-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення нормативної грошової оцінки земель: Послуги з розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів Благодатненської сільської ради Первомайського району Миколаївської області, послуги з розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів Благодатненської сільської ради Первомайського району Миколаївської області. ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» : «ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги»
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період оскарження:
23.08.2024 12:16 - 14.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2024-08-23-004757-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Номер:
8d4069dfb86c4fca8dad1114dc8f18a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-23-004757-a.c3
Назва:
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2024-08-23-004757-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Скарга:
Щодо встановлення дискримінаційних умов до кваліфікаційного критерію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Щодо встановлення дискримінаційних умов до кваліфікаційного критерію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Пов'язані документи:
Учасник
- Благодатненська сільрада 1.pdf 27.08.2024 19:48
- Благодатненська сільрада 1.docx 27.08.2024 19:48
- Додаток_№_1_Договір_оренди_офісу_УКРГРУППРОЕКТ_ПЛЮС_.pdf 27.08.2024 19:48
- СКАРГА_1.docx 27.08.2024 20:24
- СКАРГА _1.pdf.asice 27.08.2024 20:24
- СКАРГА _1.pdf.asice.zip 27.08.2024 20:24
- СКАРГА _1.pdf 27.08.2024 20:24
- sign.p7s 27.08.2024 20:25
- рішення від 29.08.2024 № 14514.pdf 29.08.2024 15:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.09.2024 № 14986.pdf 10.09.2024 14:46
- рішення від 09.09.2024 № 14986.pdf 12.09.2024 13:18
- пояснення.pdf 02.09.2024 14:45
- Додаток 1.2. - зміни 2 протокол.pdf 02.09.2024 14:45
- Додаток_1_1_протокол_нго_межі_зміни.pdf 02.09.2024 14:46
- пояснення Заперечення_на_скаргу_UA_2024_08_23_004757_a_c3.DOC 02.09.2024 15:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.08.2024 20:26
Дата розгляду скарги:
09.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.08.2024 15:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.09.2024 13:19
Дата виконання рішення Замовником:
12.09.2024 16:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до тендерної документації ,згідно з рішенням АМКУ № 14986-р/пк-пз від 09.09.2024 р.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6216cab6b89d466bb79630e185e4e9a1
Заголовок пункту скарги:
Щодо встановлення дискримінаційних умов до кваліфікаційного критерію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржником, з метою прийняття участі у Закупівлі, здійснено детальне ознайомлення із Додатком №1 до Тендерної документації, за результатами чого виявлено наявність дискримінаційних вимог в частині встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, зокрема в частині вимог щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
Відповідно до пункту 2.1 Додатку №1 до Тендерної документації Замовник вимагає від Учасника
приміщення – наявність підтверджується відповідними правовстановлюючими документами (Витягом із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності; договором купівлі-продажу, договору дарування, тощо). Якщо приміщення перебуває у користуванні, то Учасник має надати Договір, на підставі якого надано право користування приміщенням, має бути чинним на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до (25 грудня 2025 року).
Така вимога є надмірною та дискримінаційною до потенційних учасників, зокрема Скаржника. Вказане обґрунтовуємо наступним.
Скаржник має в наявності Договір оренди нежитлового приміщення № 03/01/99 від 20.12.2022 року. Орендодавцем виступає Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕНТОФ», орендарем Учасник Консорціуму «Архітектура Геодезія Землеустрій» - ТОВ «УКРГРУППРОЕКТ ПЛЮС». (Додаток 1 до Скарги)
Строк оренди за Договором оренди нежитлового приміщення № 03/01/99 від 20.12.2022 року становить 35 місяців , згідно розділу 2 даного договору.
Початок оренди з 31.12.2022 року , закінчення терміну оренди приміщення 31.11.2025 року. Отже, в зв’язку із встановленням дискримінаційних вимог Скаржник не може взяти участь у даній закупівлі.
Вище визначені вимоги Тендерної документації, визначені Замовником в частині встановлення вимоги надання «приміщення - наявність підтверджується відповідними правовстановлюючими документами (Витягом із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності; договором купівлі-продажу, договору дарування, тощо). Якщо приміщення перебуває у користуванні, то Учасник має надати Договір, на підставі якого надано право користування приміщенням, має бути чинним на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 25 грудня 2025 року», є дискримінаційними та необґрунтованими, що призводить до умисного обмеження кола учасників даної закупівлі, які можуть (могли б) прийняти участь у закупівлі. Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель», а саме: принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а також принципів недискримінації учасників.
Відповідно до пункту 2.1 Додатку №1 до Тендерної документації Замовник вимагає від Учасника
приміщення – наявність підтверджується відповідними правовстановлюючими документами (Витягом із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності; договором купівлі-продажу, договору дарування, тощо). Якщо приміщення перебуває у користуванні, то Учасник має надати Договір, на підставі якого надано право користування приміщенням, має бути чинним на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до (25 грудня 2025 року).
Така вимога є надмірною та дискримінаційною до потенційних учасників, зокрема Скаржника. Вказане обґрунтовуємо наступним.
Скаржник має в наявності Договір оренди нежитлового приміщення № 03/01/99 від 20.12.2022 року. Орендодавцем виступає Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕНТОФ», орендарем Учасник Консорціуму «Архітектура Геодезія Землеустрій» - ТОВ «УКРГРУППРОЕКТ ПЛЮС». (Додаток 1 до Скарги)
Строк оренди за Договором оренди нежитлового приміщення № 03/01/99 від 20.12.2022 року становить 35 місяців , згідно розділу 2 даного договору.
Початок оренди з 31.12.2022 року , закінчення терміну оренди приміщення 31.11.2025 року. Отже, в зв’язку із встановленням дискримінаційних вимог Скаржник не може взяти участь у даній закупівлі.
Вище визначені вимоги Тендерної документації, визначені Замовником в частині встановлення вимоги надання «приміщення - наявність підтверджується відповідними правовстановлюючими документами (Витягом із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності; договором купівлі-продажу, договору дарування, тощо). Якщо приміщення перебуває у користуванні, то Учасник має надати Договір, на підставі якого надано право користування приміщенням, має бути чинним на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 25 грудня 2025 року», є дискримінаційними та необґрунтованими, що призводить до умисного обмеження кола учасників даної закупівлі, які можуть (могли б) прийняти участь у закупівлі. Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель», а саме: принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а також принципів недискримінації учасників.
×
-
Назва доказу:
Додаток 1
-
Повʼязаний документ:
Додаток_№_1_Договір_оренди_офісу_УКРГРУППРОЕКТ_ПЛЮС_.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищевикладене, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель (частини 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників), Скаржник просить зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації а саме: приміщення – наявність підтверджується відповідними правовстановлюючими документами (Витягом із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності; договором купівлі-продажу, договору дарування, тощо). Якщо приміщення перебуває у користуванні або оренді, то Учасник має надати Договір чи інший документ, на підставі якого надано право користування приміщенням та має бути чинним на дату подання пропозиції .
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
e86e8f87a5294e2baf4dfab8f7c0345f
Заголовок пункту скарги:
Щодо встановлення дискримінаційних умов до кваліфікаційного критерію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржником, з метою прийняття участі у Закупівлі, здійснено детальне ознайомлення із Додатком №1 до Тендерної документації, за результатами чого виявлено наявність дискримінаційних вимог в частині встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, зокрема в частині вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
Відповідно до пункту 2.2 Додатку №1 до Тендерної документації Замовник вимагає:
? не менше одного сертифікованого інженера-геодезиста;
? не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників (щонайменше один з яких має бути працевлаштований в учасника за основним місцем роботи);
? не менше одного інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем);
? не менше трьох працівників (інженери-землевпорядники/інженери геодезисти) із землевпорядною або геодезичною вищою освітою;
На підтвердження кваліфікації і досвіду працівників, зазначених в довідці, учасником надаються наступні документи:
1) щодо сертифікованого інженера-геодезиста, зазначеного в довідці, учасником надаються скан-копії з оригіналів або належним чином засвідченні копії наступних документів: кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста; свідоцтво про підвищення кваліфікації сертифікованого інженера-геодезиста (подається у разі виконання обов’язку підвищення кваліфікації цими спеціалістами у встановлений законом строк); документ (диплом) про освіту спеціаліста або магістра за спеціальністю та/або кваліфікацією у галузі геодезії; наказ про прийняття на роботу (вступ на посаду), трудова книжка (достатньо першої та останньої сторінки, що містить останній запис про прийняття на роботу).
2) щодо кожного сертифікованого інженера-землевпорядника, зазначеного в довідці, учасником надаються скан-копії з оригіналів або належним чином засвідченні копії наступних документів: кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника; свідоцтво про підвищення кваліфікації сертифікованого інженера-землевпорядника (подається у разі виконання обов’язку підвищення кваліфікації цими спеціалістами у встановлений законом строк); документ (диплом) про освіту спеціаліста або магістра за спеціальністю та/або кваліфікацією у галузі землеустрою/землевпорядкування; наказ про прийняття на роботу (вступ на посаду), трудова книжка (достатньо першої та останньої сторінки, що містить останній запис про прийняття на роботу).
3) щодо кожного інженера-геоінформатика, зазначеного в довідці, учасником надаються скан-копії з оригіналів або належним чином засвідченні копії наступних документів: документ (диплом) про освіту у сфері геоінформаційних технологій, що підтверджує отримання кваліфікації інженера-геоінформатика; наказ про прийняття на роботу (вступ на посаду), трудова книжка (достатньо першої та останньої сторінки, що містить останній запис про прийняття на роботу).
4) щодо кожного працівника (інженери-землевпорядники/інженери геодезисти) (не сертифіковані спеціалісти), зазначеного в довідці, учасником надаються скан-копії з оригіналів або належним чином засвідченні копії наступних документів: документ (диплом) про освіту за спеціальністю та/або кваліфікацією у галузі землеустрою/землевпорядкування/геодезії; наказ про прийняття на роботу (вступ на посаду), трудова книжка (достатньо першої та останньої сторінки, що містить останній запис про прийняття на роботу).
Скаржник не погоджується з вимогою Замовника про необхідність надання, для підтвердження кваліфікації і досвіду усіх зазначених працівників: наказ про прийняття на роботу (вступ на посаду), трудова книжка (достатньо першої та останньої сторінки, що містить останній запис про прийняття на роботу), оскільки зазначені вимоги Замовника є дискримінаційними і такими, що порушують його права та законні інтереси й ускладнюють можливість взяти участь у цій публічній закупівлі.
Вказане обґрунтовуємо наступним.
Предметом оскаржуваної закупівлі є «ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги» - Проведення нормативної грошової оцінки земель: Послуги з розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів Благодатненської сільської ради Первомайського району Миколаївської області, послуги з розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів Благодатненської сільської ради Первомайського району Миколаївської області.
Порядок надання вищевказаних послуг регулюється відповідним профільним законодавством, зокрема Законом України «Про землеустрій»
Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій» «Розробниками документації із землеустрою є:
-юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
-фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою
-Розробником комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території є суб’єкт господарювання, що відповідає критеріям, визначеним частиною другою цієї статті, та відповідно до закону може розробляти містобудівну документацію».
Таким чином, нормами чинного законодавства встановлено, що для надання послуг, передбачених обсягом закупівлі «Проведення нормативної грошової оцінки земель: Послуги з розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів Благодатненської сільської ради Первомайського району Миколаївської області, послуги з розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів Благодатненської сільської ради Первомайського району Миколаївської області» суб’єкти господарювання повинні мати у штаті одного сертифікованого інженера-землевпорядника.
Встановлення будь-яких інших вимог Замовником не відповідає чинним положенням законодавства та є необґрунтованим надмірним та дискримінаційним.
Щодо інших працівників зазначених Замовником у пункті 2.2 Додатку №1 до Тендерної документації, а саме:
? не менше одного сертифікованого інженера-геодезиста;
? не менше одного інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем);
? не менше трьох працівників (інженери-землевпорядники/інженери геодезисти) із землевпорядною або геодезичною вищою освітою;
то вимога Замовника надати щодо кожного наказ про прийняття на роботу (вступ на посаду), трудова книжка (достатньо першої та останньої сторінки, що містить останній запис про прийняття на роботу) є такою, що порушує права та законні інтереси скаржника та інших потенційних Учасників оскільки питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 № 286 «Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за № 1442/11722. Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції її дія поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі — підприємства), а також на фізичних осіб — підприємців, які використовують найману працю. Абзацом 4 пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників:
• штатні працівники;
• зовнішні сумісники;
• працюючі за цивільно-правовими договорами.
Як було зазначено вище, нормами чинного законодавства України, а саме Законом України «Про землеустрій» встановлено, що для надання послуг, передбачених обсягом закупівлі, суб’єкти господарювання повинні мати у власному штаті одного сертифікованого інженера-землевпорядника.
Відповідно до пункту 2.2 Додатку №1 до Тендерної документації Замовник вимагає:
? не менше одного сертифікованого інженера-геодезиста;
? не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників (щонайменше один з яких має бути працевлаштований в учасника за основним місцем роботи);
? не менше одного інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем);
? не менше трьох працівників (інженери-землевпорядники/інженери геодезисти) із землевпорядною або геодезичною вищою освітою;
На підтвердження кваліфікації і досвіду працівників, зазначених в довідці, учасником надаються наступні документи:
1) щодо сертифікованого інженера-геодезиста, зазначеного в довідці, учасником надаються скан-копії з оригіналів або належним чином засвідченні копії наступних документів: кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста; свідоцтво про підвищення кваліфікації сертифікованого інженера-геодезиста (подається у разі виконання обов’язку підвищення кваліфікації цими спеціалістами у встановлений законом строк); документ (диплом) про освіту спеціаліста або магістра за спеціальністю та/або кваліфікацією у галузі геодезії; наказ про прийняття на роботу (вступ на посаду), трудова книжка (достатньо першої та останньої сторінки, що містить останній запис про прийняття на роботу).
2) щодо кожного сертифікованого інженера-землевпорядника, зазначеного в довідці, учасником надаються скан-копії з оригіналів або належним чином засвідченні копії наступних документів: кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника; свідоцтво про підвищення кваліфікації сертифікованого інженера-землевпорядника (подається у разі виконання обов’язку підвищення кваліфікації цими спеціалістами у встановлений законом строк); документ (диплом) про освіту спеціаліста або магістра за спеціальністю та/або кваліфікацією у галузі землеустрою/землевпорядкування; наказ про прийняття на роботу (вступ на посаду), трудова книжка (достатньо першої та останньої сторінки, що містить останній запис про прийняття на роботу).
3) щодо кожного інженера-геоінформатика, зазначеного в довідці, учасником надаються скан-копії з оригіналів або належним чином засвідченні копії наступних документів: документ (диплом) про освіту у сфері геоінформаційних технологій, що підтверджує отримання кваліфікації інженера-геоінформатика; наказ про прийняття на роботу (вступ на посаду), трудова книжка (достатньо першої та останньої сторінки, що містить останній запис про прийняття на роботу).
4) щодо кожного працівника (інженери-землевпорядники/інженери геодезисти) (не сертифіковані спеціалісти), зазначеного в довідці, учасником надаються скан-копії з оригіналів або належним чином засвідченні копії наступних документів: документ (диплом) про освіту за спеціальністю та/або кваліфікацією у галузі землеустрою/землевпорядкування/геодезії; наказ про прийняття на роботу (вступ на посаду), трудова книжка (достатньо першої та останньої сторінки, що містить останній запис про прийняття на роботу).
Скаржник не погоджується з вимогою Замовника про необхідність надання, для підтвердження кваліфікації і досвіду усіх зазначених працівників: наказ про прийняття на роботу (вступ на посаду), трудова книжка (достатньо першої та останньої сторінки, що містить останній запис про прийняття на роботу), оскільки зазначені вимоги Замовника є дискримінаційними і такими, що порушують його права та законні інтереси й ускладнюють можливість взяти участь у цій публічній закупівлі.
Вказане обґрунтовуємо наступним.
Предметом оскаржуваної закупівлі є «ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги» - Проведення нормативної грошової оцінки земель: Послуги з розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів Благодатненської сільської ради Первомайського району Миколаївської області, послуги з розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів Благодатненської сільської ради Первомайського району Миколаївської області.
Порядок надання вищевказаних послуг регулюється відповідним профільним законодавством, зокрема Законом України «Про землеустрій»
Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій» «Розробниками документації із землеустрою є:
-юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
-фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою
-Розробником комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території є суб’єкт господарювання, що відповідає критеріям, визначеним частиною другою цієї статті, та відповідно до закону може розробляти містобудівну документацію».
Таким чином, нормами чинного законодавства встановлено, що для надання послуг, передбачених обсягом закупівлі «Проведення нормативної грошової оцінки земель: Послуги з розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів Благодатненської сільської ради Первомайського району Миколаївської області, послуги з розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів Благодатненської сільської ради Первомайського району Миколаївської області» суб’єкти господарювання повинні мати у штаті одного сертифікованого інженера-землевпорядника.
Встановлення будь-яких інших вимог Замовником не відповідає чинним положенням законодавства та є необґрунтованим надмірним та дискримінаційним.
Щодо інших працівників зазначених Замовником у пункті 2.2 Додатку №1 до Тендерної документації, а саме:
? не менше одного сертифікованого інженера-геодезиста;
? не менше одного інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем);
? не менше трьох працівників (інженери-землевпорядники/інженери геодезисти) із землевпорядною або геодезичною вищою освітою;
то вимога Замовника надати щодо кожного наказ про прийняття на роботу (вступ на посаду), трудова книжка (достатньо першої та останньої сторінки, що містить останній запис про прийняття на роботу) є такою, що порушує права та законні інтереси скаржника та інших потенційних Учасників оскільки питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 № 286 «Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за № 1442/11722. Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції її дія поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі — підприємства), а також на фізичних осіб — підприємців, які використовують найману працю. Абзацом 4 пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників:
• штатні працівники;
• зовнішні сумісники;
• працюючі за цивільно-правовими договорами.
Як було зазначено вище, нормами чинного законодавства України, а саме Законом України «Про землеустрій» встановлено, що для надання послуг, передбачених обсягом закупівлі, суб’єкти господарювання повинні мати у власному штаті одного сертифікованого інженера-землевпорядника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищевикладене, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та з урахуванням об’єму послуг за предметом закупівлі, Скаржник просить зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації: додати можливість залучати спеціалістів, які в обов’язковому порядку не вимагаються для суб’єктів господарювання в сфері надання послуг із землеустрою, за цивільно-правовими договорами та / або за сумісництвом.
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
Номер:
f5d8a6751626487ba74bc501215a1006
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-23-004757-a.b2
Назва:
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3 - Договір зміна меж Дальнич.pdf 27.08.2024 18:02
- Додаток 6 - Ліцензія_ArcGIS.pdf 27.08.2024 18:02
- Додаток 4 - Договір зміна меж Сапіжанка.pdf 27.08.2024 18:02
- СКАРГА UA-2024-08-23-004757-a.docx 27.08.2024 18:02
- СКАРГА UA-2024-08-23-004757-a.docx.asice.zip 27.08.2024 18:02
- СКАРГА UA-2024-08-23-004757-a.pdf 27.08.2024 18:02
- Додаток 1 - ISO якість.pdf 27.08.2024 18:02
- Додаток 2 - ISO екологія.pdf 27.08.2024 18:02
- Додаток 5 -Договір зміна меж Хренів.pdf 27.08.2024 18:02
- sign.p7s 27.08.2024 18:03
- Додатокві пояснення до СКАРГИ UA-2024-08-23-004757-a.docx.asice.zip 02.09.2024 15:28
- Додатокві пояснення до СКАРГИ UA-2024-08-23-004757-a.pdf 02.09.2024 15:28
- Додатокві пояснення до СКАРГИ UA-2024-08-23-004757-a.docx 02.09.2024 15:28
- рішення від 29.08.2024 № 14510.pdf 29.08.2024 16:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.09.2024 № 14984.pdf 10.09.2024 14:41
- рішення від 09.09.2024 № 14984.pdf 12.09.2024 13:27
- Заперечення_на_скаргу_UA_2024_08_23_004757_a_b2.pdf 02.09.2024 16:31
- Заперечення_на_скаргу_UA_2024_08_23_004757_a_b2.DOC 02.09.2024 16:31
- Додаток_1_1_протокол_нго_межі_зміни.pdf 02.09.2024 16:32
- Додаток 1.2. - зміни 2 протокол.pdf 02.09.2024 16:32
- Додаток_1_3_Додатокві_пояснення_до_СКАРГИ_UA_2024_08_23_004757_a.pdf 02.09.2024 16:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.08.2024 18:04
Дата розгляду скарги:
09.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.08.2024 16:06
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
12.09.2024 13:27
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
12.09.2024 13:27
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c95afa5d92d2409b9d6f86109b888d43
Заголовок пункту скарги:
Пункт 3.6 розділу 3 та Додатком №4 тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає затвердженим стандартам України та/або вимогам Замовника, викладеним в тендерної документації, на підтвердження Учасник має надати у складі тендерної пропозиції оригінал або належно завірену копію сертифікату системи менеджменту інформаційної безпеки ISO/IEC 27001:2022, який має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції (у випадку участі об’єднання учасників вказаний сертифікат може надати один із учасників такого об’єднання)
×
-
Назва доказу:
ISO
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 - ISO екологія.pdf
-
-
Назва доказу:
ISO
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 - ISO якість.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів виключити дискримінаційну умову, яка зазначена у пункті 3.6 розділу 3 та Додатком №4 ТД та привести положення ТД у відповідність до чинного законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
752e9d4760404cd481fb79bec7d1713e
Заголовок пункту скарги:
Підпункт 2 пункту 2.3 розділу 2 Додатку №1 ТД встановлено наступні вимоги щодо інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржник вважає таку вимогу до кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» виключно дискримінаційною, надмірною та такою, що обмежує участь у закупівлі потенційних учасників процедури закупівлі, у тому числі Скаржника
×
-
Назва доказу:
Договір зміна меж Хренів
-
Повʼязаний документ:
Додаток 5 -Договір зміна меж Хренів.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір зміна меж Сапіжанка
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 - Договір зміна меж Сапіжанка.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір зміна меж Дальнич
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 - Договір зміна меж Дальнич.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів привести вимоги щодо кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», які зазначені у підпункті 2 пункту 2.3 розділу 2 Додатку №1 ТД
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
9bc1c9c83fda4483bbd26856ee5a7f5e
Заголовок пункту скарги:
Згідно вимог пункту 2.3 розділу 2 Додатку №1 ТД
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною, надмірною та такою, що обмежує конкуренцію
×
-
Назва доказу:
Лікензія ArcGis
-
Повʼязаний документ:
Додаток 6 - Ліцензія_ArcGIS.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів виключити дискримінаційну умову, яка зазначена у пункті 3.6 розділу 3 та Додатком №4 ТД та привести положення ТД у відповідність до чинного законодавства
Скарга
Скасована
КЕП
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
Номер:
04715535c6d44eb186ed51a1a644aea6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-23-004757-a.c1
Назва:
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 6 - Ліцензія_ArcGIS.pdf 27.08.2024 17:51
- Додаток 1 - ISO якість.pdf 27.08.2024 17:51
- СКАРГА UA-2024-08-23-004757-a.docx 27.08.2024 17:51
- Додаток 5 -Договір зміна меж Хренів.pdf 27.08.2024 17:51
- Додаток 4 - Договір зміна меж Сапіжанка.pdf 27.08.2024 17:51
- СКАРГА UA-2024-08-23-004757-a.docx.asice.zip 27.08.2024 17:51
- СКАРГА UA-2024-08-23-004757-a.pdf 27.08.2024 17:51
- Додаток 2 - ISO екологія.pdf 27.08.2024 17:51
- Додаток 3 - Договір зміна меж Дальнич.pdf 27.08.2024 17:51
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
27.08.2024 17:51
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1da68aee9bc34cb58d720185bd9ff438
Заголовок пункту скарги:
. Пункт 3.6 розділу 3 та Додатком №4 тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає затвердженим стандартам України та/або вимогам Замовника, викладеним в тендерної документації, на підтвердження Учасник має надати у складі тендерної пропозиції оригінал або належно завірену копію сертифікату системи менеджменту інформаційної безпеки ISO/IEC 27001:2022, який має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції (у випадку участі об’єднання учасників вказаний сертифікат може надати один із учасників такого об’єднання)
×
-
Назва доказу:
ISO
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 - ISO екологія.pdf
-
-
Назва доказу:
ISO
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 - ISO якість.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів виключити дискримінаційну умову, яка зазначена у пункті 3.6 розділу 3 та Додатком №4 ТД та привести положення ТД у відповідність до чинного законодавства, а саме виключити наступну вимогу: «Учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає затвердженим стандартам України та/або вимогам Замовника, викладеним в тендерної документації, на підтвердження Учасник має надати у складі тендерної пропозиції оригінал або належно завірену копію сертифікату системи менеджменту інформаційної безпеки ISO/IEC 27001:2022, який має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції (у випадку участі об’єднання учасників вказаний сертифікат може надати один із учасників такого об’єднання)»
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
51daec159b3a4c8b82cd0569a0be3d78
Заголовок пункту скарги:
Підпунктом 2 пункту 2.3 розділу 2 Додатку №1 ТД встановлено наступні вимоги щодо інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржник вважає таку вимогу до кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» виключно дискримінаційною, надмірною та такою, що обмежує участь у закупівлі потенційних учасників процедури закупівлі, у тому числі Скаржника
×
-
Назва доказу:
Договір зміна меж Хренів
-
Повʼязаний документ:
Додаток 5 -Договір зміна меж Хренів.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір зміна меж Сапіжанка
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 - Договір зміна меж Сапіжанка.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір зміна меж Дальнич
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 - Договір зміна меж Дальнич.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів привести вимоги щодо кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», які зазначені у підпункті 2 пункту 2.3 розділу 2 Додатку №1 ТД, у відповідність до чинного законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
883cdd00d95d4d6b95828241423dba08
Заголовок пункту скарги:
Згідно вимог пункту 2.3 розділу 2 Додатку №1 ТД
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною, надмірною та такою, що обмежує конкуренцію
×
-
Назва доказу:
Ліцензія ArcGIS
-
Повʼязаний документ:
Додаток 6 - Ліцензія_ArcGIS.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів виключити дискримінаційну умову, яка зазначена у пункті 3.6 розділу 3 та Додатком №4 ТД та привести положення ТД у відповідність до чинного законодавств