• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Реконструкція пасажирського ліфта у відділенні відновного лікування та реабілітації ДУ "ТМО МВС України по Житомирській області" за адресою: Житомирська обл., Житомирський район, с. Дениші, вул. Набережна,2

Завершена

2 094 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 474.50 UAH
Номер: 43e48af37459425688920f3da9acd7fd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-14-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.10.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 14.10.2024 12:42 - 04.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.10.2024 № 73-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.10.2024 № 73-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2024-08-27-010839-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 493-74-43, lenaradchenko1992@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору про закупівлю законодавству у сфері закупівель установлено невідповідність нормам пункту 83 Постанови № 668, частини 1 статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «УКРМІСЬКЛІФТ» та ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД», виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 та частини 1 статті 41 Закону, пунктів 17 та 28 Особливостей, пункту 83 Постанови № 668, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – комісія АМКУ), своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Державної установи «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 09.09.2024 № 393, тендерні пропозиції ТОВ «УКРМІСЬКЛІФТ» та ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» (переможець), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 19.09.2024 № 402, від 20.09.2024 № 403, від 08.10.2024 № 429 та від 09.10.2024 № 435, рішення комісії АМКУ від 25.09.2024 № 15784-р/пк-пз, від 25.09.2024 № 15781-р/пк-пз, від 02.10.2024 № 16201-р/пк-пз, від 02.10.2024 № 16214-р/пк-пз, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 08.10.2024, повідомлення про намір укласти договір від 09.10.2024, договір від 15.10.2024 № 385, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 16.10.2024 та 24.10.2024. За результатами проведеного моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено наступне. Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що «учасник повинен в складі своєї пропозиції надати розрахунки, підтверджуючі запропоновану ціну пропозиції, а саме: - Договірної ціни з пояснювальною запискою; - Зведений кошторис; - Локальний кошторис; - Загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - Підсумкової відомості ресурсів; - Календарного графіку робіт. Мають бути складені у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості робіт» у програмному комплексі АВК-5 (поточна редакція), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення». При тому, що зазначений нормативний акт (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») на момент проведення процедури закупівлі втратив чинність (втрата чинності з 08.11.2021). З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вказаної вище вимоги не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Також проведеним моніторингом встановлено, що в підпункті 2 пункту 16.6 розділу 16 проєкту договору (Додаток № 3 до тендерної документації) встановлено умову, що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, а саме: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення». В той же час предметом закупівлі є роботи, що підтверджується інформацією, зазначеною Замовником у тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками у разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов суперечитиме абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. За результатами моніторингу питання відповідності укладеного договору про закупівлю законодавству у сфері закупівель установлено, що в укладеному між Замовником та ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» договорі від 15.10.2024 № 385, відсутній план фінансування будівництва, який має бути його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668), а відтак не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей.
Період усунення порушень: 04.11.2024 16:42 - 19.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.11.2024 16:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель виявлених Державною аудиторською службою України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція пасажирського ліфта у відділенні відновного лікування та реабілітації ДУ "ТМО МВС України по Житомирській області" за адресою: Житомирська обл., Житомирський район, с. Дениші, вул. Набережна,2» Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області" надає копію наказу про притягнення до дисциплінарної відповідальності фахівця з публічних закупівель установи
Дата публікації звіту: 08.11.2024 13:55

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто в повному обсязі шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності особи, якою допущено порушення.
Дата публікації: 08.11.2024 14:12

Запити/Пояснення