-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Розробка проектної документації для реконструкції електричних мереж, в частині встановлення гібридної сонячної фотоелектричної станції (СЕС) потужністю 250 кВт DC з емністю акумуляторів 65 кВт/год, для забезпечення роботи обладнання Північного водозабору, 71320000-7 (Послуги з інженерного проектування)
Завершена
755 448.72
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 777.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 777.24 UAH
Номер:
a0049c845ae748949c79a83f084ab4fc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-05-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2024 00:00
Період моніторингу:
05.11.2024 11:30 - 27.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.11.2024 № 50-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 04.11.2024 № 50-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-09-02-006657-a від 02.09.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю та внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП Нововолинськводоканал НМР (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 29.08.2024 № 40 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію учасника ТОВ «Є ПРОЄКТ», рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення від 26.09.2024 №15902 -р/пк-пз, протоколи від 13.09.2024 № 46 та від 03.10.2024 № 56, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 03.10.2024; договір підряду від 18.10.2024 №149 на суму 502 860,60 грн, укладений з ТОВ «Є ПРОЄКТ», пояснення Замовника від 08.11.2024, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 05.11.2024.
Моніторинг здійснюється в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
При цьому, відповідно до норм пункту 28 Особливостей: Замовник у тендерній документації зазначає відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, які визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту, зокрема, абзацом восьмим пункту 28 Особливостей затверджено норму, що підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей.
Тобто, Замовник, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, повинен при формуванні тендерної документації під час проведення відкритих торгів відповідно до Особливостей враховувати саме вимоги пункту 47 Особливостей.
Вимогами абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей затверджено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Однак, Замовником у Додатку 1 до тендерної документації в Розділі ІІІ у підпункті 1 пункту 3 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей розроблено, затверджено та оприлюднено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.».
Проте, Постановою Кабінета Міністрів України від 02.04.2024 № 382 абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей виключено.
Крім того, у пункті 4 розділу 6 тендерної документації Замовником затверджено, що «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей.», що суперечить нормам пункту 17 Особливостей, а саме: договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей.
Крім цього, Замовником при закупівлі розробки проектної документації для реконструкції електричних мереж, в частині встановлення гібридної сонячної фотоелектричної станції (СЕС) потужністю 250 кВт DC з емністю акумуляторів 65 кВт/год, для забезпечення роботи обладнання Північного водозабору, 71320000-7 (Послуги з інженерного проектування), ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування, у пункті 1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» затверджено Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, де «Учасник визначає ціни на товар, що він пропонує поставити за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для товару даного виду.».
Водночас, в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2024-09-02-006657-a Замовником оприлюднено, що «Вид предмета закупівлі: Товари».
Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію без врахування чинних норм Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
21.11.2024 09:59 - 06.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2024 09:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником були враховані всі зауваження. Керівником підприємство було застосовано усне попередження уповноваженій особі, і попереджено, що у разі повторного порушення буде застосовано більш суворіші міри покарання. Також було проведено роз'яснювальну роботу.
Дата публікації звіту:
26.11.2024 10:07
Запити/Пояснення
Номер:
a798e683f75346089964a19e5bc0ffdf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.11.2024 17:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Розробка проектної документації для реконструкції електричних мереж, в частині встановлення гібридної сонячної фотоелектричної станції (СЕС) потужністю 250 кВт DC з емністю акумуляторів 65 кВт/год, для забезпечення роботи обладнання Північного водозабору, 71320000-7 (Послуги з інженерного проектування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-02-006657-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
546506088768469b98058983fbefaf78
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.11.2024 09:55
Опис:
Дана закупівля проводиться в рамках співпраці з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ).
Розміру очікуваної вартості предмета закупівлі слугував обмінний лист та попереднє техніко-економічне обґрунтування, яке було проведене Програмою Розвитку ООН (UNDP) в рамка впровадження проекту GEF/UNDP Project «Removing Barriers to increase investment in Energy Efficiency in Public Buildings in Ukraine through the ESCO modality in Small and Medium Sized Cities».
Для підрахунку орієнтовної вартості закупівлі Розробка проектної документації для реконструкції електричних мереж, в частині встановлення гібридної сонячної фотоелектричної станції (СЕС) потужністю 250 кВт DC з емністю акумуляторів 65 кВт/год, для забезпечення роботи обладнання Північного водозабору як основа було взято 10 % від суми 185 159 $ (ст.8). Підрахунки були проведені у валюті USD, що є офіційною валютою ООН. На момент розробки документів офіційний курс ООН становив 40,8 грн за 1 USD (https://treasury.un.org/operationalrates/OperationalRates.php).