-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення нормативної грошової оцінки земель: Послуги з розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів Благодатненської сільської ради Первомайського району Миколаївської області, послуги з розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів Благодатненської сільської ради Первомайського району Миколаївської області. ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» : «ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги»
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Номер:
4f26249678584b05bf8643943f2bfcd2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-29-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.10.2024 00:00
Період моніторингу:
29.10.2024 16:32 - 20.11.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.10.2024 № 80-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 29.10.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 29.10.2024 № 80-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2024-08-23-004757-a 23.08.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розгляду тендерних пропозицій Консорціума «УКРГРУП-ПРОДЖЕКТ» та Консорціума «ТГА АЛЬЯНС», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Благодатненської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 29.08.2024 № 38 зі змінами, затвердженими протоколами від 02.09.2024 № 39 та від 12.09.2024 № 43; скарги до процедури UA-2024-08-23-004757-a.c1, UA-2024-08-23-004757-a.b2 та UA-2024-08-23-004757-a.c3; рішення Комісії АМКУ від 09.09.2024 № 14986-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Консорціума «УКРГРУП-ПРОДЖЕКТ» та Консорціума «ТГА АЛЬЯНС»; вимоги про усунення невідповідностей; протокол уповноваженої особи Замовника від 24.09.2024 № 47; протокол уповноваженої особи Замовника від 30.09.2024 № 48; протокол уповноваженої особи Замовника від 03.10.2024 № 51; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю послуги від 11.10.2024 № 7; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
19.11.2024 15:31 - 23.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.11.2024 15:31
Запити/Пояснення
Номер:
1a8a99ca506d49588387e020557308f3
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
12.11.2024 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Проведення нормативної грошової оцінки земель: Послуги з розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів Благодатненської сільської ради Первомайського району Миколаївської області, послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-08-23-004757-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
51431c3ea6ce4bbeb9c7254c7c622db8
Назва:
надання відповіді на запит моніторингу
Дата опублікування:
15.11.2024 17:34
Опис:
У зв'язку з обмеженою кількістю символів на надання відповіді в системі, відповідь на запит та додатки надано в прикріплених файлах.
Номер:
51bf4e4d0c034e9fa90118598539b7fa
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
12.11.2024 15:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Проведення нормативної грошової оцінки земель: Послуги з розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів Благодатненської сільської ради Первомайського району Миколаївської області, послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-08-23-004757-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Зокрема, згідно з вимогами пункту 2.1 розділу 2 Додатку 1 до Тендерної документації вимагається наявність у учасників «програмного забезпечення кількістю не менше 1 робочого місця, що має функціонал редагування формату *.gdb та функціонал переведення даних, отриманих за результатами робіт у формат *.gdb (з документом карти *.aprx або *.mxd) – з наданням відповідної ліцензії/сертифікату або відповідного договору, що підтверджує походження та легальність такого програмного забезпечення».
1. Пропоную пояснити якими документами у складі тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМА «ТГА АЛЬЯНС» підтверджено наявність вищезазначеного програмного забезпечення (зазначити реквізити документу та найменування файлу, в якому вони знаходяться).
2. Чому Замовник не запропонував усунути невідповідність в Довідці про наявність, володіння/користування матеріально-технічної бази та обладнання, яке необхідне для надання послуг передбачених предметом закупівлі КОНСОРЦІУМА «ТГА АЛЬЯНС» від 16.09.2024 року №96 в частині, яка стосується функціоналу переведення даних, отриманих за результатами робіт у формат *.gdb.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5737b1b1e3cd4f0e8415b037f2501982
Назва:
надання відповіді на запит моніторингу
Дата опублікування:
15.11.2024 17:40
Опис:
У зв'язку з обмеженою кількістю символів на надання відповіді в системі, відповідь на запит та додатки надано в прикріплених файлах.