-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Розробка проектної документації для реконструкції електричних мереж, в частині встановлення гібридної сонячної фотоелектричної станції (СЕС) потужністю 250 кВт DC з емністю акумуляторів 65 кВт/год, для забезпечення роботи обладнання Північного водозабору, 71320000-7 (Послуги з інженерного проектування)
Завершена
755 448.72
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 777.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 777.24 UAH
Період оскарження:
02.09.2024 14:58 - 07.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
5cd081442a3f47c6abb6fc2ab6d54f58
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-02-006657-a.a1
Назва:
СКАРГА
на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга _13.09. __46 протокол.pdf 17.09.2024 15:44
- Протокол 46 13.09.24.pdf 17.09.2024 15:44
- Скарга _на 46 протокол.docx.p7s 17.09.2024 15:49
- sign.p7s 17.09.2024 15:50
- Рішення від 19.09.2024 №15519.pdf 19.09.2024 16:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.09.2024 №15902.pdf 27.09.2024 13:16
- Рішення від 26.09.2024 №15902.pdf 30.09.2024 17:37
- Протокол 52 30.09.24 03.10.2024 15:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.09.2024 16:02
Дата розгляду скарги:
26.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.09.2024 16:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.09.2024 17:37
Дата виконання рішення Замовником:
09.10.2024 10:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником скасований протокол про дискваліфікацію і визнано переможцем ТОВ "Є ПРОЄКТ"
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8e216c777e3440ed9d93f5ef94dee022
Заголовок пункту скарги:
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Є ПРОЄКТ»
було надано всі необхідні сертифікати відповідно до Вимог Замовника.
Жодних інших документів щодо підтвердження кваліфікації працівників Замовником не було передбачено Документацією та не вимагалося.
Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником у
складі Пропозиції свідоцтв про підтвердження відповідної
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на рішення замовника
(в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"(надалі- Закон) та Особливостей затверджених Постановою № 1178 від 12.10.2022 (надалі – Особливості))
02.09.2024р. Комунальне підприємство «Нововолинськводоканал» Нововолинської міської ради (далі - Замовник) в системі електронних торгів оприлюднив оголошення UA-2024-09-02-006657-a про проведення процедури закупівлі за предметом Розробка проектної документації для реконструкції електричних мереж, в частині встановлення гібридної сонячної фотоелектричної станції (СЕС) потужністю 250 кВт DC з емністю акумуляторів 65 кВт/год, для забезпечення роботи обладнання Північного водозабору, 71320000-7 (Послуги з інженерного проектування) (далі – Закупівля) із загальною очікуваною вартістю 755 448, 72 грн. без ПДВ.
Відповідно до Документації кінцевий строк для подання тендерної пропозиції визначено до 10.09.2024 01:00.
У вказаній процедурі закупівлі приймали участь наступні Учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Є ПРОЄКТ» (код ЄДРПОУ 45193322) (далі - Скаржник);
13.09.2024 року в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 13.09.2024 року №46 (далі – Протокол), відповідно до якого відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Причини відхилення описані у оскаржуваному рішенні Замовника, а саме:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Є ПРОЄКТ» та вважає рішення Замовника неправомірним та прийнятим з порушенням Закону та Особливостей з огляду на наступне.
Відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції:
Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
- інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
Де зокрема зазначено в Частині IV. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців):
6 Надати кваліфікаційні сертифікати по напрямкам:
- Інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації
- Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки)
- Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості, щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки)
- Інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Є ПРОЄКТ»
було надано всі необхідні сертифікати відповідно до Вимог Замовника.
Жодних інших документів щодо підтвердження кваліфікації працівників Замовником не було передбачено Документацією та не вимагалося.
Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником у
складі Пропозиції свідоцтв про підтвердження відповідної кваліфікації відповідно до «Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554.
Окрім того, відповідно до відкритих даних РЕЄСТРУ атестованих осіб Замовник може перевірити інформацію самостійно щодо чинності сертифікату на сайті:
http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=num&order=ASC
Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність надання Скаржником у складі своєї Пропозиції інформації щодо свідоцтв про підтвердження відповідної кваліфікації
Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена
Замовником з наведеної вище підстави.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція
Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у
Протоколі від 13.09.2024 року №46
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у
протокольному рішенні від від 13.09.2024 року №46, Замовник порушив вимоги пункту 44
Особливостей.
Окрім цього, звертаємо увагу на п. 43 Особливостей, відповідно до якого якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Тобто, якщо Замовник виявив описані у протоколі невідповідності, то він мав би надати учаснику можливість їх усунути протягом 24 год. Хоча, як зазначалось вище, Скаржник повністю дотримався вимог Тендерної документації.
Вважаємо, що своїми діями Замовник порушив Конституцію України, а також принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, безпідставно відхиливши тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Є ПРОЄКТ», Замовник порушив охоронювані законом права та інтереси Скаржника, зокрема, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Є ПРОЄКТ» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі №UA-2024-09-02-006657-a відмінити рішення оформлене ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 13.09.2024 року №46 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Є ПРОЄКТ»
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пп.43,44,50, п.53-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
на рішення замовника
(в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"(надалі- Закон) та Особливостей затверджених Постановою № 1178 від 12.10.2022 (надалі – Особливості))
02.09.2024р. Комунальне підприємство «Нововолинськводоканал» Нововолинської міської ради (далі - Замовник) в системі електронних торгів оприлюднив оголошення UA-2024-09-02-006657-a про проведення процедури закупівлі за предметом Розробка проектної документації для реконструкції електричних мереж, в частині встановлення гібридної сонячної фотоелектричної станції (СЕС) потужністю 250 кВт DC з емністю акумуляторів 65 кВт/год, для забезпечення роботи обладнання Північного водозабору, 71320000-7 (Послуги з інженерного проектування) (далі – Закупівля) із загальною очікуваною вартістю 755 448, 72 грн. без ПДВ.
Відповідно до Документації кінцевий строк для подання тендерної пропозиції визначено до 10.09.2024 01:00.
У вказаній процедурі закупівлі приймали участь наступні Учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Є ПРОЄКТ» (код ЄДРПОУ 45193322) (далі - Скаржник);
13.09.2024 року в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 13.09.2024 року №46 (далі – Протокол), відповідно до якого відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Причини відхилення описані у оскаржуваному рішенні Замовника, а саме:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Є ПРОЄКТ» та вважає рішення Замовника неправомірним та прийнятим з порушенням Закону та Особливостей з огляду на наступне.
Відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції:
Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
- інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
Де зокрема зазначено в Частині IV. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців):
6 Надати кваліфікаційні сертифікати по напрямкам:
- Інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації
- Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки)
- Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості, щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки)
- Інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Є ПРОЄКТ»
було надано всі необхідні сертифікати відповідно до Вимог Замовника.
Жодних інших документів щодо підтвердження кваліфікації працівників Замовником не було передбачено Документацією та не вимагалося.
Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником у
складі Пропозиції свідоцтв про підтвердження відповідної кваліфікації відповідно до «Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554.
Окрім того, відповідно до відкритих даних РЕЄСТРУ атестованих осіб Замовник може перевірити інформацію самостійно щодо чинності сертифікату на сайті:
http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=num&order=ASC
Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність надання Скаржником у складі своєї Пропозиції інформації щодо свідоцтв про підтвердження відповідної кваліфікації
Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена
Замовником з наведеної вище підстави.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція
Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у
Протоколі від 13.09.2024 року №46
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у
протокольному рішенні від від 13.09.2024 року №46, Замовник порушив вимоги пункту 44
Особливостей.
Окрім цього, звертаємо увагу на п. 43 Особливостей, відповідно до якого якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Тобто, якщо Замовник виявив описані у протоколі невідповідності, то він мав би надати учаснику можливість їх усунути протягом 24 год. Хоча, як зазначалось вище, Скаржник повністю дотримався вимог Тендерної документації.
Вважаємо, що своїми діями Замовник порушив Конституцію України, а також принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, безпідставно відхиливши тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Є ПРОЄКТ», Замовник порушив охоронювані законом права та інтереси Скаржника, зокрема, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Є ПРОЄКТ» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі №UA-2024-09-02-006657-a відмінити рішення оформлене ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 13.09.2024 року №46 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Є ПРОЄКТ»
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пп.43,44,50, п.53-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга _на 46 протокол.docx.p7s
-
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 13.09.2024 року №46
-
Повʼязаний документ:
Протокол 46 13.09.24.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Є ПРОЄКТ» було надано всі необхідні сертифікати відповідно до Вимог Замовника. Жодних інших документів щодо підтвердження кваліфікації працівників Замовником не було передбачено Документацією та не вимагалося. Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником у складі Пропозиції свідоцтв про підтвердження відповідної кваліфікації відповідно до «Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554. Окрім того, відповідно до відкритих даних РЕЄСТРУ атестованих осіб Замовник може перевірити інформацію самостійно щодо чинності сертифікату на сайті: http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=num&order=ASC Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність надання Скаржником у складі своєї Пропозиції інформації щодо свідоцтв про підтвердження відповідної кваліфікації Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у Протоколі від 13.09.2024 року №46 Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протокольному рішенні від від 13.09.2024 року №46, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей. Окрім цього, звертаємо увагу на п. 43 Особливостей, відповідно до якого якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто, якщо Замовник виявив описані у протоколі невідповідності, то він мав би надати учаснику можливість їх усунути протягом 24 год. Хоча, як зазначалось вище, Скаржник повністю дотримався вимог Тендерної документації. Вважаємо, що своїми діями Замовник порушив Конституцію України, а також принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, безпідставно відхиливши тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Є ПРОЄКТ», Замовник порушив охоронювані законом права та інтереси Скаржника, зокрема, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.) Товариство з обмеженою відповідальністю «Є ПРОЄКТ» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі №UA-2024-09-02-006657-a відмінити рішення оформлене ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 13.09.2024 року №46 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Є ПРОЄКТ» Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пп.43,44,50, п.53-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - Прошу: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Комунального підприємства «Нововолинськводоканал» Нововолинської міської ради у закупівлі за предметом «Розробка проектної документації для реконструкції електричних мереж, в частині встановлення гібридної сонячної фотоелектричної станції (СЕС) потужністю 250 кВт DC з емністю акумуляторів 65 кВт/год, для забезпечення роботи обладнання Північного водозабору, 71320000-7 (Послуги з інженерного проектування)» № UA-2024-09-02-006657-a, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Є ПРОЄКТ» оформлене ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 13.09.2024 року №46 - неправомірним, тобто прийнятим із порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Комунальне підприємсто «Нововолинськводоканал» Нововолинської міської ради скасувати своє рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «Є ПРОЄКТ», у закупівлі за предметом «Розробка проектної документації для реконструкції електричних мереж, в частині встановлення гібридної сонячної фотоелектричної станції (СЕС) потужністю 250 кВт DC з емністю акумуляторів 65 кВт/год, для забезпечення роботи обладнання Північного водозабору, 71320000-7 (Послуги з інженерного проектування)» оформлене ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 13.09.2024 року №46.