-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Трактор з фронтальним навантажувачем та відвалом
Завершена
1 444 245.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 442.45 UAH
мін. крок: 1% або 14 442.45 UAH
Номер:
ce6c8c9628eb46e1adc449fd5e10562b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-28-000102
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.10.2024 00:00
Період моніторингу:
28.10.2024 17:55 - 19.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
28.10.2024 № 96-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 28.10.2024 № 96-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-09-06-003512-a, яка проведена Виконавчим комітетом Пісківської селищної ради
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 08 » листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Пісківської селищної ради на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.09.2024 № 108; тендерні пропозиції учасників ТОВ «АГРО КАР» та ТОВ «СТ-ПРОЗОРО»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.09.2024 №№ 114, 115; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.10.2024 № 16202-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 17 вересня 2024 року; договір про закупівлю від 07.10.2024 № 170; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 07.11.2024.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
08.11.2024 16:34 - 14.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.11.2024 16:34
Запити/Пояснення
Номер:
11b15fbc71a34dccbbd99431213f0685
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
04.11.2024 16:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Трактор з фронтальним навантажувачем та відвалом» (код ДК 021:2015: 16710000-5: Мотоблоки) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-003512-a), яка проведена Виконавчим комітетом Пісківської селищної ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи та інформацію, зокрема, лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця та керівника учасника, уповноваженого представника учасника процедури закупівлі (у разі, якщо службовою (посадовою) особою учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не є керівник учасника).
Згідно інформації, наданої у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «СТ-ПРОЗОРО», особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції є начальник відділу з публічних закупівель Северенчук Альона Анатоліївна, а особою, уповноваженою на підписання договору є директор Тригуба Володимир Михайлович.
Відтак, прошу надати пояснення в якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТ-ПРОЗОРО» надано листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Северенчук А.А. та Тригуба В.М.
Також, прошу надати інформацію щодо фактичного виконання договору про закупівлю від 07.10.2024 № 170 станом на дату початку моніторингу даної процедури закупівлі, разом з підтверджуючими документами.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d4dabdf0881f48beb07e3857ce32bc2d
Назва:
Пояснення на запит від 04.11.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-2024-09-06-003512-a
Дата опублікування:
07.11.2024 15:15
Опис:
Пояснення на запит від 04.11.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-2024-09-06-003512-a в доданому файлі