• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт даху будівлі 30 державної пожежно-рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Львівській області за адресою, м. Львів, вул. Козельницька, 9» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

6 402 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 013.25 UAH
Номер: 6ba4b454fb9142b2bded7580ffa06ba8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-04-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.11.2024 12:40 - 26.11.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 01.11.2024 № 151 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 24.10.2024 №003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.11.2024 № 151 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2024-08-23-000047-a 23.08.2024 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, vikovll7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "КББ-БУД", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), виконання рішень Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 3 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (далі - Замовник) UA-P-2024-08-22-015193-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №б/н від 22 серпня 2024 року, скаргу до АМКУ UA-2024-08-23-000047-a.b1, рішення АМКУ від 26.09.2024 № 15863-р/пк-пз, Інформацію про резолютивну частину рішення АМКУ від 04.10.2024 № 16329-р/пк-пз, рішення АМКУ від 04.10.2024 № 16329-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника ТОВ "КББ-БУД", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 19.09.2024, договір підряду від 10.10.2024 №254, додаткова угода від 24.10.2024 №1, додаткова угода від 13.11.2024 №2, запити про надання пояснень від 12.11.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 15.11.2024 року. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень: 21.11.2024 15:54 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 21.11.2024 15:54

Запити/Пояснення