-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт ділянок доріг комунальної власності Бездрицької сільської ради по вул.Зарічна та вул.Жовтнева у с.Бездрик Сумського району Сумської області
Завершена
5 909 954.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 550.00 UAH
Номер:
55f4548f766946338233f5cc4de306b5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-08-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2024 00:00
Період моніторингу:
08.11.2024 11:47 - 30.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2024 № 61-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024, почати моніторинг процедури закупівлі/ закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 08.11.2024 № 61-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-08-16-007001-a 16.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником, як головним розпорядником бюджетних коштів, не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час складання та затвердження тендерної документації встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання надання Замовником інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання рішення колегії АМКУ від 18.09.2024 № 15468-р/пк-пз, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення у зв’язку з оплатою за договором від 02.10.2024 №80 майже у розмірі 100%, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог Постанови №710, абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, абзацу десятого пункту 28, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей та недопущення встановлених порушень в подальшому (зокрема, шляхом проведення навчань та роз’яснювальної роботи, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.07.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 18.09.2024 № 15468-р/пк-пз, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бездрицької сільської ради Сумського району Сумської область (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23 серпня 2024 року; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на звернення за роз’ясненнями до процедури закупівель; тендерну пропозицію КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ до 31 серпня 2024 року; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 03.09.2024 року №27; рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.09.2024 №15468-р/пк-пз; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ до 26 вересня 2024 року; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця з КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 26.09.2024 року №31; повідомлення про намір укласти договір від 26.09.2024 року; договір про закупівлю від 02.10.2024 №80; додаткову угоду до договору від 02.10.2024 № 1; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 08 листопада 2024 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, джерелом фінансування закупівлі «Поточний середній ремонт ділянок доріг комунальної власності Бездрицької сільської ради по вул.Зарічна та вул.Жовтнева у с.Бездрик Сумського району Сумської області» (Код згідно ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) за ID: UA-2024-08-16-007001-a є кошти місцевого бюджету. Також, відповідно до офіційних даних Державного веб-порталу Open Budget (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/05383313/profile) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів.
Так, пунктом 4-1 Постанови №710 (постанову доповнено пунктом 4-1 змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки постановлено забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області 08.11.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання зокрема, посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області в частині щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості Замовник в електронній системі закупівель 13.11.2024 надав пояснення, які не обґрунтовують не оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) з огляду на наступне.
Згідно зі статтею 117 Конституції України, Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання. Також, за нормою статті 49 Закону України від 27.02.2014 №794-VII «Про Кабінет Міністрів України», Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти - постанови і розпорядження. Акти Кабінету Міністрів України нормативного характеру видаються у формі постанов Кабінету Міністрів України. Так, 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) доручено забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі та наданого Замовником пояснення встановлено, Замовником, як головним розпорядником бюджетних коштів, не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, чим недотримано вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 22-VIII з урахуванням Особливостей.
Так, згідно з абзацом десятим пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 16 серпня 2024 року оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерну документацію зі змінами на закупівлю товару, яка містить окремий додаток (файл «Додаток 1(новаредакція)Перелік_документів_та_або_інформації__які_подаються_учасником.docx)з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, у якому відсутні вимоги, визначені у пунктах 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та 3.7. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації про надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації та документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які вимагаються Замовником та подаються учасником згідно Додатку 2 тендерної документації, зокрема: Учасник надає в складі тендерної пропозиції діючий сертифікат на систему управління якістю, ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) / ДСТУ ENISO 9001:2018 (ЕNISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT) Системи управління якістю, діючий сертифікат на систему екологічного управління, ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», діючий сертифікат на систему управління щодо протидії корупції, ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) Системи управління щодо протидії корупції, діючий сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, діючий сертифікат внутрішнього аудитора про успішне проходження навчання стосовно вимог: ISO 9001:2015, та інші.
Враховуючи зазначене, під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю «Поточний середній ремонт ділянок доріг комунальної власності Бездрицької сільської ради по вул. Зарічна та вул. Жовтнева у с.Бездрик Сумського району Сумської області» не оформлено та не оприлюднено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, як окремий додаток до тендерної документації, який би містив всі вимоги, визначені Замовником до учасника в інших положеннях/складових тендерної документації, а саме в Додатку 2, чим не дотримано вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей, позаяк Замовником не враховано зміни, внесені до пункту 28 Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 № 782 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі.
З приводу зазначеного, під час здійснення моніторингу Замовнику 20.11.2024 через електронну систему закупівель було направлено запит для надання пояснень, однак Замовником в порушення вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII пояснень чи інформації, які б обґрунтували позицію Замовника з поставленого питання не надано.
Враховуючи вищевикладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час складання та затвердження тендерної документації встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та визначення його переможцем встановлено наступне.
Згідно вимог проектної документації, Замовником у Додатку 2 «Технічна специфікація» встановлений перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зокрема: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, скановані в форматі PDF та підписані, завірені печаткою учасника та сертифікованого інженера проектувальника, що складав договірну ціну (складена відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва»); пояснювальну записку; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат.».
Відповідно до абзацу другого пункту 1.1 Кошторисних Норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова) затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами): ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти).
Під час моніторингу процедури закупівлі установлено, що джерелом фінансування закупівлі «Поточний середній ремонт ділянок доріг комунальної власності Бездрицької сільської ради по вул.Зарічна та вул.Жовтнева у с.Бездрик Сумського району Сумської області» є місцевий бюджет.
Відповідно до пункту 3.23 розділу ІІІ Настанови, при визначенні кошторисної вартості будівельних робіт загальновиробничі витрати, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій та прибуток визначаються відповідно до положень, встановлених розділом IV цієї Настанови.
Водночас, згідно пункту 4.39 розділу IV Настанови в інвесторській кошторисній документації кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі рекомендованих показників, виражених у гривнях в розрахунку на одну людино-годину загальної кошторисної трудомісткості, які наведені в додатку 27 цієї Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників). У разі коли об’єктом будівництва є комплекс (будова), до складу якого входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), а також комплекс (будова), до складу якого входять об’єкти з одним класом наслідків (відповідальності), що за сукупними показниками перевищують рівень, встановлений для об’єктів з відповідним класом наслідків (відповідальності), розмір адміністративних витрат визначається на підставі показників, передбачених для відповідного класу наслідків, який відповідає сукупним показникам всіх об’єктів, що входять до складу комплексу (будови) (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4 та 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови).
Пункт 4 (види робіт) додатку 27 Настанови застосовується при ремонті житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, згідно якого показник для визначення розміру адміністративних витрат для об’єкту соціальної сфери складає – 3,89 грн./люд.год.
Також, згідно наявних в електронній системі закупівель інформації та документів, а саме: сканкопії проектно-кошторисної документації, яка була опублікована Замовником, як невід’ємна частина Додатку 2 тендерної документації, відповідно до якої була визначена очікувана вартість закупівлі «Поточний середній ремонт ділянок доріг комунальної власності Бездрицької сільської ради по вул.Зарічна та вул.Жовтнева у с.Бездрик Сумського району Сумської області», яка пройшла відповідну експертизу та в якій відображені кількісні та якісні вимоги до предмета закупівлі - показник для визначення розміру адміністративних витрат складає – 3,89 грн./люд.год.
Проте, на виконання встановленої вимоги учасником КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у складі тендерної пропозиції поданий документ (файл «Додаток2.pdf»), у якому розрахунок адміністративних витрат здійснений із застосуванням наступних показників: «по будівництву в цілому із застосуванням показника в розмірі 32,55 грн/люд.год. (Додаток 27 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») та для пусконалагоджувальних робіт із застосуванням показника в розмірі 32,55 грн/люд.год. (Додаток 27, п.5 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)», що не відповідає розміру адміністративних витрат проектної документації Замовника (файл: «проектна документація.pdf») та встановленому пунктом 4 Додатку 27 Настанови.
Таким чином, тендерна пропозиція КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, проектно-кошторисній документації та Настанові.
З приводу зазначеного Замовнику, під час здійснення моніторингу 20.11.2024 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснень (інформації та підтвердних документів) щодо того, яким чином Замовником здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановленим Замовником у Додатку 2 тендерної документації та було прийнято рішення про визначення його переможцем, однак в порушення вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII відповіді на вказаний запит Замовником не надано.
Враховуючи вищеописане встановлено, що тендерна пропозиція учасника КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не відповідає встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Замовника, визначених в пункті 3.7. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та пункті 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації та підлягає відхиленню, відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Окрім того, Замовником у Додатку 2 «Технічна специфікація» встановлений перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зокрема: «Учасник повинен надати в складі пропозиції, діючий сертифікат внутрішнього аудитора про успішне проходження навчання стосовно вимог: ISO 9001:2015».
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ сертифікат внутрішнього аудитора – відсутній. Водночас, під час моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції вказаного учасника наявне посвідчення, видане ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "СУМСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ" від 05 вересня 2023 року про те, що Донцова Тетяна Миколаївна успішно пройшла тренінг на тему «Проведення внутрішнього аудиту систем управління якістю відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO 19011:2019, ДСТУ ISO 9001:2019», що не відповідає додатку 2 тендерної документації, оскільки не є сертифікатом внутрішнього аудитора.
З приводу зазначеного, під час здійснення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 20.11.2024 року через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання пояснень (інформації та підтвердних документів), однак всупереч вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII відповіді на вказаний запит Замовником не надано.
Враховуючи вищеописане встановлено, що тендерна пропозиція учасника КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не відповідає вимогам Замовника, визначених у Додатку 2 «Технічна специфікація» та підлягає відхиленню, відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Внаслідок вказаних дій виникли обставини, передбачені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
До того ж, під час моніторингу встановлено, Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію у підпункті 2.1 пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» встановлена вимога, що для підтвердження наявності інженерно-технічних працівників учасник додатково подає оригінал/належним чином завірену копію диплому на кожного працівника зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.»
Проте, у складі тендерної пропозиції Учасника КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ відсутній оригінал/належним чином завірена копія диплому на інженерно-технічну працівницю, яка зазначена в наданій учасником Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (файл «Додаток 1 п.2 ч1.pdf») – інженера-проектувальника Кікоть Маргариту Вікторівну, відповідно, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 20.11.2024 року через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання інформації та підтвердних документів, однак в порушення вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII відповіді на вказаний запит Замовником не надано.
Таким чином, учасником КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у складі тендерної пропозиції не подано на інженерно-технічну працівницю Кікоть Маргариту Вікторівну копію диплому, що не відповідає абзацу другому пункту 2.1 додатку 1 тендерної документації Замовника, в частині документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, який би в повній мірі відповідав вимогам Замовника.
Водночас, виявлена під час моніторингу процедури закупівлі невідповідність у поданих учасником КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ документах підлягала виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей, проте Замовником під час розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані вказаним учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією вказана невідповідність не була врахована.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу з питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та визначення його переможцем встановлено, що Замовником в порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника закупівлі, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначено переможцем закупівлі та укладено з ним договір на закупівлю «Поточний середній ремонт ділянок доріг комунальної власності Бездрицької сільської ради по вул.Зарічна та вул.Жовтнева у с.Бездрик Сумського району Сумської області» за результатами процедури закупівлі, проведеної з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Слід зазначити, що згідно наявної інформації на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів (https://spending.gov.ua/new/transactions/search) Замовником здійснено оплату за договором укладеним з учасником КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 02.10.2024 №80 на закупівлю за номером ID: UA-2024-08-16-007001-a в розмірі 4 787 620,80 гривень, що становить майже 100% від суми укладеного договору.
Період усунення порушень:
28.11.2024 17:00 - 13.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.11.2024 17:00
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
№ 13-02-0002/2025
Дата відкриття провадження:
25.03.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
3/587/217//25
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
№ 13-02-0001/2025
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Бездрицька сільська рада, повідомляє, що на виконання пункту 3 «Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель», моніторингу UA-M-2024-11-08-000008 від 08.11.2024р. по закупівлі «Поточний середній ремонт ділянок доріг комунальної власності Бездрицької сільської ради по вул.Зарічна та вул.Жовтнева у с.Бездрик Сумського району Сумської області» (Код згідно ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) за ID: UA-2024-08-16-007001-a, нами було вжито наступних заходів:
- видане розпорядження сільського голови «Про виконання зобов’язання, щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель» №99/02-02 від 02.12.2024р. (копія додається);
- проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, щодо недопущення в подальшому зазначених у результатах моніторингу порушень;
- створено розділ на сайті сільської ради для оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів»;
- станом на 05.12.2024р. уповноваженою особо прослухано онлайн семінар "Останні зміни в законодавстві з питань публічних закупівель. Відкриті торги (з особливостями) з урахуванням змін." від ТОВ "Кайрос груп Україна" та подано заявку на участь в вебінарі з публічних закупівель для уповноважених осіб на тему «Підстави для відхилення учасників. Звітуємо про виконання договорів» від ТОВ "Академія Радник".
Дата публікації звіту:
05.12.2024 15:55
Запити/Пояснення
Номер:
495ff9c745be41e2a298ad03be677a65
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.11.2024 13:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2024 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт ділянок доріг комунальної власності Бездрицької сільської ради по вул.Зарічна та вул.Жовтнева у с.Бездрик Сумського району Сумської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-007001-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
84cac76fe7b24118aa45fc746f3f991f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.11.2024 13:05
Опис:
Щодо інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне:
На замовлення Бездрицької сільської ради (далі по тексту – Замовник) було розроблено проектну документацію по об’єкту: «Поточний середній ремонт ділянок доріг комунальної власності Бездрицької сільської ради по вул.Зарічна та вул.Жовтнева у с.Бездрик Сумського району Сумської області». На підставі зведеного кошторисного розрахунку, який є частиною проектної документації по цьому об’єкту, Замовником здійснено обґрунтування (визначення) розміру бюджетного призначення/очікуваної вартості. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі взяті з проектної документації «Поточний середній ремонт ділянок доріг комунальної власності Бездрицької сільської ради по вул.Зарічна та вул.Жовтнева у с.Бездрик Сумського району Сумської області», яка становила невід’ємну частину тендерної документації.
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо наступне:
Закупівля була опублікована уповноваженою особою Замовника, яка керується затвердженим Положенням про уповноважену особу та Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі, Закон): «…4. Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. …». Таким чином, Постанова КМУ №710 від 11 жовтня 2016р. не належать до законодавства про закупівлі. В доповнення до зазначеного відповідно до пункту 2 статті 19 закону України «Про правотворчу діяльність» визначено, що закон України має вищу юридичну силу ніж постанова КМУ, яка приймається на основі та на виконання Конституції України та (або) законів, про що в постанові не зазначено. Вся необхідна інформація, що стосується публічної закупівлі відповідно до Закону оприлюднена уповноваженою особою на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Крім того, відповідно до підпункту 1 пункту 4 постанови №710, (який був змінений відповідно до постанови КМУ №1266 від 16.12.2020р.) передбачено, що органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування – рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. Оскільки Бездрицька сільська рада є органом місцевого самоврядування то наразі такі дії є для нас рекомендованими. В подальшому Бездрицькою сільською радою будуть розглянуті зазначені рекомендації, щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Номер:
9c88c5065d3945c79751e4e5628819bb
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.11.2024 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2024 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт ділянок доріг комунальної власності Бездрицької сільської ради по вул.Зарічна та вул.Жовтнева у с.Бездрик Сумського району Сумської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-007001-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Згідно абзацу десятого пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.”
За результатами аналізу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель 23 серпня 2024 року завантажено тендерну документацію зі змінами на закупівлю товару, яка містить окремий додаток (файл «Додаток 1(новаредакція)Перелік_документів_та_або_інформації__які_подаються_учасником.docx)з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, у якому відсутні вимоги, визначені у пунктах 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та 3.7. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації про надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації та документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які вимагаються Замовником та подаються учасником згідно Додатку 2 тендерної документації, зокрема: Учасник надає в складі тендерної пропозиції діючий сертифікат на систему управління якістю, ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) / ДСТУ ENISO 9001:2018 (ЕNISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT) Системи управління якістю, діючий сертифікат на систему екологічного управління, ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», діючий сертифікат на систему управління щодо протидії корупції, ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) Системи управління щодо протидії корупції, діючий сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, діючий сертифікат внутрішнього аудитора про успішне проходження навчання стосовно вимог: ISO 9001:2015, та інші.
Враховуючи зазначене поясніть, чому під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю «Поточний середній ремонт ділянок доріг комунальної власності Бездрицької сільської ради по вул. Зарічна та вул. Жовтнева у с.Бездрик Сумського району Сумської області» не оформлено та не оприлюднено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, як окремий додаток до тендерної документації, який би містив всі вимоги, визначені Замовником до учасника в інших положеннях/складових тендерної документації, а саме в Додатку 2?
2. Яким чином уповноваженою особою Замовника - Бездрицькою сільською радою Сумського району Сумської області, здійснювався розгляд щодо відповідності тендерної пропозиції учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ) необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам встановлених Замовником у Додатку 2 Тендерної документації та визначено його переможцем, якщо:
Згідно вимог проектної документації, встановлених Замовником та Додатку 27 Кошторисних Норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» показник для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій становить 3,89 грн/люд.год., Додатком 2 «Технічна специфікація» встановлений перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зокрема: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, скановані в форматі PDF та підписані, завірені печаткою учасника та сертифікованого інженера проектувальника, що складав договірну ціну (складена відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва»); пояснювальну записку; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат.».
Проте, на виконання встановленої вимоги учасником КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у складі тендерної пропозиції поданий документ (файл «Додаток2.pdf»), у якому розрахунок адміністративних витрат здійснений відповідно до зазначених показників Пояснювальної записки, а саме: «по будівництву в цілому із застосуванням показника в розмірі 32,55 грн/люд.год. (Додаток 27 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») та для пусконалагоджувальних робіт із застосуванням показника в розмірі 32,55 грн/люд.год. (Додаток 27, п.5 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)», що не відповідає розміру адміністративних витрат розрахованих в проектній документації Замовника (файл проектна документація.pdf)
Окрім того, Замовником у Додатку 2 Технічна специфікація встановлений перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зокрема: «Учасник повинен надати в складі пропозиції, діючий сертифікат внутрішнього аудитора про успішне проходження навчання стосовно вимог: ISO 9001:2015».
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ вищезазначений документ Сертифікат внутрішнього аудитора – відсутній. При цьому, подане у складі тендерної пропозиції посвідчення видане ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "СУМСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ" від 05 вересня 2023 року в тому, що Донцова Тетяна Миколаївна успішно пройшла тренінг на тему Проведення внутрішнього аудиту систем управління якістю відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO 19011:2019, ДСТУ ISO 9001:2019 не є Сертифікатом внутрішнього аудитора, що не відповідає додатку 2 тендерної документації.
3. Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію у підпункті 2.1 пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» встановлена вимога, що для підтвердження наявності інженерно-технічних працівників учасник додатково подає оригінал/належним чином завірену копію диплому на кожного працівника зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.»
Проте, у складі тендерної пропозиції Учасника КП «ШЛЯХРЕМБУД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ відсутній оригінал/належним чином завірена копія диплому на інженерно-технічну працівницю, яка зазначена в наданій учасником Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (файл «Додаток 1 п.2 ч1.pdf») – інженера-проектувальника Кікоть Маргариту Вікторівну. Водночас, надані Учасником Кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника та Свідоцтво підвищення кваліфікації видані Кікоть Маргариті Вікторівні не є дипломами, та не можуть слугувати підтвердженням надання оригіналу/належним чином завіреної копії диплому.
Враховуючи зазначене, згідно наявної в електронній системі закупівель інформації документально не підтверджено наявність інженерно-технічних працівників, що не відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником в пункті 2.1 Додатку 2 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.