-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин А-95 (талони)
Завершена
540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 400.00 UAH
Номер:
591c6b07f3744470ac4e8729eeaf9f26
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-27-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2024 00:00
Період моніторингу:
27.11.2024 21:55 - 19.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.11.2024 № 215
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 26.11.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.11.2024 № 215
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
30 UA-2024-09-02-008630-a 02.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань своєчасності надання інформації і документів у випадках передбачених Законом встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону.
За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозиції ТОВ «Синергія систем» та ТОВ «Петрол партнер», виконання замовником рішень Комісії, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій учасників, виконання замовником рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Комісія), своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації і документів у випадках передбачених Законом
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кегичівської селищної ради на 2024 рік (ідентифікатор плану закупівлі: UA- P-2024-09-02-010764-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями від 02.09.2024, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протоколи № 95 від 02.09.2024, № 101 від 10.09.2024, № 105 від 20.09.2024), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.09.2024, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Синергія систем» (далі – ТОВ «Синергія систем»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Петрол партнер» (далі – ТОВ «Петрол партнер»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.09.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника № 108 від 26.09.2024, № 110 від 27.09.2024, № 122 від 21.10.2024, вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «Петрол партнер» від 27.09.2024, вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «Синергія систем» від 19.10.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.10.2024, укладений договір з переможцем № 106 від 31.10.2024 (далі – Договір) на суму 477900,00 грн.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав які були предметом розгляду Комісії (рішення № 15314–р/пк-пз від 16.09.2024 і № 16670–р/пк-пз від 10.10.2024) не здійснювався.
В ході проведення моніторингу Замовнику надано питання стосовно предмета дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі 29.11.2024. Однак на порушення частини 5 статті 8 Закону України, відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі Замовником не надано.
Період усунення порушень:
17.12.2024 20:28 - 01.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2024 20:28
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
20/31/2505/2025/пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу уповноважену особу притянуто до відповідальності
Дата публікації звіту:
20.12.2024 14:56
Запити/Пояснення
Номер:
a6754ade93c54c3b95b76ebb216b6094
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.11.2024 09:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2024 00:00
Опис:
Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2024-09-02-008630-a, що оприлюднена в електронній системі закупівель постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Чи оприлюднювали Ви на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
2. Яким чином замовник врахував зміни, внесені до пункту 28 Особливостей та до пункту 44 Особливостей Постановою КМ № 782 від 05.07.2024?
3. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування витрат предмета закупівлі, його кількість та визначено його очікувану вартість у сумі 540000,00 гривен?
4. Чому строк дії довірчого документу (талонів) - п.2.4. укладеного Договору № 106 про закупівлю товару від 31 жовтня 2024 року встановлено – 1 (один) рік з моменту отримання, якщо партнерським Договором поставки № 21-23 від 20 лютого 2023 року (п.3.6.) - «Термін (строк) дії талонів на Товар складає 90 календарних днів з моменту формування видаткової накладної ТОВ «Маршал-Кард»?
5. Чому виконано повторне визнання переможцем учасника після винесення рішення органом оскарження?
Пояснення, інформацію та документи, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена відповідальність.
Державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Михайло ЛЕПІЛІН