• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення) небезпечних відходів, що належать на праві власності Замовнику

Завершена

820 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
Період оскарження: 29.08.2024 15:59 - 06.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення пропозиції скаржника

Номер: 412dc98686924c3a87bb12069166662b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-29-008645-a.b3
Назва: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Скарга:
СКАРГА на рішення замовника ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ( номер закупівлі UA-2024-08-29-008645-a) Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення) небезпечних відходів, що належать на праві власності Замовнику ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO bdab45c19f6c4dc486b9e3747ab2ba5d (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-29-008645-a) Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення) небезпечних відходів, що належать на праві власності Замовнику ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Закупівлю було оголошено: 29.08.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. 10.10.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 718 було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Виходячи з протоколу від № 718, підставою для відхилення Замовник зазначив, нібито відсутність у складі пропозиції скаржника наявність ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, а саме «відновлення» передбаченого предметом закупівлі. Натомість, виходячи з рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №16378-р/пк-пз від 07.10.2024 Замовник, відповідно до 43 Особливостей був зобов’язаний надати скаржнику 24 години на усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію скаржника на підставі пп.2 пункту 44 Особливостей. Не надавши скаржнику 24 години на усунення невідповідностей та Неправомірно відхиливши пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», замовник 10.10.2024 р. згідно протокольного рішення № 719 визнав переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації. 1) Відповідно до пп. 1.1.3 п.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт / поставки товару, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. (зазначається замовником у разі використання норми щодо технологій). Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС відсутня інформація стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт / поставки товару, визначених у технічних вимогах. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації. 2) Відповідно до пп. 1.2.1 та 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1, До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Учасником ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС надано у складі пропозиції довідку за вих. №5 Від 07.09.2024 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС відсутній наказ про прийняття на роботу Литвина Руслана Васильовича, зазначеного у довідці, в той час як наданий наказ № 10/к-20 про переведення на посаду – не відповідає вимогам п. 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації. Також, учасником ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не надано наказ про прийняття на роботу Ковтуновича Святослава Дмитровича саме начальником зміни, як це зазначено у довідці вих. №5 Від 07.09.2024 року. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації, та визнання переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації- було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-29-008645-a ID у PROZORRO bdab45c19f6c4dc486b9e3747ab2ba5d (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-29-008645-a ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ". Замовник: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ". 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». 4) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.10.2024 16:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.10.2024 18:06
Дата виконання рішення Замовником: 29.10.2024 13:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: За результатами рішення № 17353-р\пк-пз від 24.10.2024 АМКУ з приводу Скарги, Замовник скасував рішення за процедурою закупівлі (Документи прикріплені).
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3d988380e7704bbe8feb82e18e37c215
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення замовника
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
( номер закупівлі UA-2024-08-29-008645-a)
Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення) небезпечних відходів, що належать на праві власності Замовнику ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO bdab45c19f6c4dc486b9e3747ab2ba5d (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-29-008645-a) Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення) небезпечних відходів, що належать на праві власності Замовнику ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 29.08.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
10.10.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 718 було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу від № 718, підставою для відхилення Замовник зазначив, нібито відсутність у складі пропозиції скаржника наявність ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, а саме «відновлення» передбаченого предметом закупівлі.
Натомість, виходячи з рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №16378-р/пк-пз від 07.10.2024 Замовник, відповідно до 43 Особливостей був зобов’язаний надати скаржнику 24 години на усунення виявлених невідповідностей.
Враховуючи зазначене, Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію скаржника на підставі пп.2 пункту 44 Особливостей.

Не надавши скаржнику 24 години на усунення невідповідностей та Неправомірно відхиливши пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», замовник 10.10.2024 р. згідно протокольного рішення № 719 визнав переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації.
1) Відповідно до пп. 1.1.3 п.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт / поставки товару, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. (зазначається замовником у разі використання норми щодо технологій).
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС відсутня інформація стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт / поставки товару, визначених у технічних вимогах.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації.

2) Відповідно до пп. 1.2.1 та 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1, До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Учасником ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС надано у складі пропозиції довідку за вих. №5 Від 07.09.2024 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС відсутній наказ про прийняття на роботу Литвина Руслана Васильовича, зазначеного у довідці, в той час як наданий наказ № 10/к-20 про переведення на посаду – не відповідає вимогам п. 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації.
Також, учасником ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не надано наказ про прийняття на роботу Ковтуновича Святослава Дмитровича саме начальником зміни, як це зазначено у довідці вих. №5 Від 07.09.2024 року.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації, та визнання переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації- було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-29-008645-a ID у PROZORRO bdab45c19f6c4dc486b9e3747ab2ba5d (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-29-008645-a ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ". Замовник: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ".
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
4) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 3a89b6d2399d4298ae819d06d1b34752
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-29-008645-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
на рішення Замовника про визначення переможцем та намір укласти договір у закупівлі UA-2024-08-29-008645-a
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.09.2024 14:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.10.2024 11:45
Дата виконання рішення Замовником: 10.10.2024 13:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: За результатами рішення № 16378-р\пк-пз від 07.10.2024 АМКУ з приводу Скарги, Замовник скасував рішення про визначення переможцем за процедурою закупівлі (Документи прикріплені).
Автор: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Коханов Руслан 380979114498 RUSLANTARKOM@GMAIL.COM http://www.tarkom.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a334334990904654a85b4d20fc59fa15
Заголовок пункту скарги: Заголовок
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 29.08.2024 року ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: « Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення) небезпечних відходів, що належать на праві власності Замовнику» з очікуваною вартістю 820 000 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
У Процедурі закупівлі взяло участь 2 учасника: ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі-Скаржник).
24.09.2024 року Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 449 ВІД 24.09.2024 РОКУ про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», було виявлено ряд порушень щодо виконання вимог Тендерної документації по процедурі Відкриті торги (з особливостями) (далі – Тендерна документація) та чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Скаржник, як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують викладені в наступному.
Відповідно до вимог, які зазначені в пункті 2 що викладені в Додатку № 2 до тендерної документації Учасник мав надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами». Для небезпечних відходів ліцензія або наказ про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами повинен містити коди згідно Національного переліку відходів та операції, що передбачені предметом закупівлі (надається Учасником у складі пропозиції).
Предметом закупівлі та вимогами, які викладені в Додатку № 2 до тендерної документації передбаченні зокрема код згідно Національного переліку відходів такий як: 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції. Разом з тим, предметом закупівлі передбачено операції з управління відходами, а саме: видалення, відновлення.
На виконання зазначених вимог ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано зокрема: наказ з додатком про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Оскільки предметом закупівлі передбачено операції з відновлення для 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції, Скаржник вважає, що пропозиція ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не відповідала вимогам тендерної документації, оскільки останнім у складі пропозиції не було надано ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, що повинна була містити зокрема операції (відновлення), що передбачені предметом закупівлі.

Відповідно до особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами»:
-Стаття 1. Визначення термінів:
3) видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1;
5) відновлення відходів - операція, у результаті якої відходи використовуються для корисних цілей, замінюючи матеріали, які мали бути використані для виконання певної функції або які підготовлені для виконання цієї функції на підприємстві чи в іншій господарській діяльності. Перелік операцій з відновлення відходів наведено в додатку 2.
21) оброблення відходів - операція з відновлення або видалення відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій;
22) операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів;
-Пункт 2 частини 2 статті 27. Загальні вимоги до управління небезпечними відходами:
Утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані:
2) забезпечувати збирання, перевезення, оброблення відходів самостійно, за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або шляхом укладення договору з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами;
-Пункт 1 частини 3 статті 27. Загальні вимоги до управління небезпечними відходами:
Суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.

Також відповідно до пункту 14-1 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності, як діяльність з управління небезпечними відходами, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про управління відходами".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано у складі пропозиції Наказ з додатком про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності, який не містить видів господарської діяльності з відновлення небезпечних відходів (що є визначеною Замовником частиною предмета закупівлі) та є господарською діяльністю з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами».
В той час, саме Замовник вимагав надавати у складі пропозиції зокрема ліцензію або наказ про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами».
Згідно перелічених особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами» оброблення (відновлення) небезпечних відходів є такою діяльністю, яка потребує наявності відповідної ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
В частині додаткового доведення та документального підтвердження зазначеного вище, Скаржник бажає додати та просить Комісію врахувати наступне.
Перелік операцій з відновлення відходів наведено в Додатку 2 до Закону України «Про управління відходами»:
R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії*
R2 Відновлення/регенерація розчинників
R3 Рециклінг/відновлення органічних речовин, що не використовуються як розчинники, у тому числі компостування та інші процеси біологічної трансформації, а також підготовка до повторного використання, газифікація та піроліз, коли компоненти використовуються як хімікати, та відновлення органічних матеріалів у вигляді засипки
R4 Рециклінг/відновлення металів та їх сполук (включаючи підготовку до повторного використання)
R5 Рециклінг/відновлення інших неорганічних матеріалів (включаючи підготовку до повторного використання, рециклінг неорганічних будівельних матеріалів, відновлення неорганічних матеріалів у вигляді зворотного заповнення та очищення ґрунту, що приводить до відновлення ґрунту)
R6 Регенерація кислот чи основ
R7 Відновлення компонентів, що використовуються для зменшення забруднення
R8 Відновлення компонентів із каталізаторів
R9 Очищення нафтопродуктів чи інші види їх повторного використання
R10 Оброблення ґрунту, що сприяє веденню сільського господарства чи поліпшує стан навколишнього природного середовища
R11 Використання відходів, утворених під час здійснення операцій, визначених у позиціях R1-R10 цього додатка
R12 Попередні операції з відходами для здійснення операцій, визначених у позиціях R1-R11 цього Додатка. Якщо інший код R не підходить, це може включати попередні операції до відновлення, включаючи попереднє оброблення, у тому числі демонтаж, сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування, перепакування, відокремлення, змішування або змішування перед подачею на будь-які операції, визначені у позиціях R1- R11 цього додатка
R13 Зберігання відходів перед здійсненням операцій, визначених у позиціях R1-R12 цього додатка (крім операції збирання).

З огляду на зазначене, ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не має права провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, а саме їх відновлення, про що свідчить наданий у складі пропозиції накази з додатками.
З огляду на вказане вище, пропозиція ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не відповідала вимогам вимогам тендерної документації.
Скаржник з аналогічного питання вже звертався до Органу оскарження. Відповідні рішення за № 6318-р/пк-пз від 09.04.2024 року та №14119-р/пк-пз від 21.08.2024 року, було прийнято Комісією щодо невиявленої невідповідності в документах пропозиції, визначених пунктом 43 Особливостей.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищезазначеного, ми вважаємо, що рішення Замовника призвело до порушення принципів здійснення закупівель, що визначені у статті 5 Закону, зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, інших вимог чинного законодавства.
Замовником було порушено принцип закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушено наше право на справедливу та добросовісну конкуренцію.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА На умови тендерної документації

Номер: 1b3956b2df6544b8887e364e25021cba
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-29-008645-a.c1
Назва: СКАРГА На умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.09.2024 15:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.09.2024 09:58
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Володимир Андреєв +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com https://aenergo.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c743a372b8584f89a3b506b0c19919e6
Заголовок пункту скарги: Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«А-ЕНЕРГО»
вулиця Шевченко, будинок 30, селище Відрадне, Запорізький район,
Запорізька область, Україна,70406
код ЄДРПОУ 40277858
р/р UA753138490000026007010004898 в АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК», МФО 313849
тел. . (066)-421-38-78, (067)737-13-18

Вих №1с від 10.05.2024р.
Найменування органу Комісія антимонопольного
оскарження: комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03680, Україна, м.Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Найменування замовника ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ
рішення, дії або бездіяльність НЕКОМЕРЦІЙНЕ
якого оскаржуються: ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
ЄРДПОУ: 43288621
58001, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА будинок 137
Телефон +380635832173
E-mail: zakyplikarnia@ukr.netІм’я
(найменування), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
місце проживання ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
(місцезнаходження) «А-ЕНЕРГО"
суб’єкта оскарження ЄДРПОУ 40277858
70406, вулиця Шевченко, будинок 30, селище Відрадне, Запорізький район, Запорізька область, Україна
тел. (066)421 38 78
e-mail: aenergo2024@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-29-008645-a
ІD у ЦБД:: bdab45c19f6c4dc486b9e3747ab2ba5d



СКАРГА
На умови тендерної документації

29.08.2024 року ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення) небезпечних відходів, що належать на праві власності Замовнику з очікуваною вартістю 820 000,00 грн. з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).

Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України, саме:
-Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі –Закон);
- Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
-Закону України «Про управління відходами»
- Наказ Міністерства охорони здоров’я України №325 від 08.06.2015 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2022 року № 1602) (далі – Наказ №325 МОЗУ)
- Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» (далі – Ліцензійні умови)


Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.

Умовами Тендерної документації (далі – Документація) у Додатку 2 п. 3 Замовник вимагає:
«3. Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами». Для небезпечних відходів ліцензія або наказ про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами повинен містити коди згідно Національного переліку відходів та операції, що передбачені предметом закупівлі» Відповідно до таблиці Додатку 2 Замовник визначає, що до відходів які предметом закупівлі повинна бути застосована операція відновлення.

№ п/п Найменування відходів/ Номенклатурна назва предмету закупівлі Код (-и) згідно Національного переліку відходів Операції
з управління відходами Од. виміру К-ть

1 Медичні відходи категорії В: медичні відходи
18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо)

18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції видалення, відновлення кг

1450





12220



Скаржник не погоджується з встановленням даної вимоги саме у редакції «Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами». Для небезпечних відходів ліцензія або наказ про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами повинен містити коди згідно Національного переліку відходів та операції, що передбачені предметом закупівлі» та встановлення обов’язковості наявності операції «відновлення» в Додатку до наказу про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами виходячи з наступного:
Відповідно до Закону України «Про управління відходами» стаття 1:
22) операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів;
Перелік операцій з відновлення та видалення відходів знаходяться в Додатку 1 та Додатку 2 до ЗУ «Про управління відходами».
Відповідно до Додатку 1 ЗУ «Про управління відходами» Перелік операцій з видалення відходів :
D1 Розміщення на поверхні чи в землі, у тому числі захоронення тощо
D2 Оброблення ґрунтом, у тому числі біологічний розклад рідких або мулових відходів у ґрунті тощо
D3 Закачування на глибину, у тому числі закачування відходів відповідної консистенції у свердловини, соляні куполи або природні резервуари тощо
D4 Скидання на поверхню рідких і шламових (мулових) відходів, у тому числі скидання рідких або шламових відходів у котловани, ставки чи відстійники тощо
D5 Захоронення на спеціально обладнаних полігонах, у тому числі захоронення у відокремлених секціях, закритих та ізольованих одна від одної та від навколишнього природного середовища, тощо
D6 Скидання у водойми, крім морів/океанів
D7 Скидання в моря/океани, у тому числі на морське дно
D8 Біологічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 цього додатка
D9 Фізико-хімічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі випарювання, висушування, кальцинування тощо
D10 Спалювання на суші
D11 Спалювання в морі (заборонено законодавством Європейського Союзу і міжнародними конвенціями)
D12 Постійне зберігання, у тому числі у спеціальних контейнерах у шахті тощо
D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення
D14 Перепакування перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D13 цього додатка
D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14 цього додатка
Відповідно до Додатку 2 ЗУ «Про управління відходами» Перелік операцій з відновлення відходів:
R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії*

Відповідно до Наказу МОЗУ №325:
Розділ 1 Загальні положення
4. Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).
6. У цих Правилах терміни і скорочення вживаються в таких значеннях:
інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі);
кремація медичних відходів - контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорі);

Розділ V. Вимоги до відходів категорії В 1

1. До відходів категорії В належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення:

1) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (наприклад, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові) забруднені біологічними рідинами;

2) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність:

із закінченим терміном придатності;

які зберігалися із порушенням холодового ланцюга;

із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наприклад, наявність осаду та/або сторонніх домішок, зміна кольору і прозорості);

3) медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (наприклад, кисневі маски, шприци без одягненої голки, ЗІЗ), окрім відходів зазначених в підпункті 5 пункту 1 розділу IV цих Правил;

4) органні відходи та інфіковані експериментальні тварини (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо);

5) відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (мікробіологічні культури і штами, що містять будь-які живі збудники хвороб, штучно вирощені в значних кількостях; живі вакцини, непридатні до використання, а також лабораторні чашки та обладнання для їхнього перенесення; залишки живильних середовищ, інокуляції, змішування мікробіологічних культур збудників інфекційних хвороб);

6) препарати крові та біологічні рідини (рідкі біологічні відходи), в тому числі рідкі біологічні відходи віваріїв, отримані від хворих на особливо небезпечні або небезпечні інфекційні хвороби.

2. Відходи, визначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, підлягають інсинерації.

3. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні вироби, виготовлені з поліпропілену, полівінілхлориду, скла), підлягають обробленню з метою реалізації/передавання таких відходів іншим споживачам або підприємствам, установам та організаціям, що займаються збиранням та вторинним переробленням відходів.

Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, вторинне перероблення яких вимагає різних технологічних підходів (наприклад, поліпропілен і полівінілхлорид), підлягають сортуванню до (рекомендовано) або після оброблення.

Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, що можуть бути використані як вторинна сировина, але сортування і збирання яких в закладі утруднено (наприклад, відсутність достатньої кількості працівників для сортування відходів), підлягають інсинерації, про що зазначається в типовій схемі.

4. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які не можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні рукавички латексні), підлягають інсинерації.

Виходячи з вищезазначеного, Наказ №325 МОЗУ (в редакції Наказу №1602 МОЗУ) визначено лише 2 можливі операції з управління небезпечними відходами – інсинерація та кремація (операція D10 – спалювання на суші відповідно до Додатку 1 Закону України «Про управління відходами»).

Кожен суб’єкт господарювання отримує ліцензії на ті операції видалення які можливо проводити на підприємстві ліцензіата, і встановлюючи в умовах до наявності в ліцензії конкретних кодів операцій з видалення або відновлення так само порушує норми чинного законодавства.

Скаржник відповідно до Ліцензійних умов отримав ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, та має право проводити операції з видалення відходів D10 Спалювання на суші, D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення, D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14 цього додатка, але не має права проводити операції з відновлення відходів R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії* виходячи з норм Наказу №325 МОЗУ та ЗУ «Про управління відходами». Встановлення вимоги щодо наявності ліцензії на управління небезпечними відходами, а саме у редакції: «Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами». Для небезпечних відходів ліцензія або наказ про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами повинен містити коди згідно Національного переліку відходів та операції, що передбачені предметом закупівлі» та визначення обов’язковості операції з відновлення до відходів, що є предметом закупівлі є дискримінаційний по відношенню до Скаржника та обмежує його участь у публічній закупівлі.
Як доказ, Скаржник надає Комісії на розгляд Наказ Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України №329 від 29.03.2024 року «Про видачу ліцензії ТОВ «А-ЕНЕРГО».




Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ч. 4 Ст. 5 Закону:
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників та рівне ставлення до них, не дотримується вимог чинного законодавства України.


В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до умов тендерної документації визначені в мотивувальній частині Скарги.

З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,

ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовільнити її.
2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ".
3. Зобов’язати ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" внести зміни до умов тендерної документації.



Додатки до скарги:
1. Закон України «Про публічні закупівлі»
2. Постанова №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
3. Тендерна документація Замовника з додатками.
4. Закон України «Про управління відходами».
5. ПОСТАНОВА від 03.03.2020 № 548 «Про затвердження Порядку ліцензування видів господарської діяльності, державне регулювання яких здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»
6. Постанова КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» (далі – Ліцензійні умови)
7. Наказ Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України №329 від 29.03.2024 року «Про видачу ліцензії ТОВ «А-ЕНЕРГО».



Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації