-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Папір А-4
Керуючись частиною 11 і частиною 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (для забезпечення безперебійної роботи митниці)
Завершена
237 671.68
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 188.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 188.36 UAH
Номер:
5130f8ea2ccb4a7da03f8741c23b5940
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-23-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.09.2024 00:00
Період моніторингу:
23.09.2024 16:36 - 15.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.09.2024 № 65
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.09.2024 № 65.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-09-06-000128-a 06.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення вимог пп. 2 п. 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рівненської митниці (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.09.2024 № 54, від 25.09.2024 № 61, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 25.09.2024.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів.
Згідно Додатку № 1 до тендерної документації Замовником визначено підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема, учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ).
В складі тендерної пропозиції, завантаженої учасником ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» в електронну систему закупівель, відсутні копії вищевказаних документів.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» підлягала відхиленню згідно пп. 2 п. 44 Особливостей.
Відповідно до пояснень Замовника, які оприлюднені 25.09.2024 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: «тендерну пропозицію ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» відхилено, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації (протокол від 25.09.2024 № 61)».
Період усунення порушень:
27.09.2024 15:10 - 12.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2024 15:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявлене порушення усунуто та враховано для недопущення у подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
02.10.2024 10:46
Запити/Пояснення
Номер:
eb8263744cfb4bb0a73cb8e03d87e63c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.09.2024 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Папір А-4» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-000128-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. В тендерній пропозиції учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» відсутня копія аналогічного договору з усіма додатками до нього та копія документу(ів), що підтверджують його виконання (лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ), що передбачені Додатком № 1 до тендерної документації.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» вимогам тендерної документації Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a6e87cca574847668b83cffd6071f837
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.09.2024 16:04
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Державної аудиторської служби України (ідентифікатор моніторінгу UA-M-2024-09-23-000042), інформуємо.
Рівненська митниця є відокремлений підрозділ Державної митної служби України – центрального органу виконавчої влади (накази Державної митної служби України від 19.10.2020 №460 «Про утворення територіальних органів Державної митної служби України як відокремлених підрозділів» та від 29.10.2020 №489 «Про затвердження положень про територіальні органи Держмитслужби»).
Дану закупівлю Паперу А-4 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-06-000128-а) Рівненською митницею, як відокремленим підрозділом Держмитслужби, було оголошено як «Відкриті торги з особливостями» керуючись частиною 11 і частиною 15 Особливостей здійснення публічних закупівель, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою КМУ від 12.10 2022 року №1178 (зі змінами) за попереднім погодженням з Державною митною службою України – центральним органом виконавчої влади.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням реальних потреб і оптимального співвідношення ціни та якості. Папір повинен бути багатоцільовим, для усіх видів копіювальних, факсимільних апаратів та принтерів, що перебувають у користуванні працівників Рівненської митниці. З огляду на означене, для паперу для друку визначені наступні характеристики:
• формат паперу - A4 (210*297 мм); колір паперу - білий; щільність аркушу - 80 г/м.кв; товщина аркушу – не менше 103 мкм; білизна аркушу за СІЕ - не менше 146 %; непрозорість аркушу - не менше 91%; кількість аркушів в пачці - 500 аркушів.
• формат паперу – A4 (210*297 мм); колір паперу - білий; щільність аркушу - 120 г/м.кв, товщина аркушу – не менше 103 мкм, непрозорість аркушу - не менше 91%; білизна аркушу за СІЕ - не менше 146 %, кількість аркушів в пачці - 250 аркушів.
Дані технічні вимоги для паперу А-4 є загальними для паперу даного виду. В зазначених технічних вимогах відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торговельну марку. Папір з даними технічними характеристиками закуповується протягом багатьох років, максимально підходить до офісної техніки, яка встановлена на Рівненській митниці та яка за своїми технічними характеристиками потребує використання якісного матеріалу (паперу), забезпечує високу якість при двосторонньому друці, відсутність заломів та зажовувань в друкувальних пристроях, має відмінні характеристики при тривалому архівному зберіганні. Тому використання паперу з іншими, більш низькими характеристиками, може призвести до виходу з ладу та скорочення термінів експлуатації офісної техніки та її комплектуючих, що в свою чергу спричинить додаткові витрати бюджетних коштів на ремонт. Доставка здійснюється за адресою замовника.
Видатки, передбачені кошторисом Рівненській митниці, як відокремленому підрозділі Державної митної служби України за бюджетною програмою КПКВК 3506010 «Керівництво та управління у сфері митної політики» по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» на 2024 рік.
Працівниками Рівненської митниці забезпечується робота бухгалтерської, кадрової, юридичної, адміністративно-господарської служб, управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил, режимно-секретного органу, статистичної та аналітичної, архівної роботи, роботи митних постів, підготовка відповідей на запити, звернення громадян та виконуються інші необхідні завдання для належної та безперебійної роботи митниці.
Враховуючи те, що ефективність проведення державних закупівель, в першу чергу залежить від якісного аналізу та визначення існуючих потреб, обов'язкового планування торгів (тендеру), вивчення ринку необхідних товарів, було здійснено аналіз фактичного використання паперу для друку працівниками Рівненської митниці та визначено реальну потребу в закупівлі, що становить: папір формату A4 80г/м – 1000 пачок; папір формату A4 120 г/м – 180 пачок.
Технічна та якісна характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість визначена з урахуванням пункту 1 розділу «III. Методи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме першого абзацу підпункту 1: «1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернету у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних майданчиках;» як одним із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів, за посиланням:
https://prozorro.com.ua
http://www.dzo.com.ua
http://www.yampil.info
http://office-mix.com.ua
http://office-centr.com.ua
http://papero.com.ua
Здійснивши аналіз технічних та якісних характеристик і цінових пропозицій на сайтах у відкритому доступі мережі Інтернет, з урахуванням фактичних обсягів використання офісного паперу Рівненською митницею у попередніх періодах та в межах наявних кошторисних призначень, визначено очікувану вартість закупівлі.
Враховуючи видатки, передбачені кошторисом Рівненській митниці, як відокремленому підрозділі Державної митної служби України за бюджетною програмою КПКВК 3506010 «Керівництво та управління у сфері митної політики» по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» на 2024 рік, очікувана вартість предмета закупівлі згідно КЕКВ 2210 Папір А-4 (код ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»), становила 237 671,68 гривень (Двісті тридцять сім тисяч шістсот сімдесят одна гривня 68 коп.).
У відповідності Додатку 1 до тендерної документації, учасник закупівлі повинен надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копії документів, що підтверджують його виконання (лист-відгук чи інший документ(видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ). В даній тендерній пропозиції учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» по закупівлі Паперу А-4 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-06-000128-а) дана копія відсутня.
Зазначене Держаудитслужбою в Рівненській області Державної аудиторської служби України порушення (ідентифікатор моніторінгу UA-M-2024-09-23-000042) усунуто Рівненською митницею: рішення, щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» вимогам тендерної документації Замовника та рішення, щодо визнання його переможцем по закупівлі Паперу А-4 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-06-000128-а) скасовано (протокольне рішення від 24.09.2024 №60), а відповідно до підпункту 2 (абзац 1) пункту 44 з врахуванням абзацу 3 пункту 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) тендерну пропозицію ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» відхилено, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації (протокольне рішення від 25.09.2024 №61).