-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Капітальний ремонт частини корпусу №1 (зовнішнього сходового маршу біля Правобережної психіатричної амбулаторії №3) КНП "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ" за адресою: вул. Кирилівська 103, м. Київ
Торги не відбулися
1 669 681.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 348.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 348.41 UAH
Номер:
9e9357d55cf04534957f0e2a10ec2ce4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-24-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2024 00:00
Період моніторингу:
24.10.2024 17:13 - 14.11.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.10.2024 № 87-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
24.10.2024 № 87-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2024-09-03-003755-a, 03.09.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); виконання замовником рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Клінічний заклад з надання психіатричної допомоги «ПСИХІАТРІЯ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі − замовник) на 2024 рік; тендерну документацію затверджену протоколом від 15.08.2024 № 21; скарга до процедури № UA-2024-09-03-003755-a.b1 від 05.10.2024 ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.»; рішення органу оскарження від 15.10.2024 № 16860-р/пк-пз; скарга до процедури № UA-2024-09-03-003755-a.b2 від 30.10.2024 ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.»; рішення органу оскарження від 11.11.2024 № 18163-р/пк-пз; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.»; вимога про усунення невідповідностей до 25 вересня 2024 учаснику ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.»; протокол від 26.09.2024 № 33; протокол шодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.10.2024 № 34; протокол шодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.10.2024 № 42; протокол від 14.11.2024 № 48; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 30.10.2024 в електронній системі закупівель.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС «ЦЕНТР» в ході моніторингу не розглядалось, оскільки була предметом розгляду Органом оскарження.
В ході моніторингу замовником відмінено процедуру закупівлі з причини відсутностості пропозицій для розгляду.
Період усунення порушень:
21.11.2024 19:10 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2024 19:10
Запити/Пояснення
Номер:
9a1d6b52bfe844c98099b9814cb96a26
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.10.2024 11:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2024 23:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1669681,40 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-03-003755-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
eed5577edf684f75b2f173bd0ec3bb1c
Назва:
Пояснення, інформація та документи
Дата опублікування:
29.10.2024 15:24
Опис:
Обґрунтування розміру витрат здійснено на підставі кошторисної частини проектної документації та позитивного експертного звіту №156-28/05/24 від 27червня 2024 року виданого ТОВ «НОВА - ЕКСПЕРТ», зареєстрованого в єдиній державній електронній системі у сфері будівництва за номером ЕХ01:8310-5706-5758-0981, реєстраційний номер кошторисної документації ЕМ01:8195-8310-5086-3637, реєстраційний номер Проектної документації PD01:4409-5122-1865-8654, клас наслідків (відповідальності) об’єктів СС1.
За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.
Технічні та якісні характеристики відповідають вимогам діючих в Україні державних будівельних норм і правил ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва», ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві», та інших будівельних норм та правил.
Також інформуємо, що проведена закупівля здійснюється не за рахунок бюджетних коштів, а за рахунок доходів підприємства, які зароблені від господарської діяльності.
Номер:
39a585a42c044ddf9a63e30594c8b9cb
Назва:
.
Дата опублікування:
11.11.2024 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2024 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.11.2024 № 93-З
Полтава
Про зупинення рішення,
прийнятого наказом від
24.10.2024 № 87-З «Про
початок моніторингу
закупівель»
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 2 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, у зв’язку з розміщенням суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2024-09-03-003755-a.b2 в електронній системі закупівель 30.10.2024 19:35
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-09-03-003755-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 24 жовтня 2024 року), прийняте наказом Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 24.10.2024 № 87-З «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Номер:
4d0c21fc195045628a3581dbccd7d62c
Назва:
Про виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від 11.11.2024р. № 18163-р/пк-пз
Дата опублікування:
14.11.2024 15:41
Опис:
З метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель та на підставі Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.11.2024р. № 18163-р/пк-пз, Замовником ВИРІШЕНО:
1. Скасувати рішення від 25.10.2024 №42 про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР" (ЄДРПОУ 34280208) переможцем процедури відкритих торгів з особливостями: Капітальний ремонт частини корпусу №1 (зовнішнього сходового маршу біля Правобережної психіатричної амбулаторії №3) КНП "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ" за адресою: вул. Кирилівська 103, м. Київ за код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (UA-2024-09-03-003755-a) /
2. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС "ЦЕНТР" (ЄДРПОУ 34280208) процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт частини корпусу №1 (зовнішнього сходового маршу біля Правобережної психіатричної амбулаторії №3) КНП "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ" за адресою: вул. Кирилівська 103, м. Київ за код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (UA-2024-09-03-003755-a) на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей.