• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт проїзної частини дороги по вул. Молодіжній, с. Власівка, Олександрійського району, Кіровоградської області ( від заводу ТОВ "Гідросенд" до з.д. переїзду на греблі Кременчуцької ГЕС" I пусковий комплекс

Завершена

23 919 055.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 119 595.27 UAH
Номер: 46b5309a874348c4b60b08283c7a67ab
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-10-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.10.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.10.2024 11:28 - 31.10.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.10.2024 № 274 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2024-08-16-007747-a 16.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.s.hereha@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей установлено порушення вимог пунктів 19 та 28 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ», ТОВ «АЛЬФА-БІТ» та ПП «ЕФЕКТ» (окрім тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17 червня 2024 року б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04 вересня 2024 року б/н, від 09 вересня 2024 року б/н, від 11 вересня 2024 року б/н, від 13 вересня 2024 року б/н, від 10 жовтня 2024 року б/н та від 24 жовтня 2024 року, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ» (далі – ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ»), товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА-БІТ» (далі – ТОВ «АЛЬФА-БІТ») та приватного підприємства «ЕФЕКТ» (далі – ПП «ЕФЕКТ»), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 27.09.2024 № 15948-р/пк-пз, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 05 вересня 2024 року, повідомлення про намір укласти договір від 13 вересня 2024 року, договір від 07 жовтня 2024 року № 98/24 на суму 17 896 040,00 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткові угоди від 07 жовтня 2024 року № 1 та від 24 жовтня 2024 року № 2 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 17 жовтня 2024 року та від 24 жовтня 2024 року. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 19 Особливостей визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Разом з тим у пункті 2 розділу VI тендерної документації у Замовника зазначено, що Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі (тобто не зазначивши, що норми підпункту 15 пункту 13 також не застосовуються), що не відповідає пункту 19 Особливостей. Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми пункту 19 Особливостей, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей. Також за результатами моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено тендерну документацію та окремим файлом проєкт договору «Договір (проєкт) капремонт», в якому наявний пункт 1.4. «Склад, обсяг та зміст робіт, що є предметом Договору, визначаються на підставі проєктно-кошторисної документації», абзац одинадцятий пункту 1.7 «Договірна ціна Учасника повинна бути розрахована відповідно Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України в будівництві» № 281 від 01.11.2021року, Настанови Мінрегіону «Настанова з визначення вартості будівництва» від 05.11.2021року та Наказом Державного комітету з питань житлово- комунального господарства № 154 від 23.09.2003року в поточній редакції від 01.08.2017 року « Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів», Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів»», абзац дванадцятий пункту 1.7 «Правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджені Наказ Міністерства інфраструктури України 02 травня 2022 року №273», абзац тринадцятий пункту 1.7 «Методика визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затверджений наказом Міністерства інфраструктури від 07.10.2022 № 753», Додаток № 3 «План фінансування робіт» та Додаток № 4 «Перелік основних матеріальних ресурсів». Слід зазначити, що підпунктом 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник вимагає від учасників включати до тендерної пропозиції інформацію/лист-згоду в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів з особливостями згідно істотних умов та проєкту договору, що запропоновані замовником, та згоду з порядком змін його умов. Так учасником ПП «ЕФЕКТ» надано лист-згоду від 28.08.2024 Вих.№ 8/3-ЗПД щодо погодження укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів з особливостями згідно істотних умов договору, що запропоновані замовником, та згоду з порядком змін його умов. Крім того учасник ПП «ЕФЕКТ» у складі тендерної пропозиції надав проєкт договору, який повністю відповідає змісту проєкту договору «Договір (проєкт) капремонт». Слід зазначити, що основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього передбачені статтею 41 Закону. Водночас нормами частини четвертої статті 41 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Замовник в електронній системі закупівель 10 жовтня 2024 року оприлюднив укладений з переможцем Договір, в якому пункт 1.4, абзаци одинадцятий, дванадцятий та тринадцятий пункту 1.7, пункт 17.8 та Додатки № 3 та 4 відсутні, що не відповідає змісту тендерної пропозиції та проєкту договору. З приводу встановлених розбіжностей Замовник 24 жовтня 2024 року через електронну систему закупівель надав пояснення, зокрема «В зв’язку з технічною помилкою у договір № 98/24 від 07 жовтня 2024 року не були включені деякі пункти та абзаци, які передбачались проектом договору і не є істотними. Замовником та Підрядником буде укладена додаткова угода про включення вказаних у запиті пунктів та абзаців у вищевказаний договір… Для уникнення непорозумінь дані додатки № 3 та №4 будуть додані до розділу 23 п.23.1 укладеного договору». Під час проведення моніторингу Замовник оприлюднив додаткову угоду від 24 жовтня 2024 року № 2 до Договору, якою привів у відповідність Договір до проєкту договору «Договір (проєкт) капремонт».
Період усунення порушень: 01.11.2024 14:48 - 16.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.11.2024 14:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу UA –M-2024-10-10-000058 ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ м. Киів, згідно Наказу від 09.10.2024 № 274, за предметом закупіві «Капітальний ремонт проїзної частини дороги по вул. Молодіжній, с. Власівка, Олександрійського району, Кіровоградської області ( від заводу ТОВ "Гідросенд" до з.д. переїзду на греблі Кременчуцької ГЕС" I пусковий комплекс», закупівля UA-2024-08-16-007747-a, аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, установлено порушення вимог пунктів 19 та 28 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ», ТОВ «АЛЬФА-БІТ» та ПП «ЕФЕКТ» (окрім тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не установлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до висновку Держаудитслужби та зобов’язань здійснити заходи про недопущення встановлених порушень у подальшому, Замовник, наказом від 01.11.2024 року № 80, визначив відповідальних при укладанні договорів за результатами проведеної закупівлі, дотримання термінів, обсягів та якості робіт, відповідності укладених договорів проектам договорів викладених у тендерній документації. Уповноваженій особі Замовника вказано на необхідність проведення закупівель від початку закупівлі до її завершення згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178. Уповноважена особа Замовника буде направлена на курси підвищення кваліфікації.
Дата публікації звіту: 05.11.2024 13:55

Запити/Пояснення