• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Комплект цифрового нагрудного відеореєстратора з зарядною станцією та RFID зчитувачем

Завершена

3 544 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 440.00 UAH
Період оскарження: 19.08.2024 12:55 - 23.08.2024 14:00
Вимога
Відхилено

Невідповідність пункту 3 та 14.4.9 Оголошення

Номер: 713e678fc8c7412298eab57b9c83fb09
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-19-005507-a.b4
Назва: Невідповідність пункту 3 та 14.4.9 Оголошення
Вимога:
В Оголошенні про проведення закупвілі Замовником зазначено наступну вимогу: «3. Документ (гарантійний/ або авторизаційний лист/ або сертифікат дистриб’ютора/ або дилера, тощо) наданий виробником запропонованих цифрових нагрудних відеокамер та станцій заряджання цифрових нагрудних відеокамер (в довільній формі), який підтверджує статус учасника як партнера/ або представника/ або представництва/ або дистриб’ютора/ або дилера продукції, що пропонується до закупівлі. Даний документ повинен також підтверджувати право продажу і виконання гарантійних зобов’язань запропонованої учасником продукції, та бути чинним на дату подачі пропозиції.» та «14.4.9. Довідку складену в довільній формі щодо наявності авторизованих виробником сервісних центрів (із зазначенням їх місцезнаходження та телефонів), якими буде проводитись гарантійне обслуговування запропонованих цифрових нагрудних відеокамер підвищеної міцності з апаратним забезпеченням та обладнанням.» Отже, Документ (гарантійний/ або авторизаційний лист/ або сертифікат дистриб’ютора/ або дилера, тощо) має бути наданий виробником запропонованих цифрових нагрудних відеокамер та станцій заряджання цифрових нагрудних відеокамер. Учасником надано до «_ 16. СЕРТИФІКАТ ДИСТРИБЬЮТОРА _ Tecsar.pdf» в якому зазначено, що «Shenzhen Dachengwei Electronic Technology Co. Ltd» виробником продукції ТМ «Tecsar», однак не уточнено яку саму продукцію виготовляє «Shenzhen Dachengwei Electronic Technology Co. Ltd» під торговою маркою «Tecsar». Відповідно до наданого документу «_ 15. Сертифікат відповідності _ Tecsar.pdf» зазначено, що «Shenzhen Dachengwei Electronic Technology Co. Ltd» є виробником Відеореєстраторів торгової марки «Tecsar». Тобто, Учаником надано підтвердження, Сертифікат дистриб’ютора наданий виробником запропонованих цифрових нагрудних відеокамер . Однак, Учаником не надано підтвердження, Документ (гарантійний/ або авторизаційний лист/ або сертифікат дистриб’ютора/ або дилера, тощо) від виробника запропонованих станцій заряджання цифрових нагрудних відеокамер. Таким чином не зрозуміло хто є виробником запропонованих станцій заряджання цифрових нагрудних відеокамер, а також RFID зчитувача. Отже Учасником не надано підтвердження, підтвердження, Документ (гарантійний/ або авторизаційний лист/ або сертифікат дистриб’ютора/ або дилера, тощо) від виробника запропонованих станцій заряджання цифрових нагрудних відеокамер, а також не надано підтвердження щодо наявності авторизованих виробником сервісних центрів запропонованих станцій заряджання цифрових нагрудних відеокамер та RFID зчитувачів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 10.09.2024 ФОП Акберовій Анні Володимирівні Відповідь на вимогу учасника Вимога UA-2024-08-19-005507-a.a3 від 09.09.2024 Фізична особа-підприємець Акберова Анна Володимирівна (далі – Учасник/Скаржник) звернулась до Замовника з вимогою про те, що «Учасником [ТОВ «Секур Інтеграція»] не надано підтвердження, Документ (гарантійний/ або авторизаційний лист/ або сертифікат дистриб’ютора/ або дилера, тощо) від виробника запропонованих станцій заряджання цифрових нагрудних відеокамер. Таким чином не зрозуміло хто є виробником запропонованих станцій заряджання цифрових нагрудних відеокамер, а також RFID зчитувача. Отже Учасником не надано підтвердження, підтвердження, Документ (гарантійний/ або авторизаційний лист/ або сертифікат дистриб’ютора/ або дилера, тощо) від виробника запропонованих станцій заряджання цифрових нагрудних відеокамер, а також не надано підтвердження щодо наявності авторизованих виробником сервісних центрів запропонованих станцій заряджання цифрових нагрудних відеокамер та RFID зчитувачів.» Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що вимога Учасника не підлягає задоволенню зважаючи на наступне: Відповідно до п. 3 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Документ (гарантійний/ або авторизаційний лист/ або сертифікат дистриб’ютора/ або дилера, тощо) наданий виробником запропонованих цифрових нагрудних відеокамер та станцій заряджання цифрових нагрудних відеокамер (в довільній формі), який підтверджує статус учасника як партнера/ або представника/ або представництва/ або дистриб’ютора/ або дилера продукції, що пропонується до закупівлі. Даний документ повинен також підтверджувати право продажу і виконання гарантійних зобов’язань запропонованої учасником продукції, та бути чинним на дату подачі пропозиції. При цьому, ТОВ «Секур Інтеграція» надало в складі своєї пропозиції Сертифікат дистриб’ютора, в якому зазначено, що «Shenzhen Dachengwei Electronic Technology Co. Ltd є виробником продукції ТМ «Tecsar» і цим сертифікатом підтверджує, що ТОВ «Секур Інтеграція» є нашим офіційним представником та ексклюзивним дистриб’ютором в Україні… ТОВ «Секур Інтеграція» має право представляти інтереси виробника та торгової марки «Tecsar» на всій території України, в тому числі з питань поставки, продажу, гарантійного, сервісного, післягарантійного обслуговування та ремонту з правом надання і виконання гарантійних зобов’язань від виробника». У свою чергу, згідно цінової пропозиції ТОВ «Секур Інтеграція» пропонує до закупівлі станції зарядки Tecsar TA-DS10С та RFID зчитувач Tescar TA-DS16. Зважаючи на те, що (1) нагрудні відеореєстратори, станція зарядки та RFID зчитувач, що пропонуються ТОВ «Секур Інтеграція», маркуються торговельною маркою Tecsar, (2) ТОВ «Секур Інтеграція» є ексклюзивним дистриб’ютором ТМ Tecsar та надало сертифікат дистриб’ютора, то ТОВ «Секур Інтеграція» виконало вимоги п. 3 Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі, а підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Секур Інтеграція» відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо невідповідності додатку № 2 до оголошення

Номер: dba07936b5854400838e888f23d46295
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-19-005507-a.a3
Назва: Вимога щодо невідповідності додатку № 2 до оголошення
Вимога:
В Оголошенні про проведення закупвілі Замовником зазначено наступну вимогу: В Додатоку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено наступне: 1. Для підтвердження відповідності запропонованого учасником обладнання, у складі своєї пропозиції учасник повинен надати лист або довідку надану офіційним дистриб’ютором або виробником, яка містить таблицю, що у порівняльному вигляді підтверджує відповідність всіх технічних і якісних характеристик запропонованого учасником товару (обладнання), по відношенню до технічних і якісних характеристик предмета закупівлі (вимог Замовника), та при цьому такі характеристики мають бути конкретно визначеними, без виразів: “не менше”, “не нижче”, “не більше”, “не гірше”. У разі якщо даний лист або довідка, що надана офіційним дистриб’ютором або виробником обладнання не відповідає вимогам Замовника, та/або не містить підтвердження відповідності всіх технічних та/або якісних характеристик, то в такому випадку Замовник відхиляє пропозицію учасника. Додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником зазначено вимогу до Цифрових нагрудних відеореєстраторів з зарядною станцією, RFID зчитувачем та програмним забезпеченням для конфігурування, зокрема пунктом 26 зазначено «26. Нагрудна відеокамера повинна передбачати можливість роботи з додатком для доступу до відеозаписів». Таким чином, Учасник мав конкретно визначити технічні характеристики, а саме конкретно зазначити назву додатку або уточнити з яким додатком буде забезпечено роботу для доступу до відеозаписів. У зв’язку з тим, що Учасник не зазначив конкретно назву додатку та не уточнив з яким додатком буде забезпечено роботу для доступу до відеозаписів, вважається, що Учасник не виконав вимогу пункту 1 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 10.09.2024 ФОП Акберовій Анні Володимирівні Відповідь на вимогу учасника Вимога UA-2024-08-19-005507-a.a3 від 09.09.2024 Фізична особа-підприємець Акберова Анна Володимирівна (далі – Учасник/Скаржник) звернулась до Замовника з вимогою про те, що тендерна пропозиція ТОВ «Секур Інтеграція» підлягає відхиленню на підставі не виконання вимог п. 1. Додатку №2 до Оголошення про проведення закупівлі Замовника, а саме: «Учасник мав конкретно визначити технічні характеристики, а саме конкретно зазначити назву додатку або уточнити з яким додатком буде забезпечено роботу для доступу до відеозаписів. У зв’язку з тим, що Учасник не зазначив конкретно назву додатку та не уточнив з яким додатком буде забезпечено роботу для доступу до відеозаписів, вважається, що Учасник не виконав вимогу пункту 1 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню.» Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що вимога Учасника не підлягає задоволенню зважаючи на наступне: Відповідно до п. 1 Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі (Додаток №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі), для підтвердження відповідності запропонованого учасником обладнання, у складі своєї пропозиції учасник повинен надати лист або довідку надану офіційним дистриб’ютором або виробником, яка містить таблицю, що у порівняльному вигляді підтверджує відповідність всіх технічних і якісних характеристик запропонованого учасником товару (обладнання), по відношенню до технічних і якісних характеристик предмета закупівлі (вимог Замовника), та при цьому такі характеристики мають бути конкретно визначеними, без виразів: “не менше”, “не нижче”, “не більше”, “не гірше”. У разі якщо даний лист або довідка, що надана офіційним дистриб’ютором або виробником обладнання не відповідає вимогам Замовника, та/або не містить підтвердження відповідності всіх технічних та/або якісних характеристик, то в такому випадку Замовник відхиляє пропозицію учасника.» У свою чергу, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимоги від учасника конкретно визначати технічні характеристики, конкретно зазначити назву додатку або уточнити з яким додатком буде забезпечено роботу для доступу до відеозаписів. При цьому, ТОВ «Секур Інтеграція» у складі своєї пропозиції надало довідку з порівняльною таблицею, що підтверджує відповідність всіх технічних і якісних характеристик запропонованого учасником товару (обладнання), по відношенню до технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, та в якій визначено «п. 26 Нагрудна відеокамера передбачає можливість роботи з додатком для доступу до відеозаписів.», що відповідає технічним вимогам Замовника. Зважаючи на вищевикладене, ТОВ «Секур Інтеграція» виконало вимогу п. 1 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Секур Інтеграція» відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Не виконання вимог 14.1.1.3 Оголошення

Номер: 24930c66743f4c2dbda61b8c5fc2ee41
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-19-005507-a.a2
Назва: Не виконання вимог 14.1.1.3 Оголошення
Вимога:
Шановний Замовнику! В Оголошенні про проведення закупвілі Замовником зазначено наступну вимогу: 14.1.1.3. На підтвердження наявності складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення/будинку/будівлі/споруди) інформація про яке (які) зазначається у довідці згідно підпункту 14.1.1.2. пункту 14.1.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен надати у складі пропозиції: - документи, що підтверджують право власності (свідоцтво про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або свідоцтво про право на спадщину або інший документ, виданий уповноваженим органом про право власності); АБО - договір оренди**/суборенди** складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення/будинку/будівлі/споруди) ** - договір повинен бути чинним.» Учасником надано документ «_ 1.1. Договір оренди приміщень _ Рованці.PDF» в якому предметом договору є офісне приміщення. Тобто Учасником не виконано вимогу Замовника та не надано договір на підтвердження наявності складського/виробничого приміщення. Враховуючи викладене, слід прийти до висновку, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає Оголошенню про проведення закупвілі Замовником. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі не виконання вимог 14.1.1.3 Оголошення про проведення закупівлі Замовника, а саме: не надання договору на підтвердження наявності складського/виробничого приміщення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 10.09.2024 ФОП Акберовій Анні Володимирівні Відповідь на вимогу учасника Вимога UA-2024-08-19-005507-a.a2 від 9.09.2024 Фізична особа-підприємець Акберова Анна Володимирівна (далі – Учасник/Скаржник) звернулась до Замовника з вимогою про те, що тендерна пропозиція ТОВ «Секур Інтеграція» підлягає відхиленню на підставі не виконання вимог 14.1.1.3 Оголошення про проведення закупівлі Замовника, а саме: не надання договору на підтвердження наявності складського/виробничого приміщення. Вимога Учасника обгрунтована тим, що «Учасником надано документ «_ 1.1. Договір оренди приміщень _ Рованці.PDF» в якому предметом договору є офісне приміщення. Тобто Учасником не виконано вимогу Замовника та не надано договір на підтвердження наявності складського/виробничого приміщення». Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що вимога Учасника не підлягає задоволенню зважаючи на наступне: Відповідно до абз. 1 п. 14.1.1.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення/будинку/будівлі/споруди) інформація про яке (які) зазначається у довідці згідно підпункту 14.1.1.2. пункту 14.1.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен надати у складі пропозиції: - документи, що підтверджують право власності (свідоцтво про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або свідоцтво про право на спадщину або інший документ, виданий уповноваженим органом про право власності); АБО - договір оренди**/суборенди** складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення/будинку/будівлі/споруди) ** - договір повинен бути чинним. Тобто оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачає можливість надання учасником у складі пропозиції договору оренди/суборенди нежитлового приміщення, яке використовується учасником в господарській діяльності та необхідне для поставки товарів. При цьому ТОВ «Секур Інтеграція» подало у складі своєї пропозиції договір оренди офісного приміщення №ОФ 3/2 від 16.07.2024. Відповідно до п.1.1. наданого договору, приміщення надається з метою влаштування, для здійснення господарської діяльності, що не суперечить чинному законодавству. Зважаючи на те, що офісне приміщення є нежитловим приміщенням і ТОВ «Секур Інтеграція» надало належний договір оренди, відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Секур Інтеграція».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: ab098bb1dd7b46108a2b2a326789f986
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-19-005507-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога подається відносно рішення уповноваженої особи ГОЛОВНОГО ЦЕНТРУ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (надалі Замовник) від 03.09.2024, яке оформлене протоколом № 611, про відхилення тендерної пропозиції ФОП Акберовой А.В. (надалі Скаржник). 19.08.2024 року Замовник оголосив тендер за процедурою відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі: Вид предмету закупівлі: Товари Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу Опис окремої частини або частин предмета закупівлі 180 комплект Цифровий нагрудний відеореєстратор з зарядною станцією, RFID зчитувачем та програмним забезпеченням для конфігурування Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024 ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу 20 штука Станція для заряджання цифрових нагрудних відеокамер від 8 до 14 слотів Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024 ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу 8 штука RFID зчитувач Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024 ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу в якому прийняли участь 2 ( два) учасника : ФОП Акберова Анна Володимирівна ТОВ «Секур інтеграція» Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, тендерна пропозиція ФОП Акберовой А.В., яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, була відхилена Замовником на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Підставою щодо відхилення пропозиції Скаржника стало : «Учасником ФОП «Акберова Анна Володимирівна» не виправлено виявлені Замовником після відкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених Замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: «Надана копія договору суборенди приміщення № 180824/1 від 18.08.2024 року містить персональні дані фізичної особи-підприємця Погребняка Сергія Володимировича … Однак у складі пропозиції Учасника відсутній лист про надання згоди на доступ та обробку персональних даних фізичної особи-підприємця Погребняка Сергія Володимировича … Таким чином пропозиція Учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведені спрощеної закупівлі та підлягає відхиленню» . Скаржник вважає вищевказане рішення уповноваженої особи Замовника, прийнято в порушення норм Закону з урахуванням Особливостей в силу наступних обставин. Відповідно до оголошення Замовника про проведення спрощеної закупівлі : 14.4.5. Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі пропозиції Учасника (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду). Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей : Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 5) учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 02.09.2024 Замовник розмістив наступну інформацію : ФОП Акберова Анна Володимирівна ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ФОП Акберової Анни Володимирівни на закупівлю за предметом код ДК 021:2015: 32330000-5: «Апаратура для запису та відтворення аудіо – та відеоматеріалу» (Комплект цифрового нагрудного відеореєстратора з зарядною станцією та RFID зчитувачем), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-08-19-005507-a. На виконання вимоги Замовника Скаржник завантажив на порталі державних закупівель усі необхідні документи. Отже Скаржник повністю виконав вимоги Замовника та усунув зазначені ним невідповідності. Відносно відсутності листа про надання згоди на доступ та обробку персональних даних Фізичної особи-підприємця Погребняка Сергія Володимировича прошу звернути увагу на наступні обставини : 03.04.2019 року Велика Палата Верховного Суду в рамках справи № 753/16525/16-ц, провадження № 14-574цс18 (ЄДРСРУ № 81203066) визначила співвідношення понять фізичної особи та фізичної особи - підприємця та їх правового статусу. Відповідно до частини першої статті 24 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) людина як учасник цивільних відносин вважається фізичною особою. У статті 25 ЦК України передбачено, що здатність мати цивільні права та обов'язки (цивільну правоздатність) мають усі фізичні особи. За правилами частин другої та четвертої цієї статті цивільна правоздатність фізичної особи виникає у момент її народження та припиняється у момент її смерті. У статті 26 ЦК України вказано, що всі фізичні особи є рівними у здатності мати цивільні права та обов'язки. Фізична особа здатна мати усі майнові права, що встановлені цим Кодексом, іншим законом. Фізична особа здатна мати інші цивільні права, що не встановлені Конституцією України, цим Кодексом, іншим законом, якщо вони не суперечать закону та моральним засадам суспільства. Фізична особа здатна мати обов'язки як учасник цивільних відносин. З аналізу вказаних вимог цивільного законодавства вбачається, що кожна фізична особа має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом (стаття 42 Конституції України). Це право закріплено й у статті 50 ЦК України, у якій передбачено, що право на здійснення підприємницької діяльності, яку не заборонено законом, має фізична особа з повною цивільною дієздатністю. Тобто фізична особа, яка бажає реалізувати своє конституційне право на підприємницьку діяльність, після проходження відповідних реєстраційних та інших передбачених законодавством процедур не втрачає і не змінює свого статусу фізичної особи, якого вона набула з моменту народження, а лише набуває до нього нової ознаки - підприємця. Згідно з частиною першою статті 128 ГК України громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до статті 58 цього Кодексу. Виходячи зі змісту пункту 30 частини 1 статті 1 Закону тендерна пропозиція подається учасником відповідно до вимог тендерної документації. При цьому згідно з частиною 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Водночас згідно з частиною 2 статті 28 Закону під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях учасників. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Закон України «Про захист персональних даних», регулює правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних. Відповідно до норм статті 2 Закону - згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У статті 25 цього Закону передбачено, що обмеження дії статей 6 (Загальні вимоги до обробки персональних даних), 7 (Особливі вимоги до обробки персональних даних) і 8 (Права суб’єкта персональних даних) цього Закону може здійснюватися у випадках, передбачених законом, наскільки це необхідно у демократичному суспільстві в інтересах національної безпеки, економічного добробуту або захисту прав і свобод суб’єктів персональних даних чи інших осіб. Відповідно до статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: 1) згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних; 2) дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень; 3) укладення та виконання правочину, стороною якого є суб’єкт персональних даних або який укладено на користь суб’єкта персональних даних чи для здійснення заходів, що передують укладенню правочину на вимогу суб’єкта персональних даних; 4) захист життєво важливих інтересів суб’єкта персональних даних; 5) необхідність виконання обов’язку володільця персональних даних, який передбачений законом; 6) необхідність захисту законних інтересів володільця персональних даних або третьої особи, якій передаються персональні дані, крім випадків, коли потреби захисту основоположних прав і свобод суб’єкта персональних даних у зв’язку з обробкою його даних переважають такі інтереси. Варто зауважити, що згода суб’єкта персональних даних є лише однією з шести правових підстав для обробки персональних даних, передбачених статтею 11 Закону України «Про захист персональних даних». За наявності підстав, визначених пунктами 2-6 частини першої статті 11 цього Закону, обробка персональних даних здійснюється без згоди суб’єкта персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 8 Закону України «Про захист персональних даних» суб’єкт персональних даних (фізична особа, персональні дані якої обробляються) має, зокрема, право на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та право отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані. В листі Мінекономіки (вих. № 3304-04/2361-06 від 16.01.2020) зазначається, що замовник не вимагає підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тому зазначення інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є інформацією, доступ до якої є вільним та не потребує додаткових підтверджень на її обробку. Згідно з даними Єдиного Державного Реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, фізична особа Погребняк Сергій Володимирович є фізичною особою – підприємцем. Ці дані оприлюднені на офіційному сайті Міністерства юстиції України, що підтверджується ВИТЯГОМ і відповідно Погребняк Сергій Володимирович вже надав згоду на обробку його персональних даних щодо конкретно визначеної мети їх обробки, а саме у веденні господарської діяльності підприємця, яка включає укладення господарських договорів, в тому числі договору суборенди приміщення № 180824/1 від 18.08.2024 року. Підсумовуючи вищезазначене, вважаємо що відповідно до рішення Великої Палати Верховного Суду в рамках справи № 753/16525/16-ц, провадження № 14-574цс18 (ЄДРСРУ № 81203066) та листа Мінекономіки (вих. № 3304-04/2361-06 від 16.01.2020) встановлено, що ФОП Погребняку Сергію Володимировичу не потрібно було окремо надавати згоду на доступ та обробку персональних даних, оскільки персональні данні ФОП Погребняка Сергія Володимировича вже є у відкритому доступі, вже надано згоду на доступ та обробку та використання персональних даних, що підтверджується витягом з ЄДР (Витяг додається), а також можна перевірити згідно коду доступу 623481991897 на офіційному сайті Мінюсту за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents До того ж, у Повідомленні Замовника з вимогою про усунення невідповідностей від 02.09.2024 не вимагалось надання окремої згоди на доступ та обробку для ФОП Погребняка Сергія Володимировича, а було зазначено що необхідно надати письмову згоду на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі пропозиції Учасника. Отже, ФОП Погребняк Сергій Володимирович не є той особою, яка підлягає наданню згоди на доступ та обробку персональних даних, оскільки він є суб’єктом підприємницької діяльності та персональні дані ФОП Погребняка С, В. вже міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним та відкритим та не потребує додаткового доступу та обробки. Відповідно до статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України "Про захист персональних даних", Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 "Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних" (ETS № 108) підпис фізичної особи на документах, як суб’єкта господарських правовідносин – фізичної особи-підприємця є підтвердженням одержання згоди цієї фізичної особи на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) його персональних даних. Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаю, що рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Скаржника є необґрунтованим та таким яке підлягає скасуванню. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Враховуючи викладене та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року, Прошу: 1. Прийняти до розгляду вимогу за процедурою закупівлі відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі – UA-2024-08-19-005507-a 2. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом № 611 від 03.09.2024, про відхилення пропозиції ФОП Акберова А.В.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 6.09.2024 ФОП Акберовій Анні Володимирівні Відповідь на вимогу учасника №В1 від 5.09.2024 Фізична особа-підприємець Акберова Анна Володимирівна (далі – Учасник/Скаржник) звернулась до Замовника з вимогою про скасування рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом №611 від 3.09.2024 про відхилення пропозиції ФОП Акберова А. В. Вимога Учасника обґрунтована тим, що: «ФОП Погребняку Сергію Володимировичу не потрібно було окремо надавати згоду на доступ та обробку персональних даних, оскільки персональні дані ФОП Погребняка Сергія Володимировича вже є у відкритому доступі, вже надано згоду на доступ та обробку та використання персональних даних, що підтверджується витягом з ЄДР... ФОП Погребняк Сергій Володимировч не є тою особою, яка підлягає наданню згоди на доступ та обробку персональних даних, оскільки він є суб’єктом підприємницької діяльності та персональні дані ФОП Погребняка С. В. вже містяться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним та відкритим та не потребує додаткового доступу та обробки». Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що вимога Учасника не підлягає задоволенню зважаючи на наступне: Відповідно до п.14.4.5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі пропозиції Учасника (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду).» У свою чергу, копія договору суборенди приміщення №180824/1 від 18.08.2024, надана в порядку усунення невідповідностей в інформації/документах, що подаються учасником в складі пропозиції, містить персональні дані фізичної особи-підприємця Погребняка Сергія Володимировича, зокрема реєстраційний номер облікової картки платника податків та інших обов’язкових платежів. Отже, Учасник мав подати у складі пропозиції лист-згоду Погребняка Сергія Володимировича на доступ та обробку персональних даних разом з наданням копії договору суборенди приміщення №180824/1 від 18.08.2024. Твердження Учасника про те, що персональні дані ФОП Погребняка Сергія Володимировича як суб’єкта персональних даних є відкритими даними, є помилковим зважаючи на те, що відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата. Так, веб-портал Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (usr.minjust.gov.ua) не відображає реєстраційний номер облікових карток платників податків фізичних осіб-підприємців під час здійснення пошукових запитів третіми особами. До того ж витяг, наданий Учасником як додаток до вимоги, також не містить реєстраційного номеру облікової картки платника податку ФОП Погребняка Сергія Володимировича (РНОКПП замаскований і не відображається). Також звертаємо увагу на те, що спрощена закупівля «Комплект цифрового нагрудного відеореєстратора з зарядною станцією та RFID зчитувачем», номер оголошення UA-2024-08-19-005507-a, проводиться відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» та Закону України «Про публічні закупівлі». Також звертаємо увагу на те, що у разі наявності запитань чи зауважень, щодо встановлення в оголошенні вимог до пропозицій учасників, кожен учасник мав змогу звернутись до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненнями, в період до 23 серпня 2024 року 14:00. При цьому вашого звернення як учасника у період уточнення інформації в електронній системі Prozorro не надходило. Крім того, на виконання вимог оголошення (з урахуванням повідомлення про усунення невідповідностей інформації /документів у складі тендерної пропозиції учасника) Учасник надав Листи-згоди на доступ та обробку персональних даних від Акберова А.В. та Кириченко А.В., чим самим погодившись з вимогою Замовника щодо надання згоди на доступ та обробку персональних даних кожної особи, персональні дані якої зазначені в інформації/документах, що подаються у складі пропозиції учасника. Інформація про персональні дані ФОП Погребняка Сергія Володимировича була надана учасником ФОП Акберова А.В., після надання Замовником повідомлення про усунення невідповідностей в інформації/документах, що подаються учасником в складі пропозиції. виправлення, передбаченого умовами даної закупівлі. У свою чергу, відповідно до абз. 8 п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Зважаючи на вищевикладене, рішення про відхилення пропозиції ФОП Акберової А. В. є правомірним, а вимога №В1 від 5.09.2024 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено