-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ
Завершена
1 365 140.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 651.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 651.00 UAH
Номер:
b8819986808741cb9d2f8fddaa3579a7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-14-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2024 00:00
Період моніторингу:
14.10.2024 16:29 - 04.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.10.2024 №89-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.10.2024 №89-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-08-22-012136-a, 22.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Велл крафт» установлено порушення вимог абзаців 2, 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (в редакції чинній на дату проведення торгів) (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вищого професійного училища №41 м. Тульчина (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22 серпня 2024 року №35, звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 22 серпня 2024 року, відповідь Замовника від 23 серпня 2024 року, тендерну пропозицію ТОВ «Велл крафт», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06 вересня 2024 року №40, вимога про усунення порушення від 11 вересня 2024 року, рішення Замовника від 12 вересня 2024 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13 вересня 2024 року №5 (далі – Договір), та пояснення (інформацію та документи) Замовника від 21 та 31 жовтня 2024 року, отримані через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Велл крафт» установлено наступне.
Відповідно до пункту 2 розділу ІV «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Додатку №1 тендерної документації Замовник установив вимогу, що для підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, учасник в складі тендерної пропозиції надає, зокрема, гарантійний лист за встановленою формою №1.
Моніторингом установлено, що учасником процедури закупівлі ТОВ «Велл крафт» в складі тендерної пропозиції не надано вищезазначеного гарантійного листа за встановленою формою №1.
Крім того, проведеним моніторингом установлено, що відповідно до пункту 2 Розділу ІІ «Технічні, кількісні та якісні вимоги товару» Додатку №2 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання на кожен вид продукції сканованих зразків документів виробника, що підтверджують якість товару, запропонованого до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). У разі не сертифікації товару, учасник надає інформаційну довідку від імені учасника, щодо не сертифікації товару, з обов’язковим посиланням на чинні законодавчі нормативні акти.
Також, умовами пункту 4 Розділу ІІ «Технічні, кількісні та якісні вимоги товару» Додатку №2 тендерної документації Замовником установлено вимогу щодо надання інформаційної довідки на кожного виробника/ дилера/дистриб’ютора товару, який учасник/постачальник планує поставляти замовнику, з обов’язковим зазначенням найменування/виду товару, найменування виробника/дилера/дистриб’ютора (повна та/або скорочена назва), ЄДРПОУ (у разі якщо резидент України), місцезнаходження (юридична та/або фактична адреса), керівника (також зазначити місцезнаходження керівника виробника/дилера/дистриб’ютора), кінцевого бенефіціарного власника виробника/дилера/дистриб’ютора (з зазначеннями місцезнаходження).
Проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Велл крафт» відсутні скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість приладу для регулювання світла фар Tecnolux Argo 2019, а також інформаційна довідка на кожного виробника/дилера/дистриб’ютора товарів (стенд розвал-сходження (3-D, 2-х камерний) Well Kraft 3 D DT, вантажний шиномонтажний стенд із захопленням диска 14 «-56» Well Kraft 8970 C, стенд для діагностики і чистки Well Kraft FT-600G-24, стенд для випробовування, діагностики генераторів і стартерів для СТО Sprin Banchetto Junior, балансувальний верстат Safe 9010, шиномонтажний стенд із захопленням диска 10 «-22» Safe 8210, прилад для регулювання світла фар Tecnolux Argo 2019), які учасник/постачальник планує поставляти замовнику.
Відповідно до наданого Замовником на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) від 28 жовтня 2024 року, пояснення зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» надав сертифікат QUALITY SERVICE №12603 виданий 19 липня 2022 року, який діє до 22 липня 2025 року на систему менеджменту Tecnolux, яка включає проектування виробництво та оптову торгівлю обладнанням для майстерень. Також відповідно до пункту 8 розділу І додатку 2 до тендерної документації на момент поставки учасник разом з товаром надає паспорт (сертифікат) якості від виробника або лист-пояснення про не сертифікацію товару з посиланнями на чинне законодавство України. Відповідно до пункту 7 розділу І додатку 2 до тендерної документації строк усунення недоліків, заміна товару або його доукомплектування продавцем становить не більше 5 календарних днів з моменту виявлення цих недоліків. Тому Замовником приймається та оплачується товар, що відповідає встановленим для даного товару технічним вимогам.
Таким чином, учасник торгів ТОВ «Велл крафт» не дотримався вимог пункту 2 розділу ІV «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Додатку №1 та пунктів 2, 4 Розділу ІІ «Технічні, кількісні та якісні вимоги товару» Додатку №2 тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог абзаців 2, 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови №1178 та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог абзаців 2, 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Велл крафт», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови №1178 та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
04.11.2024 17:32 - 19.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2024 17:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ВПУ № 41 дійснено заходи щодо усунення виявлених порушень за результатами проведеного моніторингу. Зокрема надіслано лист ТОВ "Велл Крафт" лист пропозицію про зменшення обсягу товару та суми договору відповідно до обсягів поставленого товару та взятих зобовязань на оплату Замовником та додаткову угоду на внесення змін до договору та припинення зобов'язань по даному договору. ТОВ "Велл Крафт" відмовився від підписання додаткової угоди. Відповідно до пункту 13.6 Договору № 5 від 13 вересня 2024 року припинення дії договору (розірвання) буде в односторонньому порядку 16.11.2024. Про що повідомлено ТОВ "Велл Крафт" листом
Дата публікації звіту:
07.11.2024 10:30
Запити/Пояснення
Номер:
c3617e689f0f4e3a813476d7517bbc4b
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
18.10.2024 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електромеханічного обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-22-012136-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс-листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 22 серпня 2024 року №35, не відповідає вимогам Закону, із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), а саме вимог пункту 28 Постанови №1178, із урахуванням змін, що набрали чинності 09 липня 2024 року згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05 липня 2024 №782 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178»?
3. Яким чином учасником ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ», якого обрано переможцем, виконано вимоги в частині надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа за наведеною формою №1 у додатку №1 (пункт 2 розділу ІV додатку №1 до тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6a060a1d1f3e4a6280ef94e8285aee96
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.10.2024 15:11
Опис:
У межах проведення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області моніторингу процедури закупівлі закупівлі електромеханічного обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-22-012136-a) повідомляємо наступне. Пояснення у завантаженому файлі.
Номер:
f398626f11174b31989ad12db8672f40
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
28.10.2024 18:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електромеханічного обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-22-012136-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином учасником ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ», якого обрано переможцем, виконано вимоги в частині надання в складі тендерної пропозиції:
- листів-відгуків, оформлених на бланку підприємства, організації (контрагента) за підписом керівника або уповноваженої особи, не раніше дати оголошення цієї закупівлі 22 серпня 2024 року (пп 3.4-4 п. 3 розділу 3 додатку №1 до тендерної документації)? Оскільки, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» надано лист-відгук від 04 липня 2024 року №04/07-02 до договору від 03 березня 2023 року №03/03/2023-01, лист-відгук від 05 липня 2024 року №960-2024 до договору від 20 березня 2024 року №446, лист- відгук від 14 травня 2024 року №24/01-15 до договору від 27 червня 2023 року №27/06/2023-01.
- інформаційної довідки на кожного виробника/дилера/дистриб’ютора товару, який учасник/постачальник планує поставляти замовнику, з обов’язковим зазначенням найменування/виду товару, найменування виробника/дилера/дистриб’ютора (повна та/або скорочена назва), ЄДРПОУ (у разі якщо резидент України), місцезнаходження (юридична та/або фактична адреса), керівника (також зазначити місцезнаходження керівника виробника/дилера/дистриб’ютора), кінцевого бенефіціарного власника виробника/дилера/дистриб’ютора (з зазначеннями місцезнаходження) (п.4 розділу ІІ додатку №2 до тендерної документації).
- паспорту та/або сертифікату якості товару, тощо, а саме на прилад для регулювання світла фар Tecnolux Argo 2019 (п.2 розділу ІІ додатку №2)?
2. Яким чином учасником ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» дотримано вимоги п. 7 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, в частині надання автентичного перекладу українською мовою контрактів від 03 січня 2019 року №62, №52 та від 22 січня №66?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
288c3e8b74bc43129e3ee7cfc0c1f78d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
31.10.2024 17:01
Опис:
У межах проведення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області моніторингу процедури закупівлі закупівлі електромеханічного обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-22-012136-a) повідомляємо наступне.
Відповідно до п 3.4 розділу І додатку №1 до тендерної документації для підтвердження виконання зобов’язань по договору в повному обсязі, до копій договорів надати один з наступних документів: видаткову(-і) накладну (-і) та/або акт(и) приймання-передачі товару, виписку з банку про платіж за договором вказаним у довідці(фінансовий документ), або звіт про ви конання договору вивантажений з Прозорро,або Лист відгук про виконання договору
У даному пункті зазначено «один із документів», тому учасником ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ», якого обрано переможцем, виконано вимоги в частині надання в складі тендерної пропозиції підтвердження виконання зобов’язань по договору в повному обсязі, оскільки надано видатковуі накладні до договорів. А листи –відгуки від 04 липня 2024 року №04/07-02 до договору від 03 березня 2023 року №03/03/2023-01, від 05 липня 2024 року №960-2024 до договору від 20 березня 2024 року №446, від 14 травня 2024 року №24/01-15 до договору від 27 червня 2023 року №27/06/2023-01 Тільки ще раз підтверджують якісне виконання договорів.
У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» надав сертифікат QUALITY SERVICE №12603 виданий 19.07.2022 року, який діє до 22.07.2025 року на систему менеджменту Tecnolux …, яка включає проектування виробництво та оптову торгівлю обладнанням для майстерень.
Також відповідно до п.8 розділу І додатку 2 до Тендерної документації на момент поставки Учасник разом з товаром надає паспорт (сертифікат) якості від виробника або лист-пояснення про не сертифікацію товару з посиланнями на чинне законодавство України. Відповідно до п.7 розділу І додатку 2 до Тендерної документації строк усунення недоліків, заміна товару або його доукомплектування продавцем становить не більше 5 календарних днів з моменту виявлення цих недоліків. Тому Замовником приймається та оплачується товар, що відповідає встановленим для даного Товару технічним вимогам,