• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Куртка вітровологозахисна зимова (Тип 1, Вид 1)

ТС A01XJ.14759-496:2023 (01)

Завершена

1 468 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 344.90 UAH
Період оскарження: 20.08.2024 19:48 - 24.08.2024 08:00
Вимога
Вирішена

Неправомірна дискваліфікація

Номер: d570644f58174e1c8bb7ed15ea81f2ff
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-20-012174-a.c1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Рішення Замовника про відхилення пропозиції ПрАТ "Астра Люкс" є НЕЗАКОННОЮ, доказом чого є наступне: Спрощена закупівля № UA-2024-08-20-012174-a проводиться в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості №1275). Відповідно до пп.2 п.8 Особливостей №1275 державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом з урахуванням положень, визначених Особливостями. Стаття 17 Закону не містить такої підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі як «Учасник (уповноважена особа) був стороною в судовому процесі проти Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління, військових частин, в якому судове рішення, яке набрало законної сили, ухвалене не на його користь».» Тобто вказана підстава є вигадкою Замовника, яка не грунтується на імеперативних нормах Закону та Особливостей №1275. Нагадуємо, що п.5 ч.2 ст.14 «Спрощені закупівлі» Закону визначено: «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Визначена Замовником підстава якраз і призводить до обмеження конкуренції, оскільки всупереч вимогам Закону та Особливостей №1275 звужує коло учасників лише тими, хто не був стороною судового процесу з жодною військовою організацією та судове рішення не було ухвалене не на користь учасника. На відміну від незаконної та дискримінаційної вимоги Замовника ч.2 ст.17 Закону містить наступне положення «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.». Тобто вказані Замовником судові рішення не є та не можуть бути підставою для відхилення пропозиції ПрАТ «Астра Люкс». На підставі вищевикладеного ПрАТ "Астра Люкс" вимагає скасувати рішення про відхилення пропозиції ПрАТ "Астра Люкс" та визнати ПрАТ "Астра Люкс" переможцем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатом проведеного розгляду Вимоги про усунення порушення від ПрАТ "Астра Люкс" було встановлено наступне. Закупівля № UA-2024-08-20-012174-a проводиться в порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану». Стаття 17 Закону «Про публічні закупівлі» вказує на підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. При цьому, Стаття 13 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що процедури закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Таким чином, спрощені закупівлі не є «процедурою закупівлі» в розумінні Закону та вимоги статті 17 до спрощеної закупівлі не застосовуються. Отже, пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна відповідати тільки умовам, визначеним в Оголошенні про спрощену закупівлю. Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі до закінчення періоду уточнення інформації. У період уточнень по даній спрощеній закупівлі до замовника від учасників жодних питань чи вимог не надходило. Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «АСТРА ЛЮКС» була виявлена невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції, на виправлення якої учаснику було надано 24 години для усунення невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів. Учасник не виправив невідповідності протягом 24 годин.. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022 «Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції». Таким чином згідно вимог законодавства пропозицію ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «АСТРА ЛЮКС» було відхилено як таку, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Зважаючи на всі вищенаведені обставини, підстави для зміни рішення Замовника відсутні, вимога ПрАТ "Астра Люкс" не може буди задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні