-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення) небезпечних відходів, що належать на праві власності Замовнику
Завершена
820 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
Номер:
00b49d078c7a44c39430c6fbe70a8c03
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-06-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.01.2025 00:00
Період моніторингу:
06.01.2025 15:58 - 28.01.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.01.2025 № 1-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 06 січня 2025 року № 1-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
4. UA-2024-08-29-008645-a від 29.08.2024 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», виконання рішення Органу оскарження, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178 в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) із змінами, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження), дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Обласного комунального некомерційного підприємства «Чернівецька обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-08-29-010279-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.08.2024 № 395 (далі – тендерна документація); рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 16.09.2024 № 15296-р/пк-пз, від 07.10.2024 № 16378-р/пк/пз, від 24.10.2024 № 17353-р/пк/пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.09.2024; тендерні пропозиції учасників: Товариства з обмеженою відповідальністю «НВК «УКРЕКОПРОМ» (далі – ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ») та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»); протокольні рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою (далі - протокол) від 24.09.2024 № 449, від 10.10.2024 №№№ 717, 718, 719, від 30.10.2024 № 798, від 05.11.2024 № 812; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - до 30.10.2024; повідомлення про намір укласти договір від 05.11.2024; договір про закупівлю від 14.11.2024 № 1261 (далі – Договір № 1261); додаткова угода від 31.12.2024 № 1 до Договору № 1261; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 31.12.2024; пояснення Замовника з документами, надані 16.01.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення).
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень:
20.01.2025 11:28 - 24.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.01.2025 11:28
Запити/Пояснення
Номер:
3fa03f3f146f4b84af3dc7763725e4f3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.01.2025 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення) небезпечних відходів, що належать на праві власності Замовнику» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-29-008645-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про затвердження річного плану та/або внесення змін до річного плану стосовно цієї закупівлі (UA-2024-08-29-008645-a).
3. З яких підстав додатковою угодою від 31 грудня 2024 року № 1 до договору від 14 листопада 2024 року № 1261 (далі – Договір № 1261) внесені зміни щодо продовження строку дії Договору № 1261 до 31 березня 2025 року (в частині надання послуг) та виникнення яких документально підтверджених об’єктивних обставин спричинили таке продовження (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до Договору № 1261)?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7b5dbeb4a0b542dd975ba4651de49348
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.01.2025 11:04
Опис:
Надаємо пояснення у прикріплених файлах.