• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Куртка вітровологозахисна зимова (Тип 1, Вид 1)

ТС A01XJ.14759-496:2023 (01)

Завершена

1 468 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 344.90 UAH
Номер: f39de7e2844246f4a9a467e0202c26ca
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-25-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.10.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 25.10.2024 16:30 - 15.11.2024 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.10.2024 №91-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України 23.10.2024 №003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.10.2024 №91-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11.UA-2024-08-20-012174-a 20.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, gurievanatalia85@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1275, розгляду пропозицій ТОВ «Текстиль-Контакт», ПрАТ «АСТРА ЛЮКС», ТОВ «ТОП-ТЕКС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року №1275 (далі – Постанова №1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини Т0920 (далі – Замовник), звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення UA-2024-08-20-012174-a.c1 та рішення Замовника від 11 вересня 2024 року, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Текстиль-Контакт» (далі – ТОВ «Текстиль-Контакт»), Приватного акціонерного товариства «АСТРА ЛЮКС» (далі – ПрАТ «АСТРА ЛЮКС»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП-ТЕКС» (далі – ТОВ «ТОП-ТЕКС»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ПрАТ «АСТРА ЛЮКС», ТОВ «ТОП-ТЕКС» до 07 та 13 вересня 2024 року, рішення уповноваженої особи від 04, 10 та 14 вересня 2024 року (протокол №04/09/24-02; 10/09/24-01; 14/09/24-02), повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 24 вересня 2024 року №488 (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 06 листопада 2024 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 19.11.2024 14:28 - 23.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.11.2024 14:28

Запити/Пояснення