-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Леза до осциляторної/сагітальної пилки модель HB5501 ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків Код за НК 024:2019:43376 Лезо сагітальної хірургічної пилки одноразового використання
Торги не відбулися
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Період оскарження:
26.08.2024 10:13 - 31.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
8edfcb9e2afe48179e2f760b204d301d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-26-001133-a.c1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ-4 Авторизація ФАСТ.pdf 10.09.2024 23:01
- Доказ-7 Сертифiкат_дод3_WUHU RUIJIN MEDICAL 07.03.2024.pdf 10.09.2024 23:01
- Скарга АМКУ Полтава леза.docx 10.09.2024 23:01
- Доказ-1 скан протоколу 128.pdf 10.09.2024 23:01
- Доказ-2 Додаток 3 .docx 10.09.2024 23:01
- Доказ-3 Гарантія ФАСТ.pdf 10.09.2024 23:01
- Доказ-6 Лист Ruijin.pdf 10.09.2024 23:01
- Скарга АМКУ Полтава леза.pdf 10.09.2024 23:01
- Доказ-5 Scan copy of Power of Attorney.pdf 10.09.2024 23:01
- sign.p7s 10.09.2024 23:02
- Рішення від 12.09.2024 № 15193.pdf 12.09.2024 15:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.09.2024 № 15602.pdf 20.09.2024 12:49
- Рішення від 20.09.2024 № 15602.pdf 24.09.2024 18:00
- Додаток 1_1.docx 19.09.2024 08:41
- Додаток 4 Проєкт договору_1.docx 19.09.2024 08:41
- наказ 100 аг.docx 19.09.2024 08:41
- ПРОТОКОЛ 128 відхилення переможця.docx 19.09.2024 08:41
- Додаток 2_1.docx 19.09.2024 08:41
- протокол 120 затвердження тд.docx 19.09.2024 08:41
- Тендерна документація_1.docx 19.09.2024 08:41
- Додаток 3 .docx 19.09.2024 08:41
- ПРОТОКОЛ 130.docx 19.09.2024 08:41
- СКАН ПРОТОКОЛУ 130.pdf 19.09.2024 09:36
- скан протоколу 128.pdf 19.09.2024 09:36
- скан тендерна документація.pdf 19.09.2024 09:36
- скан протоколу 120.pdf 19.09.2024 09:36
- скан наказу 100.pdf 19.09.2024 09:36
- скан протоколу 135.pdf 23.09.2024 14:38
- скан протоколу 135.pdf 25.09.2024 09:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.09.2024 23:05
Дата розгляду скарги:
20.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.09.2024 15:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.09.2024 18:00
Дата виконання рішення Замовником:
25.09.2024 09:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник відміняє закупівлю Леза до осциляторної/сагітальної пилки модель HB5501 ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Код за НК 024:2019:43376 Лезо сагітальної хірургічної пилки одноразового використання у звя'зку з відсутністю потреби.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
aea16bca9e33477fb0e7460553da0f77
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо відхилення пропозиції ФОП "Євтушенко Олексій Костянтинович" на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Комунальне некомерційне підприємство «3-Я МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за Леза до осциляторної/сагітальної пилки модель HB5501, ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків, Код за НК 024:2019:43376 Лезо сагітальної хірургічної пилки одноразового використання (далі – відкриті торги з Особливостями).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 03 вересня 2024 р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
1. ФОП "Євтушенко Олексій Костянтинович";
2. ТОВ «СЛЕМ».
05 вересня 2024 р. в електронній системі закупівель Замовником було опубліковано ПРОТОКОЛ №128 від 05.09.2024 року (Доказ -1 додається) уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі з наступним прийняттям рішення щодо відхилення такої пропозиції або визначення переможцем відкритих торгів з особливостями, яким було вирішено відхилити пропозицію ФОП "Євтушенко Олексій Костянтинович" на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.»
Фізична особа-підприємець "Євтушенко Олексій Костянтинович" (далі – Скаржник) вважає, що зазначене рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
Замовник стверджує, що наданий у складі своєї тендерної пропозиції Скаржником лист №2 від 02.09.2024 р. виданий ТОВ «ФАСТ ТРАНС 2022» не гарантує можливості поставки запропонованого товару учасником ФОП "Євтушенко Олексій Костянтинович", а отже порушує вимоги тендерної документації̈.
Скаржник вважає, що Замовник безпідставно, з порушенням норм Закону та Особливостей відхилив тендерну пропозицію ФОП "Євтушенко Олексій Костянтинович" оскільки:
По-перше:
Відповідно до умов Тендерної документації (далі -ТД), інформація та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі встановлені Додатком 3 до ТД (Доказ – 2 додається).
Пунктом 2 Загальних вимог Додатку 3 до ТД встановлено наступне:
«2. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.
На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер закупівлі, підтвердження повної комплектація згідно Медико-технічні вимоги, а також назву предмета закупівлі (надають всі учасники процедури закупівлі);»
Звертаю увагу Шановної Колегії, що Замовником не вимагалось надати підтвердження повноважень офіційно уповноваженого представника та не зазначалось у який спосіб та якими документами підтвердити такі повноваження, а лише вимагалось надати оригінал листа, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.
На підтвердження виконання цієї вимоги Скаржником було надано у складі своєї тендерної пропозиції Гарантійний лист від 02.09.2024 №1 (Доказ - 3 додається) та Авторизаційний лист від 02.09.2024 №2 (Доказ – 4 додається), які видані Товариством з обмеженою відповідальністю «ФАСТ ТРАНС 2022», офіційно уповноваженим представником виробника медичних виробів компанії «WUHU RUIJIN MEDICAL INSTRUMENT & DEVICE CO., LTD.».
Таким чином, вимога Замовника, щодо надання оригіналу листа яким підтверджується можливість поставки Учасником товару у кількості, та в терміни, Учасником ФОП "Євтушенко Олексій Костянтинович" виконана повністю. А рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП "Євтушенко Олексій Костянтинович" є безпідставним, та підлягає скасуванню.
По-друге:
Окрім того, Скаржником у складі своєї тендерної пропозиції було надано документ, який не вимагався Замовником, а саме Довіреність від імені компанії «WUHU RUIJIN MEDICAL INSTRUMENT & DEVICE CO., LTD.» на ім’я офіційно уповноваженого представника Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАСТ ТРАНС 2022», яка видана 12.12.2023 р. строком на 5 (п’ять) років (Доказ – 5 додається).
Пунктом 1.7. цієї Довіреності зазначено: «Уповноважений представник бере участь y листуванні/переговорах щодо введення в обіг та постачання продукції на ринок України.»
Тобто, положеннями Довіреності передбачено надання листів Уповноваженим представником, які стосуються постачання продукції на ринок України.
На підтвердження наведеного вище надаю лист компанії «WUHU RUIJIN MEDICAL INSTRUMENT & DEVICE CO., LTD.» від 09.09.2024 №12/09 (Доказ – 6 додається).
Отже, уповноважена особа Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАСТ ТРАНС 2022» мала повноваження на видачу Авторизаційного та Гарантійного листів.
По-трете:
Спеціальними вимогами у Додатку 3 до ТД встановлено наступне: Наявність сертифікату відповідності згідно чинного законодавства України.
На підтвердження виконання цієї вимоги, Скаржником було надано у складі своєї тендерної пропозиції Сертифікат відповідності №UA.TR.118.010.24 від 14.02.2024 р. (Доказ – 7 додається), в якому вказано Уповноваженого представника в Україні: ТОВ «ФАСТ ТРАНС 2022», 14000, Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, б.4 код ЄДРПОУ 44722183.
Враховуючи викладене вище, вважаю, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушено принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, пунктами 28, 55, 56, 59 Особливостей,
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника ПРОТОКОЛ №128 від 05.09.2024 р. про відхилення пропозиції ФОП "Євтушенко Олексій Костянтинович" на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення ПРОТОКОЛ №128 від 05.09.2024 р. про відхилення пропозиції ФОП "Євтушенко Олексій Костянтинович" на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 03 вересня 2024 р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
1. ФОП "Євтушенко Олексій Костянтинович";
2. ТОВ «СЛЕМ».
05 вересня 2024 р. в електронній системі закупівель Замовником було опубліковано ПРОТОКОЛ №128 від 05.09.2024 року (Доказ -1 додається) уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі з наступним прийняттям рішення щодо відхилення такої пропозиції або визначення переможцем відкритих торгів з особливостями, яким було вирішено відхилити пропозицію ФОП "Євтушенко Олексій Костянтинович" на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.»
Фізична особа-підприємець "Євтушенко Олексій Костянтинович" (далі – Скаржник) вважає, що зазначене рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
Замовник стверджує, що наданий у складі своєї тендерної пропозиції Скаржником лист №2 від 02.09.2024 р. виданий ТОВ «ФАСТ ТРАНС 2022» не гарантує можливості поставки запропонованого товару учасником ФОП "Євтушенко Олексій Костянтинович", а отже порушує вимоги тендерної документації̈.
Скаржник вважає, що Замовник безпідставно, з порушенням норм Закону та Особливостей відхилив тендерну пропозицію ФОП "Євтушенко Олексій Костянтинович" оскільки:
По-перше:
Відповідно до умов Тендерної документації (далі -ТД), інформація та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі встановлені Додатком 3 до ТД (Доказ – 2 додається).
Пунктом 2 Загальних вимог Додатку 3 до ТД встановлено наступне:
«2. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.
На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер закупівлі, підтвердження повної комплектація згідно Медико-технічні вимоги, а також назву предмета закупівлі (надають всі учасники процедури закупівлі);»
Звертаю увагу Шановної Колегії, що Замовником не вимагалось надати підтвердження повноважень офіційно уповноваженого представника та не зазначалось у який спосіб та якими документами підтвердити такі повноваження, а лише вимагалось надати оригінал листа, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.
На підтвердження виконання цієї вимоги Скаржником було надано у складі своєї тендерної пропозиції Гарантійний лист від 02.09.2024 №1 (Доказ - 3 додається) та Авторизаційний лист від 02.09.2024 №2 (Доказ – 4 додається), які видані Товариством з обмеженою відповідальністю «ФАСТ ТРАНС 2022», офіційно уповноваженим представником виробника медичних виробів компанії «WUHU RUIJIN MEDICAL INSTRUMENT & DEVICE CO., LTD.».
Таким чином, вимога Замовника, щодо надання оригіналу листа яким підтверджується можливість поставки Учасником товару у кількості, та в терміни, Учасником ФОП "Євтушенко Олексій Костянтинович" виконана повністю. А рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП "Євтушенко Олексій Костянтинович" є безпідставним, та підлягає скасуванню.
По-друге:
Окрім того, Скаржником у складі своєї тендерної пропозиції було надано документ, який не вимагався Замовником, а саме Довіреність від імені компанії «WUHU RUIJIN MEDICAL INSTRUMENT & DEVICE CO., LTD.» на ім’я офіційно уповноваженого представника Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАСТ ТРАНС 2022», яка видана 12.12.2023 р. строком на 5 (п’ять) років (Доказ – 5 додається).
Пунктом 1.7. цієї Довіреності зазначено: «Уповноважений представник бере участь y листуванні/переговорах щодо введення в обіг та постачання продукції на ринок України.»
Тобто, положеннями Довіреності передбачено надання листів Уповноваженим представником, які стосуються постачання продукції на ринок України.
На підтвердження наведеного вище надаю лист компанії «WUHU RUIJIN MEDICAL INSTRUMENT & DEVICE CO., LTD.» від 09.09.2024 №12/09 (Доказ – 6 додається).
Отже, уповноважена особа Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАСТ ТРАНС 2022» мала повноваження на видачу Авторизаційного та Гарантійного листів.
По-трете:
Спеціальними вимогами у Додатку 3 до ТД встановлено наступне: Наявність сертифікату відповідності згідно чинного законодавства України.
На підтвердження виконання цієї вимоги, Скаржником було надано у складі своєї тендерної пропозиції Сертифікат відповідності №UA.TR.118.010.24 від 14.02.2024 р. (Доказ – 7 додається), в якому вказано Уповноваженого представника в Україні: ТОВ «ФАСТ ТРАНС 2022», 14000, Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, б.4 код ЄДРПОУ 44722183.
Враховуючи викладене вище, вважаю, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушено принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, пунктами 28, 55, 56, 59 Особливостей,
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника ПРОТОКОЛ №128 від 05.09.2024 р. про відхилення пропозиції ФОП "Євтушенко Олексій Костянтинович" на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення ПРОТОКОЛ №128 від 05.09.2024 р. про відхилення пропозиції ФОП "Євтушенко Олексій Костянтинович" на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності №UA.TR.118.010.24 від 14.02.2024 р
-
Повʼязаний документ:
Доказ-7 Сертифiкат_дод3_WUHU RUIJIN MEDICAL 07.03.2024.pdf
-
-
Назва доказу:
лист компанії «WUHU RUIJIN MEDICAL INSTRUMENT & DEVICE CO., LTD.» від 09.09.2024 №12/09
-
Повʼязаний документ:
Доказ-6 Лист Ruijin.pdf
-
-
Назва доказу:
Довіреність від імені компанії «WUHU RUIJIN MEDICAL INSTRUMENT & DEVICE CO., LTD.»
-
Повʼязаний документ:
Доказ-5 Scan copy of Power of Attorney.pdf
-
-
Назва доказу:
Авторизаційний лист від 02.09.2024 №2
-
Повʼязаний документ:
Доказ-4 Авторизація ФАСТ.pdf
-
-
Назва доказу:
Гарантійний лист від 02.09.2024 №1
-
Повʼязаний документ:
Доказ-3 Гарантія ФАСТ.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 3 до Тендерної документації Замовника
-
Повʼязаний документ:
Доказ-2 Додаток 3 .docx
-
-
Назва доказу:
Копія Протоколу № 128 від 05.09.2024
-
Повʼязаний документ:
Доказ-1 скан протоколу 128.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення ПРОТОКОЛ №128 від 05.09.2024 р. про відхилення пропозиції ФОП "Євтушенко Олексій Костянтинович" на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати рішення Замовника ПРОТОКОЛ №128 від 05.09.2024 р. про відхилення пропозиції ФОП "Євтушенко Олексій Костянтинович" на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на безпідставне скасування закупівлі та невиконання рішення АМКУ
Номер:
9c87cca3e2fc4f3d9401bf694da82b33
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-26-001133-a.b2
Назва:
СКАРГА на безпідставне скасування закупівлі та невиконання рішення АМКУ
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- СКРИН.png 14.11.2024 14:23
- рішення від 15.10.2024 №16879.pdf 17.10.2024 18:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.10.2024 №16879.pdf 16.10.2024 13:10
- рішення від 08.10.2024 №16448.pdf 08.10.2024 16:24
- 2 Скарга АМКУ Полтава леза.docx 05.10.2024 20:10
- 2 Скарга АМКУ Полтава леза.pdf 05.10.2024 20:10
- скан протоколу 120.pdf 05.10.2024 20:10
- скан наказу 100.pdf 05.10.2024 20:10
- sign.p7s 05.10.2024 20:11
- 1скан протоколу 135.pdf 05.10.2024 20:10
- скан протоколу 128.pdf 05.10.2024 20:10
- Рішення від 20.09.2024 № 15602.pdf 05.10.2024 20:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.10.2024 20:12
Дата розгляду скарги:
15.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.10.2024 16:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.10.2024 18:09
Дата виконання рішення Замовником:
14.11.2024 14:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
У зв'язку з наявними технічними неполадками в електронній системі закупівель що не залежать від замовника, на майданчику неможливо виконати рішення АМКУ від 20.09.2024 №15602-р/пк-пз
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3bd5bcab768647b2b9b3b4a285dad096
Заголовок пункту скарги:
безпідставне скасування закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
На підставі наданих нижче фактів та відповідних нормативно-правових актів я, ФОП "Євтушенко Олексій Костянтинович", подаю цю скаргу щодо безпідставного скасування закупівлі та невиконання рішення АМКУ.
Обставини:
1. 20 серпня 2024 року уповноважена особа КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "3-Я МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" прийняла Протокольне рішення №120, яким було затверджено тендерну документацію для закупівлі лез до осциляторної/сагітальної пилки модель HB5501 за кодом ДК 021:2015:33160000-9 "Устаткування для операційних блоків" та кодом НК 024:2019:43376 "Лезо сагітальної хірургічної пилки одноразового використання" (Доказ – 1 додається).
2. 26 серпня 2024 року Директором КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "3-Я МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" видано Наказ №100/аг «Про визначення потреби на медичне обладнання», яким встановлена потреба у закупівлі 1500 лез для сагітальної/осциляторної пилки (Доказ – 2 додається).
3. 05 вересня 2024 року після проведення аукціону було прийнято Протокольне рішення №128, відповідно до якого моя тендерна пропозиція була відхилена (Доказ – 3 додається).
4. Не погодившись із таким рішенням Замовника, мною було подано скаргу до АМКУ. 20 вересня 2024 року Комісія АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель своїм рішенням №15602-р/пк-пз зобов'язала Замовника скасувати рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції та рішення про визначення ТОВ "СЛЕМ" переможцем закупівлі (Доказ – 4 додається).
5. Незважаючи на це рішення, 23 вересня 2024 року уповноважена особа КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "3-Я МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" прийняла Протокольне рішення №135, яким закупівлю було скасовано (Доказ – 5 додається).
Скасування закупівлі, що сталося 23 вересня 2024 року, є безпідставним та порушує Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості). Зокрема, відповідно абз. 2 пункту 50 Особливостей, у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Тобто, відповідно до чинних норм, процедура скасування повинна ґрунтуватися на фактичних обставинах, а не бути зловживанням правом, зокрема для уникнення виконання рішення АМКУ.
Замовник жодним чином не обґрунтував своє рішення, доказів скасування Наказу №100/аг від 26 серпня 2024 року «Про визначення потреби на медичне обладнання» не надав.
Залишається не зрозумілим, що змінилося станом на 23.09.2024р. Складається цілком очевидне враження, що Замовника не влаштувало рішення Органу оскарження про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про необхідність поновлення розгляду тендерної пропозиції Скаржника.
Такі дії Замовника порушують принципи публічних закупівель, встановлені частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Таким чином, спірне рішення Замовника є протиправним, прийнятим за відсутності належного обґрунтування, із грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та як наслідок таким, що порушує права і законні інтереси Скаржника.
Відміна процедури закупівлі торгів за даних умов, є способом ухилення від виконання рішення Органу оскарження та не сприяє забезпеченню принципів відкритості та прозорості, на яких базуються запроваджена процедура відкритих торгів, і тим самим спотворює/нівелює владні повноваження Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, як спеціального органу у спірних правовідносинах.
Системний аналіз наведеного вище в призмі норм національного законодавства дає підстави дійти висновку, про протиправність рішення Замовника від 23 вересня 2024 року про відміну закупівлі.
Обставини:
1. 20 серпня 2024 року уповноважена особа КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "3-Я МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" прийняла Протокольне рішення №120, яким було затверджено тендерну документацію для закупівлі лез до осциляторної/сагітальної пилки модель HB5501 за кодом ДК 021:2015:33160000-9 "Устаткування для операційних блоків" та кодом НК 024:2019:43376 "Лезо сагітальної хірургічної пилки одноразового використання" (Доказ – 1 додається).
2. 26 серпня 2024 року Директором КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "3-Я МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" видано Наказ №100/аг «Про визначення потреби на медичне обладнання», яким встановлена потреба у закупівлі 1500 лез для сагітальної/осциляторної пилки (Доказ – 2 додається).
3. 05 вересня 2024 року після проведення аукціону було прийнято Протокольне рішення №128, відповідно до якого моя тендерна пропозиція була відхилена (Доказ – 3 додається).
4. Не погодившись із таким рішенням Замовника, мною було подано скаргу до АМКУ. 20 вересня 2024 року Комісія АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель своїм рішенням №15602-р/пк-пз зобов'язала Замовника скасувати рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції та рішення про визначення ТОВ "СЛЕМ" переможцем закупівлі (Доказ – 4 додається).
5. Незважаючи на це рішення, 23 вересня 2024 року уповноважена особа КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "3-Я МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" прийняла Протокольне рішення №135, яким закупівлю було скасовано (Доказ – 5 додається).
Скасування закупівлі, що сталося 23 вересня 2024 року, є безпідставним та порушує Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості). Зокрема, відповідно абз. 2 пункту 50 Особливостей, у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Тобто, відповідно до чинних норм, процедура скасування повинна ґрунтуватися на фактичних обставинах, а не бути зловживанням правом, зокрема для уникнення виконання рішення АМКУ.
Замовник жодним чином не обґрунтував своє рішення, доказів скасування Наказу №100/аг від 26 серпня 2024 року «Про визначення потреби на медичне обладнання» не надав.
Залишається не зрозумілим, що змінилося станом на 23.09.2024р. Складається цілком очевидне враження, що Замовника не влаштувало рішення Органу оскарження про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про необхідність поновлення розгляду тендерної пропозиції Скаржника.
Такі дії Замовника порушують принципи публічних закупівель, встановлені частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Таким чином, спірне рішення Замовника є протиправним, прийнятим за відсутності належного обґрунтування, із грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та як наслідок таким, що порушує права і законні інтереси Скаржника.
Відміна процедури закупівлі торгів за даних умов, є способом ухилення від виконання рішення Органу оскарження та не сприяє забезпеченню принципів відкритості та прозорості, на яких базуються запроваджена процедура відкритих торгів, і тим самим спотворює/нівелює владні повноваження Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, як спеціального органу у спірних правовідносинах.
Системний аналіз наведеного вище в призмі норм національного законодавства дає підстави дійти висновку, про протиправність рішення Замовника від 23 вересня 2024 року про відміну закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Копія Протокольного рішення №135
-
Повʼязаний документ:
1скан протоколу 135.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія Протокольного рішення №128
-
Повʼязаний документ:
скан протоколу 128.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія Наказу №100/аг «Про визначення потреби на медичне обладнання»
-
Повʼязаний документ:
скан наказу 100.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія Протокольного рішення №120
-
Повʼязаний документ:
скан протоколу 120.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення ПРОТОКОЛ №135 від 23 вересня 2024 р. про відміну закупівлі, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
6b2a6ad6d7a94e6cb71c184932d08ecc
Заголовок пункту скарги:
Невиконання Замовником рішення АМКУ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення:
Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги:
20 вересня 2024 року Комісія АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель своїм рішенням №15602-р/пк-пз зобов'язала Замовника скасувати рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції та рішення про визначення ТОВ "СЛЕМ" переможцем закупівлі
Комісія АМКУ, своєчасно розглянувши мою скаргу, ухвалила рішення, яке зобов’язало Замовника виконати конкретні дії – скасувати рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції та визнання іншого учасника переможцем. Однак, замість виконання цього рішення, Замовник без обґрунтованих підстав ухвалив рішення про скасування закупівлі.
Відповідно до п 22, статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", рішення Антимонопольного комітету України є обов'язковим для виконання, і його невиконання тягне за собою відповідальність. Рішення АМКУ у справі №15602-р/пк-пз від 20.09.2024 є остаточним та обов'язковим для виконання, і його невиконання Замовником є прямим порушенням чинного законодавства.
Враховуючи викладене вище, вважаю, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушено принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону
Комісія АМКУ, своєчасно розглянувши мою скаргу, ухвалила рішення, яке зобов’язало Замовника виконати конкретні дії – скасувати рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції та визнання іншого учасника переможцем. Однак, замість виконання цього рішення, Замовник без обґрунтованих підстав ухвалив рішення про скасування закупівлі.
Відповідно до п 22, статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", рішення Антимонопольного комітету України є обов'язковим для виконання, і його невиконання тягне за собою відповідальність. Рішення АМКУ у справі №15602-р/пк-пз від 20.09.2024 є остаточним та обов'язковим для виконання, і його невиконання Замовником є прямим порушенням чинного законодавства.
Враховуючи викладене вище, вважаю, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушено принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону
×
-
Назва доказу:
Копія Рішення №15602-р/пк-пз
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 20.09.2024 № 15602.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Замовника виконати рішення АМКУ від 20.09.2024 №15602-р/пк-пз у повному обсязі.