-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект «Раман спектрометр з моторизованою платформою»
Завершена
3 303 042.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 030.42 UAH
мін. крок: 1% або 33 030.42 UAH
Номер:
7cf4f8b96f3b43cb97f76da553820cff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-28-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.10.2024 00:00
Період моніторингу:
28.10.2024 17:10 - 19.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.10.2024 № 52-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 28.10.2024
№ 52-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона Національної академії наук України UA-2024-09-03-007209-a 03.09.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимоги абзацу 2 пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, розгляду тендерних пропозицій, дотримання рішень АМКУ, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Cхідного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, дотримання рішень АМКУ, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту електрозварювання ім. Є.О. Патона Національної академії наук України (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.09.2024 № 70/1, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 24.09.2024 № 15677-р/пк-пз, реєстр пропозицій від 12.09.2024, протокол розкриття, тендерні пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВАЦІЇ» (далі - ТОВ «НОВАЦІЇ»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕМ УКРАЇНА» (далі - ТОВ «ЛЕМ УКРАЇНА»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.09.2024 № 75/1 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НОВАЦІЇ» (підтверджено 24.09.2024 рішенням Комісії АМКУ), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.10.2024 № 95/1 про визнання переможцем ТОВ «ЛЕМ УКРАЇНА» та укладання з ним договору, повідомлення про намір укласти договір від 04.10.2024, договір від 14.10.2024 № 80-07 на загальну суму 3300000,00 грн. з ПДВ, відповіді замовника на пояснення від 31.10.2024 та 08.11.2024.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей №1178, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне.
Згідно вимог абзацу 2 пункту 2 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: «Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону».
Однак Замовником у тендерній документації не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності, для об’єднання учасників, установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, чим порушені вимоги абзацу 2 пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
В ході проведення моніторингу керуючись частиною 5 статті 8 Закону, посадовою особою Управління, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі 05.11.2024 через електронну систему закупівель оприлюднені питання щодо надання інформації, пояснень та документів що стосуються процедури, по якій проводиться моніторинг. Замовником 08.11.2024 надано відповідь, яка поміж іншим містить твердження що на виконання вимог діючого законодавства, зокрема і пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, пунктом 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації (Протокол № 70/1 від 03 вересня 2024р.) передбачено порядок укладання договору про закупівлю, у тому числі у разі подання тендерної пропозиції об'єднанням учасників, а саме у разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Однак така вимога не відповідає пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
14.11.2024 18:06 - 29.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2024 18:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку управління Східного офісу Державної аудиторської службі України в Донецькій області «Про наявність або відсутність порушень законодавства» від 14.11.2024 року (згідно Наказу від 28.10.2024 № 52-з, UA-M-2024-10-28-000101 від 28.10.2024р.) за результатами проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару «Комплект «Раман спектрометр з моторизованою платформою» (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-03-007209-a), код за ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Комплект «Раман спектрометр з моторизованою платформою» ) на очікувану вартість послуги – 3 303 042,00 грн. за процедурою «Відкриті торги з особливостями» повідомляємо наступне:
Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона Національної академії наук України ретельно розглянув матеріали щодо проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару «Комплект «Раман спектрометр з моторизованою платформою» (Запит Держаудитслужби України від 29.10.2024р., від 05.11.2024р.) та надані пояснення від 31.10.2024р., від 08.11.2024р. (протокол № 131/1 від 31.10.2024р., № 143/1 від 08.11.2024р.), а також матеріали та документи, що стосуються проведення відкритих торгів з особливостями закупівлі з придбання товару «Комплект «Раман спектрометр з моторизованою платформою».
За результатами розгляду нами вжито заходів, спрямованих на недопущення встановлених порушень надалі, зокрема проведено ретельний аналіз виявлених зауважень, прийнято рішення щодо забезпечення неухильного дотримання норм чинного законодавства в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами шляхом навчання уповноважених осіб з метою підвищення кваліфікації, управлінських навичок і удосконалення якості оформлення тендерних документів, про результати якого буде повідомлено додатково.
Дата публікації звіту:
21.11.2024 09:52
Запити/Пояснення
Номер:
f3a8bd386c304dc482bf398038918daa
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.10.2024 10:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару «Комплект «Раман спектрометр з моторизованою платформою»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-03-007209-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
22f18fe9982145bc813129d8dc5000c0
Назва:
Надання пояснень (інформації та документів) на запит UA-M-2024-10-28-000101 від 28.10.2024р.
Дата опублікування:
31.10.2024 11:53
Опис:
Надання пояснень (інформації та документів) на запит UA-M-2024-10-28-000101 від 28.10.2024р.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару «Комплект «Раман спектрометр з моторизованою платформою»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-03-007209-a) код за ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Комплект «Раман спектрометр з моторизованою платформою» на очікувану вартість послуги – 3 303 042,00 грн. за процедурою «Відкриті торги з особливостями» на запит Держаудитслужби України UA-M-2024-10-28-000101 від 28.10.2024р. надаємо наступну інформацію та документи:
Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона Національної академії наук України є провідним в Україні та світі науково-технічним центром у галузі зварювання та спецелектрометалургії. До складу Інституту входить дослідно-конструкторське бюро, три дослідні заводи, експериментальне виробництво, низка інженерних центрів, учбовий та сертифікаційний центри. Основні напрямки наукової діяльності: комплексні дослідження природи зварювання та паяння металевих та неметалічних матеріалів; створення на їх основі технологічних процесів, матеріалів та обладнання; дослідження міцності та несучих властивостей зварних конструкцій та технології їх механізованого виробництва; розробка спец. електрометалургійних засобів отримання високоякісних сталей та сплавів, литих виробів та тонких покриттів з особливими властивостями.
Одним із напрямів науково-дослідної діяльності Інституту є дослідження в галузі розробки біополімерних нанокомпозитних матеріалів.
Закупівля обладнання «Комплект «Раман спектрометр з моторизованою платформою»» (UA-2024-09-03-007209-a), код за ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Комплект «Раман спектрометр з моторизованою платформою» здійснювалося в рамках проекту «Розробка біополімерних нанокомпозитних матеріалів для стимуляції регенерації живих тканин і загоєння ран» за результатами конкурсу проектів «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень» Національного фонду досліджень України. Техніко-економічного обґрунтування (вих. № 80/151 від 12.02.2024р.) представлено Інститутом для участі та розгляду пакету документів для участі у конкурсі проектів «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень» Національного фонду досліджень України. За результатами конкурсу проект Інституту оголошено переможцем (Договір про надання грантової підтримки № 133/0009/0008 від 01.08.2024р.).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані з урахуванням оптимального співвідношення ціни та якості, які відповідають потребам для проведення науково-дослідних завдань в рамках проекту «Розробка біополімерних нанокомпозитних матеріалів для стимуляції регенерації живих тканин і загоєння ран» за результатами конкурсу проектів 2023.05 «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень» Національного фонду досліджень України.
За складом, структурою і властивостями гелеві матеріали, наприклад гідрогелі, подібні до м'яких тканин людини. Тому вони широко використовуються для доставки ліків, клітинних культур, 3D-друку в тканинній інженерії, гелів для самовідновлення, матеріалів із пам’яттю форми та інших біомедичних застосувань. Крім того, функціоналізовані гелі мають широкі перспективи застосування в багатьох аспектах, таких як інтелектуальне зондування та очищення навколишнього середовища.
Щороку мільйони людей страждають від хронічних захворювань, травмування унаслідок нещасних випадків, термічних опіків різної природи, переломів чи дефектів кісток. У деяких випадках рани загоюються швидко природним шляхом, у складніших процес затягується через порушення загоєння ран, що часто спричинює ускладнення і навіть летальні випадки. У всьому світі хронічні незагоєні рани уражають майже 15% (8,2 млн) населення, а за прогнозами фахівців, ринок лікування ран буде щорічно збільшуватися і у 2024 р. досягне 15–22 млрд $ доларів. Тому багато зусиль докладається для розроблення перев’язувальних матеріалів на основі полімерів синтетичного та природного походження. Також унаслідок збройної агресії російської федерації проти України суттєво зросла потреба в перев’язувальних матеріалах для військовослужбовців у польових умовах і людей, які перебувають на прифронтових територіях. Потенційними перев’язувальними матеріалами вважаються полімерні гелі, оскільки вони містять максимальний вміст рідини, що схоже на тіло людини. Було запропоновано багато природних і синтетичних полімерів для використання їх як біоматеріалів для потенційного застосування в біомедицині. Природні полімери та полісахаридні гелі є чудовими біоматеріалами, але мають погані механічні характеристики. З іншого боку, синтетичні полімерні гелі можуть подолати проблему механічних і в’язкопружних властивостей, але мають гіршу біосумісність.
Полімерні гелі повинні відповідати низці вимог, таким як нетоксичність, хороша біосумісність, розкладаність і технологічність. Наразі полівініловий спирт (ПВС) є одним з найпоширеніших і найпридатніших синтетичних полімерів для створення полімерних гелів; він відзначається високою плівкотвірною зданістю, сумісністю з синтетичними і природними полімерами, розчинністю у воді, неканцерогенністю, біосумісністю. Однак використання гелів на основі ПВС у медицині та в медико-біологічних науках ускладнюється через їхню низьку механічну міцність, особливо в набряклому стані.
Тому триває пошук способів поєднання у різних співвідношеннях полівінілового спирту і природних полімерів (зокрема, полісахаридів) для створення матеріалів з оптимізованою структурою, заданими фізико-механічними й біологічними властивостями.
З метою надання гелевим композитним матеріалам відповідних міцнісних характеристик виконують їх зшивання. Найбільш поширеними є такі методи зшивання полімерних гелів: фізичні (циклічне заморожування-розморожування матеріалів), хімічні (використання зшивальних агентів, таких як борна кислота, епіхлоргідрин, глутаральдегід і методи опромінення. Відомо, що полімерні гелі здатні забезпечити належну проникність рідини (наприклад, води) й кисню і високий вміст вологи – необхідні умови для успішного загоєння ран, однак самі гелі не мають антибактеріальних властивостей. Для посилення антимікробної дії гелевих полімерних матеріалів можуть бути використані наночастинками Ag чи ZnO, застосовуючи при цьому різні способи зшивання гелів: опроміненням, плазмою, циклічним заморожуванням-розморожуванням. Гостра конкурентна боротьба формує попит на розроблення зшитих біополімерних нанокомпозитних гелевих матеріалів на основі сумішей полівінілового спирту з полісахаридами різної природи: гіалуронової кислоти, альгінової кислоти та γ-поліглутамінової кислоти з наночастинками Ag чи ZnO для регенерації живих тканин та загоєння ран.
Проектом «Розробка біополімерних нанокомпозитних матеріалів для стимуляції регенерації живих тканин і загоєння ран» передбачається розробка біополімерних зшитих гелевих нанокомпозитніх матеріалів на основі полівінілового спирту з полісахаридами різного типу: гіалуронова, альгінова та γ-поліглутамінова кислота і наночастинками Ag чи ZnO для стимулювання рененерації
тканин та загоєння ран. Для зшивання біополімерних гелевих матеріалів будуть
використані фізичні та хімічні методи зшивання: опромінення швидкими електронами,
плазмою, метод заморожування/розморожування, хімічні сполуки. Для отримання
інноваційних за своїми функціональними та експлуатаційними властивостями
біополімерних гелевих нанокомпозитних матеріалів будуть проведені структурноморфологічні, теплофізичні, термомеханічні, експлуатаційні, антимікробні, цито- та генотоксичні дослідження та випробування на біосумісність. Отримані матеріали будуть досліджені щодо стимулювання регенерації живих тканин та загоєння ран.
Проект «Розробка біополімерних нанокомпозитних матеріалів для стимуляції регенерації живих тканин і загоєння ран» спрямовано на розроблення зшитих біополімерних нанокомпозитних гелевих матеріалів на основі полівінілового спирту, полісахаридів різного походження і
наночастинок Ag чи ZnO для регенерації живих тканих і загоєння ран.
Проектом передбачено формування біополімерних гелевих матеріалів на основі полівінілового спирту з різним типом полісахариду: гіалуронова кислота, альгінова кислота та γ-поліглутамінова кислота. Біополімерні гелеві нанокомпозитні матеріали будуть сформовані із полімерними компонентами полівініловий спирт – полісахарид, взятими у різних співвідношеннях та з різним вмістом солей срібла й цинку. Формування зразків буде виконано за принципами зеленої хімії з використанням відновників типу аскорбінової кислоти, екстрактів алоє, прополісу, імбиру для відновлення солей металів у біополімерних гелевих матеріалах з утворенням наночастинок Ag або ZnO. Застосовуючи методи опромінення швидкими електронами, плазмою, циклічного заморожування/ розморожування, хімічних сполук буде проведено зшивання отриманих гелевих матеріалів. Особливості взаємодії полімерних компонентів у гелевих матеріаліх буде досліджено за допомогою методів інфрачервоної та Раманівської спектроскопії. Структуру гелевих матеріалів і контроль наявності у них наночастинок Ag чи ZnO буде досліджено методом ширококутової дифракції рентгенівських променів. Особливості морфології отриманих зразків (розмір, форму й розподіл наночастинок Ag чи ZnO в полімерних матрицях) вивчається методами оптичної мікроскопії, трансмісійної та сканувальної електронної мікроскопії. Теплофізичні і термомеханічні властивості біополімерних гелевих матеріалів буде вивчено методами диференціальної сканувальної калориметрії, термомеханічного й термогравіметричного аналізу, прямого вимірювання теплопровідності. Передбачені дослідження антимікробної активності отриманих матеріалів, а також дослідження їх біосумісності та цито- і генотоксичності, здатність отриманих матеріалів до стимулювання регенерації живих тканин та загоєння ран.
Для дослідження біополімерних гелевих нанокомпозитних матеріалів використовуються
сучасні методи дослідження: ІЧ та Раманівська спектроскопія, електронна трансмісійна та
сканувальна мікроскопія, ширококутова дифракція рентгенівських променів,
диференціальна сканувальна калориметрія, термомеханічний та термогравіметричний
аналіз, дослідження теплопровідності, дослідження механічних характеристик,
дослідження їх антимікробної, цито- та генотоксичної дії. Вивчається ефективність
отриманих матеріалів для стимуляції регенерації живих тканин та загоєння ран.
Проектом встановлюються основні закономірності формування структури і морфології
наночастинок у різних полімерних матрицях та вивчені властивості гелевих матеріалів,
отриманих різними способами, розробляються технологічні рекомендації щодо
формування біополімерних нанокомпозитних гелевих матеріалів та проведено
інформування спеціалізованих підприємств, які виготовляють подібні вироби, про
результати дослідження з пропозиціями щодо впровадження створених матеріалів і
технологій.
В проекті розробляються біополімерні гелеві матеріали з наночастинками
Ag чи ZnO для стимулювання регенерації живих тканих та загоєння ран.
Обґрунтування доцільності закупівлі
Проектом «Розробка біополімерних нанокомпозитних матеріалів для стимуляції регенерації живих тканин і загоєння ран», який представлений Інститутом електрозварювання ім. Є.О. Патона НАН України на конкурс 2023.05 «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень» Національного фонду досліджень України передбачено придбання Раман спектрометра на моторизованій платформі для виконання завдань за проектом та реалізації проекту в повному обсязі (Техніко-економічного обґрунтування Вих.№ 80/151 від 12.02.2024р.), а саме:
1. Зазначене наукове обладнання та подібне до нього відсутнє в Інституті електрозварювання ім. Є.О. Патона НАН України та у споріднених інститутах.
2. Раман спектрометр на моторизованій платформі необхідний для первинного дослідження (іншими словами – вхідного контролю) морфології та структурних показників вхідних матеріалів, які будуть використовуватися для синтезу біополімерних гелевих матеріалів, зокрема полівінілового спирту, гіалуронової, альгінової, γ-поліглутамінової кислот, а також для скрінінгу структурно-морфологічних показників на кожному етапі формування біополімерних матеріалів і їх порівняльного аналізу. Раман спектрометр при інсталюванні в моторизовану платформу забезпечує можливість досліджувати зразки за допомогою оптичної мікроскопії та виконувати вимірювання за методом Раманівської спектроскопії. Візуальне спостереження за допомогою оптичної мікроскопії дозволяє визначати морфологічні особливості зразка (наприклад, колір, розмір, форма), тоді як спектроскопічне вимірювання надає інформацію про молекулярну структуру та хімічний склад матеріалу.
3. Раман спектрометр на моторизованій платформі, повинен мати можливість візуального спостереження за зразком за допомогою оптичної мікроскопії та виконувати вимірювання за методом Раманівської спектроскопії. Раман спектрометр повинен легко інсталюється і деісталюється з платформи, при цьому має вбудований калібрувальний зразок, повинен забезпечувати проведення калібрування пристрою протягом вимірювання.
Раман спектрометр повинен мати наступні технічні характеристики:
- довжина хвилі лазера 660 та 785 нм (з можливістю автоматичного переключення довжин лазеру в програмному забезпеченні (ПЗ));
- потужність лазера на пробі в діапазоні не вужче ніж 5-40 мВт (660нм), 5-50 мВт (785нм);
- спектральний діапазон не вужче ніж 2700 - 4000 см-1 (660нм), 400 - 2700 см-1 (785нм);
- спектральна роздільна здатність не гірше ніж 7 -15 см-1;
- співвідношення сигнал/шум не гірше ніж 600:1 (660нм), 440:1 (785нм)
- вага приладу не більше ніж 500 г.
- постачається у комплекті з зондом середньої робочої відстані 10 мм, контактним зондом з глибиною фокусування 0-20 мкм, аксесуаром для аналізу рідин, об'єктивами 50x NA=0,5 та 10x NA=0.3, адаптором для об’єктивів.
- програмне забезпечення дозволяє окремо керувати Раман спектрометром через смартфон, планшет чи ПК (через через Bluetooth чи USB кабель) та модульною системою в режимі візуального спостереження через ПК для збору, попередньої та фінальної обробки даних.
Моторизована платформа повинна мати розмір картування при роботі в режимі візуального спостереження в XYZ не менше ніж - 100 x 100 x 25 мм.
4. У 2021 році в Інституті електрозварювання ім. Є.О. Патона НАН України було відкрито лабораторію полімерного матеріалознавства. Створенню лабораторії передували будівельні та ремонтні роботи у приміщеннях лабораторії у відповідності до існуючих європейських нормативних та будівельних стандартів, що забезпечило усіма необхідними умовами праці персонал та роботу наукового обладнання (температура, вологість, освітлення, електрозабезпечення, пожежна безпека і т.д.), із закупівлею сучасних лабораторних меблів. Персонал лабораторії – висококваліфіковані фахівці, вчені з різних галузей науки – фізики, хіміки, технологи, які мають багаторічний досвід роботи на подібному до зазначеного науковому обладнані, зокрема за кордоном та під час стажувань. Таким чином, лабораторія полімерного матеріалознавства Інституту електрозварювання ім. Є.О. Патона НАН України повністю забезпечена необхідною матеріально-технічною базою та усіма необхідними умовами для інсталяції, експлуатації та обслуговування зазначеного обладнання.
5. Придбання зазначеного наукового обладнання суттєво розширює науково-технічні можливості існуючої в Інституті електрозварювання ім. Є.О. Патона НАН України лабораторії полімерного матеріалознавства та в подальшому створити на її основі унікальний науково-дослідний центр полімерного матеріалознавства, а в перспективі – державну ключову лабораторію, подібних до якого в Україні та ближньому зарубіжжі немає.
6. Зазначене наукове обладнання є унікальним та представлено на ринку трьома компаніями - постачальниками цього обладнання (ТОВ «ЛЕМ УКРАЇНА», ТОВ «СІНТРОЛ», Renishaw UK Sales Ltd).
Обґрунтування очікуваної вартості закупівель
Очікувана вартість розрахована відповідно до науково-дослідних завдань в рамках проекту «Розробка біополімерних нанокомпозитних матеріалів для стимуляції регенерації живих тканин і загоєння ран» за результатами конкурсу проектів 2023.05 «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень» Національного фонду досліджень України та моніторингу постачальників, а саме здійснено пошук, збір, аналіз загальнодоступної інформації про ціну в мережі Інтернет та комерційних пропозицій постачальників.
Техніко-економічного обґрунтування (вих. № 80/151 від 12.02.2024р.) представлено Інститутом для участі та розгляду пакету документів для участі у конкурсі проектів «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень» Національного фонду досліджень України. За результатами конкурсу проект Інституту оголошено переможцем (Договір про надання грантової підтримки № 133/0009/0008 від 01.08.2024р.).
Внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України на ринку науково-дослідного обладнання представлено обмежена кількість учасників, здатних виконати умови закупівлі (потрібні характеристики обладнання, терміни постачання, гарантійне та сервісне обслуговування).
Зазначене наукове обладнання представлено в Україні тільки трьома компаніями - постачальниками цього обладнання (ТОВ «ЛЕМ УКРАЇНА», ТОВ «СІНТРОЛ», Renishaw UK Sales Ltd).
Назва товару Ціна (EUR) Середня ціна за одиницю Очікувана вартість
ТОВ «ЛЕМ УКРАЇНА» ТОВ «СІНТРОЛ Renishaw UK Sales Ltd EUR грн.
1 2 3 4 5 6
Раман спектрометр miniRaman Standard Dual на моторизованій платформі RG Raman, виробництва компанії Lightnovo 80 562,00 85 395,72 150 000,00 105 319,24 80 562,00 3 303 042,00
Всього очікувана вартість: 3 303 042,00 грн.
З огляду на наведену інформацію очікувана ціна закупівлі сформована у розмірі 3 303 042,00 грн. (Три мільйона триста три тисячі сорок дві гривні 00 копійок) виходячи з існуючих пропозицій на ринку із розрахунку середнього курсу євро 41,0 грн./ EUR.
Також, Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона Національної академії наук України повідомляє, що на виконання вимог п. 4-1 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 року оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті Інституту та надаємо посилання на сторінку де розміщено обґрунтування на закупівлю обладнання код за ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Комплект «Раман спектрометр з моторизованою платформою» - https://paton.org.ua/zakupivli-2/, інформація щодо виконання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 N 710, закупівля UA-2024-09-03-007209-a.
На підтвердження зазначеної інформації в цьому листі надаємо наступні документи:
- Комерційна пропозиція ТОВ «ЛЕМ УКРАЇНА» від 08.01.2024;
- Комерційна пропозиція ТОВ «ЛЕМ УКРАЇНА» від 03.07.2024;
- Комерційна пропозиція ТОВ «СІНТРОЛ» від 09.02.2024;
- Комерційна пропозиція ТОВ «СІНТРОЛ» від 03.07.2024;
- Комерційна пропозиція Renishaw UK Sales Ltd;
- Техніко-економічного обґрунтування Вих.№ 80/151 від 12.02.2024р.;
- Договір про надання грантової підтримки № 133/0009/0008 від 01.08.2024р.;
- Кошторис до Договору № 133/0009/0008 від 01.08.2024р.;
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на закупівлю Спеціалізовані автомобілі код за ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Комплект «Раман спектрометр з моторизованою платформою»;
- Аналіз ринку обладнання (мобільний Раман спектрометр з моторизованою платформою для роботи в режимі Раман мікроскопа) (Додаток 1 до Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі).
Номер:
f1b49d8c2c264b54b48fbcb7f9e9ceb4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.11.2024 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару «Комплект «Раман спектрометр з моторизованою платформою»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-03-007209-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Згідно вимог абзацу 2 пункту 2 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації поміж іншого зазначаються такі відомості: «Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону».
Враховуючи вищевикладене, прошу надайте пояснення щодо відсутності у тендерній документації Замовника вимог абзацу 2 пункту 2 частини 2 статті 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ec7184ea4a3b46508468ff765da29480
Назва:
Надання пояснень (інформації та документів) на запит Держаудитслужби України UA-M-2024-10-28-000101 від 05.11.2024р.
Дата опублікування:
08.11.2024 15:35
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару «Комплект «Раман спектрометр з моторизованою платформою» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-03-007209-a) код за ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори (Комплект «Раман спектрометр з моторизованою платформою») на очікувану вартість послуги - 3 303 042,00 грн. за процедурою «Відкриті торги з особливостями» на запит Держаудитслужби України UA-M-2024-10-28-000101 від 05.11.2024р. надаємо наступну інформацію:
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII в редакції № 3868-IX від 17.07.2024р. (далі - Закон) та Постанові КМ України від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами (далі - Особливості):
1. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (Протокол № 70/1 від 03 вересня 2024 р.) передбачено порядок надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону (з урахуванням вимог пункту 47 Особливостей), у тому числі у разі подання тендерної пропозиції об'єднанням учасників:
«Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- «Цінова пропозиція» згідно із зразком, зазначеним у Додатку № 1 до тендерної документації;
- «Довідки» згідно із орієнтовними зразками, зазначеним у Додатку № 2 до тендерної документації;
- Документами, які вимагаються для підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- Документами, які вимагаються з метою документального підтвердження інформації, вимоги щодо якої встановлені статтею 17 Закону (з урахуванням вимог пункту 47 Особливостей) (Додаток № 5 до тендерної документації);
- Документами, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі (Додаток № 3 до тендерної документації);
- Документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису договору та документів тендерної пропозиції;
- За побажанням учасника – інших документів, які учасник вважає за необхідне включити до складу своєї пропозиції;
- Інших документів та матеріалів, якщо їх надання вимагається Замовником.
Відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, Замовник перевіряє самостійно з використанням відкритих державних реєстрів.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.
Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника / уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника / уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно вимогам цієї документації.
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог Замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником».
2. Згідно вимог п.48 Особливостей під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону, на відміну від закупівлі послуг або робіт, при яких замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Інститутом електрозварювання ім. Є.О. Патона Національної академії наук України проводилася процедура закупівлі з придбання товару «Комплект «Раман спектрометр з моторизованою платформою»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-03-007209-a) код за ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Комплект «Раман спектрометр з моторизованою платформою»)
Відповідно до вимог п. 37 частини 1 статті 1 Закону, учасником процедури закупівлі (далі - учасник) є фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа резидент або нерезидент, у тому числі об'єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію / пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать:
- окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;
- окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);
- об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи;
Відповідно до вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону:
«2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону».
Відповідно до вимог частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Підпунктом 1 пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (Протокол № 70/1 від 03 вересня 2024р.) передбачено один кваліфікаційний критерій:
«1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: учасник надає інформацію (довідку) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору у вигляді таблиці згідно Додатку № 2».
При цьому, відповідно до вимог частини 5 статті 16 Закону, у разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
Отже, Закон містить конкретизацію лише стосовно кваліфікаційних вимог, які не є обов'язковими (згідно вимог п.48 Особливостей), і відповідність яким може підтверджуватись, ураховуючи показники окремих юридичних осіб у складі об'єднання учасників.
Згідно вимог пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (Протокол № 70/1 від 03 вересня 2024р.) передбачено:
«Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
«Перелік документів, які вимагаються для підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та подаються у складі тендерної пропозиції:
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: учасник надає інформацію (довідку) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору у вигляді таблиці згідно Додатку № 2».
Тобто умовами Тендерної документації (Протокол № 70/1 від 03 вересня 2024р.) передбачено подання усіма учасниками (фізичною особою, фізичною особою - підприємцем чи юридичною особою резидентом чи нерезидентом, у тому числі об'єднанням учасників, які подали тендерну пропозицію (незалежно від організаційно-правової форми учасників процедури закупівлі, у тому числі об'єднання учасників відповідно до вимог п. 37 частини 1 статті 1 Закону) документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям без пред'явлення особливих вимог щодо подання інформації об'єднанням учасників, що повною мірою відповідає даному виду закупівлі (товар) та вимогам, встановленим статтею 17 Закону.
3. На виконання вимог зазначених вище нормативних документів, пунктом 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації (Протокол № 70/1 від 03 вересня 2024р.) передбачено порядок укладання договору про закупівлю, у тому числі у разі подання тендерної пропозиції об'єднанням учасників:
«Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Проєкт договору про закупівлю зазначено у Додатку № 4 до тендерної документації.
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників».
Номер:
17cc6e3a0c5b4e6cad797cf2e488a366
Назва:
Протокол № 131_1 від 31.10.2024 щодо Надання пояснень ДАС на запит UA-M-2024-10-28-000101 від 28.10.2024р
Дата опублікування:
12.11.2024 09:40
Опис:
Протокол № 131_1 від 31.10.2024 щодо Надання пояснень ДАС на запит UA-M-2024-10-28-000101 від 28.10.2024р