-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Комплекти засобів навчання для навчальних кабінетів для 5-6 класів НУШ
Завершена
956 425.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 782.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 782.13 UAH
Номер:
d5e78be6a75e4ee3a8d26e5a79b27207
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-15-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.10.2024 00:00
Період моніторингу:
15.10.2024 14:36 - 05.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.10.2024 № 76
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Віталій УСИК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 15.10.2024 № 76.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-09-02-003205-a 02.09.2024 RISK sas 24-3-2
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, виконання рішення Органу оскарження, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, Орган оскарження), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення,
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-09-02-003460-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, скаргу UA-2024-09-02-003205-a.a1 Приватного підприємства "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації (дата подання: 06 вересня 2024 року), рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15415-р/пк-пз від 17.09.2024 (опубліковане 20.09.2024), тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ "НАВЧАЛЬНЕ ПРИЛАДДЯ" та відхилену пропозицію учасника Приватного підприємства "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей, протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи №125 від 26.09.2024 та №130 від 02.10.2024, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 09.10.2024 №60/24 з додатками до нього, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 24.10.2024.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Рішенням Органу оскарження скаржнику відмовлено в задоволенні скарги.
Період усунення порушень:
31.10.2024 14:54 - 06.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.10.2024 14:54
Запити/Пояснення
Номер:
c45cdd30eb12428cb6d3f33e672b384c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.10.2024 10:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комплекти засобів навчання для навчальних кабінетів для 5-6 класів НУШ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-02-003205-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи). Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
94a3e52b10bd46e6af86b79745f07c49
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.10.2024 16:39
Опис:
Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради на Запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комплекти засобів навчання для навчальних кабінетів для 5-6 класів НУШ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-02-003205-a), повідомляє наступне:
1. Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості було визначено на підставі запитів керівників закладів освіти Рівненської територіальної громади, щодо потреб у засобах навчання для навчальних кабінетів для 5-6 класів НУШ (копії листів додаються) та в межах кошторисних призначень.
2. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на офіційному веб-сайті розпорядника бюджетних коштів за посиланням http://rosvita.rv.ua/index.php/holovna/publichni-zakupivli