• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення) небезпечних відходів, що належать на праві власності Замовнику

Завершена

820 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
Номер: 00b49d078c7a44c39430c6fbe70a8c03
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-06-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.01.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 06.01.2025 15:58 - 28.01.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.01.2025 № 1-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 06 січня 2025 року № 1-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 4. UA-2024-08-29-008645-a від 29.08.2024 – дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 693-73-06, b.h.yastremska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», виконання рішення Органу оскарження, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178 в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) із змінами, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження), дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Обласного комунального некомерційного підприємства «Чернівецька обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-08-29-010279-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.08.2024 № 395 (далі – тендерна документація); рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 16.09.2024 № 15296-р/пк-пз, від 07.10.2024 № 16378-р/пк/пз, від 24.10.2024 № 17353-р/пк/пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.09.2024; тендерні пропозиції учасників: Товариства з обмеженою відповідальністю «НВК «УКРЕКОПРОМ» (далі – ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ») та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»); протокольні рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою (далі - протокол) від 24.09.2024 № 449, від 10.10.2024 №№№ 717, 718, 719, від 30.10.2024 № 798, від 05.11.2024 № 812; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - до 30.10.2024; повідомлення про намір укласти договір від 05.11.2024; договір про закупівлю від 14.11.2024 № 1261 (далі – Договір № 1261); додаткова угода від 31.12.2024 № 1 до Договору № 1261; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 31.12.2024; пояснення Замовника з документами, надані 16.01.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень: 20.01.2025 11:28 - 24.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.01.2025 11:28

Запити/Пояснення