• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (Запасні частини для автомобілів)

Завершена

1 025 900.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 495.20 UAH
Номер: 331e4d6e1a0d494d9c92cabe3831c6d7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-11-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.11.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 11.11.2024 15:31 - 03.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.11.2024 № 77-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.11.2024 № 77-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2024-08-19-011687-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 246-16-47, ania.sherstoboeva@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника по лоту № 2 ФОП Черних Максим Олександрович установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників по лоту № 1 ФОП Черних Максим Олександрович, ФОП СЕРГІЙЧУК БОГДАН БОРИСОВИЧ, ФОП ПАРХОМЕЦЬ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ, ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс», по лоту № 2 ФОП СЕРГІЙЧУК БОГДАН БОРИСОВИЧ, ФОП ПАРХОМЕЦЬ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ, ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс», по лоту № 3 ФОП СЕРГІЙЧУК БОГДАН БОРИСОВИЧ, ФОП ПАРХОМЕЦЬ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ, ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс», по лоту № 4 ФОП Черних Максим Олександрович, ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс», своєчасності укладання договорів про закупівлю по лотах № 1-4 та їх оприлюднення, відповідності умов укладених договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможця по лотах № 1-4, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм пункту 3 Порядку № 1082, частини 4 статті 23 Закону, пункту 24, пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій по лотах № 1-4, своєчасність укладання договорів про закупівлю по лотах № 1-4 та їх оприлюднення, відповідність умов укладених договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможця по лотах № 1-4, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Військова частина Р9025 (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація від 19.08.2024 (зі змінами від 22.08.2024), тендерні пропозиції учасників по лоту № 1 ФОП Черних Максим Олександрович, ФОП СЕРГІЙЧУК БОГДАН БОРИСОВИЧ, ФОП ПАРХОМЕЦЬ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ, по лоту № 2 ФОП Черних Максим Олександрович, ФОП СЕРГІЙЧУК БОГДАН БОРИСОВИЧ, ФОП ПАРХОМЕЦЬ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ, по лоту № 3 ФОП СЕРГІЙЧУК БОГДАН БОРИСОВИЧ, ФОП ПАРХОМЕЦЬ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ, по лоту № 4 ФОП Черних Максим Олександрович, тендерні пропозиції учасника-переможця по лотах № 1-4 ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс», протоколи уповноваженої особи по лоту № 1 від 29.08.2024 № 319, від 02.09.2024 № 331, від 19.09.2024 № 370, від 21.09.2024 № 373, по лоту № 2 від 02.09.2024 № 332, від 09.09.2024 № 346, від 12.09.2024 № 352, від 17.09.2024 № 362, по лоту № 3 від 02.09.2024 № 333, по лоту № 4 від 02.09.2024 № 334, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по лоту № 1 від 29.08.2024, від 17.09.2024, від 19.09.2024, по лоту № 2 від 29.08.2024, від 12.09.2024, по лоту № 3 від 29.08.2024, по лоту № 4 від 29.08.2024, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 12.09.2024 року № 15227-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю по лоту № 1 від 21.09.2024, по лоту № 2 від 17.09.2024, по лоту № 3 від 02.09.2024, по лоту № 4 від 02.09.2024, договори про закупівлю по лоту № 1 від 27.09.2024 № 17/241, по лоту № 2 від 24.09.2024 № 17/236, по лоту № 3 від 14.09.2024 № 17/220, по лоту № 4 від 14.09.2024 № 17/221, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 19.11.2024, інформація з власного веб-сайту за посиланням: https://ssu.gov.ua/oholoshennia-pro-provedennia-konkurentnoi-protsedury-zakupivli-abo-povidomlennia-pro-namir-uklasty-dohovir-pro-zakupivliu. Пунктом 24 Особливостей визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку № 1082 передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі – Закон № 2155-VIII) кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, а відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 зазначеного закону засіб кваліфікованого електронного підпису – засіб електронного підпису чи печатки, що відповідає вимогам, встановленим частинами першою - четвертою статті 19 Закону № 2155-VIII. При цьому, в пункті 18 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII зазначено, що засіб електронного підпису чи печатки – це апаратно-програмний пристрій чи програмне забезпечення, що використовуються для створення електронного підпису чи печатки. Згідно з частиною другою статті 18 Закону № 2155-VIII, дійсність кваліфікованого електронного підпису підтверджується, за умови, зокрема, підтвердження того, що особистий ключ, який використовувався для створення кваліфікованого електронного підпису, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису та відсутності порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Також, пунктом 30 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII визначено, що кваліфікований сертифікат електронного підпису - сертифікат електронного підпису, що видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг і відповідає вимогам, встановленим частиною другою статті 23 цього Закону. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону № 2155-VIII, кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, зазначення про те, що особистий ключ, пов’язаний з відкритим ключем, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, - у формі, придатній для автоматизованої обробки. Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис саме фізичної особи Неділько Олега В’ячеславовича, а не посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону № 2155-VIII не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082. За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, тендерна документація Замовника (Додаток № 2 до тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробника («BOSCH», «BLUE PRINT», «CHAMPION», «JP GROUP», «ASAM», «JAPANPARTS», «MANN», «DENCKERMANN», «WIX», «VALEO», «KNECHT») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій по лоту № 2 від 28.08.2024 до участі у процедурі закупівель подано тендерні пропозиції від чотирьох учасників: ФОП СЕРГІЙЧУК БОГДАН БОРИСОВИЧ, ФОП Черних Максим Олександрович, ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» та ФОП ПАРХОМЕЦЬ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ. Протоколом уповноваженої особи Замовника від 02.09.2024 № 332 визнано переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП СЕРГІЙЧУК БОГДАН БОРИСОВИЧ, але протоколом уповноваженої особи Замовника від 09.09.2024 № 346 відхилено від участі у торгах тендерну пропозицію подану ФОП СЕРГІЙЧУК БОГДАН БОРИСОВИЧ відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей внаслідок не надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Також, протоколом уповноваженої особи Замовника від 12.09.2024 № 352 відхилено від участі у торгах тендерну пропозицію подану ФОП Черних Максим Олександрович, при цьому протоколом уповноваженої особи Замовника від 17.09.2024 № 362 визнано переможцем тендерну пропозицію подану ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс». Разом з тим, відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 12.09.2024 № 352 встановлено, що тендерну пропозицію учасника ФОП Черних Максим Олександрович відхилено від участі у процедурі закупівлі з підстави відсутності в тендерній пропозиції учасника ФОП Черних Максим Олександрович заповненого проєкту договору з додатками відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, сканованої копії аналогічно виконаного договору за предметом закупівлі та сканованих копій документів (видаткових накладних, інших документів), що підтверджують виконання аналогічного договору в зазначені договором терміни та в повному обсязі на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що невідповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В свою чергу, відсутність заповненого проєкту договору з додатками відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, сканованої копії аналогічно виконаного договору за предметом закупівлі та сканованих копій документів (видаткових накладних, інших документів), що підтверджують виконання аналогічного договору в зазначені договором терміни та в повному обсязі, не призводить до зміни предмета закупівлі та може бути усуненим шляхом виправлення таких невідповідностей. Таким чином, Замовником в порушення вимог пункту 43 Особливостей, не розміщено в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення ФОП Черних Максим Олександрович невідповідностей у тендерній пропозиції, які зазначені в протоколі уповноваженої особи Замовника від 12.09.2024 № 352. Слід зазначити, що відповідно до пункту 10 статті 11 Закону визначено, що рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою, в тому числі рішення щодо відхилення тендерної пропозиції. Водночас відповідно до пункту 46 Особливостей визначено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. При цьому, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовник 19.11.2024 надав пояснення, в якому, зокрема, зазначив наступне: «товар запропонований ФОП Черних Максим Олександрович у складі тендерної пропозиції по лоту № 2 не відповідає вимогам тендерної документації (запропонований товар виробників (брендів), який не визначений умовами тендерної документації: SHAFER, ASHIKA, ALPHA, PROFIT, KS, MANDO, KAVOPARTS, JAKOPARTS, JC PREMIUM, HERTH+BUSS JAKOPARTS)». Однак, відсутність вказаної інформації щодо недотримання ФОП Черних Максим Олександрович вимог Додатку № 2 до тендерної документації в протоколі уповноваженої особи Замовника від 12.09.2024 № 352, яким оформлено рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника по лоту № 2 свідчить про той факт, що Замовником вказані порушення в ході розгляду тендерної пропозиції ФОП Черних Максим Олександрович не встановлювалися. Таким чином, враховуючи вищевикладене, моніторингом встановлено, що внаслідок встановлення в Додатку № 2 до тендерної документації вимоги щодо надання учасниками в тендерних пропозиціях товарів, які визначені в технічній специфікації та/або їх еквіваленти тільки вказаних виробників (брендів): BOSCH, BLUE PRINT, CHAMPION, JP GROUP, ASAM, JAPANPARTS, MANN, DENCKERMANN, WIX, VALEO, KNECHT», яка суперечить вимогам частини 4 статті 23 Закону, тендерна пропозиція учасника ФОП Черних Максим Олександрович підлягала до відхилення відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Слід відмітити, що моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 29.11.2024 15:23 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2024 15:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вжито заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому. На вимогу норм пункту 3 Порядку № 1082 уповноваженою особою здійснено реєстрацію в Автоматизованій системі кваліфікованого надавача електронних довірчих послууг (акт наданих послуг від 05.12.2024 №46135 ДП "НАІС")
Дата публікації звіту: 06.12.2024 12:05

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності.
Дата публікації: 16.12.2024 10:15

Запити/Пояснення