• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Персональні комп’ютери» код ДК 021-2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).

Джерело фінансування - власні кошти підприємства

Завершена

9 986 274.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 931.37 UAH
Номер: ac647b59da5646338b15438ea287c22d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-27-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.11.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 27.11.2024 21:45 - 19.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.11.2024 № 215 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 26.11.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.11.2024 № 215 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 18 UA-2024-09-06-003809-a 06.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 780-52-61, Olga.9786@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДЖІБА ІТ СОЛЮШЕНС»; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; наявності підстав для анесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявносьі підстав для анесення змін до договору та їх оприлюднення; своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО" (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 06.09.2024 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.09.2024 року, рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 17285-р/пк-пз від 23.10.2024, тендерні пропозиції, рішення уповноваженої особи № 01/09/10- ПР-УО-Н від 09.10.2024 про відхилення, рішення уповноваженої особи № 01/20/09-ПР-УО-Н від 20.09.2024 про продовження, рішення уповноваженої особи № № 02/08/11- ПР-УО-Н від 08.11.2024 про визначення переможця, протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол уповноваженої особи Замовника від 08.11.2024 № 02/08/11- ПР-УО-Н, договір від 22.11.2024 № Ю1635 (далі – Договір), додаткову угоду від 04.12.2024 № 1, додаткову угоду від 06.12.2024 № 2. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, не здійснювався. Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено наступне. Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник повинен надати проект договору відповідно Додатку 4 тендерної документації. На виконання вищезазначеної вимоги у складі тендернрї пропозиції учасником ТОВ «ДЖІБА ІТ СОЛЮШЕНС» надав проект договору відповідно Додатку 4 тендерної документації (файл «4. Проект договору.pdf»). Однак, співставлення Договору, що був укладений за результатами проведення закупівлі та завантажений Замовником 22.11.2024 в електронну систему закупівель, з проектом договору, наданим у складі тендернрї пропозиції учасником ТОВ «ДЖІБА ІТ СОЛЮШЕНС» встановлено ряд невідповідностей. Так, в Договорі між АТ "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО" та ТОВ "ДЖІБА ІТ СОЛЮШЕНС" зміст пунктів 2.4-2.7, 4.2-4.8, 11.3-11.3.7, 11.6, 11.15-11.16 змінений, а пункти 3.3, 6.3 проекту договору виключені. Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Таким чином, Замовником на порушення пункту 18 Особливостей укладено з ТОВ «ДЖІБА ІТ СОЛЮШЕНС» Договір, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі ТОВ «ДЖІБА ІТ СОЛЮШЕНС». Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 03.12.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник на зазначений запит оприлюднив пояснення наступного змісту: «… Враховуючі обставини, замовником та переможцем процедури закупівлі укладено додаткову угоду, якою приведено текст договору у повну ідентичність до проекту договору викладеному у додатку 4 тендерної документації». Під час проведення маніторингу Північно-східним офісом Держаудитслужби, Замовник 09.12.2024 прилюднив додаткову угоду № 2 про внесення змін до договору поставки від 22.11.2024 № Ю1635, тобто приведено у відповідність вимогам пункту 18 Особливостей. Моніторингом питання своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено, наступне. Відповідно до пункту 23 Особливостей, Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель у порядку, встановленому статтею 8 Закону. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику 03.12.2024 направлено через електронну систему закупівель запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Однак, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону Замовник надав пояснення на запит 09.12.2024, тобто з порушенням визначеного Законом строку (протягом трьох робочих днів).
Період усунення порушень: 11.12.2024 17:53 - 26.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 11.12.2024 17:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку від 11.12.2024 року Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби України Замовником здійснено заходи, направлені на недопущення вста-новлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 17.12.2024 21:15

Запити/Пояснення