-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект цифрового нагрудного відеореєстратора з зарядною станцією та RFID зчитувачем
Завершена
3 544 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 440.00 UAH
мін. крок: 1% або 35 440.00 UAH
Номер:
51a659c9f5234ffeb6c8c41c5685aa17
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-14-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.11.2024 00:00
Період моніторингу:
14.11.2024 11:43 - 06.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.11.2024 № 61-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 14 листопада 2024 року № 61-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
8. UA-2024-08-19-005507-a від 19.08.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозицій учасників ФОП Акберова А.В. та ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ», відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у пропозиції учасника вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у пропозиції учасника вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі; звернення до Замовника через електронну систему закупівель від 20.08.2024, від 05.09.2024, три звернення від 09.09.2024, та відповіді Замовника від 20.08.2024, від 06.09.2024, три відповіді від 10.09.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.08.2024; пропозиції учасників: Фізичної особи-підприємця Акберова Анна Володимирівна (далі – ФОП Акберова А.В.), Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» (далі – ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ФОП Акберова А.В. – до 03.09.2024, та учасника ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» – до 05.09.2024; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.09.2024 № 611 та від 09.09.2024 № 625; повідомлення про намір укласти договір від 09.09.2024; договір від 06.09.2024 № 252-24; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 18.11.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
03.12.2024 14:58 - 07.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.12.2024 14:58
Запити/Пояснення
Номер:
59ca51c73cfc4bbaaf81936737589db9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2024 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Комплект цифрового нагрудного відеореєстратора з зарядною станцією та RFID зчитувачем» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-19-005507-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому дану закупівлю не включено до річного плану закупівель (не оприлюднено річний план)?
3. У випадку затвердження річного плану - надайте протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про затвердження річного плану та/або внесення змін до річного плану стосовно цієї закупівлі (UA-2024-08-19-005507-a).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6e4a3fc01ceb44b3973a445c3cd4eb66
Назва:
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Комплект цифрового нагрудного відеореєстратора з зарядною станцією та RFID зчитувачем» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-19-005507-a)
Дата опублікування:
18.11.2024 12:41
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповіді на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Очікувана ціна за одиницю товару була визначена згідно з вимогами законодавства та наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 №480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) з урахуванням листа Адміністрації Державної прикордонної служби України від 16.08.2024 № 17/53657-24-Вих. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб визначених Адміністрацією Державної прикордонної служби України. Відповідно до Указу Президента України №740/2024 від 28.10.2024 року та Закону України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"» 29 жовтня 2024 року № 4024-IX, на усій території України діє правовий режим воєнного стану. Зважаючи на це, а також з метою нерозголошення інформації про місцезнаходження виробників та потенційних постачальників, місця поставки товару, інформація в наданих документах частково прихована, оскільки її розголошення та загальний доступ до неї може створити передумови для використання такої інформації ворогом.
2. Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1275 від 11.11.2022 року закупівлі, визначені пунктами 8 і 9 цих особливостей, не включаються до річного плану закупівель.