-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт даху будівлі 30 державної пожежно-рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Львівській області за адресою, м. Львів, вул. Козельницька, 9» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
6 402 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 013.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 013.25 UAH
Номер:
6ba4b454fb9142b2bded7580ffa06ba8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-04-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2024 00:00
Період моніторингу:
04.11.2024 12:40 - 26.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
01.11.2024 № 151
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 24.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2024 № 151
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2024-08-23-000047-a 23.08.2024 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "КББ-БУД", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), виконання рішень Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 3 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (далі - Замовник) UA-P-2024-08-22-015193-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №б/н від 22 серпня 2024 року, скаргу до АМКУ UA-2024-08-23-000047-a.b1, рішення АМКУ від 26.09.2024 № 15863-р/пк-пз, Інформацію про резолютивну частину рішення АМКУ від 04.10.2024 № 16329-р/пк-пз, рішення АМКУ від 04.10.2024 № 16329-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника ТОВ "КББ-БУД", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 19.09.2024, договір підряду від 10.10.2024 №254, додаткова угода від 24.10.2024 №1, додаткова угода від 13.11.2024 №2, запити про надання пояснень від 12.11.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 15.11.2024 року.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
21.11.2024 15:54 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2024 15:54
Запити/Пояснення
Номер:
e95827cdd2ac49fca88f03f1593c6ccd
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
12.11.2024 16:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: «Капітальний ремонт даху будівлі 30 державної пожежно-рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Львівській області за адресою, м. Львів, вул. Козельницька, 9» , 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-23-000047-a), яку проведено 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до п.п. 5.1. п.5 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції щодо кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону № 922-VIII та п.п. 1.3 п.1 де зазначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям (кваліфікаційному критерію), останній повинен надати Довідку складену у формі таблиці за формою згідно Додатку 1 до тендерної документації, що містить інформацію про найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт, а також зазначено, шо у випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись не власні обладнання та матеріально-технічна база, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці «договір оренди / або договір надання послуг /або інший документ, що підтверджує право користування (в зазначених документах мають чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими користується учасник…, а також скан-копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника)». У довідці від 03.09.2024 №03-09/12 з інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, зазначено про наявність 7 орендованих транспортних засобів. Серед них: Самоскид Volvo FM12 (відповідно до договору оренди №12/04-24 реєстраційний номер ВС 6027 НС). При цьому, у скан-копії свідоцтва на зазначений транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації значиться Самоскид Volvo FM12 з реєстраційним номером ВС 0287 МК, який відсутній у договорі оренди. Також, у довідці значиться екскаватор CATERPILLAR 304 реєстраційний номер 30858 ВС. При цьому, у скан-копії свідоцтва значиться екскаватор-навантажувач JCB 3CX з тим же реєстраційним номером, його власником є Біда І.Б. , а не орендодавець ТОВ «ЛІНСО ТРАНС». Крім того, у файлі тендерної пропозиції учасника у п.8.7. Техпаспорта екскаватор і самоскид.pdf надані свідоцтва на Самоскид МАЗ та екскаватор гусеничний, на які інформація у довідці про наявність у учасника цього обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватися для виконання робіт, власної або орендованої, відсутня, а власником цього транспорту значиться «Граніт» Українське товариство глухих.
Надайте пояснення чому вищезазначена невідповідність не врахована під час розгляду тендерної пропозиції учасника.
3. Відповідно до Договірної ціни що є додатком до Договору від 10.10.2024 №254 у п.9 (Розрахунок №11), включені кошти на покриття ризиків, які призначені на: відшкодування збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва, або виникнення додаткових витрат та збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів, відповідно до п.4.40 «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Надайте пояснення з вищезазначеного питання на що призначені кошти та Розрахунок №11, або посилання на файл в якому він знаходиться.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Номер:
96b4e6f490d14f3092c58e38e44b177a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.11.2024 23:55
Опис:
Відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних, якісних характеристик та визначення очікуваної вартості робіт «Капітальний ремонт даху будівлі 30 державної пожежно рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Львівській області за адресою, м. Львів, вул. Козельницька, 9» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) та надання пояснень щодо тендерної пропозиції учасника-переможця.
1. Для визначення технічних та якісних характеристик робіт «Капітальний ремонт даху будівлі 30 державної пожежно-рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Львівській області за адресою, м. Львів, вул. Козельницька, 9» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Замовником замовлено розроблення проектно кошторисної документації у ФО-П Синиський Юрій Зіновійович (генеральний проектувальник). 17.06.2024 р. отримано позитивну експертну оцінку (експертний звіт ТзОВ "ЕКСПЕРТНА КОМПАНІЯ «ОСНОВА») даного проекту ««Капітальний ремонт даху будівлі 30 державної пожежно-рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Львівській області за адресою, м. Львів, вул. Козельницька, 9». Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. На виконання зазначеної норми у тендерній документації у Додатку 5 "Технічна специфікація" надано відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектно-кошторисної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт нежитлових приміщень та придбання обладнання під створення Центру безпеки дитини за адресою м. Львів, вул. Козельницька, 9» (відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275). Отже вартість безпосередньо робіт (за виключенням витрат на технічний нагляд, авторський нагляд, розроблення проекту та експертизу проекту) становить 6 402 650 грн. згідно кошторисних призначень до програми КПКВ 1006280 «Забезпечення діяльності сил цивільного захисту». Розмір бюджетного призначення визначається виходячи із необхідних сум для виконання робіт згідно проектно-кошторисної документації та затверджується головним розпорядником коштів.
Обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості опубліковано на офіційному веб-сайті замовника за посиланням - https://lv.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/obruntuvannya/2024 .
2. Щодо другого питання повідомляємо наступне. Справді пунктом 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачалось подання учасниками: "Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо).
Дана довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»)".
Отже вказана довідка:
1. мала подаватись щодо обладнання, будівельних машин і механізмів, ЯКІ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ ВИКОРИСТОВУВАТИ
2. мала відображати саме ті машини, механізми, обладнання, які передбачені кошторисом учасника, а саме «Підсумковою відомістю ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»)".
Щодо першого пункту, учасником подано загальну довідку про все НАЯВНЕ обладнання, будівельних машин і механізмів. Тобто учасником подано більш ширшу інформацію, в порівнянні з тою яку ми вимагали, що при цьому не являється порушенням (учасники мають право подавати будь-яку додаткову інформацію).
Щодо другого пункту – вказана довідка в повній мірі відображала САМЕ ТІ МАШИНИ, МЕХАНІЗМИ, ОБЛАДНАННЯ, ЯКІ ПЕРЕДБАЧЕНІ кошторисом учасника, а саме «ПІДСУМКОВОЮ ВІДОМІСТЮ РЕСУРСІВ» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»)"
Отже, при вивченні тендерної пропозиції учасника-переможця виявлено документи, зокрема, що підтверджують в загальному наявну матеріально-технічну базу учасника, але які фактично не мали відношення до наданої пропозиції, та не були зазначені у "Підсумковій відомості ресурсів" як такі, що будуть використовуватись при виконанні робіт.
Отже, всі додаткові транспортні засоби, вказані у договорах оренди та свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, які не мали відношення до "Підсумкової відомості ресурсів" - не було взято до уваги при оцінці відповідності тендерної пропозиції учасника. Оскільки вимогами тендерної документації було встановлено надання підтвердження тільки щодо тої матеріально-технічної бази, яка буде використовуватись безпосередньо при виконанні робіт та яка відображена у "Підсумковій відомості ресурсів" учасника .
Разом з тим, було звірено та оцінено відповідність довідки про наявність матеріально технічної з іншими поданими Учасником документами, підсумковою відомістю ресурсів, договором оренди технічними паспортами та свідоцтвом.
Замовником оцінено договір оренди та прийнято до уваги п. 1.1. Договору відповідно до якого «Орендар приймає в платне користування об’єкт оренди, що належить орендодавцю на підставі права власності АБО ІНШОГО РЕЧОВОГО ПРАВА.» Тобто, Орендодавці, згідно поданих договорів оренди не обов’язково мали бути власниками транспортних засобів. Також і тендерна документація не містила вимоги про те, що Орендодавці мають бути виключно власники об’єктів оренди. Відтак, учасник належно оформив отримання в оренду матеріально-технічної бази. Крім того було виявлено описки, які допустилися учасником, проте такі не впливали на зміст тендерної пропозиції.
Також звертаємо увагу, що з даного приводу та щодо даного критерія було оскарження та розгляд скарги Органом оскарження. Згідно рішення № 15863-р/пк-пз від 26.09.2024 р. Орган оскарження відмовив у задоволенні скарги та не вбачав невідповідності вказаному кваліфікаційному критерію.
3. Щодо третього питання повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 4.42 «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281Кошти на страхування ризиків замовника будівництва включаються дозведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва в обґрунтованих випадкахза відповідними розрахунками.
У відповідності до п. 4.6. Таблиця 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ щодо проведення відкритих торгів щодо закупівлі робіт «Капітальний ремонт даху будівлі 30 державної пожежно-рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Львівській області за адресою, м. Львів, вул. Козельницька, 9» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) визначено: "Просимо учасників торгів при розрахунку ціни своєї тендерної пропозиції врахувати, що проектно-кошторисною документацією замовника передбачено включення у вартість робіт коштів на покриття ризику всiх учасникiв будівництва". Дана вимога встановлена згідно нашої проектно-кошторисної документації (Зведений кошторисний розрахунок додається".
На виконання вимог нашої тендерної документації та проектно-кошторисної документації, учасником включено розрахунок ризиків до Договірної ціни та надано відповідний розрахунок.
Файл щодо розрахунку ризиків знаходиться в архіві документів – "ДЦ тендер дах пожежники Козельницька 2 (1)". Назва файлу: "Розрахунок коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва, на скріні виділений файл".