• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Бензин А-95 (талони)

Завершена

540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 400.00 UAH
Номер: 591c6b07f3744470ac4e8729eeaf9f26
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-27-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.11.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 27.11.2024 21:55 - 19.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.11.2024 № 215 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 26.11.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.11.2024 № 215 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 30 UA-2024-09-02-008630-a 02.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 635-24-18, mlepilin@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань своєчасності надання інформації і документів у випадках передбачених Законом встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозиції ТОВ «Синергія систем» та ТОВ «Петрол партнер», виконання замовником рішень Комісії, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій учасників, виконання замовником рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Комісія), своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації і документів у випадках передбачених Законом Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кегичівської селищної ради на 2024 рік (ідентифікатор плану закупівлі: UA- P-2024-09-02-010764-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями від 02.09.2024, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протоколи № 95 від 02.09.2024, № 101 від 10.09.2024, № 105 від 20.09.2024), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.09.2024, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Синергія систем» (далі – ТОВ «Синергія систем»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Петрол партнер» (далі – ТОВ «Петрол партнер»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.09.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника № 108 від 26.09.2024, № 110 від 27.09.2024, № 122 від 21.10.2024, вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «Петрол партнер» від 27.09.2024, вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «Синергія систем» від 19.10.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.10.2024, укладений договір з переможцем № 106 від 31.10.2024 (далі – Договір) на суму 477900,00 грн. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав які були предметом розгляду Комісії (рішення № 15314–р/пк-пз від 16.09.2024 і № 16670–р/пк-пз від 10.10.2024) не здійснювався. В ході проведення моніторингу Замовнику надано питання стосовно предмета дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі 29.11.2024. Однак на порушення частини 5 статті 8 Закону України, відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі Замовником не надано.
Період усунення порушень: 17.12.2024 20:28 - 01.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.12.2024 20:28

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 20/31/2505/2025/пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу уповноважену особу притянуто до відповідальності
Дата публікації звіту: 20.12.2024 14:56

Запити/Пояснення