• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Проведення нормативної грошової оцінки земель: Послуги з розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів Благодатненської сільської ради Первомайського району Миколаївської області, послуги з розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів Благодатненської сільської ради Первомайського району Миколаївської області. ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» : «ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги»

Завершена

1 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Номер: 4f26249678584b05bf8643943f2bfcd2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-29-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.10.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 29.10.2024 16:32 - 20.11.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.10.2024 № 80-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 29.10.2024. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 29.10.2024 № 80-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 2 UA-2024-08-23-004757-a 23.08.2024 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 005-72-21, cernovolsergij@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розгляду тендерних пропозицій Консорціума «УКРГРУП-ПРОДЖЕКТ» та Консорціума «ТГА АЛЬЯНС», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Благодатненської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 29.08.2024 № 38 зі змінами, затвердженими протоколами від 02.09.2024 № 39 та від 12.09.2024 № 43; скарги до процедури UA-2024-08-23-004757-a.c1, UA-2024-08-23-004757-a.b2 та UA-2024-08-23-004757-a.c3; рішення Комісії АМКУ від 09.09.2024 № 14986-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Консорціума «УКРГРУП-ПРОДЖЕКТ» та Консорціума «ТГА АЛЬЯНС»; вимоги про усунення невідповідностей; протокол уповноваженої особи Замовника від 24.09.2024 № 47; протокол уповноваженої особи Замовника від 30.09.2024 № 48; протокол уповноваженої особи Замовника від 03.10.2024 № 51; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю послуги від 11.10.2024 № 7; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 19.11.2024 15:31 - 23.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.11.2024 15:31

Запити/Пояснення