Кодексу для правочину недійсним та припинення зобов`язань за Договором підряду від 28 жовтня 2024 року №285ВТ.
Також звертаємо Вашу увагу на наступне:
Додатком 2 до Протоколу №4 засідання комісії з питань придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) ЗЗСО" проект «Капітальний ремонт харчоблоку ЗЗСО № 7 по вул. Південна, 25, м. Білгород-
Дністровський, Одеської області» включено до переліку фінансування, яке надано розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2024 року №763 «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдальнь (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році». Управлінню освіти Білгород-Дністровської міської ради надано субвенцію 19769300 грн.
Абзацом 3 підпункту 4 пункту 5 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти, затвердженого постановою КМУ від 16 лютого 2022 р. № 120 (далі – Порядок), визначено співфінансування не більше як 80 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 20 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів. При цьому згідно з абзацем 7 підпункту 4 пункту 5 кошти місцевих бюджетів обов’язково мають бути попередньо спрямовані за цільовим призначенням у частині співфінансування.
06.09.2024 року було оголошено Відкриті торги з особливостями на очікувану вартість- 24191854 грн. (в тому числі Державний бюджет України 19 769 300 грн; Місцевий бюджет-4422551грн.).
п.6. Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти передбачено завершення реалізації проекту до кінця поточного року, в якому відбувся відбір проектів для надання субвенції.
У разі коли реалізацію проекту не буде завершено до кінця поточного року, завершення реалізації такого проекту у наступному бюджетному періоді здійснюватиметься виключно за рахунок коштів місцевих бюджетів або інших джерел, не заборонених законодавством.
Харчоблок ЗЗСО №7 являється опорною кухнею. Опорна кухня - модель організації харчування, що передбачає виконання функцій постачальника послуг з харчування, шляхом приготування їжі з подальшою доставкою готової гарячої їжі у прилеглі заклади освіти, де організація гарячого харчування є неможливою та/або економічно недоцільною.
На момент завершення моніторінгу вже проведі наступні роботи : демонтаж технологічного обладнання; розбирання облицювання стін з керамічних глазурованих плиток: розбирання цегляних перегородок; розбирання кам'яної кладки стін із цегли; демонтовано старі мережі водопроводу, каналізацїї, теплова мережа; зроблено улаштування перегородок з газобетонних блоків, частково проведено ремонт штукатурки внутрішніх стін по каменю та бетону та шпаклювання перегородок вапняним розчином. Підрядиком частково закуплені будівельні матеріали та замовлено у Постачальників технологчне обладнення для харчоблоку.
Управління освіти вважає, що усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, буде мати негативні наслідки для органзації харчування учнів, що є непропорційним у спаввідношені з виявленими недоліками. Також укладеним договором або законом не передбачено розірвання договору за приписом або вказівкою контролюючих органів, розірвання договору можливо лише за угодою сторін або в судовму порядку. Визнання договору нікчемним можливо у випадку встановлення його недійсності законом. Водночас припинення зобов`язань за договором можливо лише за згодою сторін або в судовому порядку.
Таким чином, під сумуючи наведене, у Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради відсутній законодавчо визначений механізм реалізації наданих ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ зобов’язань по усуненню порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом припинення зобов’язань за Договором підряду від 28 жовтня 2024 року №285ВТ.
1. Також вважаємо що навчання правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями розглядається (можливо не в повному обсязі) і ДБН А.3.2.20-2009 згідно якого проходив навчання Степанов Дмитро. (Витяг з ДБН А.3.2.20-2009 додається).
2. В теперешній час Степанов Дмитро пройшов навчання , про що свідчать наступні документи: протокол №1540 від 22.11.2024 року засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці; та прсвідчення №1540/1 (Проходження навчання Степановим Дмитра «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАО 0.00-1.71-13)
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку про результати моніторингу, а саме вжити заходів щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, повідомляємо, що з уповноваженою особою, що проводила цю закупівлю, проведено роз’яснювальну роботу, фахівця направлено на додаткові навчання, в тому числі на такі, що проводяться онлайн, в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть
Додатки:
1.Додаток 1 "Додаток 2 до протоколу № 4 засідання комісії з питань придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) ЗЗСО"
2.Додаток 2. Протокол №4 засідання комісії з питань придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) ЗЗСО"
3. Додаток 3 Витяг з ДБН А.3.2.20-2009 .
4. Протокол №1540 від 22.11.2024 року засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці; та посвідчення №1540/1 (Проходження навчання Степановим Дмитра «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАО 0.00-1.71-13).
Дата публікації звіту:
26.11.2024 16:33
Запити/Пояснення
Номер:
3ae88c7a61864a97921002d3bf1aaadd
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.11.2024 14:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту харчоблоку ЗЗСО № 7 по вул. Південна,25, м. Білгород-Дністровський, Одеської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-06-010926-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Яким чином учасником ТОВ «КАМ-ЕКОРЕМБУД», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги підпункту 1.2.1. пункту 1.2. таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» додатку 1 тендерної документації в частинні надання сканованих копій з оригіналів документів, що підтверджують проходження навчання з охорони праці та пожежної безпеки, а саме діючих посвідчень виконавця робіт/майстра будівельних та монтажних робіт:
- про проходження навчання з пожежної безпеки;
- про проходження навчання правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) на Степанова Дмитра Ігоровича, який у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідка про наявність працівників.pdf.p7s» визначений учасником ТОВ «КАМ-ЕКОРЕМБУД» відповідальним за виконання робіт по закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4c073ea9823d4fd69513bbb297ab50a3
Назва:
відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.11.2024 09:27
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт харчоблоку ЗЗСО № 7 по вул. Південна,25, м. Білгород-Дністровський, Одеської області.»
Відповідні документи додаються.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сайті Білгород-Дністровської міської ради. : https://bilgorod-d.gov.ua/ .
11.09.2024 Замовник надав у загальний відділ міської ради звернення від 10.09.2024 року № 1270 на розміщення інформації на оприлюднення. (Звернення додається).
В теперішній час цей сайт по незалежним від Замовника причинам не працює у зв`язку з тим, що Розпорядженням міського голови Про офiцiйний веб-сайт Білгород – Днiстровської Micькoї територiальної громади https://bdmr.gov.ua/ від 01.11.2024 № 146 створено новий сайт, який поки не взаємодіє зі старим сайтом. (Розпорядження додається).
3. Проходження навчання з пожежної безпеки; - про проходження навчання правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) на Степанова Дмитра Ігоровича пидтверджено протоколом №1211 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 18.09.2024 р. проведена перевірка знань п.2 «ССБП. Охорона праці і промислової безпеки у будівництві2 ДБН А 3.2-2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12). В розділі 7.3 розглянуті правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями ( починаючі з пп 7.3.33 та далі). Посвідчення № 1211/3 та №1211/7. (Документи надаються).