-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчоблоку в Добрянському ліцею Добрянської селищної ради за адресою: вул. Преображенська, 7 в смт Добрянка, Чернігівського району, Чернігівської області
Завершена
14 273 016.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 142 730.16 UAH
мін. крок: 1% або 142 730.16 UAH
Номер:
65bd2ea187644f98b214fda66323d2e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-06-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2025 00:00
Період моніторингу:
06.02.2025 15:30 - 28.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.02.2025 № 9-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-08-22-003141-a 22.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів, передбачених статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, виконання Замовником рішення комісії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо приведення у відповідність до вимог статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди умов договору про закупівлю, та оприлюднити інформацію щодо не поширення на переможця закупівлі обмежувальних заходів ЄС, та дотримання правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання в рамках виконання договору про закупівлю, недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової Угоди та вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, виконання Замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Добрянського ліцею Добрянської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.08.2024 № 41 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Приватного Підприємства «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» (далі – ПП «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ»), Товариства з обмеженою відповідальністю Багатопрофільне товариство «Солонь» (далі - ТОВ Багатопрофільне товариство «Солонь»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЕКС РЕАЛ» (далі – ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ»), протокольне рішення (протокол) від 11.09.2024 № 20 (про відхилення тендерної пропозиції ПП «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ»), від 11.09.2024 № 21 (про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Багатопрофільне товариство «Солонь»), від 17.09.2024 № 22 (про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ»), від 10.10.2024 № 27 (про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ»), від 01.11.2024 № 30 та від 26.02.2024 № 8 (про виправлення технічної помилки), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.10.2024 № 16333-р/пк-пз (надалі – комісія АМКУ), вимогу про усунення невідповідностей до 15:39 год. 10.10.2024 до ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.10.2024, договір підряду від 25.10.2024 № 10, укладений Замовником з ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 29.10.2024, додаткові угоди від 02.12.2024 № 1, від 16.12.2024 № 2, від 23.12.2024 № 3, від 24.02.2025 № 4 до Договору, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 14.02.2025 та 20.02.2025.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено наступні вимоги: «Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису».
При цьому, тендерна пропозиція ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» містить оригінали документів (а не копії документів), які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) та які не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі на підписання тендерної пропозиції (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також не містять відбитки печатки ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» на кожній сторінці, а саме: цивільно – правовий договір (договір підряду) від 10.07.2024 з Погребняк Іллею Андрійовичем, від 07.07.2024 з Бобер Олександром Олександровичем, від 01.07.2024 з Тітов Іваном Миколайовичем, від 01.08.2024 з Коровай Сергієм Вікторовичем, від 01.08.2023 з Ковальов Русланом Васильовичем, від 01.08.2024 з Скрипченко Олександром Володимировичем, від 01.07.2024 з Бойко Андрієм Потаповичем; договір про надання послуг автотранспорту від 02.01.2024 № 02-01/24, укладений з Комунальним підприємством «Виробниче управління комунального господарства»; договір оренди транспорту від 29.01.2024 № 03-01/2024, укладений з ТОВ «С.Р.БРИТТЕХ»; договір найму спецтехніки від 29.01.2024 № 29/01/24, укладений з ТОВ «ІНЕКС ІСТЕЙТ»; додаткові угоди від 25.05.2020 № 1 та від 26.05.2020 № 2 до Договору оренди спецтехніки від 25.05.2020 № 25/05/20-3, укладені з ТОВ «Шляхо – будівельне управління № 14», договір оренди нежитлового приміщення від 01.01.2023 № 6, укладений з ПАТ «Чернігівський ремонтно-виробничий комбінат»; аналогічний договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 04.03.2020 № 66, укладений з Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради; довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 05.09.2024 № 7 та від 10.10.2024 № 7, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
У ході моніторингу, на запит Управління Замовником надано пояснення, які не спростовують суті порушення.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, встановлено наступне.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода.
Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План).
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318, Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів.
У ході моніторингу встановлено, що відповідно до інформації, зазначеної Замовником під час надання відповідей на запити Управління, закупівля за номером UA-2024-08-22-003141-a здійснювалась за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році.
Водночас, предмет закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку в Добрянському ліцею Добрянської селищної ради за адресою: вул. Преображенська, 7 в смт Добрянка, Чернігівського району, Чернігівської області» внесений до Розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2024 року № 763-р (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2024 року №1028-р).
Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2024-08-22-003141-a поширюються умови Рамкової угоди.
Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо:
- ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації. (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди);
- участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди).
Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання:
- участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди);
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди);
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди.
Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами:
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди).
Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності:
- зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди).
Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів:
- Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди).
Разом з тим, Замовником в тендерній документації та проєкті договору підряду (додаток № 3 до тендерної документації) не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16 ,17 Рамкової угоди.
Період усунення порушень:
04.03.2025 16:50 - 19.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2025 16:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваше зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначене у висновку від 04.03.2025 року, час публікації 16:50 про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт харчоблоку в Добрянському ліцею Добрянської селищної ради за адресою: вул. Преображенська, 7 в смт Добрянка, Чернігівського району, Чернігівської області (код ДК 021:2015 –45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», індентифікатор закупівлі: ID: UA-2024-08-22-003141-a, Добрянський ліцей Добрянської селищної ради повідомляє, що між Замовником та Підрядником укладено додаткова угода №5 від 11.03.2025 року до Договору №10 від 25 жовтня 2024 року, в якій забезпечено виконання Рамкової угоди Сторонами.
Також повідомляємо, що на переможця закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЕКС РЕАЛ» не поширюються обмежувальні заходи ЄС, переможець закупівлі дотримується правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання в рамках виконання договору про закупівлю.
Щодо вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.».
Дата публікації звіту:
11.03.2025 15:42
Запити/Пояснення
Номер:
5a78f5397a9a485bbe9a7572de7dcd66
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.02.2025 12:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт харчоблоку в Добрянському ліцею Добрянської селищної ради за адресою: вул. Преображенська, 7 в смт Добрянка, Чернігівського району, Чернігівської області», очікуваною вартістю 14 273 016,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-22-003141-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, технічне завдання, протоколи/рішення засідання тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)?
4. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору підряду від 25.10.2024 № 10, укладеного Замовником з товариством з обмеженою відповідальністю «ІНЕКС РЕАЛ» (далі – Договір), з підтверджуючими документами та із зазначенням відповідних бюджетних кошторисів (державного; місцевого) та фондів (загального; спеціального).
5. Надати інформацію (пояснення, відповідні документи) щодо підтвердження об’єктивних обставин продовження строку виконання робіт, відповідно до укладеної додаткової угоди від 16.12.2024 № 2 до Договору терміном до 23.12.2024.
6. Надати інформацію (пояснення, відповідні документи) щодо підтвердження об’єктивних обставин продовження строку виконання робіт та дії Договору відповідно до укладеної додаткової угоди від 23.12.2024 № 3 до Договору до 30.05.2025.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d4a2384b533d4eb993bfa13027b884b2
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
14.02.2025 12:35
Опис:
Пояснення на запит (в рамках проведення моніторингу закупівлі) ідентифікатор закупівлі:UA-2024-08-22-003141-a
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) про надання пояснень на запит в межах проведення моніторингу закупівлі щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт харчоблоку в Добрянському ліцею Добрянської селищної ради за адресою: вул. Преображенська, 7 в смт Добрянка, Чернігівського району, Чернігівської області» (код ДК 021:2015 –45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), (далі – капітальний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-22-003141-a. Добрянський ліцей Добрянської селищної ради повідомляє наступне:
1.Розрахунок очікуваної вартості здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від18.02.2020 № 275, розділ ІІІ, пункт 4, абзац 4, а саме очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Проєктно-кошторисна документація розроблена ПП «АРДІ КА», Експертний звіт (позитивний) від 01.03.2024р. № 02/005/24 затверджений Директором ТОВ «СІВЕРЕКСПЕРТ».
Проектно-кошторисна документація затверджена рішенням двадцять дев’ятої сесії восьмого скликання Добрянської селищної ради від 26 квітня 2024 року № 41 по об’єкту «Капітальний ремонт харчоблоку в Добрянському ліцею Добрянської селищної ради за адресою: вул. Преображенська, 7 в смт Добрянка, Чернігівського району, Чернігівської області» .
Розмір бюджетного призначення затверджений: Рішенням тридцять першої сесії восьмого скликання про зміни до бюджету Добрянської селищної територіальної громади від 27 серпня 2024 року№ 38.
Зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, завдання на проєктування, прикріплюються вигляді скан-копій.
2.Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
http://dobrianka- school.edukit.cn.ua/informaciya_pro_zaklad/finansovi_zviti/.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку в Добрянському ліцею Добрянської селищної ради за адресою: вул. Преображенська, 7 в смт Добрянка, Чернігівського району, Чернігівської області»
3. Фінансування зазначеної закупівлі здійснено за КПКВК 0611242 Виконання заходів щодо придбання обладнання, модернізації(проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2022 року № 120 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти».
4. Фактичний стан виконання договору підряду від 25.10.2024 № 10, укладеного між Добрянським ліцеєм Добрянської селищної ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНЕКС РЕАЛ» : згідно актів приймання виконаних будівельних робіт№1, 2, 2 та акт №2/1 вартості устаткування придбання якого покладено на виконавця робіт загальна вартість-6 848 745,89 грн.(сплачено з державного бюджету 5 332 335,61грн., з місцевого бюджету 1 516 410,28 грн. Надаються скан-копії актів.
5. Листи №380 від 04.11.2024р., №403 від 20.11.2024р., та №404 від 25.11.2024р. про внесення змін до проєктно-кошторисної документації в межах авторського нагляду (надаємо скан-копії листів).
Відповідно 27 листопада 2024 року відбулася спільна нарада щодо розгляду спірних питань за участю директора Добрянського ліцею Наталії Дубини селищного голови Добрянської селищної ради Світлани Бицько, інженера з технічного нагляду Анатолія Симоненко, директора проектної організації ПП "АРДІ КА" Оксани Козир, виконавчого директора ТОВ "Інекс Реал" Юрія Рекуна (Підрядник), про що було складено Протокол№1 спільного засідання щодо розгляду спірних питань по проєкту «Капітальний ремонт харчоблоку в Добрянському ліцеї Добрянської селищної ради за адресою: вул. Преображенська, 7 в смт Добрянка, Чернігівського району, Чернігівської області» .
На даній нараді вирішувалися питання щодо узгодження проєктних рішень та внесення змін до проєктної документації щодо додаткових робіт, які виникли під час реалізації проєкту «Капітальний ремонт харчоблоку в Добрянському ліцеї Добрянської селищної ради за адресою: вул. Преображенська, 7 в смт Добрянка, Чернігівського району, Чернігівської області» в межах авторського нагляду та договірної ціни.
За результатами наради було прийнято рішення щодо необхідності внесення змін до проєктної документації, а тому Директору ПП «АРДІ КА» Оксані КОЗИР було доручено узгодити проєктні рішення на додаткові роботи в межах авторського нагляду та внести відповідні зміни до проєктно-кошторисної документації та передати замовнику відкореговану документацію для подальшої реалізації цих змін. Між Добрянським ліцеєм Добрянської селищної ради та ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» було укладено додаткову угоду №2 від 16 грудня 2024 року до Договору № 10 від 25.10.2024 року. Згідно додаткової угоди п.6 Договору викладено у наступній редакції: Підрядник зобов’язаний приступити до виконання робіт не пізніше, ніж через п’ять робочих днів з дня підписання цього Договору і завершити виконання робіт до 23.12.2024 року.
6. Відповідно станом на 23 грудня 2024 р. проєктною організацією ПП «АРДІ КА» офіційно Замовнику не надано зміни до проєктно-кошторисної документації, у зв’язку з чим неможливо було внести зміни до Договору підряду №10 від 25.10.2024р. та продовжувати роботи без відповідних проєктних рішень на виниклі додаткові роботи. З метою отримання відремонтованого, сучасного та придатного до експлуатації приміщення харчоблоку в Добрянському ліцеї було прийнято рішення про продовження терміну виконання робіт та дії Договору підряду №10 від 25.10.2024р. до 30 травня 2025 року, про що Сторонами було підписано Додаткову угоду №3 від 23.12.2024 р. Відповідні листи надаємо скан-копією.
Номер:
73239064b76243ae8f004230df5e8d2a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.02.2025 16:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт харчоблоку в Добрянському ліцею Добрянської селищної ради за адресою: вул. Преображенська, 7 в смт Добрянка, Чернігівського району, Чернігівської області», очікуваною вартістю 14 273 016,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-22-003141-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Просимо повідомити, чи були дотримані переможцем
ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» під час укладення договору вимоги пункту 1 розділу ІІ Додатку 4, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
2. Відповідно до вимог пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, надання довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) – підпункт 1.3.1 та не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі – підпункт 1.3.2.
У тендерній пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 05.09.2024 № 4 та договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 04.03.2020 № 66, укладений з Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради.
При цьому, у тендерній пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» не надано Додаток № 1 - «Договірна ціна»; Додаток № 2 – «Календарний графік виконання робіт»; Додаток № 3 – «План фінансування будівництва»; Додаток № 4 – «Локальний кошторис на будівельні роботи», які згідно з пунктом 12.1 розділу ХІІ «Додатки до Договору» договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 04.03.2020 № 66, є невід’ємною частиною цього Договору.
3. Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено наступні вимоги: «Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису».
При цьому, тендерна пропозиція ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» містить оригінали документів (а не копії документів), які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) та які не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі на підписання тендерної пропозиції (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також не містять відбитки печатки ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» на кожній сторінці, а саме: цивільно – правовий договір (договір підряду) від 10.07.2024 з Погребняк Іллею Андрійовичем, від 07.07.2024 з Бобер Олександром Олександровичем, від 01.07.2024 з Тітов Іваном Миколайовичем, від 01.08.2024 з Коровай Сергієм Вікторовичем, від 01.08.2023 з Ковальов Русланом Васильовичем, від 01.08.2024 з Скрипченко Олександром Володимировичем, від 01.07.2024 з Бойко Андрієм Потаповичем; договір про надання послуг автотранспорту від 02.01.2024 № 02-01/24, укладений з Комунальним підприємством «Виробниче управління комунального господарства»; договір оренди транспорту від 29.01.2024 № 03-01/2024, укладений з ТОВ «С.Р.БРИТТЕХ»; договір найму спецтехніки від 29.01.2024 № 29/01/24, укладений з ТОВ «ІНЕКС ІСТЕЙТ»; додаткові угоди від 25.05.2020 № 1 та від 26.05.2020 № 2 до Договору оренди спецтехніки від 25.05.2020 № 25/05/20-3, укладені з ТОВ «Шляхо – будівельне управління № 14», договір оренди нежитлового приміщення від 01.01.2023 № 6, укладений з ПАТ «Чернігівський ремонтно-виробничий комбінат»; аналогічний договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 04.03.2020 № 66, укладений з Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради; довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 05.09.2024 № 7 та від 10.10.2024 № 7.
Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
60c598cf3b654d8c9a51fc68d3bfb5c4
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
20.02.2025 14:12
Опис:
Пояснення на запит (в рамках проведення моніторингу закупівлі) ідентифікатор закупівлі:UA-2024-08-22-003141-a
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) про надання пояснень на запит в межах проведення моніторингу закупівлі щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт харчоблоку в Добрянському ліцею Добрянської селищної ради за адресою: вул. Преображенська, 7 в смт Добрянка, Чернігівського району, Чернігівської області» (код ДК 021:2015 –45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), (далі – капітальний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-22-003141-a. Добрянський ліцей Добрянської селищної ради повідомляє наступне:
1. Повідомляємо про те, що переможцем ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» під час укладення договору було дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІ Додатку 4, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю». Про що надаємо скан-копії наступних документів:
- Наказ № 25-п від 07 листопада 2023року;
- Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
2. В Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.1.3. Замовником передбачено наступну вимогу: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
Отже, не подання у тендерній пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» таких документів як : Додаток № 1 - «Договірна ціна»; Додаток № 2 – «Календарний графік виконання робіт»; Додаток № 3 – «План фінансування будівництва»; Додаток № 4 – «Локальний кошторис на будівельні роботи», які згідно з пунктом 12.1 розділу ХІІ «Додатки до Договору» договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 04.03.2020 № 66, є невід’ємною частиною цього Договору., не вважається невідповідно цієї пропозиції вимогам тендерної документації.
3. На виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до п. 6. Переліку формальних помилок, затвердженого Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
Замовником вимагалося від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису». В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» не відповідала встановленим вимогам, а саме: у складі пропозиції Учасника надано Кошторисну документацію, яка всупереч вимогам розділу №3 п.1 тендерної документації не містить підпису та печатки уповноваженої особи, тому учасника було відхилено. Від 18.09.2024 року №1 ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» подали скаргу до Антимонопольного комітету України, що вони незгодні з нашим рішення. Згідно рішення Антимонопольного комітету України №16333-р/пк-пз від 04.10.2024 року Постановила: Зобов’язати Добрянський ліцей Добрянської селищної ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ».