• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Комплект цифрового нагрудного відеореєстратора з зарядною станцією та RFID зчитувачем

Завершена

3 544 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 440.00 UAH
Номер: 51a659c9f5234ffeb6c8c41c5685aa17
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-14-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.11.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 14.11.2024 11:43 - 06.12.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.11.2024 № 61-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 14 листопада 2024 року № 61-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 8. UA-2024-08-19-005507-a від 19.08.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 426-52-57, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозицій учасників ФОП Акберова А.В. та ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ», відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у пропозиції учасника вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у пропозиції учасника вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі; звернення до Замовника через електронну систему закупівель від 20.08.2024, від 05.09.2024, три звернення від 09.09.2024, та відповіді Замовника від 20.08.2024, від 06.09.2024, три відповіді від 10.09.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.08.2024; пропозиції учасників: Фізичної особи-підприємця Акберова Анна Володимирівна (далі – ФОП Акберова А.В.), Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» (далі – ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ФОП Акберова А.В. – до 03.09.2024, та учасника ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» – до 05.09.2024; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.09.2024 № 611 та від 09.09.2024 № 625; повідомлення про намір укласти договір від 09.09.2024; договір від 06.09.2024 № 252-24; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 18.11.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 03.12.2024 14:58 - 07.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 03.12.2024 14:58

Запити/Пояснення