-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Леза до осциляторної/сагітальної пилки модель HB5501 ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків Код за НК 024:2019:43376 Лезо сагітальної хірургічної пилки одноразового використання
Торги не відбулися
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Номер:
fe294a640fc7465085e6a7182bb3bfc3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-25-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2024 00:00
Період моніторингу:
25.10.2024 11:17 - 15.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.10.2024 № 281
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2024-08-26-001133-a 26.08.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення органу оскарження від 20.09.2024 № 15602-р/пк-пз та від 15.10.2024
№ 16879-р/пк-пз встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СЛЕМ» - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, стан виконання рішень постійної діючої адміністративної Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.09.2024 № 15602-р/пк-пз та від 15.10.2024 № 16879-р/пк-пз (далі – Комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.08.2024 № 120 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 03.09.2024, тендерні пропозиції ФОП «Євтушенко Олексій Костянтинович» та ТОВ «СЛЕМ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення ФОП «Євтушенко Олексій Костянтинович» від 05.09.2024 №128, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «СЛЕМ» від 05.09.2024 №130 та повідомлення про намір укласти договір від 05.09.2024, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.09.2024 № 15602-р/пк-пз та від 15.10.2024 № 16879-р/пк-пз, пояснення та документи надані Замовником від 04.11.2024 та від 13.11.2024 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ФОП «Євтушенко Олексій Костянтинович» з остаточною ціновою пропозицією 1 800 000,00 гривень та ТОВ «СЛЕМ» з остаточною ціновою пропозицією 2 490 000,00 гривень.
Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ФОП «Євтушенко Олексій Костянтинович» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 05.09.2024 №128) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «СЛЕМ» з остаточною ціновою пропозицією 2 490 000,00 гривень з ПДВ.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Під час моніторингу встановлено, що рішенням Комісії АМКУ від 20.09.2024 № 15602-р/пк-пз постановила: «Зобов'язати комунальне підприємство ''3-я міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" (код ЄДРПОУ: 01111581) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Євтушенка Олексія Костянтиновича (код ЄДРПОУ: 3479314516) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «СЛЕМ» (код ЄДРПОУ: 45047798) переможцем процедури закупівлі — «Леза до осциляторної/сагітальної пилки модель HB5501 ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків Код за НК 024:2019:43376 Лезо сагітальної хірургічної пилки одноразового використання», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-26-001133-a.».
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 55 Особливостей № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з частиною двадцять другою статті 18 Закону № 922-VIII – рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Враховуючи вищезазначене, в межах проведення моніторингу Північний офіс Держаудитслужби 11.11.2024, через електронну систему закупівель звернувся до Замовника із запитом про надання пояснень, зокрема, щодо надання обґрунтування та документального підтвердження об’єктивних обставин щодо невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України від 20.09.2024 № 15602-р/пк-пз.
Відповідно до наданих через електронну систему закупівель пояснень від 14.11.2024, Замовником зазначено наступне: «Згідно ч. 12 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від субʼєкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження не залежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав. На виконання рішення, замовником було виконано вимогу АМКУ та в строк передбачений законодавством оприлюднено інформацію про виконання в електронній системі закупівель від 25.09.2024 про що свідчить інформація на веб-порталі Уповноваженого органу, документального підтвердження не надається.».
Однак, Замовником, згідно з інформацією оприлюдненою на вебпорталі Уповноваженого органу було оприлюднено коментар: «Замовник відміняє закупівлю Леза до осциляторної/сагітальної пилки модель HB5501 ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків Код за НК 024:2019:43376 Лезо сагітальної хірургічної пилки одноразового використання у звя'зку з відсутністю потреби.» та протокол від 23.09.2024 № 135 щодо відміни відкритих торгів за номером ID: UA-2024-08-26-001133-a.
Таким чином, Замовником не виконано зобов’язання Комісії АМКУ від 20.09.2024 № 15602-р/пк-пз в частині скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Євтушенка Олексія Костянтиновича та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «СЛЕМ» переможцем процедури закупівлі, чим порушено частину двадцять другу статті 18 Закону № 922-VIII.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що фізичною особою підприємцем Євтушенко Олексієм Костянтиновичем (далі- Скаржник) на розгляд Комісії АМКУ подано скаргу від 05.10.2024 № UA-2024-08-26-001133-a.b2, відповідно до якої Скаржник повідомляв, зокрема, про невиконання Замовником рішення Комісії від 20.09.2024 №15602-р/пк-пз та щодо скасування рішення про відміну процедури закупівлі.
Разом з тим, встановлено, що Комісія АМКУ рішенням від 15.10.2024 № 16879-р/пк-пз постановила: «Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ''3-Я МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (код ЄДРПОУ: 01111581) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Леза до осциляторної/сагітальної пилки модель HB5501 ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків Код за НК 024:2019:43376 Лезо сагітальної хірургічної пилки одноразового використання", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-26- 001133-a.»
Згідно з частиною двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Відповідно до частини двадцять третьої статті 18 Закону № 922-VIII рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Станом на дату 15.11.2024 відсутня інформація про оскарження Замовником рішення Комісії АМКУ від 15.10.2024 № 16879-р/пк-пз до суду. Разом з тим, Замовником 14.11.2024 на вебпорталі Уповноваженого органу було оприлюднено коментар: «У зв'язку з наявними технічними неполадками в електронній системі закупівель що не залежать від замовника, на майданчику неможливо виконати рішення АМКУ від 20.09.2024 №15602-р/пк-пз», що свідчить також про невиконання Замовником рішення Комісії АМКУ від 20.09.2024 № 15602-р/пк-пз та від 15.10.2024 № 16879-р/пк-пз.
Період усунення порушень:
20.11.2024 14:27 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2024 14:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо відповідь щодо висновкумоніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, який був оприлюднений 20 листопада 2024 року по закупівлі ID: UA-2024-08-26-001133-a.
За результатами розгляду висновку виданий наказ від 26.11.2024р. №134/аг, в якому зазначається, що керівником КП "3МКЛ ПМР" була проведена роз'яснювальна бесіда з уповноваженою особою щодо ретельного виконання посадових обов’язків та дотримання діючого законодавства у сфері публічних закупівель та заплановано відвідування тренінгу Публічні закупівлі: новації та особливості проведення під час воєнного стану».
Дата публікації звіту:
26.11.2024 13:46
Запити/Пояснення
Номер:
7451ffd5a3d04c9393f8107c89610d1c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
30.10.2024 14:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.11.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
69b88f00e8c546ec94d19d9faffdd973
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
04.11.2024 09:43
Опис:
Надаємо пояснення щодо закупівлі
Номер:
4074dc5b35834771a54adf57ca050f3c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.11.2024 15:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2024 00:00
Опис:
Просимо надати пояснення та документальне підтвердження щодо виконання рішення від 20.09.2024 № 15602-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель.
Номер:
1a3c4fb729d64bcb98cf5904c16991da
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.11.2024 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2024 00:00
Опис:
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
daad4d4f79734bac9cf65398e36230eb
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.11.2024 08:46
Опис:
Надаємо пояснення щодо здійснення закупівлі
Номер:
ff462329ecac49f3a9dc69b9c5947038
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
11.11.2024 18:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2024 00:00
Опис:
Просимо надати пояснення та документальне підтвердження щодо виконання рішення від 20.09.2024 № 15602-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2e184b1c72a94980b02a23d42bde8bd4
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.11.2024 14:32
Опис:
Згідно ч. 12 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від субʼєкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження не залежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав. На виконання рішення, замовником було виконано вимогу АМКУ та в строк передбачений законодавством оприлюднено інформацію про виконання в електронній системі закупівель від 25.09.2024 про що свідчить інформація на веб-порталі Уповноваженого органу, документального підтвердження не надається.
Рішення виконане.