-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень МТП №1 і корпусу блоку «В» із розширенням доступності для маломобільних груп населення у КНП «5 МКП м. Львова» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 314 робочих днів
20 675 412.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 103 377.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 103 377.06 UAH
Номер:
bdd4a42485554ff5bbcccd779dbc524b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-12-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.11.2024 00:00
Період моніторингу:
12.11.2024 17:16 - 04.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.11.2024 №94-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,дорученням Державної аудиторської служби України від 23 жовтня 2024 року №003100-18/13263-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.11.2024 №94-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2024-09-05-013541-a,05.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, виконання рішення Комісії АМКУ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (в редакції чинній на дату проведення торгів) (далі – Постанова №1178), виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «5-а міська клінічна поліклініка м. Львова» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 05, 09 вересня 2024 року за №№ 45453/3/2, 45453/3/3, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 06 вересня 2024 року, відповіді Замовника від 09 вересня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення уповноваженої особи від 27 вересня, 14 жовтня 2024 року за №№ 45453/3/4, 4545/3/5, 4545/3/6, рішення Комісії АМКУ від 30 жовтня 2024 року та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 21, 28 листопада 2024 року через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
29.11.2024 14:40 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2024 14:40
Запити/Пояснення
Номер:
23aab8cfc3394e93a9405d0b660c533b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.11.2024 17:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень МТП №1 і корпусу блоку «В» із розширенням доступності для маломобільних груп населення у КНП «5 МКП м. Львова» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-05-013541-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання:
Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c6b91b974c424007a40cd10280fd832d
Назва:
Відповідь на Запит про надання пояснень від 18.11.2024
Дата опублікування:
21.11.2024 15:39
Опис:
У відповідь на Запит про надання пояснень отриманий КНП «5 МКП м. Львова» 18 листопада 2024 року від Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо надання інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо:
Щодо розміру бюджетного призначення, повідомляємо, фінансування робіт по даній закупівлі має бути здійснено шляхом реалізації коштів Національної служби здоров'я України та власного бюджету (коштів від господарської діяльності підприємства), без залучення коштів державного та/місцевого бюджетів, ці відомості також зазначено у плані закупівлі UA-P-2024-09-05-013481-а.
Предмет закупівлі визначено відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708. Міністерство економіки України в своєму листі від 29.11.2021 № 3304-04/56247-06 зазначило, що у зв’язку із втратою чинності ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, а також прийняттям та затвердженням кошторисних норм України, наказ № 708 буде приведено у відповідність до вимог законодавства. До приведення у відповідність наказу № 708 при визначенні предмета закупівлі робіт згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва замовникам рекомендується враховувати кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом № 281, у яких наведено визначення об’єкта будівництва. Порядок визначення предмета закупівлі встановлює, що визначення предмета закупівель здійснюється, зокрема за об’єктами будівництва. Об’єктами будівництва є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури (ч. 1 ст. 4 Закону про регулювання містобудівної діяльності). Згідно з нормами законодавства, будівельні роботи виконуються на підставі розробленої та затвердженої проєктної документації, яка пройшла експертизу. Проєктна документація – затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, організаційні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва.
У 2024 році було розроблено РОБОЧИЙ ПРОЕКТ «Капітальний ремонт приміщень МТП №1 і корпусу блоку " В " і розширенням доступності для маломобільних груп населення у КНП "5 МКП м.Львова" м. Львів, вул.Виговського,32». 11 липня 2024 року Замовником отримано ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (позитивний) № 76/06/24 щодо розгляду проектної документації на будівництво (реєстраційний номер EX01:9817-2207-3635-4123) виданий ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПЕРТНА КОМПАНІЯ «ОСНОВА» (додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена з урахуванням показників Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, складеного відповідно до проектно-кошторисної документації, перевіреної ТОВ "ЕКСПЕРТНА КОМПАНІЯ «ОСНОВА», за мінусом супутніх робіт (вартості проектних робiт (в т.ч. експертиза) та коштів на здійснення авторського нагляду та технічного нагляду) з урахуванням податку на додану вартість. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ґрунтуються на проєктній документації за робочим проектом.
Номер:
d93ee4465b844cf5801c2c252940a25b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.11.2024 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень МТП №1 і корпусу блоку «В» із розширенням доступності для маломобільних груп населення у КНП «5 МКП м. Львова» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-05-013541-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1) Відповідно до наданого пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням показників Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, складеного відповідно до проектно-кошторисної документації, перевіреної ТОВ «ЕКСПЕРТНА КОМПАНІЯ «ОСНОВА», за мінусом супутніх робіт (вартості проектних робiт (в т.ч. експертиза) та коштів на здійснення авторського нагляду та технічного нагляду) з урахуванням податку на додану вартість.
Так, до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва включено вартість проєктних робіт (в т. ч. експертиза) у сумі 1265,818 тис. грн. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель ID:UA-2024-03-18-007746-a, замовником здійснено закупівлю проектних робіт (виготовлення проектно-кошторисної документації) по об’єкту: “Капітальний ремонт приміщень МТП №1 і корпусу блоку “В” із розширенням доступності маломобільних груп населення у КНП “5 МКП м. Львова” на суму 1 265 818,00 грн.
З огляду на зазначене, надайте інформацію щодо проведення закупівлі робіт з експертизи та зазначте їх вартість?
2) Чому розгляд тендерної пропозиції триває понад 5 робочих днів (надайте відповідне обгрунтування)?
Пояснення, інформацію та документи щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
72cdf8fda7c643f1ac35d09a6f241c55
Назва:
Відповідь на Запит про надання пояснень від 18.11.2024
Дата опублікування:
28.11.2024 15:36
Опис:
У відповідь на Запит про надання пояснень отриманий КНП «5 МКП м. Львова» 25 листопада 2024 року від Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо надання пояснення (інформації та документів), повідомляємо:
Щодо проведення закупівлі робіт з експертизи та їх вартості: згідно договору № 05/24, укладеного 13 березня 2024 року між КНП «5 МКП м. Львова» та ТОВ «КАС БУД», що є виконавцем проектних робіт по даному об’єкту, зобов’язання щодо забезпечення проведення будівельної експертизи проектно-кошторисної документації було взято на себе виконавцем та здійснено ним. Щодо строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів», який триває понад 5 робочих днів: відповідно до п. 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Таким чином, 13 листопада 2024 року на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17656-р/пк-пз від 30.10.2024 року, яким Замовника торгів КНП «5 МКП м. Львова» було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж Львів» (код ЄДРПОУ: 37801512), було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника. З метою більш детального опрацювання значного обсягу документів тендерної пропозиції цього учасника, зважаючи на їх кількість та значну вартість закупівлі, 19 листопада 2024 року уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж Львів» (протокольне рішення додається). Беручи до уваги, що на початку листопада 2024 року в системі Prozorro з’явилися нові функціонали, зокрема: автоматичне формування рішень уповноважених осіб у вигляді електронних протоколів, процедура продовження оцінки тендерних пропозицій змінилася: можливість додати протокольне рішення тепер відсутня, достатньо вказати підстави такого продовження в полі «Обґрунтування продовження терміну розгляду», зберегти внесену інформацію та накласти кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи. Замовник і постачальник зможуть бачити як дату створення обґрунтування, так і його текст. У системі також відображена кінцева дата кваліфікації, яка автоматично перерахована після внесення змін (знімок екрану з відповідною інформацією про кінцевий строк кваліфікації учасника по даній закупівлі додається). Додатково про функціонал продовження строку розгляду тендерної пропозиції детально описано також на електронному порталі Радник у сфері публічних закупівель у статті за посиланням https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/tekhnichna-realizatsiia-esz/avtomatychne-formuvannia-protokolu-pro-prodovzhennia-stroku-rozhliadu-propozytsij/